КТП 7 клас Несвіт 1 сем(3 години)

Про матеріал
Календарно-Тематичне Планування 7 клас Несвіт І семестр англійська мова з лексикою та пояснювальною запискою
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

Мета і завдання навчання предмету «Англійська мова»:

Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування  готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою.

Завдання курсу полягає у формуванні вмінь:

• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;

• розуміти на слух зміст автентичних текстів;

• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;     

• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;

• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого володіння іноземною мовою;

• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;

• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; 

• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;

• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування; 

• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; 

• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.

 

 

Нормативно-правове забезпечення (програми, за якими складено календарно-тематичне планування на 2021 – 2022 н.р.:

  •     Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи ,  Англійська мова (Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

 

Підручники з англійської мови на 2021 – 2022 рік:

  •     7 клас:

Англійська мова (7-й рік навчання): підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / А.М.Несвіт. – Київ: Генеза, 2016

 

 

 

 

 

 

Обов’язкова кількість видів контролю з англійської мови:

 

Класи

7

Семестри

І

ІІ

Контрольні роботи:

4

4

аудіювання

1

1

читання

1

1

письма

1

1

говоріння

1

1

 

                                         Графік

                       проведення контрольних робіт

 

 

Клас

Дата

Вид контролю

Примітки

7-А

( група 2)

 

Контроль аудіювання

 

 

Контроль читання

 

 

Контроль письма

 

 

Контроль говоріння

 

 

Ключові компетентності

 

Ключові компетентності

Компоненти

1

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

Уміння:

  •         сприймати, розуміти інформацію державною мовою;
  •         усно й письмово тлумачити поняття, факти, висловлювати думки, почуття, погляди.

Ставлення:

  •         поцінування української мови як державної – чинника національної ідентичності;
  •         готовність активно послуговуватися українською мовою в усіх царинах життя.

Навчальні ресурси:

  •         текстоцентризм;
  •         дискусія, дебати, діалог.

2

Спілкування іноземними мовами

Уміння:

  •         читати тексти іноземною мовою за умови вивчення відповідної іноземної мови в школі;
  •         зіставлення оригінальних текстів з українськими художніми перекладами.

Ставлення:

  •         усвідомлення багатства рідної мови;
  •         готовність до міжкультурного діалогу, відкритість до пізнання різних культур.

Навчальні ресурси:

  •         зіставлення текстів українських перекладів літературних творів та оригіналів.

3

Математична компетентність

Уміння:

  •         розвивати абстрактне мислення;
  •         установлювати причино-наслідкові зв’язки, виокремлювати головну та другорядну інформацію;
  •         чітко формулювати визначення і будувати гіпотези;
  •         перетворювати інформацію з однієї форми в іншу (текст, графік, таблиця, схема).

Ставлення:

  •         прагнення висловлюватися точно, логічно та послідовно.

Навчальні ресурси:

  •         роздум (визначення тези, добір аргументів, наведення прикладів, формулювання висновків), висунення гіпотези та її обґрунтування;
  •         тексти, у яких наявні графіки, таблиці, схеми тощо.

4

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Уміння:

  •         швидко й ефективно шукати інформацію, використовувати різні види читання для здобуття нових знань;
  •         проводити пошукову діяльність, словесно оформлювати результати досліджень;
  •         критично оцінювати результати людської діяльності в природному середовищі, відображені у творах літератури.

Ставлення:

  •         готовність до опанування новітніми технологіями;
  •         оперативне реагування на технологічні зміни.

Ресурси:

  •         інноваційні технології навчання (інтерактивні, інформаційно-комунікаційні).

5

Інформаційно-цифрова компетентність

Уміння:

  •         діяти за алгоритмом, складати план тексту;
  •         використовувати інтернет-ресурси для отримання нових знань.

Ставлення:

  •         задоволення пізнавального інтересу в інформаційному середовищі;
  •         прагнення дотримуватися етичних норм у віртуальному інформаційному просторі;
  •         критичне ставлення до медійної інформації.

Навчальні ресурси:

  •         дописи в соціальних мережах і коментарі до них;
  •         інструментальні тексти (алгоритми, інструкції тощо);
  •         складання плану;
  •         аналіз медіатекстів (виявлення маніпулятивних технологій).

6

Уміння вчитися впродовж життя

Уміння:

  •         визначати мету навчальної діяльності та способи її досягнення;
  •         планувати й організовувати власну навчальну діяльність;
  •         читати, використовуючи різні види читання: ознайомлювальне, вибіркове, навчальне тощо;
  •         постійно поповнювати власний словниковий запас;
  •         користуватися різними джерелами довідкової інформації (словники, енциклопедії, онлайн-ресурси тощо);
  •         здійснювати самооцінювання результатів власної діяльності, рефлексію;
  •         застосовувати комунікативні стратегії відповідно до мети і ситуації спілкування.

Ставлення:

  •         прагнення використовувати українську мову в різних життєвих ситуаціях;
  •         готовність удосконалювати власне мовлення впродовж життя, розвивати мовну інтуїцію;
  •         розуміння ролі читання для власного інтелектуального зростання.

Навчальні ресурси:

  •         інструкції з ефективного самонавчання;
  •         довідкова література, зокрема, пошукові системи;
  •         електронні мережеві бібліотеки.

7

Ініціативність і підприємливість

Уміння:

  •         презентувати власні ідеї та ініціативи чітко, грамотно, використовуючи доцільні мовні засоби;
  •         використовувати комунікативні стратегії для формулювання власних пропозицій, рішень і виявлення лідерських якостей.

Ставлення:

  •         готовність брати відповідальність за себе та інших;
  •         розуміння ролі комунікативних умінь для успішної професійної кар’єри.

Навчальні ресурси:

  •         тексти офіційно-ділового стилю (резюме, доручення тощо), самопрезентація, зразки реклами, літературні твори, які містять моделі ініціативності.

8

Соціальна та громадянська компетентності

Уміння:

  •         аргументовано і грамотно висловлювати власну думку щодо суспільно-політичних питань;
  •         уникати дискримінації інших у ході спілкування;
  •         критично оцінювати тексти соціально-політичного змісту.

Ставлення:

  •         поцінування людської гідності;
  •         повага до закону та правових норм, зокрема до норм українського мовного законодавства;
  •         утвердження права кожного на власну думку.

Навчальні ресурси:

  •         інтерактивні технології навчання;
  •         художні твори, які містять моделі демократичного державного устрою.

9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Уміння:

  •         використовувати українську мову як державну для духовного, культурного й національного самовияву;
  •         дотримуватися норм української літературної мови та мовленнєвого етикету, що є виявом загальної культури людини;
  •         читати літературні твори, використовувати досвід взаємодії з творами мистецтва в життєвих ситуаціях;
  •         створювати тексти, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Ставлення:

  •         потреба читання літературних творів для естетичної насолоди та рефлексії над прочитаним;
  •         відкритість до міжкультурної комунікації;
  •         зацікавленість світовими культурними набутками.

Навчальні ресурси:

  •         твори різних видів мистецтва;
  •         мистецькі проекти.

10

Екологічна грамотність і здорове життя

Уміння:

  •         не завдавати шкоди довкіллю в ході власної діяльності;
  •         сприймати довкілля як життєдайне середовище;
  •         бережливо ставитися до природи як важливого чинника реалізації особистості;
  •         розуміти переваги здорового способу життя.

Ставлення:

  •         готовність зберігати природні ресурси для сьогодення та майбутнього;
  •         набуття знань про цілісну наукову картину світу для суспільно-технологічного поступу.

Навчальні ресурси:

  •         аналіз літературних текстів (епізодів) екологічного спрямування, усні / письмові презентації в рамках дослідницьких проектів.

Наскрізні лінії

Наскрізна лінія

Загальна мета

5-7 класи

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

 

Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості задля збереження й захисту довкілля.

Розкриття взаємозв’язків людини і навколишнього середовища в процесі вивчення творів у рубриці «Природа і людина».

«Громадянська відповідальність»

 

Формування відповідального члена громади та суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, а також -виховання національно свідомої особистості, яка спирається у своїй діяльності на культурні традиції і вектори розвитку суспільства.

Формування здатності до ненасильницького розв’язання конфліктів.

«Здоров'я і безпека»

 

Формування всебічно розвиненого члена суспільства, здатного усвідомлювати пріоритетність здорового способу життя, допомагати у формуванні безпечного здорового життєвого середовища.

Усвідомлення переваг здорового способу життя та безпечної поведінки.

«Підприємливість та фінансова грамотність»

 

Розуміння практичних аспектів фінансових питань (заощадження, інвестування, запозичення, страхування тощо); розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

Розуміння ролі ініціативності та підприємливості в суспільстві для особистого кар’єрного зростання.

 

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

І семестр (3год)

 Повторення. Introduction. Welcome back!

1

 

 

Знову до школи.

The Present Simple Tense

The Past Simple Tense

Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm

Впр.2, с.5

Впр.3, с.5-6

Впр.2, с.5

 

Впр.1, с.5

Скласти діалог про літні канікули

Zero test on cards

Впр. 7 с. 7

2

 

 

Мої враження від літніх канікул.

The Past Simple Tense

Wonderful, exciting, busy, great, lovely, excellent, bright, huge, crowded

 

Впр. 4(b) с. 7

Впр. 4(a) с. 7

Впр.5, с.7

Впр.6, с.7

Впр.4, с.7

 

Впр.3, с.8

Впр.5, с.9, вивчити нові ЛО

3

 

 

Шкільні канікули.

The Past Simple Tense

To go on an excursion, to play games on the beach, to spend a month at grandma’s, to take some photos

Впр.2, с.8

 

Впр.2, с.8

 

Впр.1, с.8

Впр.4, с.9

Впр.3, с.8

Повторити ЛО с.8

Впр.2, с.8

4

 

 

Новий навчальнийрік.

The Future Simple Tense

Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset, get on well with smb., thinker, talker

Впр.2, с.10

 

Впр.1, с.10

Впр.3, с.11

Впр.4, с.11

Впр.5, с.11

Вивчити 2 абзаца на вибір впр.2 с.10

5

 

 

На уроці англійської мови.

To like/don`t like doing smth

I like it.

I like it a lot

I don`t like it

Впр.2, с.12

Впр.2, с.12

Впр.1, с.12

Впр.4, с.13

Впр.3, с.13

 

Впр.6, с.13

Я, моя сім’я та друзі. My family and friends.

6

 

 

Родинні зв’язки.

Формування лексичних навичок.

To like/don`t like doing smth

Caring, excellent at, intelligent, interested in, fond of, go picnicking

Впр.2, с.16-17

Впр.3, с.17

 

Впр.1, с.16

 

Впр.4, с.17

Намалювати сімейне дерево.

7

 

 

Моя сім’я.

Формування лексичних навичок.

Повторення вивчених граматичних часів

Повторення ЛО

Впр.4, с.17

 

Впр.5, с.18

Впр.5, с.18

Впр.6, с.18

8

 

 

Людина, якою я захоплююся.

Формування лексичних навичок.

Повторення вивчених граматичних часів

To keep promises, to share activities, to be honest with each other, to stay in contact, to care each other

Впр.4, с.19

Впр.2, с.19

Впр.3, с.19

 

Впр.4, с19

Впр.6, с.19

9

 

 

Моя сім’я.

Формування граматичних навичок.

Object pronouns, personal, reflexive pronouns

Get on well with, a lot of things in common

Впр.3, с.20

Впр.2, с.20

 

Впр.1, с.20

Впр.5, с.21

Впр.4, с.21

 

Впр.6, с.21

10

 

 

Домашні обов’язки.

Формування навичок аудіювання і говоріння.

What do you usually do?

What do you do well?

To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons, to cook meals, household chores, dust the furniture, vacuum the carpet

Впр.2, с.22

Впр.3, с.23

Впр.1, с.22

Впр.4, с.23

Впр.5, с.23

Впр.2(b), с.22

Впр.3, с.22

 

Впр.1, с.22(б)

11

 

 

Домашні обов’язки.

Формування навичок читання і письма.

Present perfect

Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place

Впр.2, с.24

Впр.2, с.24

Впр.1, с.24

 

Впр.5, с.26

Впр.2, с.24  читати, перекладти, заповнити таблицю після тексту

12

 

 

Домашні обов’язки.

Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Питальні слова Схема  питального речення

What, where, when, who, which, why,  how

Впр.4, с.26

Впр.4(b), с.26

Впр.3, с.25

 

Впр. 5, с.26

Впр.4(c), с.26

13

 

 

Новий літній котедж.

Розвиток навичок читання і письма.

Question tags

To make quite a lot of money, full of, gardening, water the lawn

Впр.2, с.27

Впр.3, с.28

Впр.5(b), с.29

Впр.1, с.27

Впр.4, с.28

Впр.5, с.29

Впр.6, с.29

14

 

 

Сімейні традиції та звичаї.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Question tags

Organize a trip to another city, native scene, getting around the table, expressing gratefulness

Впр.2, с.30

Впр.2, с.30

Впр.1, с.30

 

Впр.5, с.31

Впр.4, с.31

15

 

 

Систематизація знань з теми.

Question tags

Повторення ЛО

Впр.2, с.33

 

Впр.3, с.31

Самостійна робота

Впр.5, с.34

16

 

 

Узагальнення матеріалу.

Повторення вивченого

Повторення ЛО

 

 

Впр.4, с.34

Впр.1, с.32

Впр.3, с.33

Впр.6, с.34

17

 

Тематичне оцінювання

Їжа. Food.

18

 

 

Здорова їжа.

Формування лексичних навичок.

I like… I don`t like… I hate… I can`t stand

Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti

jam

Впр.1, с.38

 

Впр.2, с.39

Впр.3, с.39

 

Впр.1, с.38

 

Вивчити нові ЛО

19

 

 

Їжа, яку я люблю.

Формування лексичних навичок.

I like… I don`t like… I hate… I can`t stand

Повторення ЛО

Впр.4, с.39

 

Впр.4, с.39

 

Впр.3, с.39

 

Впр.5, с.39

20

 

 

Ланч.

Формування граматичних навичок.

Let…

don`t let…

are allowed…

aren`t allowed

Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert

Впр.2, с.40

Впр.3, с.41

 

Впр.4, с.41

 

Впр.1, с.40

Впр.5, с.41

Впр.2, с.40

Вивчити

 

21

 

 

На кухні.

Формування навичок аудіювання і говоріння.

The Present Perfect Tense

Впр.1, с.42

Впр.2, с.42

Впр. 4, с. 45

Впр.1, с.42

Впр.3, с.43

 

Впр.4, с.43

Скласти 5 речень в Present Perfect

Вивчити нові ЛО

22

 

 

Кухонне обладнання.

Формування навичок читання і письма.

The Present Perfect Tense

A cutting board, a set of knives, a pan, a grill, a pot, a food processor, a spoon, a grater, a can opener, a ladle, a wok

Впр.1, с.44

 

Впр.1, с.44

Впр.3(b), с.44

 

 

Впр.2, с.44

 

Впр.3, с.44

Впр.4, с.45

 

Впр.4(b), с.45

 

23

 

 

Приготування їжі.

Розвиток навичок читання і письма.

The Present Perfect Tense

To bake, to boil, to chop, to cut, to fry, to peel, to slice, to squeeze

Впр.4, с.45

 

Впр.6, с.45

Впр.7, с.46

Впр.5, с.45

 

Впр.8, с.46

24

 

 

Сервіровка столу.

Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Making Suggestions

Would you like...

Tea, a sandwich, a salad, a roast chicken, fried fish

Впр.3, с.47

Впр.3(b), с.47

Впр.1, с.46

Впр.2, с.47

 

Впр.3, с.47

Рецепт улюбленої страви

25

 

 

Рецепт страви.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

 

 

Впр.5, с.48

Впр.6, с.48

Впр.3, с.47

 

Впр.4, с.48

 

Впр. 3 с. 48

26

 

 

На кухні з дідусем.

Розвиток навичок читання і говоріння.

The Past PerfectTense

Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt

Впр.2, с.49

Впр.3, с.49

Впр.6, с.51

Впр.1, с.49

Впр.5, с.50

Впр.2, с.49

Впр.3, с.49

27

 

 

Систематизація знань з теми.

 

 

Повторення ЛО

Впр.1, с.51

 

 

 

Впр.3, с.51

Впр.1, с.51

Впр.2, с.51

Впр.6, с.53

28

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

Повторення ЛО

Впр.4, с.52

Впр.4, с.52

Впр.5, с.53

Впр.5, с.53

Підготуватися до контролю знань

29

 

 

Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоров’я. Health highlights.

30

 

 

Як ти себе почуваєш?

Формування лексичних навичок.

I feel fine. She looks happy. He looks tired.

I feel sick. He feels cold. She feels hot.

Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat

Впр.4, с.58

Впр.3, с.57

Впр.1, с.56

Впр.2, с.56

 

Впр.3, с.57

Впр.5, с.59

Вивчити впр.4, с.58

31

 

 

Хвороби.

Формування лексичних навичок.

Wat’s the matter?

Wat’s wrong?

 A headache,  a high temperature, a pain in the knee

a pain in the elbow

Впр.4, с.60

Впр.2, с.60

Впр.5, с.61

Впр.3, с.60

 

Впр.6, с.61

Вивчити нові ЛО

32

 

 

Симптоми хвороби.

Формування граматичних навичок.

How do you feel?

A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache

Впр.2, с.62

Впр.3, с.63

Впр.6, с.61

Впр.2, с.62

Впр.4, с.63

Впр.5, с.63

Впр.3, с.63

Ввпр.6, с.63

33

 

 

У лікаря.

Формування навичок аудіювання і говоріння.

Modal verbs

To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to  fell better

Впр.5, с.65

Впр.1, с.64

Впр.3, с.64

Впр.2, с.64

Впр.4, с.64

 

Cards on modal verbs

Впр.6, с.65

34

 

 

Здоровий спосіб життя.

Формування навичок читання і письма.

You should… You must/nustn`t

Must/mustn`t

Should/

shouldn`t

Впр.2, с.66

Впр.3, с.66

Впр.1, с.65

Впр.4, с.67

Впр.5, с.67

Вправи на картках

Впр.5, с.67

Вивчити нові ЛО

35

 

 

Форми лікувальних засобів.

Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

You should… You must/nustn`t

An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion

Впр.2, с.68

Впр.4, с.69

Впр.2, с.68

Впр.1, с.68

Впр.4, с.69

Впр.3, с.69

Впр.5, с.69

36

 

 

Хвороби та їх лікування.

Розвиток навичок читання і письма.

What should I do?

Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance

Впр.2, с.70

Впр.1, с.70

Впр.4, с.71

Впр.5, с.72

Впр.3, с.71

Впр.6, с.72

 

37

 

 

У лікарні.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

An Infotmal Letter

Повторення ЛО

Впр.3,с.73

 

Впр.3,с.73

Впр.1, с.72

Впр.2, с.72

 

Впр.4, с.73

Впр.5, с.73

Впр.6., с.74

38

 

 

У лікарні.

Розвиток навичок читання і говоріння.

Grammar revision

Повторення ЛО

Впр.5, с.73

 

Впр.4, с.75

Впр.1, с.74

Впр.2, с.74

Впр.6, с.76

39

 

 

Узагальнення матеріалу.

 

 

Впр.3, с.75

Впр.6, с.76

Впр.5, с.75

Впр.6, с.76

Впр.8, с.75

 

 

Підготуватися до контролю знань

40

 

 

Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю знань

41

 

 

Контроль мовленнєвих навичок.

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю знань

42

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю знань

43

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю знань

44

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю знань

45

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю знань

46

 

 

Робота над помилками, допущеними у контрольній роботі.

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю знань

47

 

 

Узагальнення вивченого в І семестрі.

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю знань

48

 

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю знань

 

doc
Додав(-ла)
Корчака Ілона
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Несвіт А.М.)
Додано
3 вересня 2022
Переглядів
3294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку