КТП 5 кл. НУШ за програмою О.Ніколенко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для учнів 5 класу за програмаю О. Ніколенко "Школа радості" на І сем. з розрахунку 2 год. на тиждень.
Перегляд файлу

Зведена таблиця

розподілу навчального часу в 5 класах

 

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт

Кількість тематичних оцінювань

 

І семестр

32

2

2

2

ІІ семестр

 

2

4

4

Рік

 

2

6

6

 

 

Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт

 

 

І семестр

ІІ семестр

Контрольні (діагностичні) роботи

2

3

Розвиток мовлення

2 (у.+п.)

2 (у.+п.)

Контрольний твір

0

0

Позакласне читання

2

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

 

 

 

Тема уроку

Теорія літератури

ВСТУП. РОЛЬ КНИЖКИ В ТРЕТЬОМУ ТИСЯЧОЛІТТІ

1

 

Роль книги та читання художньої літератури для формування гармонійної особистості.

Зарубіжна література.

 

2

 

Види читання в цифрову епоху. Паперові та електронні книги.

СКАРБНИЦЯ НАРОДНИХ КАЗОК

3

 

Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність. Індійська народна казка.

Фольклор, народна казка, сюжет, мандрівні сюжети.

4

 

Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей.

5

 

Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей.

6

 

Китайські народні казки «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці.

7

 

Китайські народні казки «Пензлик Маляна». Слова й учинки героїв та героїні. 

8

 

Китайські народні казки «Пензлик Маляна». Китайські національні символи.

9

 

Брати Якоб (1785-1863) і Вільгельм (1786-1859) Ґрімм «Пані Метелиця». Значення діяльності братів Я. і В. Ґрімм для розвитку європейської культури. Зіставлення образів героїнь казки «Пані Метелиця».

10

 

Брати Якоб (1785-1863) і Вільгельм (1786-1859) Ґрімм «Пані Метелиця». Утвердження у творі доброти, працьовитості, справедливості.

11

КР

 

Контрольна (діагностична) робота № 1. Вступ. Роль книжки в третьому тисячолітті. Скарбниця народних казок. Тести.

ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ СВІТУ

12

 

Літературна казка та її ознаки. Подібності й відмінності від народної казки. Ганс Крістіан Андерсен (18051875) «Снігова королева».

Літературна казка, подібності й відмінності літературної казки від народної. Тема та ідея художнього твору, оригінал і переклад. Поглиблення поняття: сюжет.

13

 

Ганс Крістіан Андерсен (18051875) «Снігова королева». Боротьба добра і зла в казці.

14

 

Ганс Крістіан Андерсен (18051875) «Снігова королева». Утвердження дружби та вірності. Перешкоди на шляху Герди, її помічники. Чарівний світ твору.

15

 

Оскар Уайльд (18541900) «Хлопчик-Зірка». Символічний зміст назви твору. Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір’ю та іншими персонажами

16

РМ

 

 

РМ № 1 (у.). Усний переказ уривків з твору на основі фото-колажу.

17

 

Оскар Уайльд (18541900) «Хлопчик-Зірка». Шлях Хлопчика-Зірки від егоїзму й байдужості до відкриття в собі любові й милосердя. Фальшиві та справжні цінності.

18

 

 

Оскар Уайльд (18541900) «Хлопчик-Зірка». Любов до матері – одна з визначальних цінностей життя.

19

РМ

 

РМ № 2 (п.). Написання листа від імені головного героя.

20

 

Оскар Уайльд (18541900) «Хлопчик-Зірка». Краса зовнішня та внутрішня. Синтез фольклорних і літературних елементів у творі.

21

 

 

Астрід Анна Емілія Ліндґрен (19072002) «Пеппі Довгапанчоха». Дивовижний світ мрій і пригод Пеппі та її друзів у повісті «Пеппі Довгапанчоха».

21

 

Астрід Анна Емілія Ліндґрен (19072002) «Пеппі Довгапанчоха». Безжурний характер і винахідливість Пеппі, її вміння перетворювати життя на диво. Казкові елементи в повісті.

СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ

22

 

Зарубіжні поети про природу: Г. Гейне (1797-1856) «Задзвени із глибини…» (напам’ять). Поетизація природи, утвердження зв’язку природи й людини; утілення любові та дбайливого ставлення до довкілля.

Вірш, пейзаж, оповідання.

23

 

Редьярд Кіплінг (18651936) «Мауглі». Історія хлопчика, якого виховали тварини, його дружба з ними. Сміливість, кмітливість, доброта Мауглі.

24

 

Редьярд Кіплінг (18651936) «Мауглі». Яскравість характерів персонажів-тварин, утілення в них людських рис.

25

 

Редьярд Кіплінг (18651936) «Мауглі». Закони джунглів і цінності людського життя. Ідея відповідальності людини за природний світ.

26

 

Ернест Сетон-Томпсон (18601946). Авторські спостереження за світом природи.

27

 

Ернест Сетон-Томпсон (18601946). Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання, авторських характеристиках.

28

 

Ернест Сетон-Томпсон (18601946). Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення людей до тварин.

29

КР

 

Контрольна (діагностична) робота № 2. Літературні казки світу. Слухаємо голоси природи. Тести.

30

ПЧ

 

ПЧ № 1. Шарль Перро «Попелюшка». Перемога добра над злом. Винагорода головної героїні за щирість, доброту, працьовитість

31

ПЧ

 

ПЧ  № 2. Шарль Перро  «Кіт у чоботях». Головна цінність – це не золото, а розум і кмітливість.

32

 

Підсумковий урок.

 

docx
Додав(-ла)
Ярёменко Света
Додано
23 серпня 2022
Переглядів
1791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку