КТП 9 клас Буренко 1 сем(3 години)

Про матеріал
Календарно-Тематичне Планування 9 клас Буренко І семестр англійська мова з лексикою та пояснювальною запискою
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

Мета і завдання навчання предмету «Англійська мова»:

Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування  готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою.

Завдання курсу полягає у формуванні вмінь:

• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;

• розуміти на слух зміст автентичних текстів;

• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;     

• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;

• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого володіння іноземною мовою;

• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;

• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; 

• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;

• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування; 

• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; 

• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.

 

 

Нормативно-правове забезпечення (програми, за якими складено календарно-тематичне планування на 2021 – 2022 н.р.:

  •        Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи ,  Англійська мова (Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

 

Підручники з англійської мови на 2021 – 2022 рік:

  •        9 клас:

«Анrлiйська мова (9-й рiк навчання)» пiдручник для 9 класу эаrальноосвiтнiх нанчальних эакладiв/ В.М.Буренко. - Київ: Ранок, 2017

 

 

 

 

 

 

 

Обов’язкова кількість видів контролю з англійської мови:

 

Класи

9

Семестри

І

ІІ

Контрольні роботи:

4

4

аудіювання

1

1

читання

1

1

письма

1

1

говоріння

1

1

 

                                         Графік

                       проведення контрольних робіт

 

 

Клас

Дата

Вид контролю

Примітки

9 — Б

(2 група)

 

Контроль аудіювання

 

 

Контроль читання

 

 

Контроль письма

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Змістова лінія

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

 

Примітка

 

Дом. завд.

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамот-ність

Грамати-ка

 

Лексика

 

Читання

Сприймання на слух

Говоріння

Письмо

 

Тема 1. «Світ Професій»

 

1

 

 

Знову до школи.

Літні канікули

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглядає необхідність професій відповідальних за екологічну безпеку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повідомля

про перспективи свого професійного вибору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критично оцінює вплив різних типів професій на здоров’я та безпеку людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонст-рує розуміння необхідно-сті сплати податків як складника громадсь-кої відповіда- льності

 

Past Simple

Accountant, actor, coach, dancer, doctor, economist, electrician

Ex. 2, 3, p. 4

Ex. 2 p.4

Ex.1, p. 4

Ex.4 p. 4

Ex. 4, p. 4

 

 

Report about  “Why do we go to school?”

2

 

 

Назви професій

Past Simple/

Present Simple

Scientist, farmer, firefighter, judge, nurse, librarian, bullfighter, stunt man, waiter, waitress

Ex. 5 p.5

Ex. 4 p.4

What am I want to be?

5 sentences

Ex. 5 p.5-6

Ex. 8 p.8

3

 

 

Професія, фах, ремесло, зайнятість.

Форми

на -ing

Повторення ЛО

Ex. 6 p.8

 

Ex. 4 p.12

Ex. 9 p.9

Ex.7 p.8

Ex. 10 p.9

 

Ex. 11 p. 9

4

 

 

Перше враження. Мова тіла.

Activities which people are paid to  do

Informal e-mails

Porter, postman, reseptionist, make-up artist, delivery man, quide, waiter, temporary

 

Ex. 1 p.10

Ex.5 p.13

Ex. 3 p.12

Ex. 4 p.12

Ex.2 p 11

Ex.5 p.13

Ex.6 p.13

Ex.7 p. 15

5

 

 

Риси  характеру

Прийменники, після яких вживаються форми на -ing

Brave, courageous, patient, creative, persuasive, calm, persistent, generous

 

Ex. 10 p.17

Ex. 10 p.17

Ex. 11 p.18

 

Ex. 9 p.16

Ex. 8 p.16

6

 

 

Моя майбутня професія

Future Simple

Повторення ЛО

Ex. 8 p.16

 

Ex. 12 p.18

Ex. 13 p.18

Cards on Tense Forms

Ex. 14 p.18

7

 

 

Чому важливо зробити правильний вибір

 

Наводить приклади внеску різних професій у покращення навколиш-нього середовища.

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

 

Критично оцінює вплив різних типів професій на здоров’я та безпеку людини

 

Проявляє обізна-ність і своє ставлення до фінансо-вих можлив-остей сучасних професій.

Covering letters

Salary, experience, management, to boost, morale, to require, recruiter, exceptional, skill, employer, suitability

Ex. 2 p. 19

Ex. 3 p. 20

Ex. 1 p.19

Ex. 2 p.19

Ex. 1 p. 19

Cards on Tense Forms

Ex. 3 p.20

To learn “Body Language”

8

 

 

Написання (електронних) листів

Covering letters

Повторення ЛО

Ex.7 p.23

Ex.4 p.21

Ex.5 p.21

Ex.6 p.22

Ex.4 p.21

Ex.7 p.23

9

 

 

Світ професій

Although, in spite of, despite, though

To hamper, to suit, conscientous, decisive, aptitude, attitude, although, despite

Ex.5 p. 26

Ex. 3 p.25

Ex. 1 p.25

Ex. 2 p.25

Ex. 4 p.26

Ex. 6 p.27

11

 

 

Як справити позитив-не враження

Although, in spite of, despite, though

ЛО з  тексту

p. 26 Ex.5

Ex. 3 p.20-21

Ex. 4 p.21

Ex. 7 p.28

Ex. 8 p.28

 

Cards on  although, in spite of, despite, though

Ex. 9 p.28

12

 

 

Нова  Зеландія

(ч 1)

 

ЛО з тексту p. 29-32

Ex. 2 p. 29-32

 

Ex. 1 p. 29

 

Скласти речення з ЛО з тексту p. 29-32

13

 

 

Кар’єра на ТБ

Артикль a, an, the

To glue, producer, to supervise, scriptwriter, completion, graphic, designer, reporter, camera.

Ex. 5 p. 34

Ex. 2 p. 33

Ex. 1 p. 33

Ex. 4 p. 33

Ex. 3 p. 33

Ex. 6 p. 35

 

14

 

 

Користь теле-бачення

Артикль a, an, the

Blessing, curse, obviously, to outweight, instructive, flickering, to corrupt

Ex. 8 p. 36

Ex. 7 p. 36

Ex. 9 p. 37

Ex. 8 p. 36

Cards on the articles

15

 

 

Самостійна робота

 

 

Тема 2. «Новини в нашому світі»

 

 

 

16

 

 

Телевізійні програми. Реаліті-шоу.

 

 

Відображен-ня засобами масової інформації проектів на захист навколиш-нього середовища.

Демонструє розуміння основ медіа- грамотності.

 

 

 

 

 

Визначає достовірність інформації.

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

Пояснює причини та наслідки небезпечної поведінки в інтернеті.

Пояснює небезпеч-ність неправдивиї новин.

Співвідно-сить яку фінансову роль відіграє медіа в нашому житті та вплив реклами на наші витрати.

Spot on using the word NEWS

Audition, news, screenwriter, reporter, editor, commentator, interviewer, announcer,

affable, amiable, impartial, witty

Ex. 5 p.39

Ex. 5 p.39

Ex. 1 p.38

Ex. 4 p.38

Ex. 2 p.38

 

 

Ex. 3 p.38

Ex. 7 p.41

17

 

 

Телевізійні програми. Реаліті-шоу.

 

Spot on using the word NEWS

Повторення ЛО

Ex. 11 p.43

Ex. 15 p.45

Ex. 10 p.43

Ex. 12 p.44

Ex. 13 p.44

Ex. 14 p.45

№ 5 Essay

 

Ex. 14 p.45

№ 5 Essay

18

 

 

Телевізійні програми. Реаліті-шоу.

Informal letters

Повторення ЛО

Ex. 16 p.46

 

Ex. 17 p.47

Ex. 2 p.48

Ex. 19 p.48

19

 

 

Реклама

Informal letters

To advertise, to insert, advert, to treat, necklace, reversible.

Ex. 6 p.51

Ex. 1 p.49

Ex. 4 p.50

Ex. 2 p.49

Ex. 3 p.50

Ex. 5 p.50

 

Ex. 7 p.51

20

 

 

Неофіцій-ний лист

 

Informal letters

Повторення ЛО

Ex. 9 p.53

 

Ex. 8 p.52

Work on cards

Ex. 10 p.54

 

21

 

 

Читання: Нова Зеландія (ч.2)

 

ЛО з тексту

Нова Зеландія (ч.2) p. 55 - 58

Ex. 2 p.55-57

 

 

Ex. 1 p.55

 

Ex. 2 p.58

 

Ex. 3 p.58

 

 

22

 

 

Самостійна робота

 

 

Тема 3 «Молодіжні Субкультури»

 

23

 

 

Молодіж­ні орга­нізації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критично оцінює вплив деструктив-них молодіжних рухів на життя однолітків

 

Word building

Scout, observation, to persuade, troop, to clean up, neighbourhood, recently, non-stop

Text on the card

Ex. 1 p.59

Ex. 2 p.59

 

Ex. 1 p.59

 

Ex. 7 p.62

 

 

Ex. 3 p.60

 

24

 

 

Скаути

Word building.

 

Повторення ЛО

Ex. 4 p.60

 

Ex. 5 p.62

 

Ex. 3 p.60

Ex. 6 p.62

 

Ex. 9 p.63

 

Ex. 8 p.63

 

25

 

 

Моло­діжні культури

 

Passive Forms

Subculture, depression, confusion, non-existent, to accuse, to harm, fashion, violence, indefinable, illegal, to overstate, to alienate, hardships.

