Кросворд можна використати на етапі узагальнення та систематизації знань учнів як на уроці, так і в позакласній роботі. Слід зауважити, що кросворди мають дидактичну цінність не тільки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів, але й як засіб узагальнення, повторення та систематизації знань.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: |
По вертикалі: |
4. Наука про життєдіяльність усіх органів та систем організму. 5. Наука, що об'єднує усіх живих істот у систематичні групи. 10.Наука про взаємодію живих організмів та навколишнього середовища. 11.Наука, що вивчає тканини живих організмів. |
1. Наука про неклітинні форми життя. 2.Наука, що вивчає властивості біосистем під дією низьких температур 3.Наука, що вивчає ембріональний розвиток організмів. 6. Наука про створення нових порід тварин та сортів рослин. 7. Наука, що вивчає викопні організми та їх рештки. 8. Наука про рослини. 9. Наука про спадковість та мінливість організмів 12.Наука про тварин. |
Відповіді:
1. вірусологія; 2. кріобіологія; 3. ембріологія; 4. фізіологія; 5. систематика;
6. селекція; 7. палеонтологія; 8. ботаніка; 9. генетика;
10. екологія ; 11. гістологія;12. зоологія.