КТП 7 кл.(Голуб, Горошкіна)

Про матеріал
Календарно - тематичне планування для 7 кл. за підручником Голуб, Горошкіної
Перегляд файлу

 КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ

(За модельною навчальною програмою «Українська мова. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти

авторства Ніни Голуб та Олени Горошкіної)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

 

  1.  

 

Вступ.  Мовні обов’язки українців.

 

  1.  

 

ДІЄСЛОВО. 

Дієслово: поглиблене повторення вивченого    

Віра в себе – це крок до успіху

 

  1.  

 

Форми дієслова

Чистота і світло людської душі

 

  1.  

 

Неозначена (інфінітив) та особові форми

Найголовніше – зберегти душевний спокій і радісне зачудування світом (М. Дочинець).

 

  1.  

 

Види дієслова

Моя колиска, край моїх батьків! (Н. Данилюк)

 

  1.  

 

Способи дієслів. Дійсний спосіб

Вітчизни гіднії сини й доньки

 

  1.  

 

Часи дієслів. Минулий час. Змінювання дієслів у минулому часі.

З любов’ю до свого

 

  1.  

 

Теперішній час. Особливості змінювання

Долаємо труднощі

 

  1.  

 

Майбутній час. Проста і складена форми. Особливості змінювання

Мріяти – це рухатися вперед

 

  1.  

 

Дієслова І та ІІ дієвідмін. Букви е, и в особових закінченнях

У тебе в серці теплиться весна (Н. Данилюк)

 

  1.  

 

Наказовий спосіб. Особливості творення

Добра порада – серцю розрада (Нар. творчість)

 

  1.  

 

Умовний спосіб. Особливості творення

Мій вибір

 

  1.  

 

Безособові дієслова. Дієслівні форми на -но, -то

Шукаємо натхнення в природі

 

  1.  

 

Способи творення дієслів

Найкраще місце на землі – рідна домівка

 

  1.  

 

Правопис дієслів

Сила слова

 

  1.  

 

Уживання дієслів у мовленні

Любов до України й віра в неї

 

  1.  

 

Есе.Як потрібно ставитися до помилок?

 

  1.  

 

Дієслово як частина мови: узагальнення вивченого

Мандрівка сторінками улюбленого твору

 

ДІЄПРИКМЕТНИК

  1.  

 

Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Краса думки

 

  1.  

 

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами.

Сила мовленого слова

 

  1.  

 

Активні й пасивні дієприкметники. Особливості творення, відмінювання, уживання.

Подорож Україною

 

  1.  

 

Уживання дієприкметників у мовленні. Способи заміни активних дієприкметників.

Архітектурні пам’ятки України

 

  1.  

 

Урок виразного читання напам’ять поезії Лесі Українки «Як дитиною, бувало…»

 

  1.  

 

Правопис дієприкметників: -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження

7 чудес України

 

  1.  

 

Не з дієприкметниками.

Україна – частина Європи

 

 

 

ДІЄПРИСЛІВНИК

 

  1.  

 

Дієприслівник як особлива форма дієслова

Гідні приклади

 

  1.  

 

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприслівниковими зворотами й одиничними дієприслівниками.

Поступ передбачає зміни

 

  1.  

 

Вид і час дієприслівників. Творення дієприслівників недоконаного й доконаного виду.

Сила прощення

 

  1.  

 

Не з дієприслівниками.

Що означає честь і гідність?

 

  1.  

 

Есе  Чи вмію я прощати?

 

  1.  

 

Дієслово, дієприкметник, дієприслівник: узагальнення вивченого

Олімпійські види спорту

 

 

 

ПРИСЛІВНИК

 

  1.  

 

Прислівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Магія похвали

 

  1.  

 

Ступені порівняння прислівників.

Як керувати своїми емоціями?

 

  1.  

 

Способи творення прислівників

Джерела натхнення

 

  1.  

 

Особливості наголошування і правопису прислівників:

Написання прислівників із дефісом.

Візит до музею

 

  1.  

 

Правопис прислівників разом та окремо

Найвідоміші музеї світу

 

  1.  

 

Не і ні з прислівниками.

Театральне мистецтво

 

  1.  

 

Букви -н- та -нн- у прислівниках. И та і в кінці прислівників.

Кіно як вид мистецтва

 

  1.  

 

Прислівник як частина мови: узагальнення вивченого

Найважливіші відкриття

 

  1.  

 

Есе .Чим корисне для людини мистецтво?

 

  1.  

 

Тематична контрольна робота

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи

 

ЧАСТКА

  1.  

 

Частка як службова частина мови

Вчимося бачити й відчувати красу

 

  1.  

 

Формотвірні частки

Твій вибір – цеглинка твого життя

 

  1.  

 

Словотвірні частки

Наше ставлення до сміття

 

  1.  

 

Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків

Як навчитися працювати в колективі

 

  1.  

 

Правопис часток не і ні з різними частинами мови

Що таке відповідальність?

 

  1.  

 

Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки

Озеленення планети – це важливо

 

  1.  

 

Частка як службова частина мови: узагальнення вивченого

Ми завжди покликані робити вибір

 

  1.  

 

Есе: написання і вдосконалення

Знання, які мене збагатили

 

  1.  

 

Есе: презентування й обговорення написаних есе

 

 

 

ВИГУК

 

  1.  

