Пояснювальна записка
Мета і завдання навчання предмету «Англійська мова»:
Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою.
Завдання курсу полягає у формуванні вмінь:
• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
• розуміти на слух зміст автентичних текстів;
• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого володіння іноземною мовою;
• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Нормативно-правове забезпечення (програми, за якими складено календарно-тематичне планування на 2021 – 2022 н.р.:
Підручники з англійської мови на 2021 – 2022 рік:
«Анrлiйська мова (9-й рiк навчання)» пiдручник для 9 класу эаrальноосвiтнiх нанчальних эакладiв/ В.М.Буренко. - Київ: Ранок, 2017
Обов’язкова кількість видів контролю з англійської мови:
Класи |
9 |
|
Семестри |
І |
ІІ |
Контрольні роботи: |
4 |
4 |
аудіювання |
1 |
1 |
читання |
1 |
1 |
письма |
1 |
1 |
говоріння |
1 |
1 |
Графік
проведення контрольних робіт
Клас |
Дата |
Вид контролю |
Примітки |
9 — Б (2 група) |
|
Контроль аудіювання |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
№
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
|||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамот-ність |
Грамати-ка
|
Лексика
|
Читання |
Сприймання на слух |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
Тема 1. «Світ Професій»
|
||||||||||||||||
1 |
|
|
Знову до школи. Літні канікули |
Розглядає необхідність професій відповідальних за екологічну безпеку.
|
Повідомля про перспективи свого професійного вибору.
|
Критично оцінює вплив різних типів професій на здоров’я та безпеку людини.
|
Демонст-рує розуміння необхідно-сті сплати податків як складника громадсь-кої відповіда- льності
|
Past Simple |
Accountant, actor, coach, dancer, doctor, economist, electrician |
Ex. 2, 3, p. 4 |
Ex. 2 p.4 |
Ex.1, p. 4 Ex.4 p. 4 |
Ex. 4, p. 4 |
|
Report about “Why do we go to school?” |
|
2 |
|
|
Назви професій |
Past Simple/ Present Simple |
Scientist, farmer, firefighter, judge, nurse, librarian, bullfighter, stunt man, waiter, waitress |
Ex. 5 p.5 |
Ex. 4 p.4 |
What am I want to be? 5 sentences |
Ex. 5 p.5-6 |
Ex. 8 p.8 |
||||||
3 |
|
|
Професія, фах, ремесло, зайнятість. |
Форми на -ing |
Повторення ЛО |
Ex. 6 p.8
|
Ex. 4 p.12 |
Ex. 9 p.9 Ex.7 p.8 |
Ex. 10 p.9
|
Ex. 11 p. 9 |
||||||
4 |
|
|
Перше враження. Мова тіла. |
Activities which people are paid to do Informal e-mails |
Porter, postman, reseptionist, make-up artist, delivery man, quide, waiter, temporary
|
Ex. 1 p.10 Ex.5 p.13 |
Ex. 3 p.12 |
Ex. 4 p.12 |
Ex.2 p 11 |
Ex.5 p.13 Ex.6 p.13 Ex.7 p. 15 |
||||||
5 |
|
|
Риси характеру |
Прийменники, після яких вживаються форми на -ing |
Brave, courageous, patient, creative, persuasive, calm, persistent, generous
|
Ex. 10 p.17 |
Ex. 10 p.17 |
Ex. 11 p.18
|
Ex. 9 p.16 |
Ex. 8 p.16 |
||||||
6 |
|
|
Моя майбутня професія |
Future Simple |
Повторення ЛО |
Ex. 8 p.16 |
|
Ex. 12 p.18 |
Ex. 13 p.18 Cards on Tense Forms |
Ex. 14 p.18 |
||||||
7 |
|
|
Чому важливо зробити правильний вибір |
Наводить приклади внеску різних професій у покращення навколиш-нього середовища. |
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
Критично оцінює вплив різних типів професій на здоров’я та безпеку людини |
Проявляє обізна-ність і своє ставлення до фінансо-вих можлив-остей сучасних професій. |
Covering letters |
Salary, experience, management, to boost, morale, to require, recruiter, exceptional, skill, employer, suitability |
Ex. 2 p. 19 Ex. 3 p. 20 |
Ex. 1 p.19 Ex. 2 p.19 |
Ex. 1 p. 19 |
Cards on Tense Forms |
Ex. 3 p.20 To learn “Body Language” |
||
8 |
|
|
Написання (електронних) листів |
Covering letters |
Повторення ЛО |
Ex.7 p.23 |
Ex.4 p.21 |
Ex.5 p.21 Ex.6 p.22 |
Ex.4 p.21 |
Ex.7 p.23 |
||||||
9 |
|
|
Світ професій |
Although, in spite of, despite, though |
To hamper, to suit, conscientous, decisive, aptitude, attitude, although, despite |
Ex.5 p. 26 |
Ex. 3 p.25 |
Ex. 1 p.25 Ex. 2 p.25 |
Ex. 4 p.26 |
Ex. 6 p.27 |
||||||
11 |
|
|
Як справити позитив-не враження |
Although, in spite of, despite, though |
ЛО з тексту p. 26 Ex.5 |
Ex. 3 p.20-21 |
Ex. 4 p.21 |
Ex. 7 p.28 Ex. 8 p.28
|
Cards on although, in spite of, despite, though |
Ex. 9 p.28 |
||||||
12 |
|
|
Нова Зеландія (ч 1) |
|
ЛО з тексту p. 29-32 |
Ex. 2 p. 29-32 |
|
Ex. 1 p. 29 |
|
Скласти речення з ЛО з тексту p. 29-32 |
||||||
13 |
|
|
Кар’єра на ТБ |
Артикль a, an, the |
To glue, producer, to supervise, scriptwriter, completion, graphic, designer, reporter, camera. |
Ex. 5 p. 34 |
Ex. 2 p. 33 |
Ex. 1 p. 33 Ex. 4 p. 33 |
Ex. 3 p. 33 |
Ex. 6 p. 35
|
||||||
14 |
|
|
Користь теле-бачення |
Артикль a, an, the |
Blessing, curse, obviously, to outweight, instructive, flickering, to corrupt |
Ex. 8 p. 36 |
Ex. 7 p. 36 |
Ex. 9 p. 37 |
Ex. 8 p. 36 |
Cards on the articles |
||||||
15 |
|
|
Самостійна робота |
|||||||||||||
Тема 2. «Новини в нашому світі»
|
|||||||||||||||
16 |
|
|
Телевізійні програми. Реаліті-шоу.
|
Відображен-ня засобами масової інформації проектів на захист навколиш-нього середовища. |
Демонструє розуміння основ медіа- грамотності.
Визначає достовірність інформації. |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. Пояснює причини та наслідки небезпечної поведінки в інтернеті. Пояснює небезпеч-ність неправдивиї новин. |
Співвідно-сить яку фінансову роль відіграє медіа в нашому житті та вплив реклами на наші витрати. |
Spot on using the word NEWS |
Audition, news, screenwriter, reporter, editor, commentator, interviewer, announcer, affable, amiable, impartial, witty |
Ex. 5 p.39 |
Ex. 5 p.39 |
Ex. 1 p.38 Ex. 4 p.38 |
Ex. 2 p.38
|
|
Ex. 3 p.38 Ex. 7 p.41 |
17 |
|
|
Телевізійні програми. Реаліті-шоу.
|
Spot on using the word NEWS |
Повторення ЛО |
Ex. 11 p.43 |
Ex. 15 p.45 |
Ex. 10 p.43 Ex. 12 p.44 Ex. 13 p.44 |
Ex. 14 p.45 № 5 Essay
|
Ex. 14 p.45 № 5 Essay |
|||||
18 |
|
|
Телевізійні програми. Реаліті-шоу. |
Informal letters |
Повторення ЛО |
Ex. 16 p.46 |
|
Ex. 17 p.47 |
Ex. 2 p.48 |
Ex. 19 p.48 |
|||||
19 |
|
|
Реклама |
Informal letters |
To advertise, to insert, advert, to treat, necklace, reversible. |
Ex. 6 p.51 |
Ex. 1 p.49 Ex. 4 p.50 |
Ex. 2 p.49 Ex. 3 p.50 Ex. 5 p.50 |
|
Ex. 7 p.51 |
|||||
20 |
|
|
Неофіцій-ний лист
|
Informal letters |
Повторення ЛО |
Ex. 9 p.53 |
|
Ex. 8 p.52 |
Work on cards |
Ex. 10 p.54
|
|||||
21 |
|
|
Читання: Нова Зеландія (ч.2) |
|
ЛО з тексту Нова Зеландія (ч.2) p. 55 - 58 |
Ex. 2 p.55-57
|
|
Ex. 1 p.55
|
Ex. 2 p.58
|
Ex. 3 p.58
|
|||||
|
|||||||||||||||
22 |
|
|
Самостійна робота |
Тема 3 «Молодіжні Субкультури»
|
|||||||||||||||
23 |
|
|
Молодіжні організації
|
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Критично оцінює вплив деструктив-них молодіжних рухів на життя однолітків |
|
Word building |
Scout, observation, to persuade, troop, to clean up, neighbourhood, recently, non-stop |
Text on the card |
Ex. 1 p.59 Ex. 2 p.59
|
Ex. 1 p.59
|
Ex. 7 p.62
|
|
Ex. 3 p.60
|
24 |
|
|
Скаути |
Word building.
|
Повторення ЛО |
Ex. 4 p.60
|
Ex. 5 p.62
|
Ex. 3 p.60 Ex. 6 p.62
|
Ex. 9 p.63
|
Ex. 8 p.63
|
|||||
25 |
|
|
Молодіжні культури
|
Passive Forms |
Subculture, depression, confusion, non-existent, to accuse, to harm, fashion, violence, indefinable, illegal, to overstate, to alienate, hardships. |
Ex. 12 p.64
|
Ex. 1 p.65
|
Ex. 2 p.65
|
Ex. 9 p.63 Ex. 10 p.63
|
Ex. 11 p.64
|
|||||
26 |
|
|
Молодіжні культури
|
Passive Forms |
p.66-67 |
p.66-67 |
Ex. 3 p.66
|
Plan on Essay |
Write an Essay |
||||||
27 |
|
|
Емо. Скаути. Ґрафіті |
Passive Forms |
To screen, device, patent, guarded, commercial |
Ex. 5a p.67-69
|
Ex. 4 p.66
|
Ex. 6 p.69 Ex. 7 p.70
|
Ex. 7 p.70
|
Ex. 8 p.70
|
|||||
28 |
|
|
Життя підлітків |
Past Passive Forms |
|
Ex. 3 p. 72-73
|
Ex. 2 p.71
|
Ex. 1 p.71 Ex. 4 p.73
|
Ex. 5 p.74
|
Ex. 6 p.74
|
|||||
29 |
|
|
Молодіжна мода |
Past Passive Forms |
Aesthetic, amalgamation, establishment, bright, craft, emotional,, exploration, fascinating, fusion, gamut, to inspire, layer, philosophical, style, to transcend |
Ex. 7 p.75
|
|
Ex. 8 p.76
|
Plan to the text |
Ex. 9 p.76
|
|||||
30 |
|
|
Мистецтво підлітків |
Past Passive Forms |
Ex. 4 p.79-81
|
Ex. 2 p.77
|
Ex. 1 p.77 Ex. 3 p.78
|
Ex. 5 p.81-82
|
Ex. 8 p.82
|
||||||
31 |
|
|
Читання: Нова Зеландія (ч.3) |
Past Passive Forms |
ЛО з тексту Нова Зеландія (ч.3) p. 83 |
Ex. 2 p.83
|
Ex. 3 p.84
|
Ex. 1 p.83
|
Ex. 2 p.84
|
Ex. 3 p.84
|
|||||
32 |
|
|
Самостійна робота |
Тема 4. « Все про Мене» |
|||||||||||||||
33 |
|
|
Все про мене. Біографія. |
|
Планує траекторію власного життя. Формулює власні ціннісні пріорітети. |
Оцінює вплив навколиш-нього середовища на власне здоров’я. |
Співвідно-сить власні потреби з можливос-тями родини. |
Утворення прикметників Ступені порівняння |
Sence, intuition, mighty, upbringing, to stumble, to adjust, quay, halt |
Ex. 4 p.86 |
Ex. 3 p.85
|
Ex. 1 p.85 Ex. 2 p.85
|
|
|
Ex. 7 p.88 |
34
|
|
|
Контроль сприйман-ня на слух. Повторен-ня граматики
|
Множина іменників. Злічувані та незлічувані іменнки |
Повторення ЛО |
Ex. 5 p.87 |
|
Ex. 6 p.88
|
Ex. 9 p.89
|
Ex. 8 p.88 |
|||||
|
|
Зовнішній вигляд. |
|
Повторення ЛО |
Ex. 13 p.90 |
|
Ex. 14 p.90 Ex. 15 p.91 |
Ex. 11 p.89 |
Ex. 16 p.91 |
||||||
35 |
|||||||||||||||
36 |
|
|
Зовнішній вигляд. |
Відмінність між look/look like/look as if |
Elderly, grizzled, ruddy, slender, chubby, to resemble, single-minded |
|
Ex. 1 p.92 |
Ex. 3 p.92 Ex. 4 p.92 |
Ex. 2 p.92 |
Ex. 7 p.94 |
|||||
37 |
|
|
Відомі люди України |
Modal verbs Synonyms |
Повторення ЛО |
Ex. 11 p. 97 Ex. 12 p. 97 |
Ex. 8 p.94 |
Ex. 9 p.95 |
Cards on modal verbs |
Ex. 10 p.96
|
|||||
38 |
|
|
Завжди молоді |
Synonyms |
Повторення ЛО |
Ex. 1 p.99 |
Ex. 14 p. 98 |
Ex. 13 p. 98 Ex. 14 p. 98 Ex. 2 p.99 |
Cards on Synonyms |
Ex. 16p.98 |
|||||
39 |
|
|
Переваги та недоліки бути відомою людиною |
Conjunctions |
Personally, I think; That’s true, but; I’m in favor of; I don’t think it’s fair; I completely disagree. |
Ex. 3 p.101 |
Ex. 5 p.101 |
Ex. 4 p.101 |
|
Ex. 5 p.101 Essay |
|||||
40 |
|
|
Що ти зробив би заради кохання? |
Conjunctions |
Повторення ЛО |
Ex. 6 p.102 Ex. 7 p.102 |
|
Ex. 8 p.103 |
Ex. 9 p.103 |
Ex. 10 p.103 |
|||||
41 |
|
|
Самостійна робота |
||||||||||||
42 |
|
|
Контроль читання |
||||||||||||
43 |
|
|
Контроль сприймання на слух |
||||||||||||
44 |
|
|
Контроль письма |
||||||||||||
45 |
|
|
Контроль говоріння |
||||||||||||
46 |
|
|
Робота над помилками |
||||||||||||
47 |
|
|
Повторення вивченого матеріали |
||||||||||||
48 |
|
|
Узагальнення матеріалу |