«ПОГОДЖУЮ» Заступник директора з навчально-виховної роботи «____» ______________ 2024 р. ______________Ганна М'ЯКІШЕВА
|
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ» Директор Приморського ЗЗСО «____» _______________ 2024 р. ______________Наталя КОМАРОВА |
«ПОГОДЖУЮ» Заступник директора з навчально-виховної роботи «____» ______________ 2025 р. ______________Ганна М'ЯКІШЕВА
|
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ» Директор Приморського ЗЗСО «____» _______________ 2025 р. ______________Наталя КОМАРОВА |
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ТА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
фізичної культури в 6 класі
Приморського закладу загальної середньої освіти
Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської
На 2024/2025 навчальний рік
Учитель: Комендантова Олена Вікторівна
(навчальна програма затверджено рішенням педагогічної ради ( протокол №1 від 28.08.2024р.)
Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори: Баженков Є. В., Бідний М. В., Ребрина А. А., Данільченко В. О., Коломоєць Г. А., Дутчак М. В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 22.08.2024 року № 1185
Результати, надані у таблиці, характеризують належний («безпечний») рівень фізичного здоров’я учня певного віку.
Характеристика рухової навчальної діяльності з фізичної культури |
Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання |
Володіє технікою фізичних вправ |
|
Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність |
|
Загальна оцінка результатів навчання |
Модулі |
Уроки |
Рік навчання |
Кількість годин |
Теоретико - методичні знання |
1-105 |
Другий |
На всіх уроках |
Загальна фізична підготовка |
1-105 |
Другий |
На всіх уроках |
Перший семестр |
|||
«Городки» 196 «Волейбол» 153 «Шашки» 690 |
1-24 |
Другий |
24 |
«Бадмінтон» 80 «Пляжний волейбол» «Рухливі ігри » 430 |
25-48 |
Другий |
24 |
Другий семестр |
|||
«Аеробіка» «Чирлідинг» «Настільний теніс» 301 |
49-72 |
Другий |
24 |
«Баскетбол» «Баскетбол 3*3» 89 «Cool Games» 703 «Дитяча легка атлетика» 288 |
73-105 |
Другий |
33 |
Всього |
105 |
|
105 |
Види навчальної діяльності учнів:
Фронтальний: обговорення та дискусії
Індивідуальний: диференціація та індивідуалізація учнів в процесі розвитку основних рухових якостей засобами рухливих ігор. Безпека та дисципліна на уроці – запорука надійного успіху у зміцненні здоров’я учнів.
Груповий: участь у конкурсах та змаганнях. Участь учнів у конкурсах, змаганнях під час уроків, внутрішньо шкільних змаганнях, фестивалях, флешмобах, а також участь у міських та всеукраїнських подіях фізкультурного спрямування.
Мета і завдання :
- формування основ здорового способу життя і створення умов для покращення фізичного і психоемоційного стану;
- формування практичних навичок щодо самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку;
- розвиток комунікативних умінь під час занять фізичною культурою;
- формування морально-вольових якостей та позитивного ставлення до занять фізичною культурою і спортом;
- усвідомлення ролі занять спортом і Олімпійського руху для формування самоповаги, впевненості в собі, прагнення
досягати успіху, дотримуючись принципів чесної гри;
- збільшення обсягу рухової активності, яка приноситиме радість дитині;
- формування творчих здібностей засобами фізичної культури.
