Кросенс " Оскар Уайльд "Хлопчик-Зірка"

Про матеріал
Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови означає «перетин слів». Зображення розташовують так, що кожна картинка має зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднує за змістом зразу декілька картинок. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний зв'язок між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками. Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими. Починати розгадувати кроссенс можна з будь-якої картинки, що розпізнається, але центральним є квадрат під номером 5. Центральна картинка, за бажанням автора, може бути пов’язана за змістом зі всіма зображеннями в кроссенсі. Але зазвичай потрібно встановити зв’язки по периметру між квадратами 1-2, 2-3, 3-6, 6-9, 9-8 8-7, 7-4, 4-1 («основа»), а також по центральному хресту між квадратами 2-5, 6-5, 8-5 и 4-5 («хрест»). Таким чином, кроссенс є сукупністю дванадцяти (за числом сусідніх пар) асоціативних головоломок. Відповідь не завжди є однозначною, але в більшості випадків ті, хто відгадують, знаходять однаковий ланцюжок асоціацій. Якщо образи на зображеннях прості і логічні, то для розгадки кроссенса треба лише знання фактів. У такому разі правильна відповідь одна і тематика конкретна. При створенні кроссенса можна скористатися таким алгоритмом: 1. Визначити тематику(загальну ідею). 2. Вибрати 8-9 елементів (образів), що мають відношення до теми. 3. Найти зв'язок між елементами. 4. Визначити послідовність елементів за типом зв’язку «хрест» і «основа».
Перегляд файлу

                                                         Оскар Уайльд "Хлопчик-Зірка"                                                  

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия (4).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\images (3).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\image054.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия (8).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\images (4).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия (6).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\image029.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия (7).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\images (5).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


По периметру:

1 - 2.  Одного разу у холодну зимову пору з небес упала дуже яскрава й красива зірка.

2 – 3. У холодному промерзлому лісі двоє бідних дроворубів знайшли дитину, загорнуту у плащ із золотого полотна, розшитий зорями. Один із дроворубів запропонував покинути дитину у лісі, бо в кожного з них були свої діти, яких потрібно було годувати. Але другий лісоруб не погодився на таку жорстоку пропозицію і забрав хлопчика з собою.

3 – 4.  Дроворуб приніс дитину додому, та його дружина не зраділа такій знахідці. Тоді чоловік нагадав  дружині про милосердя до інших. Жінці стало соромно, і вона прийняла дитину.

4 –5. Уся родина важко працювала, щоб заробити на прожиття. До прийомного хлопчика ставилися як до рідного, але дитина, не зважаючи на надзвичайну вроду, виявляла жорстокість та егоїстичність.

5 – 6. Одного разу до дітей, які гралися на вулиці, підійшла жебрачка. Вона впізнала у Хлопчикові-Зірці свого сина. Але хлопчик не прийняв свою матір, сказавши, що краще поцілував гадюку або жабу, ніж її. Гірко плачучи, пішла нещасна до лісу.

6 – 7.  Зло, скоєне рідній матері, перетворило Хлопчика-Зірку на потвору. Розкаявшись, він відправляється на пошуки матері, щоб попрохати у неї пробачення. У своїх пошуках він зазнає багато лиха.

7 – 8.  В одному місті хлопець потрапив у рабство до Чаклуна. Той відправив Хлопчика-Зірку до лісу з наказом принести йому монети з білого, жовтого та червоного золота. Але кожен раз хлопець віддавав монети прокаженому, що сидів біля міської брами і просив милостиню.

8 – 1.  Хлопчик-Зірка знайшов своїх батьків і отримав прощення, але страждання його були більшими, ніж він міг витримати, через три роки він помер. А той, хто прийшов після нього, правив жорстоко.

По хресту:

2 – 9. Негідні почуття знищують душу людини, лише батьківська любов всепрощаюча.

4 – 9.  Добро не завжди перемагає зло, а краса може виявитися лихою і жорстокою, але в людських силах викорчовувати зло з власної душі.

6 – 9. Милосердя до ближнього підносить душу людини на недосяжну висоту.

8 – 9.  Любов не можна купити за гроші.

 

 

                                       Ільченко Микола Миколайович, учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

                                       Ільченко Алла Михайлівна,. учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

 

 

doc
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку