Даний матеріал можна використовувати під час уроків з метою повторення, узагальнення та систематизації пройденого матеріалу. Дуже добре йде даний матеріал при організації роботи у малих групах. Також підходить для домашнього виконання
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: 1. Число, яке має лише два дільники – одиницю і само себе 3. 1000 грам 5. Вираз, що знаходиться над рискою дробу 6. Числа, розміщені справа від нуля на координатній прямій 9. Відстань від початку відліку до точки, що зображує число на координатній прямій 11. Числа, розміщені зліва від нуля на координатній прямій 12. Додатні числа та нуль
|
По вертикалі: 2. Вираз, що містить числа та знаки арифметичних дій 3. Пряма, на якій вибрано початок відліку, одиничний відрізок і напрям 4. 100 см 6. І-2І 7. І7І 8. І-6І 10. Від’ємні числа та нуль 13. Натуральні числа, протилежні до них і нуль |
|
Матеріали до уроку. Сав’яненко М.О. |
|
|
|
|
|
|
2ч |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
и |
|
4м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1п |
р |
о |
с |
т |
е |
|
7с |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
л |
|
т |
|
і |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3к |
і |
л |
о |
г |
р |
а |
м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
о |
|
|
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
о |
|
5ч |
и |
с |
е |
л |
ь |
10н |
и |
к |
|
|
|
|
|
|
|
р |
|
|
й |
|
|
|
|
е |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
9м |
о |
д |
у |
л |
ь |
|
|
|
|
|
|
и |
|
|
|
|
|
|
|
о |
|
|
|
|
13ц |
|
|
|
|
н |
|
|
8ш |
|
|
11в |
і |
д |
’ |
є |
м |
н |
і |
|
6д |
о |
д |
а |
т |
н |
і |
|
|
|
|
а |
|
|
|
|
л |
|
в |
|
|
т |
|
|
с |
|
|
|
|
т |
|
|
|
|
і |
|
а |
|
|
н |
|
|
т |
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
а |
|
|
ь |
|
12н |
е |
в |
і |
д |
’ |
є |
м |
н |
і |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: По вертикалі:
1. просте 2. числовий
3. кілограм 3. координатна
5. чисельник 4. метр
6. додатні 6. два
9. модуль 7. сім
11. від’ємні 8. шість
12. невід’ємні 10. недодатні
13. цілі
Матеріали до уроку. Сав’яненко М.О.