Календарно-тематичне планування Пізнаємо природу 6 клас НУШ ІІ сем.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
РОЗДІЛ 2. ПІЗНАЄМО ЯВИЩА ПРИРОДИ |
|||
|
|
Що таке дихання організмів. |
|
|
|
Як організми використовують інформацію з навколишнього середовища. |
|
|
|
Чи можливе життя без руху. |
|
|
|
Що таке розмноження організмів. |
|
|
|
Що таке ріст і розвиток організмів. |
|
РОЗДІЛ 3. ПІЗНАЄМО СОНЯЧНУ СИСТЕМУ. |
|||
|
|
Чим озброєні астрономи. Оптичні телескопи та радіотелескопи. |
|
|
|
Що ми бачимо на небі. |
|
|
|
Що кружляє навколо Сонця. Склад Сонячної системи. |
|
|
|
Які планети належать до земної груп. |
|
|
|
Які планети називають гігантами. |
|
|
|
Малеча Сонячної системи. |
|
|
|
Як досліджують Сонячну систем. |
|
|
|
Ми тут. А де всі? |
|
|
|
Проєктна робота на тему «Освоєння та колонізації Сонячної системи». |
|
|
|
Як влаштований Всесвіт. |
|
|
|
Узагальнення розділу «Пізнаємо Сонячну систему». Робота над навчальним проєктом «У пошуках життя на інших планетах». |
|
РОЗДІЛ 4. ПІЗНАЄМО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ В ПРИРОДІ. |
|||
|
|
Що таке середовище існування. Середовище життя, чинники неживої природи. |
|
|
|
Які умови існування у водному середовищі. |
|
|
|
Які особливості наземно-повітряного середовища (НПС). |
|
|
|
Як тварини пристосувалися до життя у ґрунті. |
|
|
|
Як організми співіснують у середовищі. Організм як середовище. |
|
|
|
Як організми співіснують у середовищі. Паразити і хижаки. |
|
|
|
Як організми співіснують у середовищі. Партнери. «Нахлібники» і «квартиранти». |
|
|
|
Навчальний проєкт «Невидимі друзі і вороги». |
|
|
|
Як складати ланцюги живлення. |
|
|
|
Що таке мистецтво виживання. |
|
|
|
Що таке природні та штучні угруповання. |
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
26.04 |
Які взаємозв’язки організмів у прісній водоймі, морі чи океані. |
|
|
30.04 |
У чому відмінність лісу та парку. |
|
|
|
Які взаємини організмів між собою та неживою природою на луках і городах. |
|
|
|
Які взаємозв’язки організмів у ґрунт. |
|
|
|
Як організми виживають у пустелях. |
|
|
|
Які рослини і тварини живуть серед людей. |
|
|
|
Як організми пристосовуються до періодичних змін середовища. |
|
РОЗДІЛ 4. ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ. |
|||
|
|
Як пізнати свої здібності. |
|
|
|
Як підкорили царство холоду. |
|
|
|
Як підкорили земні оболонки. |
|
|
|
Що приховує Амазонія. |
|
|
|
Як змінити світ на краще. |
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
Великочернеччинського ЗЗСО СМР
__________Марина ІВАЩЕНКО
08.01.2023
Календарно-тематичне планування
уроків пізнаємо природу у 6 класі
на ІІ семестр 2023/2024 н.р.
Учитель:
Потомаха А. О.