 

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням

Як зменшити витрати?

 

  1.  

 

Звуконаслідувальні вигуки

Естетика звуків природи

 

  1.  

 

Дефіс у вигуках

Міжкультурне спілкування

 

  1.  

 

Розділові знаки в реченнях із вигуками

Мовленнєвий етикет

 

  1.  

 

Есе: написання і вдосконалення

Чи може невдалий жарт коштувати дружби?

 

  1.  

 

Есе: презентування і обговорення

 

  1.  

 

Вигук як особлива частина мови: узагальнення вивченого

Мої улюблені емоції

 

  1.  

 

Службові частини мови: узагальнення вивченого

Етикет у міжкультурному спілкуванні

 

  1.  

 

Тематична контрольна робота

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

Інформація

  1.  

 

Надійність джерел інформації: повторення вивченого в 6 класі

Проблеми громади

 

  1.  

 

Факти і судження: повторення вивченого в 6 класі

Правда про минуле України/ Болючі сторінки історії України

 

  1.  

 

Достовірність/недостовірність інформації: повторення вивченого в 6 класі

Виборюємо незалежність

 

  1.  

 

Способи пошуку інформації

Що таке успіх?

 

  1.  

 

Пошук інформації: практично

Користь і шкода дієти

 

  1.  

 

Вибір джерела інформації: практично

Сучасні технології

 

  1.  

 

Якість і достовірність інформації

Інформаційні технології в моєму житті

 

  1.  

 

Якість і достовірність інформації: практично

 

  1.  

 

Вербальні й невербальні засоби інформації

Штучний інтелект

 

  1.  

 

Способи опрацювання та перетворення текстової інформації.

Як технології змінюють людину

 

  1.  

 

Опрацювання та перетворення інформації: практично

Олімпійські види спорту

 

  1.  

 

Презентування перетвореної текстової інформації

 

  1.  

 

Використання інформації в різних ситуаціях

Вплив технологій на екологію

 

  1.  

 

Використання інформації в різних ситуаціях

Як розпорядитися сміттям?

 

  1.  

 

Есе: написання і редагування

Чим людину ваблять гори?

 

  1.  

 

Есе: презентування і обговорення

Найважливіші людські чесноти

 

  1.  

 

Контрольне есе

 

  1.  

 

Повторення вивченого в ІІІ чверті

Краса і користь співу

 

  1.  

 

Проєкти: презентування й обговорення

Ці книжки варт прочитати

 

  1.  

 

Інформація: узагальнення вивченого

Вода – природне багатсво

 

  1.  

 

Тематична контрольна робота

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи

 

 

 

ТЕКСТ

 

  1.  

 

Текст: повторення вивченого в 5-6 класах

 

  1.  

 

Поради читачам. Мета читання

Роль книжки в житті людини

 

  1.  

 

Вдумливе читання

Читання робить нас  кращими

 

  1.  

 

Критичне читання

Що означає мислити критично?

 

  1.  

 

Зміст прочитаного. Проблеми в тексті.

Книжки, які необхідно обов’язково прочитати

 

  1.  

 

Вторинні тексти. Детальний переказ.

Популяризація читання у світі

 

  1.  

 

Опис у художніх текстах

Гостинність українців

 

  1.  

 

Емоційний складник художнього тексту.

Плекаємо доброчесність

 

  1.  

 

Прийоми редагування тексту.

Традиційні свята українців

 

  1.  

 

Есе

 

  1.  

 

Тематична контрольна робота.

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи

 

 

 

ЖАНРИ МОВЛЕННЯ

 

  1.  

 

Жарт. Висміювання. Насмішка.

Правила безконфліктного спілкування

 

  1.  

 

Захват. Захоплення

Магія музики

 

  1.  

 

Повідомлення.

Українські композитори

 

  1.  

 

Інструкція

Дозвілля та стиль життя

 

  1.                     

 

Знайомство

Знайомтеся – це я!

 

  1.                     

 

Дружня бесіда

Дружба – це відповідальність, а не привілей (Х.Джебран).

 

  1.                     

 

Конспект

Наука – це цікаво!

 

  1.                     

 

Есе

 

  1.                     

 

Тематична контрольна робота

 

  1.                     

 

Аналіз контрольної роботи

 

 

 

СПІЛКУВАННЯ

 

  1.                     

 

Комунікативні наміри. Поділитися враженнями

«Ти знаєш – що ти людина?»

 

  1.                     

 

Мовні й позамовні засоби гармонійного спілкування

Розкіш спілкування

 

  1.                     

 

Засоби прикрашання мовлення: фразеологізми, інтонаційний малюнок

Щастя на боці тих, хто вміє радіти (Арістотель)

 

  1.                     

 

Бар’єри спілкування

Що таке життєва позиція?

 

  1.                     

 

Суперечка і сварка

Що таке ввічливість?

 

  1.                     

 

Правила гарного слухача

Слухання як лідерська навичка

 

  1.                     

 

Тематична контрольна робота

 

  1.                     

 

Проєкти: презентування й обговорення

 

  1.                     

 

Повторення в кінці року

«Якого кольору слова?»

 

  1.                     

 

Узагальнення та систематизація вивченого

 

 

docx
Додано
28 серпня
Переглядів
2424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку