Зведена таблиця
розподілу навчального часу в 6 класах
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
|
7-А |
7-Б |
||||
І семестр |
|
|
2 |
3 |
3 |
ІІ семестр |
|
|
2 |
3 |
3 |
Рік |
|
|
2 |
6 |
6 |
Календарне планування складено за програмою:
Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 2023 н.р.
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
|
І семестр |
ІІ семестр |
Контрольні (діагностичні) роботи |
3 |
3 |
Розвиток мовлення |
2 (у.+п.) |
2 (у.+п.) |
Контрольний твір |
1 |
1 |
Позакласне читання |
2 |
2 |
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Теорія літератури |
|
ВСТУП |
||||
1 |
|
Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів. |
Поглиблення понять про оригінал і переклад. Переспів. |
|
ЖАНР БАЛАДИ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЛІТЕРАТУРАХ |
||||
2 |
|
Балада як жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади. Фольклорні балади. «Король Лір і його дочки». Моральний уроку творі. |
Балада (фольклорна і літературна), гіпербола, символ. |
|
3 |
|
«Король Лір і його дочки». Король Лір як вічний образ. |
||
4 |
|
«Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи і служіння народові. |
||
5 |
|
«Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном». Образ народного захисника Робіна Гуда. |
||
6 |
|
Літературні балади. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759– 1805) «Рукавичка». Випробування головного героя балади. |
||
7 |
|
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759– 1805) «Рукавичка». Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність. |
||
8 |
|
Адам Міцкевич (1798–1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. |
||
9 РМ |
|
РМ № 1 (у.). Усний аналіз образів-символів та елементів фольклору в баладі А. Міцкевича «Світязь». |
||
10 |
|
Роберт Льюїс Стівенсон (1850–1894) «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). |
||
11 |
|
Роберт Льюїс Стівенсон (1850–1894) «Балада про вересовий трунок». Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору. |
||
12 |
|
КР № 1. Вступ. Жанр балади в європейських літературах. Тести. |
|
|
ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ |
||||
13 |
|
Вальтер Скотт (1771–1832). «Айвенго» (огляд, 3-4 розділи за вибором учителя). В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». |
Поглиблення понять про роман (історичний роман), повість. Початкові поняття про художній час, художній простір. |
|
14 |
|
Вальтер Скотт (1771–1832). «Айвенго» (огляд, 3-4 розділи за вибором учителя). Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. |
||
15 |
|
Вальтер Скотт (1771–1832). «Айвенго» (огляд, 3-4 розділи за вибором учителя). Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі. |
||
16 |
|
Вальтер Скотт (1771–1832). «Айвенго» (огляд, 3-4 розділи за вибором учителя). Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Ровени та Ребекки. |
||
17 |
|
Вальтер Скотт (1771–1832). «Айвенго» (огляд, 3-4 розділи за вибором учителя). Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор. |
||
18 РМ |
|
РМ № 2 (п.). Контрольний твір за романом «Айвенкго» В. Скотта. |
||
19 |
|
Друга світова війна у європейській поезії (К. І. Галчинський («Лист із полону», «Пісня про солдатів з Вестерплятте» та ін.). |
||
20 |
|
Друга світова війна у європейській поезії І. Вайсґлас («Круки») |
||
21 |
|
Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Е.Е. Шмітт (народ. 1960) «Дитя Ноя». Доля дітей у період Другої світової війни. |
||
22 |
|
Е.Е. Шмітт (народ. 1960) «Дитя Ноя». Духовний подвиг священика Понса, його турбота про дітей. Тема культури у творі. Біблійні мотиви. |
||
ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ |
||||
23 |
|
Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання. |
Поглиблення понять про баладу (літературну), оповідання, вірш |
|
24 |
|
Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм». Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення. |
||
25 |
|
Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм». Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей. |
||
26 |
|
Редьярд Кіплінг (1865–1936). «Балада про Схід і Захід». Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «баладі. Антитези у творі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, Полковничий син). |
||
27 |
|
Редьярд Кіплінг (1865–1936) «Якщо…». Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. |
||
28 |
|
Редьярд Кіплінг (1865–1936) «Якщо…». Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам). |
||
29 |
|
КР № 3. Духовне випробування людини. Тести. |
|
|
30 ПЧ |
|
ПЧ № 1. Ч. Діккенс «Пригоди Олівера Твіста». Доля хлопчика у романі. |
|
|
31 ПЧ |
|
ПЧ № 2. Ч. Діккенс «Пригоди Олівера Твіста». Характеристика суспільства. |
|
|
32 |
|
Підсумковий урок. |
|
|