Алгебра 9 клас
(105 годин на рік, 3 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Корегування навчального матеріалу з алгебри 8 класу |
|
||
1 |
Розв’язування задач |
|
|
2 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
|
|
3 |
Квадратні корені. |
|
|
4 |
Квадратні рівняння |
|
|
5 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|
6 |
Діагностична робота |
|
|
Тема 1. Нерівності |
|
||
7 |
Числові нерівності. |
|
|
8 |
Доведення числових нерівностей |
|
|
9 |
Доведення числових нерівностей |
|
|
10 |
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
11 |
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
12 |
Почленне додавання і множення числових нерівностей. |
|
|
13 |
Почленне додавання і множення числових нерівностей. |
|
|
14 |
Числові проміжки. Об’єднання та переріз числових проміжків. |
|
|
15 |
Нерівності зі змінними. Розв’язок нерівності. |
|
|
16 |
Нерівності зі змінними. Розв’язок нерівності. |
|
|
17 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
18 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. |
|
|
19 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. |
|
|
20 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. |
|
|
21 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
|
|
22 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
|
|
23 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
|
|
24 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
25 |
Узагальнення знань, умінь і навичок. Аналіз самостійної роботи |
|
|
26 |
Контрольна робота № 1 «Нерівності» |
|
|
27 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
Тема2. Квадратична функція |
|||
Тема.2.1 Функції. Найпростіші перетворення графіків ( 16 год.) |
|||
28 |
Функції. Способи задання функції. |
|
|
29 |
Функції. Способи задання функції. |
|
|
30 |
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
31 |
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
32 |
Перетворення графіків функцій. |
|
|
33 |
Перетворення графіків функцій. |
|
|
34 |
Перетворення графіків функцій. Самостійна робота. |
|
|
35 |
Квадратична функція, її графік та властивості. Аналіз самостійної роботи |
|
|
36 |
Квадратична функція, її графік та властивості. |
|
|
37 |
Квадратична функція, її графік та властивості. |
|
|
38 |
Квадратична функція, її графік та властивості. |
|
|
39 |
Розв’язування вправ. |
|
|
40 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
41 |
Узагальнення знань, умінь і навичок учнів. Аналіз самостійної роботи |
|
|
42 |
Контрольна робота № 2 з теми « Функції» |
|
|
43 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
Тема.2.2 Квадратичні нерівності та їх системи ( 16 год.) |
|||
44 |
Квадратна нерівність. |
|
|
45 |
Квадратна нерівність. |
|
|
46 |
Квадратна нерівність. |
|
|
47 |
Квадратна нерівність. Самостійна робота. |
|
|
48 |
Система двох рівнянь з двома змінними. Аналіз самостійної роботи |
|
|
49 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
|
|
50 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
|
|
51 |
Система двох рівнянь з двома змінними. Самостійна робота. |
|
|
52 |
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі. Аналіз самостійної роботи |
|
|
53 |
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі |
|
|
54 |
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі |
|
|
55 |
Розв’язування вправ. |
|
|
56 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
57 |
Узагальнення знань, умінь і навичок учнів. Аналіз самостійної роботи |
|
|
58 |
Контрольна робота № 3 «Квадратичні нерівності та їх системи» |
|
|
59 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
Тема 3. Числові послідовності (17 год.) |
|||
60 |
Числові послідовності. Способи задання послідовностей. |
|
|
61 |
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
62 |
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
63 |
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
64 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
|
65 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
|
66 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. Самостійна робота. |
|
|
67 |
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії. |
|
|
68 |
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії. |
|
|
69 |
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії. |
|
|
70 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
71 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
72 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
73 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
74 |
Узагальнення знань, умінь і навичок |
|
|
75 |
Контрольна робота № 4 «Числові послідовності» |
|
|
76 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
Тема 4. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (12 год.) |
|||
77 |
Поняття математичного моделювання. |
|
|
78 |
Задачі на відсоткові розрахунки. |
|
|
79 |
Задачі на відсоткові розрахунки. |
|
|
80 |
Основні правила комбінаторики. |
|
|
81 |
Основні правила комбінаторики. |
|
|
82 |
Поняття про теорію ймовірності Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події. |
|
|
83 |
Класичне означення ймовірності. |
|
|
84 |
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки. |
|
|
85 |
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки. Самостійна робота. |
|
|
86 |
Узагальнення знань, умінь і навичок учнів. |
|
|
87 |
Контрольна робота № 5 « Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» |
|
|
88 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріал (17 год.) |
|||
89 |
Нерівності. |
|
|
90 |
Нерівності. |
|
|
91 |
Функції і графіки. |
|
|
92 |
Функції і графіки. |
|
|
93 |
Арифметична прогресія. |
|
|
94 |
Арифметична прогресія. |
|
|
95 |
Геометрична прогресія. |
|
|
96 |
Геометрична прогресія. |
|
|
97 |
Комбінаторика. |
|
|
98 |
Комбінаторика. |
|
|
99 |
Розв’язування задач |
|
|
100 |
Розв’язування задач |
|
|
101 |
Розв’язування задач |
|
|
102 |
Розв’язування вправ. |
|
|
103 |
Підсумкова контрольна робота №6 «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
|
104 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
105 |
Підсумковий урок. |
|
|