Пояснювальна записка
Мета і завдання навчання предмету «Англійська мова»:
Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою.
Завдання курсу полягає у формуванні вмінь:
• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
• розуміти на слух зміст автентичних текстів;
• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого володіння іноземною мовою;
• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Нормативно-правове забезпечення (програми, за якими складено календарно-тематичне планування на 2021 – 2022 н.р.:
Підручники з англійської мови на 2021 – 2022 рік:
Англійська мова (7-й рік навчання): підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / А.М.Несвіт. – Київ: Генеза, 2016
Обов’язкова кількість видів контролю з англійської мови:
Класи |
7 |
|
Семестри |
І |
ІІ |
Контрольні роботи: |
4 |
4 |
аудіювання |
1 |
1 |
читання |
1 |
1 |
письма |
1 |
1 |
говоріння |
1 |
1 |
Графік
проведення контрольних робіт
Клас |
Дата |
Вид контролю |
Примітки |
7-А ( група 2) |
|
Контроль аудіювання |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
Ключові компетентності
|
Ключові компетентності |
Компоненти |
1 |
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
2 |
Спілкування іноземними мовами |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
3 |
Математична компетентність |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
4 |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Уміння:
Ставлення:
Ресурси:
|
5 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
6 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
7 |
Ініціативність і підприємливість |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
8 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
10 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
Наскрізні лінії
Наскрізна лінія |
Загальна мета |
5-7 класи |
«Екологічна безпека та сталий розвиток»
|
Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості задля збереження й захисту довкілля. |
Розкриття взаємозв’язків людини і навколишнього середовища в процесі вивчення творів у рубриці «Природа і людина». |
«Громадянська відповідальність»
|
Формування відповідального члена громади та суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, а також -виховання національно свідомої особистості, яка спирається у своїй діяльності на культурні традиції і вектори розвитку суспільства. |
Формування здатності до ненасильницького розв’язання конфліктів. |
«Здоров'я і безпека»
|
Формування всебічно розвиненого члена суспільства, здатного усвідомлювати пріоритетність здорового способу життя, допомагати у формуванні безпечного здорового життєвого середовища. |
Усвідомлення переваг здорового способу життя та безпечної поведінки. |
«Підприємливість та фінансова грамотність»
|
Розуміння практичних аспектів фінансових питань (заощадження, інвестування, запозичення, страхування тощо); розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі. |
Розуміння ролі ініціативності та підприємливості в суспільстві для особистого кар’єрного зростання. |
№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
І семестр (3год) |
||||||||||
Повторення. Introduction. Welcome back! |
||||||||||
1 |
|
|
Знову до школи. |
The Present Simple Tense The Past Simple Tense |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5-6 |
Впр.2, с.5
|
Впр.1, с.5 Скласти діалог про літні канікули |
Zero test on cards |
Впр. 7 с. 7 |
2 |
|
|
Мої враження від літніх канікул. |
The Past Simple Tense |
Wonderful, exciting, busy, great, lovely, excellent, bright, huge, crowded
|
Впр. 4(b) с. 7 |
Впр. 4(a) с. 7 |
Впр.5, с.7 Впр.6, с.7 Впр.4, с.7
|
Впр.3, с.8 |
Впр.5, с.9, вивчити нові ЛО |
3 |
|
|
Шкільні канікули. |
The Past Simple Tense |
To go on an excursion, to play games on the beach, to spend a month at grandma’s, to take some photos |
Впр.2, с.8
|
Впр.2, с.8
|
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
Впр.3, с.8 |
Повторити ЛО с.8 Впр.2, с.8 |
4 |
|
|
Новий навчальнийрік. |
The Future Simple Tense |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset, get on well with smb., thinker, talker |
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 |
Впр.5, с.11 Вивчити 2 абзаца на вибір впр.2 с.10 |
5 |
|
|
На уроці англійської мови. |
To like/don`t like doing smth |
I like it. I like it a lot I don`t like it |
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.4, с.13 |
Впр.3, с.13
|
Впр.6, с.13 |
Я, моя сім’я та друзі. My family and friends. |
||||||||||
6 |
|
|
Родинні зв’язки. Формування лексичних навичок. |
To like/don`t like doing smth |
Caring, excellent at, intelligent, interested in, fond of, go picnicking |
Впр.2, с.16-17 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16
|
Впр.4, с.17 |
Намалювати сімейне дерево. |
7 |
|
|
Моя сім’я. Формування лексичних навичок. |
Повторення вивчених граматичних часів |
Повторення ЛО |
Впр.4, с.17 |
|
Впр.5, с.18 |
Впр.5, с.18 |
Впр.6, с.18 |
8 |
|
|
Людина, якою я захоплююся. Формування лексичних навичок. |
Повторення вивчених граматичних часів |
To keep promises, to share activities, to be honest with each other, to stay in contact, to care each other |
Впр.4, с.19 |
Впр.2, с.19 |
Впр.3, с.19
|
Впр.4, с19 |
Впр.6, с.19 |
9 |
|
|
Моя сім’я. Формування граматичних навичок. |
Object pronouns, personal, reflexive pronouns |
Get on well with, a lot of things in common |
Впр.3, с.20 |
Впр.2, с.20
|
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21 |
Впр.4, с.21
|
Впр.6, с.21 |
10 |
|
|
Домашні обов’язки. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
What do you usually do? What do you do well? |
To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons, to cook meals, household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 |
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23 |
Впр.2(b), с.22 Впр.3, с.22
|
Впр.1, с.22(б) |
11 |
|
|
Домашні обов’язки. Формування навичок читання і письма. |
Present perfect |
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Впр.2, с.24 |
Впр.2, с.24 |
Впр.1, с.24
|
Впр.5, с.26 |
Впр.2, с.24 читати, перекладти, заповнити таблицю після тексту |
12 |
|
|
Домашні обов’язки. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Питальні слова Схема питального речення |
What, where, when, who, which, why, how |
Впр.4, с.26 |
Впр.4(b), с.26 |
Впр.3, с.25
|
Впр. 5, с.26 |
Впр.4(c), с.26 |
13 |
|
|
Новий літній котедж. Розвиток навичок читання і письма. |
Question tags |
To make quite a lot of money, full of, gardening, water the lawn |
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
Впр.5(b), с.29 |
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 |
Впр.6, с.29 |
14 |
|
|
Сімейні традиції та звичаї. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Question tags |
Organize a trip to another city, native scene, getting around the table, expressing gratefulness |
Впр.2, с.30 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.30
|
Впр.5, с.31 |
Впр.4, с.31 |
15 |
|
|
Систематизація знань з теми. |
Question tags |
Повторення ЛО |
Впр.2, с.33 |
|
Впр.3, с.31 |
Самостійна робота |
Впр.5, с.34 |
16 |
|
|
Узагальнення матеріалу. |
Повторення вивченого |
Повторення ЛО |
|
|
Впр.4, с.34 |
Впр.1, с.32 Впр.3, с.33 |
Впр.6, с.34 |
17 |
|
Тематичне оцінювання |
||||||||
Їжа. Food. |
||||||||||
18 |
|
|
Здорова їжа. Формування лексичних навичок. |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti jam |
Впр.1, с.38
|
Впр.2, с.39 |
Впр.3, с.39
|
Впр.1, с.38
|
Вивчити нові ЛО |
19 |
|
|
Їжа, яку я люблю. Формування лексичних навичок. |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Повторення ЛО |
Впр.4, с.39 |
|
Впр.4, с.39
|
Впр.3, с.39
|
Впр.5, с.39 |
20 |
|
|
Ланч. Формування граматичних навичок. |
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert |
Впр.2, с.40 Впр.3, с.41 |
|
Впр.4, с.41
|
Впр.1, с.40 Впр.5, с.41 |
Впр.2, с.40 Вивчити
|
21 |
|
|
На кухні. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
The Present Perfect Tense |
Впр.1, с.42 |
Впр.2, с.42 Впр. 4, с. 45 |
Впр.1, с.42 |
Впр.3, с.43
|
Впр.4, с.43 |
Скласти 5 речень в Present Perfect Вивчити нові ЛО |
22 |
|
|
Кухонне обладнання. Формування навичок читання і письма. |
The Present Perfect Tense |
A cutting board, a set of knives, a pan, a grill, a pot, a food processor, a spoon, a grater, a can opener, a ladle, a wok |
Впр.1, с.44
|
Впр.1, с.44 Впр.3(b), с.44
|
Впр.2, с.44
|
Впр.3, с.44 Впр.4, с.45
|
Впр.4(b), с.45
|
23 |
|
|
Приготування їжі. Розвиток навичок читання і письма. |
The Present Perfect Tense |
To bake, to boil, to chop, to cut, to fry, to peel, to slice, to squeeze |
Впр.4, с.45 |
|
Впр.6, с.45 Впр.7, с.46 |
Впр.5, с.45
|
Впр.8, с.46 |
24 |
|
|
Сервіровка столу. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Making Suggestions Would you like... |
Tea, a sandwich, a salad, a roast chicken, fried fish |
Впр.3, с.47 |
Впр.3(b), с.47 |
Впр.1, с.46 Впр.2, с.47
|
Впр.3, с.47 |
Рецепт улюбленої страви |
25 |
|
|
Рецепт страви. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
|
Впр.5, с.48 Впр.6, с.48 |
Впр.3, с.47 |
|
Впр.4, с.48
|
Впр. 3 с. 48 |
26 |
|
|
На кухні з дідусем. Розвиток навичок читання і говоріння. |
The Past PerfectTense |
Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
Впр.2, с.49 Впр.3, с.49 |
Впр.6, с.51 |
Впр.1, с.49 |
Впр.5, с.50 |
Впр.2, с.49 Впр.3, с.49 |
27 |
|
|
Систематизація знань з теми.
|
|
Повторення ЛО |
Впр.1, с.51
|
|
Впр.3, с.51 |
Впр.1, с.51 Впр.2, с.51 |
Впр.6, с.53 |
28 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
Повторення ЛО |
Впр.4, с.52 |
Впр.4, с.52 |
Впр.5, с.53 |
Впр.5, с.53 |
Підготуватися до контролю знань |
29 |
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
Здоров’я. Health highlights. |
||||||||||
30 |
|
|
Як ти себе почуваєш? Формування лексичних навичок. |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat |
Впр.4, с.58 Впр.3, с.57 |
Впр.1, с.56 Впр.2, с.56 |
|
Впр.3, с.57 |
Впр.5, с.59 Вивчити впр.4, с.58 |
31 |
|
|
Хвороби. Формування лексичних навичок. |
Wat’s the matter? Wat’s wrong? |
A headache, a high temperature, a pain in the knee a pain in the elbow |
Впр.4, с.60 |
Впр.2, с.60 |
Впр.5, с.61 |
Впр.3, с.60
|
Впр.6, с.61 Вивчити нові ЛО |
32 |
|
|
Симптоми хвороби. Формування граматичних навичок. |
How do you feel? |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 Впр.6, с.61 |
Впр.2, с.62 |
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
Впр.3, с.63 |
Ввпр.6, с.63 |
33 |
|
|
У лікаря. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
Modal verbs |
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better |
Впр.5, с.65 |
Впр.1, с.64 Впр.3, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64
|
Cards on modal verbs |
Впр.6, с.65 |
34 |
|
|
Здоровий спосіб життя. Формування навичок читання і письма. |
You should… You must/nustn`t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.1, с.65 |
Впр.4, с.67 |
Впр.5, с.67 Вправи на картках |
Впр.5, с.67 Вивчити нові ЛО |
35 |
|
|
Форми лікувальних засобів. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
You should… You must/nustn`t |
An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion |
Впр.2, с.68 Впр.4, с.69 |
Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
Впр.3, с.69 |
Впр.5, с.69 |
36 |
|
|
Хвороби та їх лікування. Розвиток навичок читання і письма. |
What should I do? |
Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance |
Впр.2, с.70 |
Впр.1, с.70 |
Впр.4, с.71 Впр.5, с.72 |
Впр.3, с.71 |
Впр.6, с.72
|
37 |
|
|
У лікарні. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
An Infotmal Letter |
Повторення ЛО |
Впр.3,с.73
|
Впр.3,с.73 |
Впр.1, с.72 Впр.2, с.72
|
Впр.4, с.73 Впр.5, с.73 |
Впр.6., с.74 |
38 |
|
|
У лікарні. Розвиток навичок читання і говоріння. |
Grammar revision |
Повторення ЛО |
Впр.5, с.73 |
|
Впр.4, с.75 |
Впр.1, с.74 Впр.2, с.74 |
Впр.6, с.76 |
39 |
|
|
Узагальнення матеріалу. |
|
|
Впр.3, с.75 Впр.6, с.76 |
Впр.5, с.75 |
Впр.6, с.76 |
Впр.8, с.75
|
Підготуватися до контролю знань |
40 |
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю знань |
41 |
|
|
Контроль мовленнєвих навичок. |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю знань |
42 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю знань |
43 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю знань |
44 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю знань |
45 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю знань |
46 |
|
|
Робота над помилками, допущеними у контрольній роботі. |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю знань |
47 |
|
|
Узагальнення вивченого в І семестрі. |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю знань |
48 |
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю знань |