І семестр |
|||
№
|
Дата |
Зміст уроку |
|
Кал. |
Фак. |
||
1 |
|
|
Ознайомлення з обраними модулями (Городки, Волейбол, Шашки) ЗФП – Витривалість: рівномірний біг. Стройові вправи. ТМЗ – Фізична /рухова активність робить життя людини цікавим, насиченим, змістовним. Місце українських городків на сучасному етапі розвитку європейських та світових ігор. |
2 |
|
|
ЗФП – Витривалість : рівномірний біг. Стройові вправи. Поняття: город, кон та півкон |
3 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ. |
4 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг Особливості впливу різних фізичних вправ на організм людини та попередження травматизму |
5 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг. Місце міттельшпіля в шашковій партії. Аналіз дебюту, перехід до мітельшпіля. Правила поведінки за шашковою дошкою. |
6 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг. Завдання гри в міттельшпілі. Використовувати „турецький удар”, „коло пошани” у комбінаційній грі в мітельшпілі; |
Городки |
|||
7 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. ТМЗ - Дії у разі настання нещасного випадку Три види кидків: плечовий, ліктьовий та комбінований. |
8 |
|
|
ЗФП – Витривалість – рівномірний біг Значення для команди точних кидків битки. Рухливі ігри: «Вовк і кози», «У довгої лози», |
9 |
|
|
ЗФП – Витривалість – рівномірний біг. Стройові вправи. ТМЗ - Прояви фізичної /рухової діяльності у повсякденному житті. Правила безпеки на ігровому майданчику. Рухливі ігри: «Лоза», «Крокуй», «У річку, гоп» |
10 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. Способи кидків битки на ігровому майданчику. Рухливі ігри: «Переправа через річку», «Класики», «Сміхота», |
11 |
|
|
ЗФП – Швидкість: Біг 30м. Стройові вправи ТМЗ - Згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм і чому модно бути здоровим. Поєднання способів в навчальній грі. Рухливі ігри: «Гречка», «Півник», «Пускайте нас», |
12 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг без часу(м) Навчальна гра городків за спрощеними правилами, Рухливі ігри: Хто зайвий?», «Мисливець і звірі», «М’яч ведучому, «Хто найвлучніший?» «У царя», «Хвіст», «Крук», «Вуж», «У відьми», «Яструб», |
Волейбол |
|||
13 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. Стрибкові вправи ТМЗ - Основи здорового способу життя. Способи пересування гравців по ігровому майданчику. Поєднання способів пересування |
14 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. Рухливі ігри. ТМЗ - Згубний вплив наркотичних засобів і психотропних речовин на дитячий організм. Передача м’яча двома руками зверху. Вибір місця для виконання другої передачі. |
15 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. Стройові вправи. Естафети Прийом м’яча двома руками знизу. Прийом м’яча двома руками знизу після переміщення. |
16 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. Рухливі ігри. Вибір місця для виконання нижніх подач. |
17 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м. Естафети Нижня пряма та бокова подача. Прийом м’яча знизу після виконання нижньої прямої (бокової). |
18 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30м.(с) Рухливі ігри. ТМЗ - Що таке фізична вправа? Рухливі ігри та естафети для удосконалення гри у волейбол, участь у навчальній грі за спрощеними правилами |
Шашки |
|||
19 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м. Гнучкість. ТМЗ - Вплив на організм загартування Правила проведення змагань з шашок. Особливі правила бою: „турецький удар”, „чортове колесо” або „коло пошани”. |
20 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м Стрибкові вправи. Рухливі ігри. ТМЗ - Види та способи загартування. Розв’язування шашкових комбінаційних діаграм, що завершуються боєм. Комбінації в міттельшпілі. Вибір ходу. |
21 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м. Біг (повторний, інтервальний) Мотиви комбінації, завдання комбінації в міттельшпілі. Розгляд шашкових партій майстрів. |
22 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м. Біг (рівномірний, перемінний, естафетний) . Позиції, до яких слід прагнути в ендшпілі. Бачення закінчення партії, її результат. Правило трикутника Петрова. Штик Гоняєва. |
23 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4х9м (с) Естафети ТМЗ - Фізичний розвиток, фізична підготовленість. Дамка проти кількох простих шашок. Дві дамки проти дамки і простої шашки – нічийне закінчення партії. Розв’язок шашкових діаграм. Навчальна гра. |
24 |
|
|
Урок – змагання |
25 |
|
|
Ознайомлення з обраними модулями (Бадмінтон, Пляжний волейбол, Рухливі ігри) ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. ТМЗ - Правила безпеки при заняттях загартуванням Місце українського бадмінтону на сучасному етапі. |
26 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. Правила змагань в одиночних та парних зустрічах. Попередження травматизму на уроках; |
27 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. ТМЗ - Хто така вольова людина? Етапи розвитку пляжного волейболу в світі та в Україні. Еволюція правил гри у пляжний волейбол. |
28 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. Основні правила гри у пляжний волейбол. Загальні ігрові положення гри пляжний волейбол |
29 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. ТМЗ - Особливості формування вольових якостей у шкільному віці.. Організація та методика проведення рухливих ігор. |
30 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі(см) Теоретичні основи сюжетно-рольових гри та її розвиток в різні періоди дитинства. |
Бадмінтон |
|||
31 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см). Стрибки на скакалці ТМЗ - Виконання вправ для розвитку фізичних якостей – основа твого успіху. ПБ поведінки під час занять бадмінтоном. Основні правила змагань. |
32 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) Стройові вправи Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності |
33 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) ТМЗ – Чому допінг це порушення етичних норм у спорті і руховій діяльності? Удар по волану. Переміщення та окремі удари. Рухливі ігри з елементами бадмінтону. |
34 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) Підхід до волану з фіксацією ударного положення та ловіння волану зверху. |
35 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) ТМЗ - Згубний вплив заборонених препаратів допінгу на організм людини. Удари відкритим боком ракетки (справа для праворуких), зверху, збоку, високий, закритим боком ракетки. |
36 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця(см) Навчальна гра. Рухливі ігри та естафети. |
Пляжний волейбол |
|||
37 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи. Човниковий біг 4х9 ТМЗ - Попередження спортивного травматизму Правила безпечної поведінки на ігровому майданчику. Стійки, пересування приставними кроками |
38 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи. Біг 30м. Техніка виконання передачі м’яча двома руками зверху та знизу на місці, у русі, Імітація передачі м’яча знизу. |
39 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи ТМЗ - Шкідливі звички та їх вплив на здоров’я та досягнення у спорті. Техніка виконання передачі м’яча двома руками зверху та знизу у русі. Імітація передачі м’яча. Імітація передачі м’яча зверху. Гра малюкбол. Гра «Вкажи на помилку та виконай вірно» |
40 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи. Біг «ялинкою» ТМЗ - Підбираємо потрібні вправи для розвитку різних фізичних якостей. Верхня пряма подача, блокування. Гра малюкбол двома м’ячами |
41 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи. ТМЗ - Права, обов’язки, соціальні ролі учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Помилки, що зустрічаються при виконанні технічних прийомів. Гра міні волейбол. |
42 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи: стрибки у довжину з місця(см) ТМЗ - Характерні особливості співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності Гра волейбол, пляжний волейбол за спрощеними умовами. |
Рухливі ігри |
|||
43 |
|
|
ЗФП – Присідання, біг. Рухлива гра для розвитку швидкості: «Вільне місце»; ТМЗ - Правила контролю та самоконтролю під час занять. Дидактичні ігри для розвитку дитини. Ігри та забави в обрядах та звичаях українського народу. Рухливі ігри з елементами настільного тенісу «Сонечко», «Зустрічна естафета з перешкодами», |
44 |
|
|
ЗФП – Присідання, біг. Гра для розвитку сили: «До своїх прапорців» «Перехопи м’яч»; ТМЗ - Особиста гігієна учня. Гігієнічні вимоги до місць проведення занять. Рухливі ігри «Один проти чотирьох», «Двоє проти п’яти» Дидактичних ігор «Мімічні ігри», «Вперед, назад, на місці!» «Естафета з обміном», |
45 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Значення взаємодопомоги і співпраці між учасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності Рухливі ігри «Карусель», «Потяг» гра на гнучкість «Збережи рівновагу», «Човник»; гра на спритність «Зірви стрічку», «Довгі лози» «Естафета парами», Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. |
46 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Загартовування організму. Правила здорового способу життя Історичні витоки народних ігор, естафет, козацьких забав Рухливі ігри «Закрутилась голова», «Скакуни» |
47 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Розвиток прикладних якостей та особистісних властивостей засобами рухливих ігор. Навчально-розважальні ігри з м’ячем за спрощеними правилами. Рухливі ігри та естафети з м’ячем «День і ніч», «Виклик», «Виклик номерів», «Ривок за м’ячем», «Виштовхни з кола», «Мисливці й качки» |
48 |
|
|
Урок – змагання |
ІІ семестр |
|||
49 |
|
|
Ознайомлення з обраними модулями( Аеробіка, Чирлідинг, настільний теніс ) ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Вчимося відчувати власне тіло, емоції. ПБ поведінки під час виконання фізичних вправ. Історія виникнення та розвитку оздоровчої аеробіки. |
50 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Відчуття здоров’я та задоволення після фізичної активності. Термінологія сучасної оздоровчої аеробіки. Музика в аеробіці |
51 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи ТМЗ - Захоплюючий світ спорту Правила змагань з окремих видів змагальної програми з чирлідингу. Особливості впливу різних фізичних вправ чирлідингу на організм людини. |
52 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи Базові позиції рук чирлідингу, додаткові та комбіновані позиції рук. Синхронне виконання рухів. Асинхронне виконання рухів: |
53 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи Загальна характеристика гри в настільний теніс. |
54 |
|
|
ЗФП – Присідання, стройові вправи Основні правила гри в настільний теніс. |
Аеробіка |
|||
55 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі, стройові вправи та вправи для розвитку сили ТМЗ - Олімпійський принцип Fair Play («чесна гра»). Основні кроки аеробіки Базові кроки аеробіки |
56 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі (см), ТМЗ - Про необхідність поваги до суперника, суддів, уболівальників, здобуття перемоги завдяки наполегливим тренуванням, а не за будь-яку ціну Базові кроки зі зміною спрямування під час переміщення. |
57 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі, вправи на розслаблення ТМЗ - Чому допінг це порушення етичних норм у спорті і руховій діяльності? Базові кроки аеробіки у поєднанні з різноманітними рухами руками |
58 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі. Стрибки на скакалці Виконання поєднань у різному темпі, ритмі, під музичний супровід. Квест «Вгадай, назви, виконай» |
59 |
|
|
ЗФП –Стрибкові вправи. Гнучкість: нахил тулуба вперед сидячі(см) Складання комбінацій з базових кроків аеробіки та виконання під музичний супровід. |
Чирлідинг |
|||
60 |
|
|
ЗФП –Гнучкості; ТМЗ - Згубний вплив заборонених препаратів допінгу на організм людини. Комбінації базових позицій рук на 8 та 16 рахунків. Заклички (чир-заклички, чант-заклички) Вивчення запропонованих, самостійне складання |
61 |
|
|
ЗФП – Стрибки (прямий стрибок, стрибок ноги нарізно, групування) ТМЗ - Наслідки не дотримання техніки безпеки Виконання закличок українською, англійською мовами, у поєднанні з базовими позиціями рук, з використанням різноманітних реквізитів |
62 |
|
|
ЗФП – Гнучкість; Виконання комбінацій у різному темпі, ритмі, під музичний супровід, із зміною положення тулуба, у поєднанні з кроками, танцювальними кроками. |
63 |
|
|
ЗФП – Стрибки ТМЗ - Техніка фізичних вправ – основа успішного фізичного розвитку. Способи виконання рухів -потокове виконання «ріплами»; -почергове виконання; - контрасне виконання; хорове» виконання; |
64 |
|
|
ЗФП – силові вправи з проявом гнучкості; стрибки у поєднанні з комбінаціями Побудови та перебудови. Геометрично вірні побудови: (вертикальні, горизонтальні, діагональні, Т-подібні, хрестоподібні, дугоподібні, кола). |
65 |
|
|
ЗФП – Гнучкість, акробатичні елементи Взаємодії за допомогою помпонів: передачі, перекиди. Взаємодія без помпонів. Вправи в парах, трійках, четвірках. Складання програми Game Day |
66 |
|
|
ЗФП – силові вправи, стрибкові вправи Станти з положення бази «сидячи на п’ятах». Позиції, бази, флаєра, способи підтримки на одну базу, на дві бази. Складання програми Pom Dance |
Настільний теніс |
|||
67 |
|
|
ЗФП – Швидкісь: рухливі ігри ТМЗ - Самореалізація у руховій (спортивно ігровій) діяльності Розвиток основних фізичних якостей тенісистів. Класифікація технічних прийомів у настільному тенісі. |
68 |
|
|
ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи Виконання захисних прийомів техніки гри: зрізка справа та зліва. |
69 |
|
|
ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи ТМЗ - Причини коливань настрою під час рухової активності та ігрової діяльності Виконання серій захисних прийомів техніки гри по прямій та діагоналі. |
70 |
|
|
ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи Правила безпечної поведінки під час занять настільним тенісом |
71 |
|
|
ЗФП – Сила: згинання та розгинання рук в упорі лежачи Подачі з нижнім обертанням м’яча. Елементи навчальної гри |
72 |
|
|
Урок - змагання |
73 |
|
|
Ознайомлення з обраними модулями (Баскетбол, Баскетбол 3х3, Cool Games, Дитяча л/а ) ЗФП – Швидкість: Біг 30м. ТМЗ - Використання правил у практичній ігровій та змагальній діяльності. Історія розвитку українського баскетболу. Правила гри. Жести судді. |
74 |
|
|
ЗФП – Гнучкість Правила подвійного кроку. Прості взаємодії двох і трьох гравців. |
75 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи, ТМЗ - Вчимося відчувати власне тіло, емоції, відчуття здоров’я та задоволення після фізичної активності. Історія розвитку українського баскетболу 3х3. Загальна характеристика гри |
76 |
|
|
ЗФП – Швидкість Правила безпечної поведінки на ігровому майданчику. Санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентарю та обладнання. |
77 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи, човниковий біг 3х10 Основи знань із фізичної культури. Ознайомлення з концепцією Cool Games– яким основним вимогам повинні відповідати естафети, щоб бути включеними до програми Cool Games. |
78 |
|
|
ЗФП – Бігові вправи ТМЗ - Основи самоконтролю емоцій, настрою та їх зв'язок зі станом здоров’я та успішністю спортивно-ігрової діяльності. Поглиблене вивчення девізу Cool Games: «Будь розумним, активним, творчим!». |
79 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи, човниковий біг 10х10м. ТМЗ - Українці на олімпійських і параолімпійських іграх, спортивній світовій арені Рухові якості, які розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості. |
80 |
|
|
ЗФП – Бігові вправи, Біг за сигналом. Біг з різних стартових положень. Біг з поворотом. Біг по віражу. Стрибки. |
Баскетбол |
|||
81 |
|
|
ЗФП –Бігові вправи, ТМЗ - Шкідливі звички та їх негативний вплив на досягнення у спорті. ПБ поведінки під час змагань з баскетболу. Пересування. Різновиди стійок баскетболістів у нападі і захисті. |
82 |
|
|
ЗФП – Піднімання тулуба в сід Різновиди пересувань у нападі і захисті. Прискорення. Зупинки і повороти. Стрибки. Ведення м’яча |
83 |
|
|
ЗФП – Силові вправи, піднімання тулуба в сід Протидія нападаючому гравцю з м’ячом і без м’яча. Передачі, ловіння м’яча. Різновиди ведення м’яча; Захист м’яча. Кидки м’яча |
84 |
|
|
ЗФП – Піднімання тулуба в сід ТМЗ - Особливості харчування баскетболіста; Утримання і укривання м’яча. Ловіння, передачі м’яча двома руками від грудей, зверх; однією рукою на місці, з відскоком від підлоги. Жонглювання м’ячом. Навчання сучасній техніці виконання подвійного кроку. Системи гри у нападі та захисті |
85 |
|
|
ЗФП – Піднімання тулуба в сід за 30 с. Ловіння, передачі м’яча двома руками від грудей, знизу; однією рукою в русі, з відскоком від підлоги. Кидки однією та двома руками зверху з місця та у русі; штрафний кидок, фінти.. Ознайомлення з простими правилами позиційного нападу та захисту проти нападника з м’ячом и без м’яча. |
Баскетбол 3х3 |
|||
86 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи . Ходьба, біг. ТМЗ - Оцінка техніки та динамічно-просторових параметрів виконання фізичних вправ. Особиста гігієна учня/учениці. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ. |
87 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи, швидкість Основні правила гри у баскетбол 3х3. Базові стійки та пересування. Кидки м’яча однією рукою від плеча, |
88 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в нападі й захисті; |
89 |
|
|
ЗФП – Стрибки з місця, гнучкість ТМЗ - Вплив різних фізичних навантажень на організм людини. Дотриманням правильного положення тіла. Кидки м’яча двома руками від грудей з місця та в русі. Зупинки стрибком та двома кроками |
90 |
|
|
ЗФП – Стрибки на скакалці ТМЗ - Основи самоконтролю емоцій, настрою та їх зв'язок зі станом здоров’я та успішністю спортивно-ігрової діяльності. Ведення м’яча на місці та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками |
91 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри. Рухливі ігри та естафети. |
Cool Games |
|||
92 |
|
|
ЗФП – Вправи на гнучкість ТМЗ - Від Стародавньої Греції до сучасної України Поглиблене вивчення правил суддівства CoolGames. |
93 |
|
|
ЗФП – Рівномірний біг до 600 м. Ознайомлення з роботою суддів CoolGames. Вивчення естафет Cool Games. |
94 |
|
|
ЗФП – Вправи на швидкість Рухливі ігри для активного відпочинку. Використання естафет Cool Games. |
95 |
|
|
ЗФП –Вправи на гнучкість ТМЗ - Цікаві факти та інформаційні повідомлення, публікації, видання, фільми, інтернет ресурси, присвячені спорту. Створення своїх варіантів естафет Cool Games.
|
96 |
|
|
ЗФП – Вправи на укріплення стопи та м’язів тулуба. Естафети Cool Games. |
97 |
|
|
ЗФП – Вправи для постави ТМЗ - Самоконтроль під час занять та виконання фізичних вправ. Естафети Cool Games. |
98 |
|
|
ЗФП – Спеціальні вправи на місці і в русі. Естафети Cool Games. |
Дитяча легка атлетика |
|||
99 |
|
|
ЗФП – Біг 30 м, стрибки на скакалці ТМЗ - Самоконтроль за об’єктивними показниками (ЧСС) під час занять фізичними вправами Рухливі ігри з елементами бігу, стрибків. |
100 |
|
|
ЗФП – Біг 60 м. Рухливі ігри з елементами бігу. Естафети з елементами бігу. |
101 |
|
|
ЗФП – Стрибки Метання дитячого спису . Біг 30м. |
102 |
|
|
ЗФП – Біг з перешкодами Метання в ціль через перешкоду |
103 |
|
|
ЗФП –Стрибки, біг на витривалість. Вправи на відтворення ритму. Спеціально – бігові вправи. Формула – 1». Метання стоячи на колінах, |
104 |
|
|
ЗФП – Стрибки на скакалці «Обертальне метання», Метання диска |
105 |
|
|
Урок - змагання |