Пропаганда здорового способу життя.
Допомогти підліткам сформувати особисту думку щодо алкоголю на підставі інформації негативного впливу алкоголю на різні органи і загальний стан людини, соціальні аспекти
Тема: Пропаганда здорового способу життя.
Мета: Допомогти підліткам сформувати особисту думку щодо алкоголю на підставі інформації негативного впливу алкоголю на різні органи і загальний стан людини, соціальні аспекти. Створення резервів здоров’я для підвищення життєздатності молодого покоління.
Запрошені: настоятель церкви отець Олександр, завідуючий ФАПом, вчитель історії, діти старших класів, представник охоронних органів, дирекція школи, батьки, фахівець соціальної служби.
Хід круглого стола.
1. Виступ соціального педагога.
Доброго дня всім присутнім! Доброго здоров׳я! Так саме здоров׳я. Адже здоров׳я не купити в аптеці, і поки воно є його не помічаєш , ним не переймаєшся. На жаль починаєш цінувати тоді коли втрачаєш.
Кожному від народження дається найдорожчий дар - життя. І найдорожче ,що є в житті, - це здоров׳я.
Народна мудрість каже: «Подивись на зовнішній вигляд і не питай про здоров’я». Справді, якщо придивитись до людини, її зовнішній вигляд про все розповість. Тому з раннього дитинства треба турбуватись про здоров’я. Біда може трапитися з будь-ким і будь-де. Проте часто діти й навіть дорослі наражаються на небезпеку через необдумані вчинки, наслідуючи поведінку інших людей. Згодом вони звикають до того, що є шкідливим для їхнього життя і здоров’я.
Сьогодні ми будемо говорити про алкоголь, про його вплив на здоров׳я, психіку, самопочуття та на все життя людей, а особливо дітей.
А щоб краще розглянути цю проблему, сьогодні до нас у школу я запросила гостей, які допоможуть нам розібратись, щось підкажуть, порадять, а можливо просто нагадають нам , що ми можемо знати.
Отже хочу представити вам учасників нашого круглого столу:
Але пере тим , як ми почнемо спілкуватись з нашими гостями, я б хотіла запитати вас шановні учні , як ви самі ставитесь до алкоголю, до його вживання.
2. Слово надається нашим старшокласникам. ( Діти відповідають по бажанню на задане запитання, висловлюють свої думки)
С.П.. Ми зустрілися сьогодні щоб поговорити про вживання алкоголю. Давайте ж спочатку з’ясуємо, чому люди почали вживати алкоголь. Що на це говорить історія.
3. Слово надається вчителеві історії.
С.П.. Чому кажуть, що постійне вживання алкоголю призводить до згубних наслідків? Можливо нас тільки лякають, а насправді нічого страшного в цьому немає?
4. Слово надається завідуючому ФАПом.
С.П.. Хто стає алкоголіком? Той, хто полюбляє компанії де випивають. Той, сам за себе мислити не вміє, а живе чужим розумом. Ті, люди які не чинять, як їм краще, а так, як хочеться. Тобі кажуть: «Випий! Це круто! Ти станеш крутим, дорослим». Який же ти дорослий, якщо робиш так, як тобі скажуть?
5. Слово надається настоятелю церкви отцю Олександру.
С.П.. Батьківська любов сліпа. Не завжди батьки адекватно оцінюють поведінку своїх дітей. Хотілося б сьогодні почутим вас, шановні батьки. Що ви робите, коли помітили, що ваша дитина прийшла в нетверезому стані? Що ви відчуваєте тоді: радість чи смуток та біль.
6. Слово надається батькам.
С.П.. Багато злочинів скоюється в стані алкогольного сп’яніння. Яку відповідальність мають нести учні за скоєні злочини?
7. Слово надається представнику правоохоронних органів та дирекції школи.
Для багатьох підлітків випивка – це свого роду діяльність , спосіб прикрасити монотонне існування , а розповіді про те, як вона діставалась, і які, « приколи» були після, стають головною темою розмов. Але не вже це найцікавіше, що ти можеш розповісти про себе і почути від інших?
( А тепер я хочу вам запропонувати подивитись міні фільм. « Алкоголь і підлітки»)
Пам׳ятайте , що кожен, хто випиває , може стати алкоголіком.
І зовсім не обов’язково пити в компанії для того, щоб привернути до себе увагу та почуватися гарно та комфортно. Придивіться до себе, пізнайте свої сильні сторони, вмійте відстоювати свої погляди, і ви завжди зможете зарекомендувати себе, як цікаву особистість .
Соціальни педагог: Колись давно в Китаї жив дуже розумний, але дуже пихатий мандарин (знатний вельможа). Весь день його складався з приміряння багатого вбрання та розмов з підданими про його розум... Так минали дні за днями, роки за роками... Аж ось пройшов по всій країні поголос, що неподалік від кордону з'явився мудрець, розумніший за всіх на світі. Дійшов той поголос і до нашого мандарина. Дуже розлютився він: хіба може бути хтось розумніший за нього? Але вигляду про своє обурення не подав, а запросив мудреця до себе у палац. Сам же задумав обдурити ченця: "Я візьму метелика, сховаю його за спиною і запитаю, що в мене в руках - живе чи мертве. І якщо мудрець скаже, що живе - я роздушу метелика, а якщо мертве - я випущу його..." І ось настав день зустрічі. У пишній залі зібралося багато людей. Усім хотілося послухати словесний поєдинок найрозумніших людей у світі. Мандарин сидів на високому троні, тримав за спиною метелика і з нетерпінням чекав приходу ченця. Аж ось двері відчинилися, і до зали ввійшов невеликий худорлявий чоловік. Він підійшов до мандарина, привітався і сказав, що готовий відповісти на будь-яке його запитання. І тоді, зло всміхаючись, мандарин проказав: "Скажи-но мені, що я тримаю в руках - живе чи мертве?" Мудрець трохи подумав, усміхнувся і відповів: "Усе у твоїх руках!" Збентежений мандарин випустив метелика, і той полетів на волю, радісно тріпочучи своїми яскравими крильцями.
Отже, дорогі учні лише від вас залежить, який шлях ви оберете у своєму житті.
Здоров’я значною мірою залежить від самої людини, її свідомості та активного ставлення до свого здоров’я, від її поведінки. Саме від того, якого способу життя дотримується людина, як вона виявляє себе у праці, навчанні, спілкуванні, як організовує своє дозвілля, як харчується, в якому співвідношенні перебуває її фізична і психічна активність, чи гігієнічно обґрунтований режим праці та відпочинку, залежить стан її здоров’я.
Отже на цьому наш зустріч закінчується і я бажаю вам усім здоров׳я. Народна мудрість говорить « Здоров׳я це ніщо, але без здоров׳я ти ніхто!!!!!»