«ПОГОДЖУЮ» Заступник директора з навчально-виховної роботи «____» ______________ 2024 р. ______________Ганна М'ЯКІШЕВА
|
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ» Директор Приморського ЗЗСО «____» _______________ 2024 р. ______________Наталя КОМАРОВА |
«ПОГОДЖУЮ» Заступник директора з навчально-виховної роботи «____» ______________ 2025 р. ______________Ганна М'ЯКІШЕВА
|
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ» Директор Приморського ЗЗСО «____» _______________ 2025 р. ______________Наталя КОМАРОВА |
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ТА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
фізичної культури в 5 класі
Приморського закладу загальної середньої освіти
Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської
На 2024/2025 навчальний рік
Учитель: Комендантова Олена Вікторівна
(навчальна програма затверджено рішенням педагогічної ради ( протокол №1 від 28.08.2024р.)
Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори: Баженков Є. В., Бідний М. В., Ребрина А. А., Данільченко В. О., Коломоєць Г. А., Дутчак М. В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 22.08.2024 року № 1185
Характеристика рухової навчальної діяльності з фізичної культури |
Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання |
Володіє технікою фізичних вправ |
|
Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність |
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Модулі |
Уроки |
Рік навчання |
Кількість годин |
Теоретико - методичні знання |
1-105 |
Перший |
На всіх уроках |
Загальна фізична підготовка |
1-105 |
Перший |
На всіх уроках |
Перший семестр |
|||
«Футзал» 614 «Волейбол» 153 «Баскетбол 3*3» 89 |
1-24 |
Перший |
24 |
«Cool Games» 703 «Цікава фізкультура» 667 «Настільний теніс» 301 |
25-48 |
Перший |
24 |
Другий семестр |
|||
«Рухливі ігри » 430 «Туризм» 556 «Шашки» 690 |
49-72 |
Перший |
24 |
«Городки» 196 «Бадмінтон» 80 «Спортивне орієнтування» 539 «Дитяча легка атлетика» 288 |
73-105 |
Перший |
33 |
Всього |
105 |
|
105 |
Види навчальної діяльності учнів:
Фронтальний: обговорення та дискусії
Індивідуальний: диференціація та індивідуалізація учнів в процесі розвитку основних рухових якостей засобами рухливих ігор. Безпека та дисципліна на уроці – запорука надійного успіху у зміцненні здоров’я учнів.
Груповий: участь у конкурсах та змаганнях. Участь учнів у конкурсах, змаганнях під час уроків, внутрішньо шкільних змаганнях, фестивалях, флешмобах, а також участь у міських та всеукраїнських подіях фізкультурного спрямування.
Мета і завдання :
- формування основ здорового способу життя і створення умов для покращення фізичного і психоемоційного стану;
- формування практичних навичок щодо самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку;
- розвиток комунікативних умінь під час занять фізичною культурою;
- формування морально-вольових якостей та позитивного ставлення до занять фізичною культурою і спортом;
- усвідомлення ролі занять спортом і Олімпійського руху для формування самоповаги, впевненості в собі, прагнення
досягати успіху, дотримуючись принципів чесної гри;
- збільшення обсягу рухової активності, яка приноситиме радість дитині;
- формування творчих здібностей засобами фізичної культури.
І семестр |
|||
№
|
Дата |
Зміст уроку |
|
Кал. |
Фак. |
||
1 |
|
|
Ознайомлення з обраними модулями ( Футзал, Волейбол, Баскетбол 3х3) ЗФП – Витривалість: рівномірний біг. Стройові вправи. ТМЗ – Фізична /рухова активність робить життя людини цікавим, насиченим, змістовним. Гігієнічні вимоги під час занять. Зародження футзалу в світі. |
2 |
|
|
ЗФП – Витривалість :рівномірний біг. Стройові вправи. Розвиток футзалу в Україні. Вивчення правил розміщення гравців на майданчику. |
3 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг. ТМЗ - Прояви фізичної /рухової діяльності у повсякденному житті. Історія розвитку українського волейболу. Загальна характеристика гри волейбол. Загальні та спеціальні фізичні вправи волейболіста. Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику. |
4 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг Правила гри у волейбол. Санітарно-гігієнічні вимоги до інвентарю. Особиста гігієна учня. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ. |
5 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг. ТМЗ - Наслідки не дотримання техніки безпеки. Дії у разі настання нещасного випадку. Історія розвитку українського баскетболу 3х3. Загальна характеристика гри . Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ. |
6 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг. Базові стійки та пересування. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Ведення м’яча на місії та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками . |
Футзал |
|||
7 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. ТМЗ - Основи здорового способу життя. Правила безпечної поведінки на уроках і під час занять футзалом в позаурочний час. |
8 |
|
|
ЗФП – Витривалість – рівномірний біг Споруди та обладнання для гри у футзал. |
9 |
|
|
ЗФП – Витривалість – рівномірний біг. Стройові вправи. ТМЗ - Основи здорового способу життя. Загальні ігрові положення гри у футзал. Поєднання різновидів бігу зі стрибками, поворотами, зупинками; поєднання прийомів пересування з володінням м’ячем. |
10 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. Удари по м’ячу внутрішньою стороною стопи, удари середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу, та м’ячу що котиться. |
11 |
|
|
ЗФП – Швидкість: Біг 30м. Стройові вправи ТМЗ - Згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм і чому модно бути здоровим. Удари по м’ячу середньою частиною лоба без стрибка та у стрибку. Гра у гандбол чи баскетбол за спрощеними правилами з елементами футзалу . |
12 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг без часу(м) Ведення м’яча підошвою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому, ведення м’яча зі зміною напрямку; жонглювання м’ячем. Гра у футзал за спрощеними правилами. |
Волейбол |
|||
13 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. ТМЗ - Хто така вольова людина? Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Загальні та спеціальні фізичні вправи волейболіста. |
14 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. Рухливі ігри. ТМЗ - Особливості формування вольових якостей у шкільному віці. Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера. Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. |
15 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. Стройові вправи. Естафети Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера. Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. |
16 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. Рухливі ігри. Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера. Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Перешикування. Загальні та спеціальні фізичні вправи волейболіста. |
17 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. Естафети Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. ЗРВ.. Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера |
18 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м.(с) Рухливі ігри. ТМЗ - Що таке фізична вправа? Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера тощо. Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Начальна гра |
Баскетбол 3х3 |
|||
19 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м. Гнучкість. ТМЗ - Що таке фізична активність, спорт, фізичні якості? Основні правила гри у баскетбол 3х3. Пересування в нападі й захисті; зупинки стрибком та двома кроками; кидки м’яча однією рукою від плеча, двома руками від грудей з місця та в русі. |
20 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м Стрибкові вправи. Рухливі ігри. ТМЗ - Розвиток фізичних якостей – основа твого успіху Ведення м’яча на місці та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками . |
21 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м. Біг (повторний, інтервальний) Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри. |
22 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м. Біг (рівномірний, перемінний, естафетний) . Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри. Ведення м’яча на місії та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками. |
23 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м (с) Естафети ТМЗ - Фізичний розвиток, фізична підготовленість. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри. Ведення м’яча на місці та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками. Пересування в нападі й захисті. |
24 |
|
|
Урок – змагання |
25 |
|
|
Ознайомлення з обраними модулями (Cool Games, Цікава ФК, Настільний теніс) ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. ТМЗ - Підбираємо потрібні вправи для розвитку різних фізичних якостей. Основи знань із Cool Games. Вивчення та використання естафет Cool Games. |
26 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. Значення рухливих ігор, зокрема Cool Game, для підвищення рухової активності учениці/учня та оволодіння життєво необхідними руховими вміннями та навичками |
27 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. ТМЗ - Правила змагань. Зміна поведінки як складова вирішення багатьох індивідуальних і соціальних проблем. Теорія звичок. Методи зміни поведінки. |
28 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. Відчуття та почуття. Як їх описати? |
29 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. ТМЗ - Права, обов’язки, соціальні ролі учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Історія розвитку настільного тенісу в світі, Україні, регіоні. |
30 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі(см) Загальна характеристика інвентарю для гри в настільний теніс. |
Cool Games |
|||
31 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) ТМЗ - Дії у разі настання нещасного випадку. Значення рухливих ігор, зокрема Cool Games, ЗРВ. Імітація рухів руками або ногами і бігу з максимально або варіативною частотою та з різних вихідних положень |
32 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) Стройові вправи Правила поведінки під час рухливих ігор та естафет Cool Games. Вивчення та використання естафет Cool Games |
33 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) ТМЗ – Чому допінг це порушення етичних норм у спорті і руховій діяльності? Ознайомлення з правилами Cool Games. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. Вивчення та використання естафет Cool Games. |
34 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) Біг з максимальною або варіативною частотою рухів, стартовий розгін; вправи з варіативною швидкістю в межах 70 – 100% індивідуального максимуму. |
35 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) ТМЗ - Згубний вплив заборонених препаратів допінгу на організм людини. Стрибок угору з поворотом на задане число градусів; стрибок в довжину з місця на точність приземлення. Вивчення та використання естафет Cool Games. Рухливі ігри. |
36 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) Рухливі ігри та естафети, для активного відпочинку. |
Цікава фізична культура |
|||
37 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи ТМЗ - Права, обов’язки, соціальні ролі учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Виконання інтерактивних вправ: «Австралійський дощ», «Театр Кабукі» |
38 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи Виконання інтерактивних вправ: «Будинки й господарі», «Пластилінова людина» |
39 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи ТМЗ - Характерні особливості співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Виконання інтерактивних вправ: «Шикуйся за…», «Сліпий потяг», |
40 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи ТМЗ - Значення взаємодопомоги і співпраці між учасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності Повага до суперника, суддів, уболівальників, здобуття перемоги завдяки наполегливим тренуванням, а не за будь-яку ціну та ін. Виконання інтерактивних вправ: «Тигр, тигр, пантера», «2 шеренги», «Молекули» |
41 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи. ТМЗ - Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності Олімпійський принцип Fair Play («чесна гра»). |
42 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи: стрибки у довжину з місця(см) ТМЗ - Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності Ігри, розваги, естафети |
Настільний теніс |
|||
43 |
|
|
ЗФП – Присідання, біг ТМЗ - Волонтерство та його прояви Ігрова початкова стійка тенісиста, її різновиди. Переміщення тенісиста. Способи переміщення (однокрокові, багатокрокові). |
44 |
|
|
ЗФП – Присідання, біг Спеціальні вправи. Імітаційні вправи. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою та закритою сторонами ракетки на місці, в русі та біля стіни. Вправи для розвитку швидкості реакції. |
45 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Основи волонтерської діяльності. Хватка ракетки, види хваток. Виконання основних технічних прийомів (подача, поштовховий удар). Стійки в різних положеннях на одній нозі, із закритими та відкритими очима. Спеціальні вправи. |
46 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи Виконання поворотів; вправи на динамічну рівновагу; вправи на точність влучання у горизонтальну та вертикальну ціль із заданої відстані. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою та закритою сторонами ракетки на місці, в русі та біля стіни. |
47 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Роль волонтерства у житті підлітків. Виконання поворотів; вправи на динамічну рівновагу; вправи на точність влучання у горизонтальну та вертикальну ціль із заданої відстані Переміщення тенісиста. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою та закритою сторонами ракетки на місці, в русі та біля стіни. |
48 |
|
|
Урок – змагання |
ІІ семестр |
|||
49 |
|
|
Ознайомлення з обраними модулями( Рухливі ігри, Туризм, Шашки ) ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Вчимося відчувати власне тіло, емоції. Рухливі ігри – як вагомий засіб фізичного виховання дітей та молоді України. Положення про Всеукраїнські ігри патріотичного спрямування. |
50 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Відчуття здоров’я та задоволення після фізичної активності. Значення фізичних вправ у становленні особистості. Правила здорового способу життя. Класифікація рухливих ігор. Комбінації різних танцювальних рухів. Організація та проведення сюжетно-рольових ігор «Зайчик». |
51 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Захоплюючий світ спорту Техніка безпеки на уроках з туризму та виконання вправ під час орієнтування на місцевості |
52 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи Історія розвитку туризму. |
53 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи Історія гри в шашки, поняття про шашкову дошку. |
54 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи Зміст гри в шашки. Правила гри в шашки. Базові знання розміщення шашок на шашкові дошці. |
Рухливі ігри |
|||
55 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі, стройові вправи ТМЗ - Захоплюючий світ спорту Рухливі ігри як передумова розвитку Олімпійських та Всесвітніх ігор. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст «Вільне місце». |
56 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі (см), стройові вправи ТМЗ - Захоплюючий світ спорту Роль засобів фізичного виховання у формуванні моральних і вольових якостей людини. Розвиток основних рухових якостей та особистісних властивостей. Визначення рівня їх розвитку. |
57 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі, ТМЗ - Захоплюючий світ спорту Значення рухової активності в розвитку когнітивних властивостей особистості . Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст «Боротьба в квадратах», «Вільне місце». |
58 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. Стрибки на скакалці ТМЗ - Захоплюючий світ спорту Правила спортивної етики. Комбінації різних танцювальних рухів . Організація та проведення сюжетно-рольових ігор «Зайчик», «У ведмедя у бору» |
59 |
|
|
ЗФП –Стрибкові вправи. Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі(см) ТМЗ - Захоплюючий світ спорту Комбінації різних танцювальних. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст «Мисливці і качки» та ін. |
Туризм |
|||
60 |
|
|
ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості; ТМЗ - Українці на олімпійських і параолімпійських іграх, спортивній світовій арені. Види туризму, їх особливості. Види природних перешкод. |
61 |
|
|
ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості; рухливі ігри Компас. Правила роботи з компасом. Визначення сторін горизонту; |
62 |
|
|
ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості; Спорядження для туристського походу. Укладання рюкзака. Встановлення наметів. |
63 |
|
|
ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості;) ТМЗ - Від Стародавньої Греції до сучасної України. Подолання горизонтальних та похилих перешкод; подолання смуги перешкод, вправи на лазіння і перелазіння Види багаття.. Квест «Вгадай, назви, знайди, виконай» |
64 |
|
|
ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості; стрибкові вправи Техніка подолання умовних та природних перешкод: підйом по схилу; спуск по схилу; рух по жердинах; рух по купинах; завалів; |
65 |
|
|
ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості; Туристські вузли: прямий, провідник-вісімка, стремено, булінь. Квест «Вгадай, назви, знайди, виконай» |
66 |
|
|
ЗФП – силові вправи, стрибкові вправи Пішохідний туризм – смуга перешкод, конкурси, квест - похід з відпрацюванням окремих завдань або навичок. |
Шашки |
|||
67 |
|
|
ЗФП – Швидкісь: рухливі ігри ТМЗ - Основи самоконтролю під час занять та виконання фізичних вправ Вправи для відновлення емоційного стану. Практичне виконання комбінацій на різних етапах гри. Розв’язування шашкових позицій і діаграм |
68 |
|
|
ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи Хід, взяття, шашка, дамка. Черговість ходу та бою. Шашки – 100 та шашки – 64 Завдання етапів. Закономірність дебюту. Вади гри в дебюті. |
69 |
|
|
ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи Прийоми розміщення шашок на дошці. Запис шашкових ходів позиції. Етапи шашкової партії. Завдання етапів. Поняття комбінації. Найпростіші комбінації. Типові помилки. Вправи для відновлення емоційного стану. |
70 |
|
|
ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи Нумерація шашкових полів. Назва діагоналей. Характеристика спеціальних значків ходу (слабкий, тихий, сильний, взяття тощо). Решітка в позиції. Гра в шашки – піддавки. |
71 |
|
|
ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи Нумерація ходів, початкове та кінцеве положення шашки. Передчасне вторгнення. Виграш партії, нічия. Навчальна гра в шашки. |
72 |
|
|
Урок - змагання |
73 |
|
|
Ознайомлення з обраними модулями ( Городки, Бадмінтон, Спортивне орієнтування, Л/а) ЗФП – Стрибкові вправи, ТМЗ - Характерні помилки під час виконання фізичних вправ та їх причини. Історія розвитку гри в городки. Загальна характеристика гри. |
74 |
|
|
ЗФП – Бігові вправи Імітаційні вправи. Розміщення гравця на ігровому майданчику. Поняття про городки. Побудова фігур та їх назва |
75 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи, ТМЗ - Вплив різних фізичних навантажень на організм людини Техніка безпеки на уроках з бадмінтону Історія розвитку українського бадмінтону. |
76 |
|
|
ЗФП – Вправи на метання Загальна характеристика гри та її основні правила. Ігрова стійка бадмінтоніста |
77 |
|
|
ЗФП – Вправи на метання Теоретико-психологічна підготовка. |
78 |
|
|
ЗФП – Бігові вправи Історія зародження орієнтування у світі, в Україні, області. |
79 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи, ТМЗ - Дотриманням правильного положення тіла Історія розвитку дитячої легкої атлетики. |
80 |
|
|
ЗФП – Бігові вправи, Види дитячої легкої атлетики . |
Городки |
|||
81 |
|
|
ЗФП –Бігові вправи, ТМЗ - Дотриманням правильного положення тіла Правила безпеки на ігровому майданчику. Санітарно-гігієнічні вимоги до інвентарю. Особиста гігієна гравця. Стійка гравця з городків. Рухливі ігри: «Вовк і кози», «У довгої лози», |
82 |
|
|
ЗФП – Піднімання тулуба в сід Стійка гравця, вибір вихідного положення для кидків битки Рухливі ігри: «Лоза», «Крокуй», «У річку, гоп |
83 |
|
|
ЗФП – Силові вправи, піднімання тулуба в сід Стійка гравця, вибір вихідного положення для кидків битки. Рухливі ігри: «Переправа через річку», «Класики», «Сміхота», |
84 |
|
|
ЗФП – Піднімання тулуба в сід ТМЗ - Самоконтроль за об’єктивними показниками (ЧСС) Стійка гравця з городків. Розміщення гравця на ігровому майданчику. Рухливі ігри: «Гречка», «Півник», «Пускайте нас», |
85 |
|
|
ЗФП – Піднімання тулуба в сід за 30 с. Рухливі ігри: Хто зайвий?», «Мисливець і звірі», «М’яч ведучому, «Хто найвлучніший?» «У царя», «Хвіст», «Крук», «Вуж», «У відьми», «Яструб», |
Бадмінтон |
|||
86 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи . Ходьба, біг. ТМЗ - Фізичний стан людини, його об’єктивні та суб’єктивні показники. Хват ракетки та триманням волану. Вправи із перенесенням воланів. |
87 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи Режим дня та особиста гігієна учнів. Техніка виконання удару відкритою стороною ракетки Вихідні та ударні положення гравця. Кидки та ловіння тенісного м’яча з різних положень. |
88 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи Режим дня та особиста гігієна учнів. техніку виконання удару відкритою стороною ракетки ЗРВ з предметами і без. Вихідні та ударні положення гравця. Кидки та ловіння тенісного м’яча з різних положень. |
89 |
|
|
ЗФП – Стрибки з місця Удари з власного підкидання з відносно фіксованою постановкою ніг. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером на відстані. Удари над головою. |
90 |
|
|
ЗФП – Стрибки на скакалці ТМЗ - Основи самоконтролю емоцій, настрою та їх зв'язок зі станом здоров’я та успішністю спортивно-ігрової діяльності. Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності. Вивчити техніку виконання удару закритою стороною ракетки. Вправи для розвитку рухливості та сили кисті. ЗРВ біля гімнастичної стінки. |
91 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи Подачі з фіксацією ударного положення. Удар над головою. Вивчення серії ударів: справа, зліва, подача, удар над головою. Пересування, підкидання та ловіння волана з різних вихідних положень. |
Спортивне орієнтування |
|||
92 |
|
|
ЗФП – Стрибки у висоту та довжину з розбігу. ТМЗ - Самоконтроль за об’єктивними показниками (ЧСС) Професії, у яких необхідні навички орієнтування на різних типах місцевостях. Основні поняття та терміни мапа, напрям, сторони горизонту, масштаб |
93 |
|
|
ЗФП – Рівномірний біг до 600 м. Поняття про контрольний пункт, «лабіринт», картосхему, масштаб, орієнтування по картосхемі. |
94 |
|
|
ЗФП – Вправи на рівновагу. Загартування, фізичний та інтелектуальний розвиток при занятті спортивним орієнтуванням. Будова та користування компасом. |
95 |
|
|
ЗФП –Переміщення чергуючи біг з ходьбою до 800 м; Види самоконтролю на уроці за модулем «Спортивне орієнтування». Групи знаків спортивних карт. Ознайомлення з умовними знаками спортивних карт «паркового» орієнтування |
96 |
|
|
ЗФП – Вправи на укріплення стопи та м’язів тулуба. Правила етичної поведінки. Набуття навичок роботи з компасом. Суть орієнтування на місцевості. Визначення напряму на об’єкт. Визначення відстані на спортивній карті |
97 |
|
|
ЗФП – Біг по пересіченій місцевості до 800 м. Визначення розмірів масштабних об’єктів. Робота з різними видами карт. «Читання» карти. Рух за напрямом. Техніка орієнтування на різних видах карт та дистанцій спортивного орієнтування. |
98 |
|
|
ЗФП – Спеціальні вправи на місці і в русі. Спеціальні вправи з картами. Правила змагань зі спортивного орієнтування. Особливості дій орієнтувальника при виборі шляху руху та при визначенні свого місця знаходження. |
Дитяча легка атлетика |
|||
99 |
|
|
ЗФП – Біг 30 м, стрибки на скакалці ТМЗ - Основи самоконтролю емоцій, настрою та їх зв'язок зі станом здоров’я та успішністю спортивно-ігрової діяльності. Види дитячої легкої атлетики. Старт та стартовий розбіг. |
100 |
|
|
ЗФП – Біг 60 м. Рухливі ігри з елементами бігу. Правила безпечної поведінки на уроках дитячої легкої атлетики. Навчання спеціальним та прикладним фізичним вправам. Стрибки в довжину з місця, з розбігу способом «зігнувши ноги»; |
101 |
|
|
ЗФП – Стрибки Метання малого м’яча на дальність з місця, метання в горизонтальну та вертикальну ціль. стрибки у висоту з розбігу способом «переступання». Метання стоячи на колінах, «обертальне метання» |
102 |
|
|
ЗФП – Біг з перешкодами Техніка виконання дитячих легкоатлетичних вправ. Техніка виконання: бігу, стрибків, метання. Бігові види: біг з перешкодами (бар’єрами- висота 20 -30 см), біг з перешкодами, біг «по швидкісній драбині». Метання дитячого спису |
103 |
|
|
ЗФП –Стрибки, біг на витривалість. Вправи на відтворення ритму. Спеціально – бігові вправи. Формула – 1». Техніка передачі естафетної палички. |
104 |
|
|
ЗФП – Стрибки на скакалці Навчання бігу по дистанції: рівномірний біг до 500 м. Вправи на комунікацію. Види метань гімнастичними палицями |
105 |
|
|
Урок - змагання |