КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Англійської мови у 3 класі
2022/2023 навчальний рік
ІІ семестр (4 години на тиждень)
Підручник: Smart Junior 3 for Ukraine
№ уроку |
Дата
|
Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
||||||||
Помешкання |
|||||||||||
|
|
5 My new house, Мій новий будинок p.57 |
Мій будинок |
Розповідає, що знаходиться в будинку |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує пісню та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
Кімнати в будинку |
Prepositions of place: next to, between, behind, in front of, go down, go up, go into, get out of |
Ставить запитання та дає відповідь, що знаходиться в будинку |
|
|
|
5 Smart kids Чий це будинок? p.58 |
Будинок |
Ставити та відповідати на запитання |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту Розповідає текст за картинками |
cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall |
Where …? Whose…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
|
|
|
5 Smart kids Граматика. Присвійний відмінок p.59 |
Будинок |
Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
Громадянська відповідальність: бережливе ставлення до свого майна і майна інших |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
Предмети одягу |
Possessive case Whose coat is this? It’s Anna’s. my, your, his, her |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
|
|
|
5 Our world Моя улюблена кімната p.60 |
Моя улюблена кімната |
Розповідати про улюблену кімнату |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
garden, painting, cushion, flat, dining room, wall |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про улюблену кімнату |
|
|
|
5 Grammar, Граматичні структури There is There are p.61 |
Меблі в кімнаті |
Описувати кімнату |
Громадянська відповідальність: бережливе ставлення до свого майна і майна інших |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Описує власну кімнату |
Повторення лексики попереднього уроку |
There is There are There isn’t There aren’t |
Продукує короткі фрази з описом власної кімнати |
|
|
|
5 My new house Давай пограємо, p.62 |
Кімнати в будинку |
Описувати кімнати в будинку |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Робота в парах “Guessing game” |
clock, mat, mirror, radio, slippers |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом кімнати |
|
|
|
5 Project, Будинок Сью p.63 |
Моя кімната |
Описувати свій будинок |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Презентує проект |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про власний будинок |
|
|
|
5 Project, Мій будинок p.63 |
Моя кімната |
Описувати свій будинок |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Презентує проект |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про власний будинок |
|
|
|
5 Story time, Привид в домі. Розвиток навичок читання pp. 64-65 |
Улюблені герої |
Обговорення моралі історії |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime” |
ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
|
|
|
5 Story time, Привид в домі. Розвиток навичок Роботи із текстом pp. 64-65 |
Улюблені герої |
Обговорення моралі історії |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime” |
ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
|
|
|
5 Phonics, Робота із фонетикою p.66 |
Моя сім’я та мій будинок |
Розпізнає та читає звуки /th/, /ch/, /sh/, /tch/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує аудіо запис та повторює слова Прослуховує аудіо запис, розпізнає та називає звуки |
Називає звуки в словах |
tooth, thin, this, that, chair, beach, ship, fish, kitchen, catch |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /th/,/ch/,/sh/,/tch/ |
|
|
|
5 Revision/Now I can, Повторення pp.67-68 |
Повторення та узагальнення матеріалу |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing). Читає та відповідає на запитання |
Ставить питання та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку |
|
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Харчування |
|||||||||||
|
|
6 Food, please! Продукти харчування p.69 |
Продукти харчування |
Називає продукти харчування |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання ( pointing) |
Співає пісню |
onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour |
There is some milk. There are some eggs. |
Називає продукти харчування |
|
|
|
6 Smart kids, Мої улюблені продукти p.70 |
Продукти харчування |
Називати продукти харчування |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст Виконує завдання після тексту |
Розповідає історію за картинками |
omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut |
There is some… There are some… There isn’t any… |
Розповідає про продукти харчування |
|
|
|
6 Grammar, Що в твоїй тарілці? p.71 |
Продукти харчування |
Називати овочі та фрукти |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: «What you want in your omelette”. |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Is there any cheese? Are there any peppers? There isn’t any cheese in the omelette. There aren’t any peppers in the omelette. |
Називає інгредієнти у стравах |
|
|
|
6 Our world, Страви в різних країнах світу p.72 |
Страви в різних країнах світу |
Вивчає страви різних країн світу |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни
|
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe |
Verb formation in Present Simple |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу |
|
|
|
6 Grammar Страви в різних країнах світу Present Simple p.73 |
Страви в різних країнах світу |
Розповідати про свій раціон харчування |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота : розповідає партнеру про свій раціон харчування: питання-відповідь |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення , розповідає про свій раціон харчування |
|
|
|
6 Let’s play, Вживання структур How much…? How many…? p.74 |
Урок граматики |
Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує та виконує завдання (відповідає на запитання) |
Парна робота: питання-відповідь |
glass, bottle, lemonade |
How much…? How many…? |
Використовує how much? How many? в усному мовленні. |
|
|
|
6 Project, Улюблена страва p.75 |
Написати про улюблену страву |
Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Читає про улюблену страву Тоні. |
Напиши про свою улюблену страву |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Вивчення різниці між and, but, or |
Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків |
|
|
|
6 Project, Улюблена страва p.75 |
Написати про улюблену страву |
Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Читає про улюблену страву Тоні. |
Напиши про свою улюблену страву |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Вивчення різниці між and, but, or |
Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків |
|
|
|
6 Story time, Кулінарні змагання p.76 |
Кулінарні змагання |
Читає та обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: розуміння необхідності докладати зусилля для досягнення мети |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії “Practice makes perfect” |
vegetables |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
|
|
6 Story time, Кулінарні змагання p.77 |
Кулінарні змагання |
Читає та обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: розуміння необхідності докладати зусилля для досягнення мети |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії “Practice makes perfect” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
|
|
|
6 Phonics, Робота з фонетикою p. 78 |
Їжа |
Розпізнає та вивчає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/ |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіо запис та читає чант |
Називає звуки в словах |
caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/z/, es-/iz/ |
|
|
|
6 Revision Повторення p.79 |
Їжа та продукти харчування |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування; обирати безпечний шлях пересування |
Називає продукти харчування та напої. |
Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді |
Повторення лексичного матеріалу всього розділу. |
Повторення граматичного матеріалу всього розділу |
Називає всі продукти харчування та напої. Ставить та відповідає на питання how much…? How many…? |
|
|
|
6 Now I can, Тепер я можу p.79- 80 |
Їжа та продукти харчування |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування; обирати безпечний шлях пересування |
Називає продукти харчування та напої. |
Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді |
Повторення лексичного матеріалу всього розділу. |
Повторення граматичного матеріалу всього розділу |
Називає всі продукти харчування та напої. Ставить та відповідає на питання how much…? How many…? |
|
|
|
Smart world 3, p.81 |
Страви в різних країнах світу |
Вивчає страви в різних країнах світу |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
Прослуховує аудіо запис та читає текст
|
Виконує завдання до тексту. Написати речення про свій сніданок, обід та вечерю |
dinner, potato, pancakes, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. Продукує короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю |
|
|
|
Smart time 3, Незвичайні рецепти p.82 |
Незвичайні рецепти |
Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі
|
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
piece, pot, add, cut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви
|
|
|
|
Smart time 3, Незвичайні рецепти p.82 |
Незвичайні рецепти |
Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі
|
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
piece, pot, add, cut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви
|
|
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||
|
|
7 Where were you yesterday? Вільний час, p.83 |
Вільний час |
Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні. |
Громадянська відповідальність: усвідомлене ставлення до своїх дій |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing) |
Співає пісню Написати декілька речень про свій вчорашній день |
at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant, in the morning, in the afternoon, in the evening |
Past Simple ( was, were) |
Ставить питання та надає відповідь |
|
|
|
7 Smart kids, Вільний час. p.84 |
Вільний час |
Розвиток усного мовлення |
Здоров’я і безпека: усвідомлення своїх емоцій
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
scary, funny, boring, delicious, popcorn, film |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає історію за картинками |
|
|
|
7 Grammar, Граматичний час Past Simple (was, were) p.85 |
Вільний час |
Вивчати дієслово to be в минулому часі |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: ставить запитання та надає відповідь. |
Повторює лексику попереднього уроку |
Verb to be in Past Simple ( affirmative and interrogative sentences) |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|
|
|
7 Our world. Природні явища p.86 |
Природні явища |
Говорити про природні явища |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
Прослуховує та читає текст про торнадо |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
tornado, dangerous, basement, fast, street sky |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Говорити про природні явища |
|
|
|
7 Grammar Заперечні речення у Past Simple p.87 |
Природні явища |
Говорити про природні явища |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Повторює лексику попереднього уроку |
There wasn’t a dog in the garden yesterday. There was a cat. There weren’t three elephants in the zoo. There were two elephants. |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
|
|
|
7 Grammar Стверджувальні, запитальні, заперечні речення у Past Simple p.87 |
Природні явища |
Говорити про природні явища |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Повторює лексику попереднього уроку |
There wasn’t a dog in the garden yesterday. There was a cat. There weren’t three elephants in the zoo. There were two elephants. |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
|
|
|
7 Let’s play Місця для відвідування в місті p.88 |
Місця для відвідування в місті |
Ставити та відповідати на запитання щодо того, хто і де знаходився |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі повідомлення |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом подій минулого |
|
|
|
7 Project Мій день pp.89 |
Мій день |
Описувати події минулого |
Здоров’я і безпека: розуміння важливості режиму і розпорядку дня для життєдіяльності людини
|
Читає історію |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує події минулого (власний досвід) |
|
|
|
7 Story time, Мій вихідний день p. 90 |
Мій вихідний день |
Описувати події вихідного дня |
Громадянська відповідальність: ділитися досвідом з іншими
|
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
|
|
|
7 Story time, p.91 |
Мій вихідний день |
Описувати події вихідного дня |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки |
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
|
|
|
7 Phonics, Робота із фонетикою p.92 |
Мій учитель |
Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/, /i:/, /u:/, /ju:/, /eu/ |
Громадянська відповідальність: Ставитися до вчителів з повагою |
Прослуховує аудіозапис |
Називає звуки в словах |
dates, white, rose, teacher, food, computer |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/,/i:/,/u:/, /ju:/, /eu/
|
|
|
|
6 Revision, Повторення p. 93-94 |
Минулі події |
Описувати минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує текст та виконує завдання до нього |
Розповідає про свій досвід в минулому |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
|
|
|
6 Now I can Тепер я можу p. 93-94 |
Минулі події |
Описувати минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує текст та виконує завдання до нього |
Розповідає про свій досвід в минулому |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
|
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Природа та навколишнє середовище |
|||||||||||
|
|
8 On holiday Канікули!, p.95 |
Природа |
Розповідати про канікули |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує пісню та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
island, sea, sun, boat, pack |
Past Simple |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|
|
|
8 Smart kids, Природа p.96 |
Природа |
Розповідати про час, проведений на природі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
|
|
|
8 Grammar, Неправильні дієслова p.97 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Читає повідомлення та відповідає на запитання |
Питає да відповідає на запитання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Irregular verbs |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
|
|
|
8 Grammar, Минулий час правильних та неправильних дієслів p.97 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Читає повідомлення та відповідає на запитання |
Питає да відповідає на запитання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Irregular verbs |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
|
|
|
8b Our world, Події минулого p.98 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars, at night |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
|
|
|
8с Grammar, Заперечні речення в Past Simple p.99 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
виконує завдання (matching) |
Описує малюнки |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple Negative sentences |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
|
|
|
8 Let’s play, Події минулого p.100 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Інсценізує діалог |
Робота в парах |
listen to music |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
|
|
|
8 Project, Літні канікули p. 101 |
Канікули |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
Читає та прослуховує текст |
Описує свої канікули |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
|
|
|
8 Story time, Ведмежа p.102 |
Ведмежа |
Розповідати історію |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
cub, cave, mountain, vet |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
|
|
|
8 Story time, p.103 |
Ведмежа |
Розповідати про тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
|
|
|
8 Phonics, робота із фонетикою p.104 |
Каченя |
Розпізнає та вивчає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує аудіозапис-чант |
Називає звуки в словах neck, bank, sink, wing, king |
Називає звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та називає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ |
|
|
|
8 Revision, Повторення pp.105-106 |
Події минулого |
Ставити та відповідати на запитання про минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Запитує та відповідає на питання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій |
|
|
|
8 Now I can Тепер я можу pp.105-106 |
Події минулого |
Ставити та відповідати на запитання про минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Запитує та відповідає на питання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій |
|
|
|
Smart World 4
p.107 |
Канікули |
Ставити та відповідати на запитання про минулі події |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до культурної спадщини України |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання |
hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
|
|
|
Smart time 4
p.108 |
Час в різних куточках світу |
Ставити та відповідати на питання, котра година та яка погода в різних містах та країнах світу |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
|
|
|
Smart time 4
p.108 |
Час в різних куточках світу |
Ставити та відповідати на питання, котра година та яка погода в різних містах та країнах світу |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
|
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота з аудіювання |
|
|
Завдання на TRP |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Діагностична робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичних робіт з говоріння та аудіювання |
|
|
|
Завдання на TRP |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Діагностична робота з письма |
|
|
Завдання на TRP |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи з письма |
|
|
|
Завдання на TRP |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Діагностична робота з читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичної роботи з читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого протягом року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого протягом року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого протягом року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|