КТП 3 клас Мітчел ІІ семестр 4 години на тиждень

Про матеріал
Календарно тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі на ІІ семестр за підручником "Smart Junior 3 for Ukraine" Г.К.Мітчел із розрахунку 4 години на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Англійської мови у 3 класі

2022/2023 навчальний рік

ІІ семестр (4 години на тиждень)

Підручник: Smart Junior 3 for Ukraine

 

№ уроку

 

Дата

 

Уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

Помешкання

  1.  

 

5 My new house,

Мій новий будинок

p.57

Мій будинок

Розповідає, що знаходиться в будинку

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Прослуховує пісню та виконує завдання (pointing)

Парна робота: запитання-відповідь

Кімнати в будинку

Prepositions of place: next to, between, behind, in front of, go down, go up, go into, get out of

Ставить запитання та дає відповідь, що знаходиться в будинку

  1.  

 

5 Smart kids

Чий це будинок?

p.58

Будинок

Ставити та відповідати на запитання

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає текст за картинками

cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall

Where …?

Whose…?

Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

  1.  

 

5 Smart kids

Граматика. Присвійний відмінок

p.59

Будинок

Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

Громадянська відповідальність:

бережливе ставлення до свого майна і майна інших

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Парна робота: запитання-відповідь

Предмети одягу

Possessive case

Whose coat is this? It’s Anna’s.

my, your, his, her

Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

  1.  

 

5 Our world

Моя улюблена кімната

p.60

Моя улюблена кімната

Розповідати про улюблену кімнату

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

garden, painting, cushion, flat, dining room, wall

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про улюблену кімнату

  1.  

 

5 Grammar, Граматичні структури There is

There are

p.61

Меблі в кімнаті

Описувати кімнату

Громадянська відповідальність:

бережливе ставлення до свого майна і майна інших

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Описує власну кімнату

Повторення лексики попереднього уроку

There is

There are

There isn’t

There aren’t

Продукує короткі фрази з описом власної кімнати

  1.  

 

5 My new house

 Давай пограємо,

p.62

Кімнати в будинку

Описувати кімнати в будинку

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Робота в парах “Guessing game”

clock, mat, mirror, radio, slippers

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази з описом кімнати

  1.  

 

5 Project, Будинок Сью

p.63

Моя кімната

Описувати свій будинок

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Презентує проект

Повторення лексики попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про власний будинок

  1.  

 

5 Project, Мій будинок

p.63

Моя кімната

Описувати свій будинок

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Презентує проект

Повторення лексики попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про власний будинок

  1.  

 

5 Story time, Привид в домі. Розвиток навичок читання

pp. 64-65

Улюблені герої

Обговорення моралі історії

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Прослуховує та читає текст

Розповідає історію за картинками

Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime”

ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

  1.  

 

5 Story time, Привид в домі. Розвиток навичок Роботи із текстом

pp. 64-65

Улюблені герої

Обговорення моралі історії

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Прослуховує та читає текст

Розповідає історію за картинками

Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime”

ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

  1.  

 

5 Phonics, Робота із фонетикою

p.66

Моя сім’я та мій будинок

Розпізнає та читає звуки /th/, /ch/, /sh/, /tch/

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує аудіо запис та повторює слова

Прослуховує аудіо запис, розпізнає та називає звуки

Називає звуки в словах

tooth, thin, this, that, chair, beach, ship, fish, kitchen, catch

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки /th/,/ch/,/sh/,/tch/

  1.  

 

5 Revision/Now I can, Повторення

pp.67-68

Повторення та узагальнення матеріалу

Повторення та узагальнення теми

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання

(pointing).

Читає та відповідає на запитання

Ставить питання та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку

  1.  

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Харчування

  1.  

 

6 Food, please!

Продукти харчування

p.69

Продукти харчування

Називає продукти харчування

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання ( pointing)

Співає пісню

onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour

There is some milk.

There are some eggs.

Називає продукти харчування

  1.  

 

6 Smart kids, Мої улюблені продукти

p.70

Продукти харчування

Називати продукти харчування

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає історію за картинками

omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut

There is some…

There are some…

There isn’t any…

Розповідає про продукти харчування

  1.  

 

6 Grammar,

Що в твоїй тарілці?

p.71

Продукти харчування

Називати овочі та фрукти

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (true/false)

Робота в парах: «What you want in your omelette”.

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Is there any cheese?

Are there any peppers?

There isn’t any cheese in the omelette.

There aren’t any peppers in the omelette.

Називає інгредієнти у стравах

  1.  

 

6 Our world,

Страви в різних країнах світу

p.72

Страви в різних країнах світу

Вивчає страви різних країн світу

Громадянська відповідальність:

унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни

 

Прослуховує аудіо запис  та читає текст

Виконує завдання після тексту

butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe

Verb formation in Present Simple

Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу

  1.  

 

6 Grammar

Страви в різних країнах світу

Present Simple

p.73

Страви в різних країнах світу

Розповідати про свій раціон харчування

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Парна робота : розповідає партнеру про свій раціон харчування:

питання-відповідь

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення , розповідає про свій раціон харчування

  1.  

 

6 Let’s play,

Вживання структур How much…?

How many…?

p.74

Урок граматики

Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Прослуховує та  виконує завдання (відповідає на запитання)

Парна робота: питання-відповідь

glass, bottle, lemonade

How much…?

How many…?

Використовує how much? How many? в усному мовленні.

  1.  

 

6 Project,

Улюблена страва

p.75

Написати про улюблену страву

Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Читає про улюблену страву Тоні.

Напиши про свою улюблену страву

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Вивчення різниці між and, but,  or

Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків

  1.  

 

6 Project,

Улюблена страва

p.75

Написати про улюблену страву

Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Читає про улюблену страву Тоні.

Напиши про свою улюблену страву

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Вивчення різниці між and, but,  or

Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків

  1.  

 

6 Story time, Кулінарні змагання

p.76

Кулінарні змагання

Читає та обговорює мораль історії

Громадянська відповідальність:

розуміння необхідності докладати зусилля для  досягнення мети

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Обговорення моралі історії  “Practice makes perfect”

vegetables

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом міста

  1.  

 

6 Story time, Кулінарні змагання

p.77

Кулінарні змагання

Читає та обговорює мораль історії

Громадянська відповідальність:

розуміння необхідності докладати зусилля для  досягнення мети

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Обговорення моралі історії  “Practice makes perfect”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом міста

  1.  

 

6 Phonics, Робота з фонетикою

p. 78

Їжа

Розпізнає та вивчає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Прослуховує аудіо запис та читає чант

Називає звуки в словах

caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки:

s-/s/,

s-/z/,

es-/z/,

es-/iz/

  1.  

 

6 Revision

Повторення

p.79

Їжа та продукти харчування

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування;

обирати безпечний шлях пересування

Називає продукти харчування та напої.

Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді

Повторення лексичного матеріалу всього розділу.

Повторення граматичного матеріалу всього розділу

Називає всі продукти харчування та напої.

Ставить та відповідає на питання how much…? How many…?

  1.  

 

6 Now I can,

Тепер я можу

p.79- 80

Їжа та продукти харчування

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування;

обирати безпечний шлях пересування

Називає продукти харчування та напої.

Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді

Повторення лексичного матеріалу всього розділу.

Повторення граматичного матеріалу всього розділу

Називає всі продукти харчування та напої.

Ставить та відповідає на питання how much…? How many…?

  1.  

 

Smart world 3,

p.81

Страви в різних країнах світу

Вивчає страви в різних країнах світу

Громадянська відповідальність:

унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни

Прослуховує аудіо запис та читає текст

 

Виконує завдання до тексту. Написати речення про свій сніданок, обід та вечерю

dinner, potato, pancakes, sour cream

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. Продукує короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю

  1.  

 

Smart time 3,

Незвичайні рецепти

p.82

Незвичайні рецепти

Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі

 

Громадянська відповідальність:

унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

piece, pot, add, cut

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви

 

  1.  

 

Smart time 3,

Незвичайні рецепти

p.82

Незвичайні рецепти

Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі

 

Громадянська відповідальність:

унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

piece, pot, add, cut

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви

 

  1.  

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Відпочинок і дозвілля

  1.  

 

7 Where were you yesterday?

Вільний час,

 p.83

Вільний час

Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні.

Громадянська відповідальність:

усвідомлене ставлення до своїх дій

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing)

Співає пісню

Написати декілька речень про свій вчорашній день

at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant, in the morning, in the afternoon, in the evening

Past Simple ( was, were)

Ставить питання та надає відповідь

  1.  

 

7 Smart kids, Вільний час.

p.84

Вільний час

Розвиток усного мовлення

Здоров’я і безпека:

усвідомлення своїх емоцій

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

scary, funny, boring, delicious, popcorn, film

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає історію за картинками

  1.  

 

7 Grammar,

Граматичний час Past Simple (was, were)

 p.85

Вільний час

Вивчати дієслово to be в минулому часі

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Парна робота: ставить запитання та надає відповідь.

Повторює лексику попереднього уроку

Verb to be in Past Simple ( affirmative and interrogative sentences)

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

  1.  

 

7 Our world. Природні явища

 p.86

Природні явища

Говорити про природні явища

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки під час  урагану

Прослуховує та читає текст про торнадо

Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання

tornado, dangerous, basement, fast, street sky

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Говорити про природні явища

  1.  

 

7 Grammar

Заперечні речення у Past Simple

 p.87

Природні явища

Говорити про природні явища

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки під час  урагану

Прослуховує  та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Повторює лексику попереднього уроку

There wasn’t a dog in the garden yesterday.

There was a cat.

There weren’t three elephants in the zoo.

There were two elephants.

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

  1.  

 

7 Grammar

Стверджувальні, запитальні, заперечні речення  у Past Simple

 p.87

Природні явища

Говорити про природні явища

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки під час  урагану

Прослуховує  та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Повторює лексику попереднього уроку

There wasn’t a dog in the garden yesterday.

There was a cat.

There weren’t three elephants in the zoo.

There were two elephants.

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

  1.  

 

7 Let’s play

Місця для відвідування в місті

p.88

Місця для відвідування в місті

Ставити та відповідати на запитання щодо того, хто і де знаходився

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі повідомлення

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення з описом подій минулого

  1.  

 

7 Project

Мій день

pp.89

Мій день

Описувати події минулого

Здоров’я і безпека:

розуміння важливості режиму і розпорядку дня для життєдіяльності людини

 

Читає історію

Групове обговорення історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Описує події минулого (власний досвід)

  1.  

 

7 Story time,

Мій вихідний день

p. 90

Мій вихідний день

Описувати події вихідного дня

Громадянська відповідальність:

ділитися досвідом з іншими

 

Прослуховує та читає текст

Групове обговорення історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного минулого

  1.  

 

7 Story time,

p.91

Мій вихідний день

Описувати події вихідного дня

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки

Прослуховує та читає текст

Групове обговорення історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного минулого

  1.  

 

7 Phonics,

Робота із фонетикою

p.92

Мій учитель

Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/, /i:/, /u:/,

/ju:/, /eu/

Громадянська відповідальність:

Ставитися до вчителів  з повагою

Прослуховує аудіозапис

Називає звуки в словах

dates, white, rose, teacher, food, computer

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/,/i:/,/u:/,

/ju:/, /eu/

 

  1.  

 

6 Revision, Повторення

p. 93-94

Минулі події

Описувати минулі події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує текст та виконує завдання до нього

Розповідає про свій досвід в минулому

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного минулого

  1.  

 

6 Now I can

Тепер я можу

p. 93-94

Минулі події

Описувати минулі події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує текст та виконує завдання до нього

Розповідає про свій досвід в минулому

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного минулого

  1.  

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Природа та навколишнє середовище

  1.  

 

8 On holiday

Канікули!,

p.95

Природа

Розповідати про канікули

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує пісню та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

island, sea, sun, boat, pack

Past Simple

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

  1.  

 

8 Smart kids, Природа

p.96

Природа

Розповідати про час, проведений на природі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

  1.  

 

8 Grammar,

Неправильні дієслова

p.97

Події минулого

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Читає повідомлення та відповідає на запитання

Питає да відповідає на запитання партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Irregular verbs

Продукує короткі речення з описом минулих подій

  1.  

 

8 Grammar,

Минулий час правильних та неправильних дієслів

p.97

Події минулого

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Читає повідомлення та відповідає на запитання

Питає да відповідає на запитання партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Irregular verbs

Продукує короткі речення з описом минулих подій

  1.  

 

8b Our world,

Події минулого

p.98

Події минулого

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Висловлює власні враження щодо прочитаного

volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars, at night

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом минулих подій

  1.  

 

8с Grammar, Заперечні речення в Past Simple

p.99

Події минулого

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

 

виконує завдання (matching)

Описує малюнки

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

Negative sentences

Продукує короткі речення з описом минулих подій

  1.  

 

8 Let’s play, Події минулого

p.100

Події минулого

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Інсценізує діалог

Робота в парах

listen to music

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

минулих подій

  1.  

 

8 Project,

Літні канікули

p. 101

Канікули 

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

 

Читає та прослуховує текст

Описує свої канікули

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

минулих подій

  1.  

 

8 Story time, Ведмежа

p.102

Ведмежа

Розповідати історію

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує та читає історію

Висловлює власні враження щодо прочитаного

cub, cave, mountain, vet

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

  1.  

 

8 Story time,

p.103

Ведмежа

Розповідати про тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує та читає історію

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

  1.  

 

8 Phonics, робота із фонетикою

p.104

Каченя

Розпізнає та вивчає звуки: /k/,k/,/ŋ/

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує

аудіозапис-чант

Називає звуки в словах neck, bank, sink, wing, king

Називає звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та називає звуки: /k/,k/,/ŋ/

  1.  

 

8 Revision,

Повторення

 pp.105-106

Події минулого

Ставити та відповідати на запитання про минулі події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Запитує та відповідає на питання партнера

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій

  1.  

 

8 Now I can

Тепер я можу

 pp.105-106

Події минулого

Ставити та відповідати на запитання про минулі події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Запитує та відповідає на питання партнера

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій

  1.  

 

Smart World 4

 

p.107

Канікули

Ставити та відповідати на запитання про минулі події

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до культурної спадщини України

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання

hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

  1.  

 

Smart time 4

 

p.108

Час в різних куточках світу

Ставити та відповідати на питання, котра година та яка погода в різних містах та країнах світу

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

  1.  

 

Smart time 4

 

p.108

Час в різних куточках світу

Ставити та відповідати на питання, котра година та яка погода в різних містах та країнах світу

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

  1.  

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Діагностична робота з аудіювання

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

 

Діагностична робота з говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичних робіт з говоріння та аудіювання

 

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

 

Діагностична робота з письма

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи з письма

 

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

 

Діагностична робота з читання

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

  1.  

 

Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи з читання

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення вивченого протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення вивченого протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення вивченого протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
13 січня 2023
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку