Зведена таблиця
розподілу навчального часу в 5 класах
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
|
||||
І семестр |
32 |
2 |
2 |
2 |
ІІ семестр |
|
2 |
4 |
4 |
Рік |
|
2 |
6 |
6 |
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
|
І семестр |
ІІ семестр |
Контрольні (діагностичні) роботи |
2 |
3 |
Розвиток мовлення |
2 (у.+п.) |
2 (у.+п.) |
Контрольний твір |
0 |
0 |
Позакласне читання |
2 |
2 |
І семестр
|
|
Тема уроку |
Теорія літератури |
ВСТУП. РОЛЬ КНИЖКИ В ТРЕТЬОМУ ТИСЯЧОЛІТТІ |
|||
1 |
|
Роль книги та читання художньої літератури для формування гармонійної особистості. |
Зарубіжна література.
|
2 |
|
Види читання в цифрову епоху. Паперові та електронні книги. |
|
СКАРБНИЦЯ НАРОДНИХ КАЗОК |
|||
3 |
|
Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність. Індійська народна казка. |
Фольклор, народна казка, сюжет, мандрівні сюжети. |
4 |
|
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. |
|
5 |
|
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. |
|
6 |
|
Китайські народні казки «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. |
|
7 |
|
Китайські народні казки «Пензлик Маляна». Слова й учинки героїв та героїні. |
|
8 |
|
Китайські народні казки «Пензлик Маляна». Китайські національні символи. |
|
9 |
|
Брати Якоб (1785-1863) і Вільгельм (1786-1859) Ґрімм «Пані Метелиця». Значення діяльності братів Я. і В. Ґрімм для розвитку європейської культури. Зіставлення образів героїнь казки «Пані Метелиця». |
|
10 |
|
Брати Якоб (1785-1863) і Вільгельм (1786-1859) Ґрімм «Пані Метелиця». Утвердження у творі доброти, працьовитості, справедливості. |
|
11 КР |
|
Контрольна (діагностична) робота № 1. Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок. Тести. |
|
ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ СВІТУ |
|||
12 |
|
Літературна казка та її ознаки. Подібності й відмінності від народної казки. Ганс Крістіан Андерсен (1805–1875) «Снігова королева». |
Літературна казка, подібності й відмінності літературної казки від народної. Тема та ідея художнього твору, оригінал і переклад. Поглиблення поняття: сюжет. |
13 |
|
Ганс Крістіан Андерсен (1805–1875) «Снігова королева». Боротьба добра і зла в казці. |
|
14 |
|
Ганс Крістіан Андерсен (1805–1875) «Снігова королева». Утвердження дружби та вірності. Перешкоди на шляху Герди, її помічники. Чарівний світ твору. |
|
15 |
|
Оскар Уайльд (1854–1900) «Хлопчик-Зірка». Символічний зміст назви твору. Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір’ю та іншими персонажами |
|
16 РМ
|
|
РМ № 1 (у.). Усний переказ уривків з твору на основі фото-колажу. |
|
17 |
|
Оскар Уайльд (1854–1900) «Хлопчик-Зірка». Шлях Хлопчика-Зірки від егоїзму й байдужості до відкриття в собі любові й милосердя. Фальшиві та справжні цінності. |
|
18
|
|
Оскар Уайльд (1854–1900) «Хлопчик-Зірка». Любов до матері – одна з визначальних цінностей життя. |
|
19 РМ |
|
РМ № 2 (п.). Написання листа від імені головного героя. |
|
20 |
|
Оскар Уайльд (1854–1900) «Хлопчик-Зірка». Краса зовнішня та внутрішня. Синтез фольклорних і літературних елементів у творі. |
|
21
|
|
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002) «Пеппі Довгапанчоха». Дивовижний світ мрій і пригод Пеппі та її друзів у повісті «Пеппі Довгапанчоха». |
|
21 |
|
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002) «Пеппі Довгапанчоха». Безжурний характер і винахідливість Пеппі, її вміння перетворювати життя на диво. Казкові елементи в повісті. |
|
СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ |
|||
22 |
|
Зарубіжні поети про природу: Г. Гейне (1797-1856) «Задзвени із глибини…» (напам’ять). Поетизація природи, утвердження зв’язку природи й людини; утілення любові та дбайливого ставлення до довкілля. |
Вірш, пейзаж, оповідання. |
23 |
|
Редьярд Кіплінг (1865–1936) «Мауглі». Історія хлопчика, якого виховали тварини, його дружба з ними. Сміливість, кмітливість, доброта Мауглі. |
|
24 |
|
Редьярд Кіплінг (1865–1936) «Мауглі». Яскравість характерів персонажів-тварин, утілення в них людських рис. |
|
25 |
|
Редьярд Кіплінг (1865–1936) «Мауглі». Закони джунглів і цінності людського життя. Ідея відповідальності людини за природний світ. |
|
26 |
|
Ернест Сетон-Томпсон (1860–1946). Авторські спостереження за світом природи. |
|
27 |
|
Ернест Сетон-Томпсон (1860–1946). Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання, авторських характеристиках. |
|
28 |
|
Ернест Сетон-Томпсон (1860–1946). Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення людей до тварин. |
|
29 КР |
|
Контрольна (діагностична) робота № 2. Літературні казки світу. Слухаємо голоси природи. Тести. |
|
30 ПЧ |
|
ПЧ № 1. Шарль Перро «Попелюшка». Перемога добра над злом. Винагорода головної героїні за щирість, доброту, працьовитість |
|
31 ПЧ |
|
ПЧ № 2. Шарль Перро «Кіт у чоботях». Головна цінність – це не золото, а розум і кмітливість. |
|
32 |
|
Підсумковий урок. |