Головне, щоб одночасно учень бачив, спостерігав і робив.
Де є ці три речі, там є жива думка, яка загострює розум.
В.О. СухомлинськийРозвиваємо в учнів кмітливість, цікавість і спостережливість.
Головне, щоб одночасно учень бачив, спостерігав і робив.
Де є ці три речі, там є жива думка, яка загострює розум.
В.О. Сухомлинський
КРОСВОРД
|
1 |
|
|
|
|
||||||||||
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
7 |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3. Прилад для спостереження та вивчення властивостей заряджених тіл.
4. Одиниця вимірювання великих напруг.
7. Автор основного закону взаємодії електричних зарядів.
8. Споживач електричної енергії.
9. Один із авторів нашого підручника