КТП 6 клас Пізнаємо природу НУШ. ІІ сем.

Про матеріал
КТП 6 клас Пізнаємо природу НУШ. ІІ сем. Пізнаємо природу: підруч. інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Д. Д. Біда. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2023. — 256 с.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування Пізнаємо природу 6 клас НУШ ІІ сем.

 

Дата

Тема уроку

Примітки

РОЗДІЛ 2. ПІЗНАЄМО ЯВИЩА ПРИРОДИ

  1.                     

 

Що таке дихання організмів.

 

  1.                     

 

Як організми використовують інформацію з навколишнього середовища.

 

  1.                     

 

Чи можливе життя без руху.

 

  1.                     

 

Що таке розмноження організмів.

 

  1.                     

 

Що таке ріст і розвиток організмів.

 

РОЗДІЛ 3. ПІЗНАЄМО СОНЯЧНУ СИСТЕМУ.

  1.                     

 

Чим озброєні астрономи. Оптичні телескопи та радіотелескопи.

 

  1.                     

 

Що ми бачимо на небі.

 

  1.                     

 

Що кружляє навколо Сонця. Склад Сонячної системи.

 

  1.                     

 

Які планети належать до земної груп.

 

  1.                

 

Які планети називають гігантами.

 

  1.                

 

Малеча Сонячної системи.

 

  1.                

 

Як досліджують Сонячну систем.

 

  1.                

 

Ми тут. А де всі?

 

  1.                

 

Проєктна робота на тему «Освоєння та колонізації Сонячної системи».

 

  1.                

 

Як влаштований Всесвіт.

 

  1.                

 

Узагальнення розділу «Пізнаємо Сонячну систему». Робота над навчальним проєктом «У пошуках життя на інших планетах».

 

РОЗДІЛ 4. ПІЗНАЄМО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ В ПРИРОДІ.

  1.                

 

Що таке середовище існування.  Середовище життя, чинники неживої природи.

 

  1.                

 

Які умови існування у водному середовищі.

 

  1.                

 

Які особливості наземно-повітряного середовища (НПС).

 

  1.                

 

Як тварини пристосувалися до життя у ґрунті.

 

  1.                

 

Як організми співіснують у середовищі. Організм як середовище.

 

  1.                

 

Як організми співіснують у середовищі. Паразити і хижаки.

 

  1.                

 

Як організми співіснують у середовищі. Партнери. «Нахлібники» і «квартиранти».

 

  1.                

 

Навчальний проєкт «Невидимі друзі і вороги».

 

  1.                

 

Як складати ланцюги живлення.

 

  1.                

 

Що таке мистецтво виживання.

 

  1.                

 

Що таке природні та штучні угруповання.

 

 

 

 

Дата

Тема уроку

Примітки

  1.                

26.04

Які взаємозв’язки організмів у прісній водоймі, морі чи океані.

 

  1.                

30.04

У чому відмінність лісу та парку.

 

  1.                

 

Які взаємини організмів між собою та неживою природою на луках і городах.

 

  1.                

 

Які взаємозв’язки організмів у ґрунт.

 

  1.                

 

Як організми виживають у пустелях.

 

  1.                

 

Які рослини і тварини живуть серед людей.

 

  1.                

 

Як організми пристосовуються до періодичних змін середовища.

 

РОЗДІЛ 4. ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ.

  1.                

 

Як пізнати свої здібності.

 

  1.                

 

Як підкорили царство холоду.

 

  1.                

 

Як підкорили земні оболонки.

 

  1.                

 

Що приховує Амазонія.

 

  1.                

 

Як змінити світ на краще.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

Великочернеччинського ЗЗСО СМР

__________Марина ІВАЩЕНКО

08.01.2023

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 уроків пізнаємо природу у 6 класі

на ІІ семестр 2023/2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Учитель:

Потомаха А. О.

 

 

docx
Додано
25 квітня
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку