Пропоную на допомогу вчителю календарно-тематичне планування уроків з іноземної (англійської) мови за підручником О.Карп'юк (3 год на тиждень) зі змістовними лініями
ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
для 7 класу загальноосвітніх шкіл
Автор Карп’юк О.Д. English. Student’s book (Year 7):підручник для 7 класу знз. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2015. – 224 с. : іл.
№ |
Дата |
Прим. |
Тематика ситуативного спілкування |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Розділ підручника Сторінки |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
|
AT SCHOOL |
||||||||||
1 |
|
|
Знову до школи Активізація мовного інвентарю теми |
визначає причино-наслідкові зв’язки впливу сучасного виробництва, життєдіяльності людини на екологічний стан довкілля |
|
застосовувує набуті знання та навички для збереження власного здоров'я та здоров'я інших |
застосовувати знання іноземної мови для генерування ідеї та ініціатив щодо проектної, конструкторської та винахідницької діяльності |
Розділ 1 Ст.4-6 |
|||
IN AND OUT OF SCHOOL |
|||||||||||
2 |
|
|
У школі Тренування учнів в усному мовленні |
|
працюючи в команді, приймає виважені рішення, що сприятимуть вирішенню науково-технологічних, економічних, соціальних чи інших проблем сучасного суспільства |
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.8-9 |
|||
3 |
|
|
Позакласна діяльність Розвиток навичок читаня |
критично оцінює результати людської діяльності в природному середовищі |
|
дотримується правил безпеки життєдіяльності під час навчального процесу
|
прогнозувати вплив англійської мови на розвиток технологій |
Розділ 1 Урок 1 Ст.10-12 |
|||
4 |
|
|
Дистанційне навчання Вдосконалення навичок вимови та усного мовлення |
|
ефективно співпрацює з іншими над реалізацією різноманітних проектів, залучаючи родину
|
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.13-14 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
5 |
|
|
Обов’язки в школі Розвиток вміння вживання модальних дієслів |
усвідомлює важливість ощадного природокористування |
|
виявляти ціннісне ставлення до власного здоров'я та здоров’я інших людей, |
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.15-16 |
|||
6 |
|
|
Обов’язки вдома Формування навичок читання |
|
|
|
розвиває ініціативність, працьовитість, відповідальність як запоруку результативності власної діяльності |
Розділ 1 Урок 1 Ст.17-18 |
|||
7 |
|
|
Правила для учнів Формування граматичних навичок |
|
Визначає особистісні якості однокласників, що свідчать про їх громадянську позицію, моральні якості |
|
оцінює можливості застосування набутих знаньз іноземної мови в майбутній професійній діяльності |
Розділ 1 Урок 1 Ст.20 |
|||
8 |
|
|
Опис класної кімнати Монологічне мовлення по темі |
|
|
Виявляє ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, добробуту та безпеки |
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.21 |
|||
9 |
|
|
Підсумковий урок з теми. Усне мовлення |
|
|
|
|
|
|||
10 |
|
|
Після школи Тренування учнів у читанні |
|
Аналізує і критично оцінює події в державі |
|
оцінює власні здібності щодо вибору майбутньої професії, |
Розділ 1 Урок 2 Ст.22-23 |
|||
11 |
|
|
Позашкільна діяльність Тренування учнів у писемному мовленні |
готовий брати участь у природоохоронних заходах, грамотній утилізації побутових відходів |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань.
|
Оцінює можливість використання набутих знань для вирішення проблем
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.24-25 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
12 |
|
|
Спілкування в режимі online Вдосконалення навичок монологічного мовлення
|
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
|
|
|
Прагне досягти певного соціального статусу в суспільстві |
Розділ 1 Урок 2 Ст.26-28 |
|||
13 |
|
|
Спілкування в режимі online Формування навичок аудіювання |
|
Вчиться протистояти маніпулюванню свідомістю, що застосовується в інформаційному просторі |
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.29-30 |
|||
14 |
|
|
Позакласна діяльність Діалогічне мовлення по темі |
ефективно співпрацює з іншими над реалізацією екологічних проектів, розв’язує проблеми довкілля, залучаючи членів родини, місцеву громаду та ширшу спільноту до природоохоронних заходів |
діяти як активний та відповідальний член громадянського суспільства |
|
Намагається внести вклад у економічне процвітання держави |
Розділ 1 Урок 2 Ст.31-32 |
|||
15 |
|
|
Позакласна діяльність Розвиток навичок та вмінь усного мовлення |
|
Визначає достовірність інформації.
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Розділ 1 Урок 2 Ст.33-34 |
|||
16 |
|
|
У школі Активізація мовного інвентарю теми |
|
|
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. |
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.35-36 |
|||
17 |
|
|
Правила безпечного використання інтернету Тренування учнів в читанні |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
|
Вчиться протистояти маніпуляціям, що використовуються в рекламному та інформаційному просторі. |
Розділ 1 Урок 2 Ст.37-39 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
18 |
|
|
Урок домашнього читання Аудіювання по темі |
|
Ст..42-43 |
||||||
19 |
|
|
Після школи Повторення граматичного матеріалу |
|
|||||||
|
AT HOME |
||||||||||
20 |
|
|
Виконання хатньої роботи Повторення граматичного матеріалу |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.
|
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
|
орієнтується в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв |
Розділ 2 Урок 1 Ст.48-50 |
|||
21 |
|
|
Виконання хатньої роботи Формування навичок читання |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.51-54 |
|||
22 |
|
|
Домашні обов’язки Тренування учнів у читанні |
|
|
|
аналізує власну економічну ситуацію, родинний бюджет |
Розділ 2 Урок 1 Ст.55-56 |
|||
23 |
|
|
Домашні обов’язки Тренування учнів у письмі |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.57-58 |
|||
24 |
|
|
Відношення до домашніх обов’язків Вдосконалення навичок говоріння |
|
|
|
робить споживчий вибір |
Розділ 2 Урок 1 Ст.59 |
|||
25 |
|
|
Виконуємо хатню роботу самі Формування навичок читання |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань.
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.60 |
|||
26 |
|
|
Щоденні домашні обов’язки Аудіювання по темі |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.61-63 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
27 |
|
|
Урок підсумку та узагальнення. |
Граматичний тест |
|
|
|
|
|||
|
ALL ABOUT FOOD |
||||||||||
28 |
|
|
Все про їжу Введення мовного інвентарю теми |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.64-66 |
|||
29 |
|
|
Все про їжу Розвиток навичок читання |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. |
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.67-68 |
|||
30 |
|
|
Приготування їжі Монологічне мовлення по темі |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
Розподіляє кошти на продукти харчування. |
Розділ 2 Урок 2 Ст.69-71 |
|||
31 |
|
|
Накриваємо на стіл Діалогічне мовлення по темі |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.72-73 |
|||
32 |
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||
33 |
|
|
Споживання їжі Формування навичок письма |
|
|
|
Складає перелік покупок.
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.74-75 |
|||
34 |
|
|
Споживання їжі Розвиток навичок читання та аудіювання |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.76-77 |
|||
35 |
|
|
Контроль письма |
||||||||
36 |
|
|
Рецепти з кулінарної книги Тренування учнів в читанні |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст. 78-79 |
|||
37 |
|
|
Рецепти з кулінарної книги Аудіювання по темі |
|
|
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів.
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.80-81 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
38 |
|
|
Контроль читання |
||||||||
39 |
|
|
Виконання хатньої роботи Повторення граматики |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.82-84 |
|||
40
|
|
|
Складаємо меню Розвиток мовної здогадки |
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
|
|||
41 |
|
||||||||||
42
|
|
|
Eating out Монологічне мовлення Формування навичок читання |
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.85-87 |
||||||
43 |
|
||||||||||
44 |
|
|
Все про їжу Усне мовлення |
|
|||||||
45 |
|
|
Повторення граматичного матеріалу |
||||||||
46 |
|
|
Контроль усного мовлення |
||||||||
47 |
|
|
Урок підсумку та узагальнення |
||||||||