Презентація до уроку інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" на тему: "Спільне та відмінне у голонасінних та покритонасінних рослин.
Практична робота. Визначення представників різних груп рослин".
02.10.23 СьогодніУрок№44 Пізнаємо природу. Спільне та відмінне у голонасінних та покритонасінних рослин. Практична робота. Визначення представників різних груп рослин
Номер слайду 2
02.10.23 СьогодніУсім, усім добрий день! Геть з дороги, наша лінь! Хай не заважає працювати Гарним хлопцям та дівчатам. Організація класу
Номер слайду 3
Підручник. Сторінка171 Продовжуємо знайомство з різноманітністю світу рослин. Сьогодні ти дізнаєшся більше про особливості будови, життя, значення в природі й для людей голонасінних і покритонасінних (квіткових) рослин. Слово вчителя
Номер слайду 4
Голонасінні рослини мають усі органи, крім квіток і плодів. Підручник. Сторінка171Їхнє насіння утворюється в шишках.
Номер слайду 5
Словничок. Ши́шка — видозмінений пагін, що розвивається на кінцях гілок хвойних рослин у вигляді маленького утворення, укритого лусочками.
Номер слайду 6
Листочки голонасінних називають - хвоєю. У них - листки дуже тоненькі, схожі на голки.
Номер слайду 7
Як живуть голонасінніПідручник. Сторінка171поширюються насінинамифотосинтезуютьпоширені на суходолі по всій земній кулі
Номер слайду 8
Довідничок. Деревина хвойних насичена смолою. Смола має протизапальні, ранозагойливі властивості.
Номер слайду 9
Яке значення хвойні мають для природи?Хвойні рослини виділяють у повітря речовини, які очищають його від мікробів і бактерій. Тому для того, щоб вам легко дихалось, ви були здорові, необхідно посадити багато хвойних дерев.
Номер слайду 10
Розглянь деяких представників хвойних. Тис ягідний. Кедр
Номер слайду 11
Розглянь деяких представників хвойних. Модрина. Ялиця
Номер слайду 12
Розглянь деяких представників хвойних. Кипарис. Ялівець
Номер слайду 13
Розглянь деяких представників хвойних. Туя. Сосна
Номер слайду 14
02.10.23 СьогодніГімнастика для очей
Номер слайду 15
Довідничок. Покритонасінні або квіткові рослини - найчисленніша група рослин на Землі. Це і дерева, і чагарники, і трави, і ліани, культурні хлібні рослини та бур'яни, рослини прісних водойм.
Номер слайду 16
Розглянь будову покритонасінних, або квіткових рослин. Корінь. Стебло. Листки. Квітка. Плоди з насінням
Номер слайду 17
Слово вчителя. Рослини, особливо дерева, сприяють накопиченню вологи, покращують клімат і водночас зберігають повноводність річок. А відмерлі рештки рослин підвищують родючість ґрунту. Рослини зменшують його руйнування від вітру й потоків води. Підручник. Сторінка172
Номер слайду 18
За світлинами назви харчові рослини. Яке значення вони мають для людини?
Номер слайду 19
Розглянь кормові рослини. Яке значення вони мають для людини? Люцерна. Конюшина
Номер слайду 20
Розглянь прядивні рослини. Яке значення вони мають для людини?Льон. Бавовник
Номер слайду 21
Розглянь лікарські рослини. Яке значення вони мають для людини? Валеріана. Шипшина
Номер слайду 22
Розглянь квітково - декоративні рослини. Яке значення вони мають для людини? Тюльпани. Троянди
Номер слайду 23
Запам’ятай. Рослини — єдині на Землі організми, які здатні за допомогою сонячної енергії виробляти необхідний для життя кисень. Це їжа й енергія для всіх інших живих організмів.
Номер слайду 24
Робота в підручнику. Підручник. Сторінка172 На малюнку 173 розглянь різноманітність рослин.
Номер слайду 25
Поміркуй. Що станеться, якщо на Землі всі рослини зникнуть?
Номер слайду 26
Домашнє завдання1. Опрацювати підручник на ст. 171-1722. Виконати письмове завдання в прикріпленому документі
Номер слайду 27
Оціни роботу за допомогою фразеологізмів. Від уроку я на сьомому небі. ТАКНІЗамість навчання воду решетом носили. ТАКНІПід час уроку гнули спину. ТАКНІПрацювали з вчителем душа в душу. ТАКНІДізнався, що на вербі груші ростуть. ТАКНІУ цій темі всі зуби з’їли. ТАКНІ