КТП 5 клас НУШ на І-ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування з фізичної культури І-ІІ семестр. 5 клас НУШ на 2024-2025 рік Розроблено згідно "Модельної навчальної програми «Фізична культура. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Баженков Є. В., Бідний М. В., Ребрина А. А., Данільченко В. О., Коломоєць Г. А., Дутчак М. В.)"
Перегляд файлу

«ПОГОДЖУЮ»

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

«____» ______________ 2024 р.

______________Ганна М'ЯКІШЕВА

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор Приморського ЗЗСО

«____» _______________ 2024 р.

______________Наталя КОМАРОВА

«ПОГОДЖУЮ»

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

«____» ______________ 2025 р.

______________Ганна М'ЯКІШЕВА

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор Приморського ЗЗСО

«____» _______________ 2025 р.

______________Наталя КОМАРОВА

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ТА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

фізичної культури в 5 класі

Приморського закладу загальної середньої освіти

Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської

На 2024/2025 навчальний рік

 

Учитель: Комендантова Олена Вікторівна

 

 

 

(навчальна програма затверджено рішенням педагогічної ради ( протокол №1 від 28.08.2024р.)

 

 

 

 

Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори: Баженков Є. В., Бідний М. В., Ребрина А. А., Данільченко В. О., Коломоєць Г. А., Дутчак М. В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 22.08.2024 року № 1185

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика рухової навчальної діяльності з

фізичної культури

Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання

Володіє технікою фізичних вправ

Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність

Загальна оцінка результатів навчання

 

 

 

 

Модулі

Уроки

Рік навчання

Кількість  годин

Теоретико - методичні знання

1-105

Перший

На всіх уроках

Загальна фізична підготовка

1-105

Перший

На всіх уроках

Перший семестр

«Футзал» 614

«Волейбол» 153

«Баскетбол 3*3» 89

1-24

Перший

24

«Cool Games» 703

«Цікава фізкультура» 667

«Настільний теніс» 301

25-48

Перший

24

Другий семестр

 «Рухливі ігри » 430

«Туризм» 556

«Шашки» 690

49-72

Перший

24

 «Городки» 196

 «Бадмінтон» 80

«Спортивне орієнтування» 539

«Дитяча легка атлетика» 288

73-105

Перший

33

Всього

105

 

105

 

 


Види навчальної діяльності учнів:

  Фронтальний: обговорення та дискусії

  Індивідуальний: диференціація та індивідуалізація   учнів   в   процесі   розвитку основних рухових якостей засобами рухливих ігор. Безпека та дисципліна на уроці – запорука надійного успіху у зміцненні здоров’я учнів.

  Груповий: участь у конкурсах та змаганнях. Участь учнів у конкурсах, змаганнях під час уроків, внутрішньо шкільних змаганнях, фестивалях, флешмобах, а також участь у міських та всеукраїнських подіях фізкультурного спрямування.

 

Мета і завдання :

- формування основ здорового способу життя і створення умов для покращення фізичного і психоемоційного стану;

- формування практичних навичок щодо самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку;

- розвиток комунікативних умінь під час занять фізичною культурою;

- формування морально-вольових якостей та позитивного ставлення до занять фізичною культурою і спортом;

- усвідомлення ролі занять спортом і Олімпійського руху для формування самоповаги, впевненості в собі, прагнення      

          досягати успіху, дотримуючись принципів чесної гри;

- збільшення обсягу рухової активності, яка приноситиме радість дитині;

- формування творчих здібностей засобами фізичної культури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

 

Дата

Зміст уроку

Кал.

Фак.

1

 

 

Ознайомлення з обраними модулями ( Футзал, Волейбол, Баскетбол 3х3)

ЗФП – Витривалість: рівномірний біг. Стройові вправи.

ТМЗ – Фізична /рухова активність робить життя людини цікавим, насиченим, змістовним.

Гігієнічні вимоги під час занять. Зародження футзалу в світі.

2

 

 

ЗФП – Витривалість :рівномірний біг. Стройові вправи.

Розвиток футзалу в Україні. Вивчення правил розміщення гравців на майданчику.

3

 

 

ЗФП – Витривалість: рівномірний біг.

ТМЗ - Прояви фізичної /рухової діяльності у повсякденному житті.

Історія розвитку українського волейболу. Загальна характеристика гри волейбол. Загальні та спеціальні фізичні вправи волейболіста. Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику.

4

 

 

ЗФП – Витривалість: рівномірний біг

Правила гри у волейбол. Санітарно-гігієнічні вимоги до інвентарю. Особиста гігієна учня. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ.

5

 

 

ЗФП – Витривалість: рівномірний біг.

ТМЗ - Наслідки не дотримання техніки безпеки. Дії у разі настання нещасного випадку.

Історія розвитку українського баскетболу 3х3. Загальна характеристика гри . Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ.

6

 

 

ЗФП – Витривалість: рівномірний біг.

Базові стійки та пересування. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Ведення м’яча на місії та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками .

Футзал

7

 

 

ЗФП – Швидкість: біг 30м.

ТМЗ - Основи здорового способу життя.

Правила безпечної поведінки на уроках і під час занять футзалом в позаурочний час.

8

 

 

 ЗФП – Витривалість – рівномірний біг

Споруди та обладнання для гри у футзал.

9

 

 

ЗФП – Витривалість – рівномірний біг. Стройові вправи.

ТМЗ - Основи здорового способу життя.

Загальні ігрові положення гри у футзал. Поєднання різновидів бігу зі стрибками, поворотами, зупинками; поєднання прийомів пересування з володінням м’ячем.

10

 

 

ЗФП – Швидкість: біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом.

Удари по м’ячу внутрішньою стороною стопи, удари середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу, та м’ячу що котиться.

11

 

 

ЗФП – Швидкість: Біг 30м. Стройові вправи

ТМЗ - Згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм і чому модно бути здоровим.

Удари по м’ячу середньою частиною лоба без стрибка та у стрибку. Гра у гандбол чи баскетбол за спрощеними правилами з елементами футзалу .

12

 

 

ЗФПВитривалість: рівномірний біг без часу(м)

Ведення м’яча підошвою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому, ведення м’яча зі зміною напрямку; жонглювання м’ячем. Гра у футзал за спрощеними правилами.

Волейбол

13

 

 

ЗФП – Швидкість: біг 30м.

ТМЗ - Хто така вольова людина?

Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Загальні та спеціальні фізичні вправи волейболіста.

14

 

 

ЗФП – Швидкість: біг 30м. Рухливі ігри.

ТМЗ - Особливості формування вольових якостей у шкільному віці.

Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера. Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, в парах, в колонах, в зустрічних колонах.

15

 

 

ЗФП – Швидкість: біг 30м. Стройові вправи.  Естафети

Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера. Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, в парах, в колонах, в зустрічних колонах.

16

 

 

ЗФП – Швидкість: біг 30м. Рухливі ігри.

Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера. Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Перешикування. Загальні та спеціальні фізичні вправи волейболіста.

17

 

 

ЗФП – Швидкість: біг 30м. Естафети

Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. ЗРВ.. Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера

18

 

 

ЗФПШвидкість: біг 30м.(с) Рухливі ігри.

ТМЗ - Що таке фізична вправа?

Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера тощо. Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, в парах, в колонах, в зустрічних колонах.  Начальна гра

Баскетбол 3х3

19

 

 

ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м. Гнучкість.

ТМЗ - Що таке  фізична активність, спорт, фізичні якості?

Основні правила гри у баскетбол 3х3. Пересування в нападі й захисті; зупинки стрибком та двома кроками; кидки м’яча однією рукою від плеча, двома руками від грудей з місця та в русі.

20

 

 

ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м Стрибкові вправи. Рухливі ігри.

ТМЗ - Розвиток фізичних якостей – основа твого успіху

Ведення м’яча на місці та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками .

21

 

 

ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м. Біг (повторний, інтервальний)

Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри.

22

 

 

ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м. Біг (рівномірний, перемінний, естафетний) .

Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри.

Ведення м’яча на місії та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками.

23

 

 

ЗФПСпритність: човниковий біг 4х9м (с) Естафети

ТМЗ - Фізичний розвиток, фізична підготовленість.

Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри. Ведення м’яча на місці та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками. Пересування в нападі й захисті. 

24

 

 

Урок – змагання

25

 

 

Ознайомлення з обраними модулями (Cool Games, Цікава ФК, Настільний теніс)

ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі.

ТМЗ - Підбираємо потрібні вправи для розвитку різних фізичних якостей.

Основи знань із Cool Games. Вивчення та використання естафет Cool Games.