Ex. 12 p.64

 

Ex. 1 p.65

 

Ex. 2 p.65

 

Ex. 9 p.63

Ex. 10 p.63

 

Ex. 11 p.64

 

26

 

 

Моло­діжні культури

 

Passive Forms

p.66-67

p.66-67

Ex. 3 p.66

 

Plan on Essay

Write an Essay

27

 

 

Емо. Скаути. Ґрафіті

Passive Forms

To screen, device, patent, guarded, commercial

Ex. 5a p.67-69

 

Ex. 4 p.66

 

Ex. 6 p.69

Ex. 7 p.70

 

Ex. 7 p.70

 

Ex. 8 p.70

 

28

 

 

Життя підлітків

Past Passive Forms

 

Ex. 3 p. 72-73

 

Ex. 2 p.71

 

Ex. 1 p.71

Ex. 4 p.73

 

Ex. 5 p.74

 

Ex. 6 p.74

 

29

 

 

Молодіж­на мода

Past Passive Forms

Aesthetic, amalgamation, establishment, bright, craft, emotional,, exploration, fascinating, fusion, gamut, to inspire, layer, philosophical, style, to transcend

Ex. 7 p.75

 

 

Ex. 8 p.76

 

Plan to the text

Ex. 9 p.76

 

30

 

 

Мистецтво підлітків

Past Passive Forms

Ex. 4 p.79-81

 

Ex. 2 p.77

 

Ex. 1 p.77

Ex. 3 p.78

 

Ex. 5 p.81-82

 

Ex. 8 p.82

 

31

 

 

Читання: Нова Зеландія (ч.3)

Past Passive Forms

ЛО з тексту  Нова Зеландія (ч.3) p. 83

Ex. 2 p.83

 

Ex. 3 p.84

 

Ex. 1 p.83

 

Ex. 2 p.84

 

Ex. 3 p.84

 

32

 

 

Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. « Все про Мене»

 

33

 

 

Все про мене. Біографія.

 

 

 

 

 

 

 

 

Планує траекторію власного життя.

Формулює власні ціннісні пріорітети.

Оцінює вплив навколиш-нього середовища на власне здоров’я.

Співвідно-сить власні потреби з можливос-тями родини.

Утворення прикметників

Ступені порівняння

Sence, intuition, mighty, upbringing, to stumble, to adjust, quay, halt

Ex. 4 p.86

Ex. 3 p.85

 

Ex. 1 p.85

Ex. 2 p.85

 

 

 

 

 

Ex. 7 p.88

34

 

 

 

Контроль сприйман-ня на слух. Повторен-ня граматики

 

Множина іменників. Злічувані та незлічувані іменнки

Повторення ЛО

Ex. 5 p.87

 

Ex. 6 p.88

 

 

 

 

 

Ex. 9 p.89

 

 

 

 

 

Ex. 8 p.88

 

 

Зовнішній вигляд.

 

Повторення ЛО

Ex. 13 p.90

 

Ex. 14 p.90

Ex. 15 p.91

Ex. 11 p.89

Ex. 16 p.91

35

36

 

 

Зовнішній вигляд.

Відмінність між look/look like/look as if

Elderly, grizzled, ruddy, slender, chubby, to resemble, single-minded

 

Ex. 1 p.92

Ex. 3 p.92

Ex. 4 p.92

Ex. 2 p.92

Ex. 7 p.94

37

 

 

Відомі люди України

Modal verbs

Synonyms

Повторення ЛО

Ex. 11 p. 97

Ex. 12 p. 97

Ex. 8 p.94

Ex. 9 p.95

Cards on modal verbs

Ex. 10 p.96

 

38

 

 

Завжди молоді

Synonyms

Повторення ЛО

Ex. 1 p.99

Ex. 14 p. 98

Ex. 13 p. 98

Ex. 14 p. 98

Ex. 2 p.99

Cards on Synonyms

Ex. 16p.98

39

 

 

Переваги та недоліки бути відомою людиною

Conjunctions

Personally, I think;

That’s true, but;

I’m in favor of;

I don’t think it’s fair;

I completely disagree.

Ex. 3 p.101

Ex. 5 p.101

Ex. 4 p.101

 

Ex. 5 p.101

Essay

40

 

 

Що  ти зробив би заради кохання?

Conjunctions

Повторення ЛО

Ex. 6 p.102

Ex. 7 p.102

 

Ex. 8 p.103

Ex. 9 p.103

Ex. 10 p.103

41

 

 

Самостійна робота

42

 

 

Контроль  читання

43

 

 

Контроль  сприймання на слух

44

 

 

Контроль   письма

45

 

 

Контроль говоріння

46

 

 

Робота над помилками

47

 

 

Повторення вивченого матеріали

48

 

 

Узагальнення матеріалу

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сікан Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Корчака Ілона
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Буренко В. М.)
Додано
3 вересня 2022
Переглядів
933
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку