Використання кроссенсу на уроках гуманітарного циклу
Фрагмент уроку з української мови
Клас: 6
Тема уроку: Творення прикметників
Мета уроку: поглибити знання про прикметник як частину мови, дати учням відомості про способи творення прикметників, формувати вміння утворювати прикметники, вдосконалювати вміння учнів використовувати вивчені правила на практиці; розвивати логічне мислення,пам’ять, вміння аналізувати; виховувати відповідальне ставлення до власної діяльності.
Тип уроку: комбінований
Методи і прийоми: слово учителя, кроссенс, аналітична бесіда.
Обладнання: кроссенс
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
- Перед тим, як розпочинати нову тему, пропоную вам повторити вже вивчений матеріал. Перед вами знаходяться дев’ять малюнків. Ваше завдання знайти смислові зв’язки між сусідніми зображеннями. З наявного набору малюнків та асоціативного ряду, який вони становлять, сформулювати відповідь на питання: Що таке прикметник? Які морфологічні ознаки прикметника заховалися за зображеннями? .
1-2 – це самостійна частина мови, так само і на зображенні видно частини конкретного предмета.
2-3 – виражає оЗНАКу предмета
3-6 – відповідає на питання який (а,е,і), чий (я,є,ї).
6-9 – за значенням прикметники поділяються на якісні = «гарантія якості»
9-8 – відносні = Альберт Ейнштейн створив теорію відносності.
8-7 – присвійні = крадіжка – це присвоєння чужого майна.
7-4 – прикметник має повну та коротку форми = геометричні форми.
4-1 – якісні прикметники утворюють ступені порівняння = Земля у порівнянні з іншими планетами Сонячної системи.
5 – прикметник.
|
О |
|
|
|
|
|
|
|