26

 

 

ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі.

Значення рухливих ігор, зокрема Cool Game, для підвищення рухової активності учениці/учня та оволодіння життєво необхідними руховими вміннями та навичками

27

 

 

ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі.

ТМЗ - Правила змагань.

Зміна поведінки як складова вирішення багатьох індивідуальних і соціальних проблем. Теорія звичок. Методи зміни поведінки.

28

 

 

ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі.

Відчуття та почуття. Як їх описати?

29

 

 

ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі.

ТМЗ - Права, обов’язки, соціальні ролі учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності.

Історія розвитку настільного тенісу в світі, Україні, регіоні.

30

 

 

ЗФПГнучкість: нахил тулуба вперед сидячі(см)

Загальна характеристика інвентарю для гри в настільний теніс.

                                                                                                     Cool Games

31

 

 

ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см)

ТМЗ - Дії у разі настання нещасного випадку.

Значення рухливих ігор, зокрема Cool Games, ЗРВ. Імітація рухів руками або ногами і бігу з максимально або варіативною частотою та з різних вихідних положень

32

 

 

ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) Стройові вправи

Правила поведінки під час рухливих ігор та естафет Cool Games. Вивчення та використання естафет Cool Games

33

 

 

ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см)

ТМЗ – Чому допінг це порушення етичних норм у спорті і руховій діяльності?

Ознайомлення з правилами Cool Games. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.

 Вивчення та використання естафет Cool Games.

34

 

 

ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см)

Біг з максимальною або варіативною частотою рухів, стартовий розгін; вправи з варіативною швидкістю в межах 70 – 100% індивідуального максимуму.

35

 

 

ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см)

ТМЗ - Згубний вплив заборонених препаратів допінгу на організм людини.

Стрибок угору з поворотом на задане число градусів; стрибок в довжину з місця на точність приземлення. Вивчення та використання естафет Cool Games.   Рухливі ігри.

36

 

 

ЗФПШвидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см)

Рухливі ігри та естафети, для активного відпочинку.

Цікава фізична культура

37

 

 

ЗФП – Стрибкові вправи

ТМЗ - Права, обов’язки, соціальні ролі учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності.

Виконання інтерактивних вправ: «Австралійський дощ», «Театр Кабукі»

38

 

 

ЗФП – Стрибкові вправи

Виконання інтерактивних вправ: «Будинки й господарі», «Пластилінова людина»

39

 

 

ЗФП – Стрибкові вправи

ТМЗ - Характерні особливості співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності.

Виконання інтерактивних вправ: «Шикуйся за…», «Сліпий потяг»,

40

 

 

ЗФП – Стрибкові вправи

ТМЗ - Значення взаємодопомоги і співпраці між учасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності

Повага до суперника, суддів, уболівальників, здобуття перемоги завдяки наполегливим тренуванням, а не за будь-яку ціну та ін. Виконання інтерактивних вправ: «Тигр, тигр, пантера», «2 шеренги», «Молекули»

41

 

 

ЗФП – Стрибкові вправи.

ТМЗ - Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності

Олімпійський принцип Fair Play («чесна гра»).

42

 

 

ЗФПСтрибкові вправи: стрибки у довжину з місця(см)

ТМЗ - Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності

Ігри,  розваги, естафети

 Настільний теніс

43

 

 

ЗФППрисідання, біг

ТМЗ - Волонтерство та його прояви

Ігрова початкова стійка тенісиста, її різновиди. Переміщення тенісиста. Способи переміщення (однокрокові, багатокрокові).

44

 

 

ЗФП – Присідання, біг

Спеціальні вправи. Імітаційні вправи. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою та закритою сторонами ракетки на місці, в русі та біля стіни. Вправи для розвитку швидкості реакції.

45

 

 

ЗФППрисідання, стройові вправи

ТМЗ - Основи волонтерської діяльності.

Хватка ракетки, види хваток. Виконання основних технічних прийомів (подача, поштовховий удар). Стійки в різних положеннях на одній нозі, із закритими та відкритими очима. Спеціальні вправи.

46

 

 

ЗФППрисідання, стройові вправи

Виконання поворотів; вправи на динамічну рівновагу; вправи на точність влучання у горизонтальну та вертикальну ціль із заданої відстані. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою та закритою сторонами ракетки на місці, в русі та біля стіни.

47

 

 

ЗФППрисідання, стройові вправи

ТМЗ - Роль волонтерства у житті підлітків.

Виконання поворотів; вправи на динамічну рівновагу; вправи на точність влучання у горизонтальну та вертикальну ціль із заданої відстані Переміщення тенісиста. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою та закритою сторонами ракетки на місці, в русі та біля стіни.

48

 

 

Урок – змагання

       ІІ семестр

49

 

 

Ознайомлення з обраними модулями( Рухливі ігри, Туризм, Шашки )

ЗФП – Присідання, стройові вправи

ТМЗ - Вчимося відчувати власне тіло, емоції.

Рухливі ігри – як вагомий засіб фізичного виховання дітей та молоді України. Положення про Всеукраїнські ігри патріотичного спрямування.

50

 

 

ЗФП – Присідання, стройові вправи

ТМЗ - Відчуття здоров’я та задоволення після фізичної активності.

Значення  фізичних  вправ  у  становленні  особистості. Правила здорового способу життя. Класифікація рухливих ігор. Комбінації різних танцювальних рухів. Організація та проведення сюжетно-рольових ігор «Зайчик».

51

 

 

ЗФП – Присідання, стройові вправи

ТМЗ - Захоплюючий світ спорту

Техніка безпеки на уроках з туризму та виконання вправ під час орієнтування на місцевості

52

 

 

ЗФП – Присідання, стройові вправи

Історія розвитку туризму.

53

 

 

ЗФП – Присідання, стройові вправи

Історія гри в шашки, поняття про шашкову дошку.

54

 

 

ЗФП – Присідання, стройові вправи

Зміст гри в шашки. Правила гри в шашки. Базові знання розміщення шашок на шашкові дошці. 

Рухливі ігри

55

 

 

ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі, стройові вправи

ТМЗ - Захоплюючий світ спорту

Рухливі ігри як передумова розвитку Олімпійських та Всесвітніх ігор. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст «Вільне місце».

56

 

 

ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі (см), стройові вправи

ТМЗ - Захоплюючий світ спорту

Роль засобів фізичного виховання у формуванні моральних і вольових якостей людини.

Розвиток основних рухових якостей та особистісних властивостей. Визначення рівня їх розвитку.

57

 

 

ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі,

ТМЗ - Захоплюючий світ спорту

Значення рухової активності в розвитку когнітивних властивостей особистості . Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст «Боротьба в квадратах», «Вільне місце».

58

 

 

ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. Стрибки на скакалці

ТМЗ - Захоплюючий світ спорту

Правила спортивної етики. Комбінації різних танцювальних рухів . Організація та проведення сюжетно-рольових ігор «Зайчик», «У ведмедя у бору»

59

 

 

ЗФП –Стрибкові вправи. Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі(см)

ТМЗ - Захоплюючий світ спорту

Комбінації різних танцювальних.  Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст «Мисливці і качки» та ін.

Туризм

60

 

 

ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості;

ТМЗ - Українці на олімпійських і параолімпійських іграх, спортивній світовій арені.

Види туризму, їх особливості. Види природних перешкод.

61

 

 

ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості; рухливі ігри

Компас. Правила роботи з компасом. Визначення сторін горизонту;

62

 

 

ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості;

Спорядження для туристського походу. Укладання рюкзака.  Встановлення наметів.

63

 

 

ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості;)

ТМЗ - Від Стародавньої Греції до сучасної України.

Подолання горизонтальних та похилих перешкод; подолання смуги перешкод, вправи на лазіння і перелазіння Види багаття.. Квест «Вгадай, назви, знайди, виконай»

64

 

 

ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості; стрибкові вправи

Техніка подолання умовних та природних перешкод: підйом по схилу; спуск по схилу; рух по жердинах; рух по купинах; завалів;

65

 

 

ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості;

Туристські вузли: прямий, провідник-вісімка, стремено, булінь. Квест «Вгадай, назви, знайди, виконай»

66

 

 

ЗФП – силові вправи, стрибкові вправи

Пішохідний туризм – смуга перешкод, конкурси, квест - похід з відпрацюванням окремих завдань або навичок.

Шашки

67

 

 

ЗФП – Швидкісь: рухливі ігри

ТМЗ - Основи самоконтролю під час занять та виконання фізичних вправ

Вправи для відновлення емоційного стану. Практичне виконання комбінацій на різних етапах гри. Розв’язування шашкових позицій і діаграм

68

 

 

ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи

Хід, взяття, шашка, дамка. Черговість ходу та бою. Шашки – 100 та шашки – 64

Завдання етапів. Закономірність дебюту. Вади гри в дебюті.  

69

 

 

ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи

Прийоми розміщення шашок на дошці. Запис шашкових ходів позиції. Етапи шашкової партії. Завдання етапів.  Поняття комбінації. Найпростіші комбінації. Типові помилки. Вправи для відновлення емоційного стану.

70

 

 

ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи

Нумерація шашкових полів. Назва діагоналей. Характеристика спеціальних значків ходу (слабкий, тихий, сильний, взяття тощо). Решітка в позиції. Гра в шашки – піддавки.

71

 

 

ЗФПСила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи

Нумерація ходів, початкове та кінцеве положення шашки.  Передчасне вторгнення. Виграш партії, нічия. Навчальна гра в шашки. 

72

 

 

Урок - змагання

73

 

 

Ознайомлення з обраними модулями ( Городки, Бадмінтон, Спортивне орієнтування, Л/а)

ЗФП – Стрибкові вправи,

ТМЗ - Характерні помилки під час виконання фізичних вправ та їх причини.

Історія розвитку гри в городки. Загальна характеристика гри.

74

 

 

ЗФП – Бігові вправи

Імітаційні вправи. Розміщення гравця на ігровому майданчику. Поняття про городки. Побудова фігур та їх назва

75

 

 

ЗФП – Стрибкові вправи,

ТМЗ - Вплив різних фізичних навантажень на організм людини

Техніка безпеки на уроках з бадмінтону Історія розвитку українського бадмінтону.

76

 

 

ЗФП – Вправи на метання 

Загальна характеристика гри та її основні правила.  Ігрова стійка бадмінтоніста

77

 

 

ЗФП – Вправи на метання

Теоретико-психологічна підготовка.

78

 

 

ЗФП – Бігові вправи

Історія зародження орієнтування у світі, в Україні, області.

79

 

 

ЗФП – Стрибкові вправи,

ТМЗ - Дотриманням правильного положення тіла

Історія розвитку дитячої легкої атлетики.

80

 

 

ЗФП – Бігові вправи,

Види дитячої легкої атлетики .

Городки

81

 

 

ЗФП –Бігові вправи,

ТМЗ - Дотриманням правильного положення тіла

Правила безпеки на ігровому майданчику. Санітарно-гігієнічні вимоги до інвентарю. Особиста гігієна гравця. Стійка гравця з городків. Рухливі ігри: «Вовк і кози», «У довгої лози»,

82

 

 

ЗФП – Піднімання тулуба в сід

Стійка гравця, вибір вихідного положення для кидків битки Рухливі ігри: «Лоза», «Крокуй», «У річку, гоп

83

 

 

ЗФП – Силові вправи, піднімання тулуба в сід

Стійка гравця, вибір вихідного положення для кидків битки. Рухливі ігри: «Переправа через річку», «Класики», «Сміхота»,

84

 

 

ЗФП – Піднімання тулуба в сід

ТМЗ - Самоконтроль за об’єктивними показниками (ЧСС)

Стійка гравця з городків. Розміщення гравця на ігровому майданчику. Рухливі ігри: «Гречка», «Півник», «Пускайте нас»,

85

 

 

ЗФП – Піднімання тулуба в сід за 30 с.

Рухливі ігри: Хто зайвий?», «Мисливець і звірі», «М’яч ведучому, «Хто найвлучніший?» «У царя», «Хвіст», «Крук», «Вуж», «У відьми», «Яструб»,

Бадмінтон

86

 

 

ЗФП – Стройові вправи . Ходьба, біг.

ТМЗ - Фізичний стан людини, його об’єктивні та суб’єктивні показники.

Хват ракетки та триманням волану. Вправи із перенесенням воланів.

87

 

 

ЗФП – Стрибкові вправи

Режим дня та особиста гігієна учнів. Техніка виконання удару відкритою стороною ракетки

Вихідні та ударні положення гравця. Кидки та ловіння тенісного м’яча з різних положень.

88

 

 

ЗФП – Стрибкові вправи

Режим дня та особиста гігієна учнів. техніку виконання удару відкритою стороною ракетки

ЗРВ з предметами і без. Вихідні та ударні положення гравця. Кидки та ловіння тенісного м’яча з різних положень.

89

 

 

ЗФП – Стрибки з місця

Удари з власного підкидання з відносно фіксованою постановкою ніг. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером на відстані.   Удари над головою.

90

 

 

ЗФП – Стрибки на скакалці

ТМЗ - Основи самоконтролю емоцій, настрою та їх зв'язок зі станом здоров’я та успішністю спортивно-ігрової діяльності.

Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності. Вивчити техніку виконання удару закритою стороною ракетки. Вправи для розвитку рухливості та сили кисті. ЗРВ біля гімнастичної стінки.

91

 

 

ЗФП – Стройові вправи

Подачі з фіксацією ударного положення. Удар над головою. Вивчення серії  ударів: справа, зліва, подача, удар над головою.   Пересування, підкидання та ловіння волана з різних вихідних положень.

Спортивне орієнтування

92

 

 

ЗФП – Стрибки у висоту та довжину з розбігу.

ТМЗ - Самоконтроль за об’єктивними показниками (ЧСС)

Професії, у яких необхідні навички орієнтування на різних типах місцевостях. Основні поняття та терміни мапа, напрям, сторони горизонту, масштаб

93

 

 

ЗФП – Рівномірний біг до 600 м.

Поняття про контрольний пункт, «лабіринт», картосхему, масштаб, орієнтування по картосхемі.

94

 

 

ЗФП – Вправи на рівновагу.

Загартування, фізичний та інтелектуальний розвиток при занятті спортивним орієнтуванням. Будова та користування компасом.

95

 

 

ЗФП –Переміщення чергуючи біг з ходьбою до 800 м;

Види самоконтролю на уроці за модулем «Спортивне орієнтування». Групи знаків спортивних карт. Ознайомлення з умовними знаками спортивних карт «паркового» орієнтування

96

 

 

ЗФП – Вправи на укріплення стопи та м’язів тулуба.

Правила етичної поведінки. Набуття навичок роботи з компасом. Суть орієнтування на місцевості. Визначення напряму на об’єкт. Визначення відстані на спортивній карті

97

 

 

ЗФП – Біг по пересіченій місцевості до 800 м.

Визначення розмірів масштабних об’єктів. Робота з різними видами карт. «Читання» карти. Рух за напрямом. Техніка орієнтування на різних видах карт та дистанцій спортивного орієнтування.

98

 

 

ЗФП – Спеціальні вправи на місці і в русі.

Спеціальні вправи з картами. Правила змагань зі спортивного орієнтування. Особливості дій орієнтувальника при виборі шляху руху та при визначенні свого місця знаходження.

Дитяча легка атлетика

99

 

 

ЗФП – Біг 30 м, стрибки на скакалці

ТМЗ - Основи самоконтролю емоцій, настрою та їх зв'язок зі станом здоров’я та успішністю спортивно-ігрової діяльності.

Види дитячої легкої атлетики. Старт та стартовий розбіг.

100

 

 

ЗФП – Біг 60 м. Рухливі ігри з елементами бігу.

Правила безпечної поведінки на уроках дитячої легкої атлетики. Навчання спеціальним та прикладним фізичним вправам. Стрибки в довжину з місця, з розбігу способом «зігнувши ноги»;

101

 

 

ЗФП – Стрибки

Метання малого м’яча на дальність з місця, метання в горизонтальну та вертикальну ціль. стрибки у висоту з розбігу способом «переступання». Метання стоячи на колінах, «обертальне метання»

102

 

 

ЗФП – Біг з перешкодами

Техніка виконання дитячих легкоатлетичних вправ. Техніка виконання: бігу, стрибків, метання. Бігові види: біг з перешкодами (бар’єрами- висота 20 -30 см), біг з перешкодами, біг «по швидкісній драбині». Метання дитячого спису

103

 

 

ЗФП –Стрибки, біг на витривалість.

Вправи на відтворення ритму. Спеціально – бігові вправи. Формула 1». Техніка передачі естафетної палички.

104

 

 

ЗФП – Стрибки на скакалці

Навчання бігу по дистанції: рівномірний біг до 500 м. Вправи на комунікацію. Види метань гімнастичними палицями

105

 

 

Урок - змагання

 

docx
Додано
27 вересня
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку