Календарно-тематичне планування з англійської мови 9 клас до підручника В.М. Буренко «English 9»
II семестр.
3 години на тиждень
Пояснювальна записка
Мета і завдання навчання предмету «Англійська мова»:
Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою.
Завдання курсу полягає у формуванні вмінь:
• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
• розуміти на слух зміст автентичних текстів;
• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого володіння іноземною мовою;
• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Нормативно-правове забезпечення (програми, за якими складено календарно-тематичне планування на 2021 – 2022 н.р.:
Підручники з англійської мови на 2021 – 2022 рік:
«Анrлiйська мова (9-й рiк навчання)» пiдручник для 9 класу эаrальноосвiтнiх нанчальних эакладiв/ В.М.Буренко. - Київ: Ранок, 2017
Обов’язкова кількість видів контролю з англійської мови:
Класи |
9 |
|
Семестри |
І |
ІІ |
Контрольні роботи: |
4 |
4 |
аудіювання |
1 |
1 |
читання |
1 |
1 |
письма |
1 |
1 |
говоріння |
1 |
1 |
Графік
проведення контрольних робіт
Клас |
Дата |
Вид контролю |
Примітки |
9 — Б (2 група) |
|
Контроль аудіювання |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Письмо Домашнє завдання |
||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Граматика
|
Лексика |
Читання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
||||||||||
Тема:Англомовні країни. Україна. |
||||||||||||||||||
48 |
|
Чи можливе життя без подорожування? |
Складає перелік місць для еко- туризму у своєму регіоні. Описує види еко- туризму. |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києв. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву |
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Знаки |
Permanent/ temporary signs |
Впр. 3 С106 |
Впр. 1 С106 |
Впр. 1,2 С106 |
Впр.,3 С. 106 |
Впр. 7С. 107 |
|||||
49 |
|
Ласкаво просимо до англомовних країн! |
Теперішній неозначений час. Наказовий спосіб дієслова. |
Artisan, aspen, cedar, carving, elk, heron, lichen, larch, loon, lynx, porcupine |
Впр. 4 С.107 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7 С.107 |
Впр. 8 С.108 |
Впр.9 С.108 |
|||||||||
50 |
|
Вас вітає Канада. |
Минулий неозначений час |
ЛО з тексту С. 108-111 |
Впр. 10 С.108 |
Впр. 11 С.111 |
Впр. 12 С.111 |
|
Впр. 12 С.111 |
|||||||||
51 |
|
Сполучені Штати Америки. |
Минулий неозначений час |
Huge, estate, expansion, stunning, to abound, swamp, sequoia, hemlock, mink ЛО з тексту С.112-116 |
Впр. 14 C. 112-116 |
Впр. 13 C. 111 |
Впр. 15 С.117 |
Впр. 16 С.117 |
Впр.13 C.112 Впр. 16 С.117 |
|||||||||
52 |
|
Австралія
|
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО з тексту С.118-120 |
Впр. 18 С.117-120 |
|
Впр. 19, 21 С.120 |
Впр. 20 С.120 |
Заповнити таблицю, C.120 |
|||||||||
53 |
|
Об’єднане Королівство та його міста. |
Теперішній доконаний час |
County, remains, congested, terrestrial, ley |
Впр.2 с.121-123 |
Впр. 1 с.121 |
Впр. 3 с.124 |
Answer the questions after the text p. 123 |
Підготувати повідомлення «Sights of the UK» |
|||||||||
54 |
|
Визначні місця Об’єднаного Королівства. |
Теперішній доконаний час |
Повторення вивчених ЛО |
|
Speeches on the theme |
Speeches on the theme |
|
|
|||||||||
55 |
|
Великі міста Об’єднаного Королівства. |
Ступені порівняння прикметників
|
ЛО з тексту С. 124- 130 |
Впр.5 С.124-130 |
|
|
Впр.6 С.130 |
Впр.6 С.130 |
|||||||||
56 |
|
Відвідаймо Британію! |
Ступені порівняння прикметників |
Повторення вивчених ЛО |
Впр.11 С.138 |
|
Впр.7 с.131 |
Впр.9 С.137 |
Впр.12 С.139 |
|||||||||
57 |
|
Місця які б ти хотів відвідати
|
|
Повторення вивчених ЛО |
Впр.13 С.141 |
|
Впр.13 С.141 |
|
Впр.15 С.142 Presentations |
|||||||||
58 |
|
Місця які б ти хотів відвідати
|
|
Повторення вивчених ЛО |
|
Presentations |
Presentations |
|
|
|||||||||
59 |
|
New Zealand ( ч. 4) |
|
Mild, temperature, to vary, sharply, wet, basin, inland, to experience |
Впр.1 С.143 |
Впр.1 С.143 |
|
Впр.1 С.144 Fill in the table |
Впр.1 С.144 Fill in the table |
|||||||||
60 |
|
New Zealand ( ч. 4) |
|
Drought, average, endemic, genus, grassland, shrub |
Впр.1 С.143 |
Впр.1 С.143 |
|
|
Впр.2 С.144 |
|||||||||
61 |
|
Presentations on New Zealand |
|
|
|
Presentations |
Presentations |
|
Підготува-тися до КР |
|||||||||
62 |
|
Тематичне оцінювання |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
63 |
|
Винаходи |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
|
Relative clauses |
Lever, wedge, screw, wheel, pulley, to convert, snapper, artisan |
Впр. 1 5 С.146 |
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2,3 С.145 |
Впр. 7с.148 |
Card work |
|||||
64 |
|
Винахідники та їх винаходи |
Relative clauses |
ЛО з тексту С.148-150 |
Впр. 8 С.148-150 |
|
Впр. 8a С.150 |
|
Retell the text p. 148-150 |
|||||||||
65 |
|
Сучасні пристрої в житті і побуті |
Теперішній неозначений час |
ЛО з тексту С.151 -152 |
Впр. 9 С.151 -152 |
|
|
Впр. 9 С.151 -152 Anwer the questions |
Впр. 10 С.152 |
|||||||||
66 |
|
Найновіші сучасні винаходи |
Теперішній неозначений час |
To implant, vision, to impair, to vanish, to polish, vivid, to ban, augmentation |
Впр. 5 С. 154 |
Впр. 1 С.153 |
Впр. 7 С. 156
|
Впр. 6 С.156
|
Впр. 8 С. 156 |
|||||||||
67 |
|
Електронні гаджети |
Пасивний стан |
ЛО з тексту C. 157 |
Впр. 9 C. 157
|
|
|
Впр. 10 С. 158 |
Впр. 10 С. 158 |
|||||||||
68 |
|
Комп’ютери у нашому житті |
Пасивний стан |
Gadget, laptop, desktop, equipment, to paste, to cut, geek, chairman, to donate, charitable, software, foundation |
Впр. 5 С. 160 |
Впр. 2, 3 C. 159 |
Впр. 4 С. 160 |
Впр. 6 С.161 |
Впр.6 C. 161 |
|||||||||
69 |
|
Комп’ютери у нашому житті |
Пасивний стан |
Поврення вивчених ЛО |
|
|
|
Work with cards |
Work with cards |
|||||||||
70 |
|
Історія сучасних винаходів |
|
|
|
|
Пасивний стан |
Exceedingly, to expand, to ascend, syringe, to oust, to eliminate |
Впр.5 C. 169 Впр.6 C. 173 |
|
Впр. 9 C. 175 |
Впр.7, 8 C. 175 |
Впр. 10 C. 175 |
|||||
71 |
|
Історія сучасних винаходів |
Пасивний стан |
ЛО з тексту С. 176 |
Впр.11 C. 176 |
|
Впр.12, 13 C. 177 |
|
Впр.14 C. 177 |
|||||||||
72 |
|
New Zealand ( ч 5) |
|
Diverse, extinct, to endanger, flexible, rare, coastal, mammal, insect, reptile. |
Впр.1 C. 178 |
|
Впр.2 C. 179 |
|
Впр.3 C. 179 |
|||||||||
73 |
|
Узагальнене повторення матеріалу з теми. Тематичне оцінювання |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
74 |
|
Проблеми навколишнього середовища |
Розглядає природу як цілісну систему Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів . |
Теперішній неозначений час |
Environment, pollution, overcrowding, extinct, to protect, species, to restore |
Впр.1 С.180 Впр. 3 С.180 |
Впр. 1 С.180 Впр. 5 С.181 |
Впр. 2 С.180 |
Впр. 7 С. 181 |
Впр 6,7 С181 |
|||||
75 |
|
Глобальні проблеми людства |
Минулий неозначений час |
Повторення ЛО |
Впр. 10 С.182 |
|
Впр. 8 С.182 Впр. 12 С.183 |
Впр. 9 С.182 |
Впр. 11 С.183 Essay |
|||||||||
76 |
|
Проблеми забруднення води |
Минулий доконаний час |
Essential, ice cap, glacier, to poison, habitat, to damage, congestion, sewage, to pour, to cause, effect
|
Впр. 5 С.185 Впр. 11 С.187 |
Впр. 4 С.184 |
Впр. 1 С.184 Впр. 2 С.184 Впр. 3 С.180 Впр. 7 С.186 |
Впр. 6 С.187 Впр. 8 С.187 |
Впр. 5 С. 186 Fill in the table |
|||||||||
77 |
|
Проблеми забруднення повітря |
Теперішній доконаний час |
Повторення ЛО Drought, plane crash, volcanic eruption, typhoon, shipwreck, earthquake, flooding, nuclear explosion |
Впр. 13 С.188 |
|
Впр. 14 С.189 Впр. 15 С.190 Впр. 17, 18 С.191 |
Впр. 12 С.188 |
Впр. 19 С.191 |
|||||||||
78 |
|
Ліси планети |
Модальне дієслово “should”. |
Повторення ЛО |
Впр. 1 С.192 Впр. 3 С.193 Впр. 4 С.193 |
Впр. 1 С.192 Впр. 2 С.192 |
|
Впр. 6 С.196 |
Presentation on the one of the chosen animals |
|||||||||
79 |
|
Рослинний світ України |
Минулий та майбутній неозначений час
|
Повторення ЛО |
|
Presentation |
Presentation Впр. 9 С.196 |
Впр. 10 С.197 |
Впр. 11 С.198 |
|||||||||
80 |
|
Тваринний світ України |
First and zero conditional |
Повторення ЛО |
|
|
Впр. 14 С.200 |
Впр. 12 С.199 Впр. 13 С.200
|
Card work |
|||||||||
81 |
|
Збережемо красу нашої планети |
First and zero conditional |
Threat, rubbish, to supply, oxygen, load, fine, stray |
Впр. 2 С.201 Впр. 6 С.202 |
Впр. 1 С.201 Впр. 3 С.201 |
Впр. 4 С.201 Впр. 5 С.201 |
Впр.6 С.203 |
Впр.6 С.203 Fill in the table |
|||||||||
82 |
|
Збережемо красу нашої планети |
First and zero conditional |
ЛО з тексту С. 204 |
Впр.9 С.204 |
Впр.8 С.204 |
Впр.7 С.203 |
|
Card work |
|||||||||
83 |
|
Проблеми навколишнього середовища |
Modal verbs |
Повторення ЛО |
Впр.10 С.205 |
|
|
Впр.11 С.206 |
Впр.12 С.206 |
|||||||||
84 |
|
New Zealand (ч 6) |
Modal verbs |
Повторення ЛО |
Впр.1 С.207 |
|
|
Впр.1 С.207 |
Project work “Cultures of different countries” |
|||||||||
85 |
|
Project work “Cultures of different countries” |
Повторення |
Повторення |
|
Project work |
Project work |
|
|
|||||||||
86 |
|
Самостійна робота First and zero conditional |
||||||||||||||||
87 |
|
Узагальнене повторення матеріалу з теми. Тематичне оцінювання |
||||||||||||||||
88 |
|
Підготовка до контрольних робіт (Читання, письмо) |
|
|
|
|
Modal verbs First and zero conditional Present tenses |
Повторення ЛО вивчених в ІІ семестрі |
|
|
|
|
Повторити ЛО Card work |
|||||
89 |
|
Підготовка до контрольних робіт (Говоріння, сприймання на слух) |
|
Повторення ЛО вивчених в ІІ семестрі |
|
|
|
|
Повторити ЛО Card work |
|||||||||
90 |
|
Контроль читання |
||||||||||||||||
91 |
|
Контроль сприймання на слух |
||||||||||||||||
92 |
|
Контроль письма |
||||||||||||||||
93 |
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||
94 |
|
Робота над помилками |
||||||||||||||||
95 |
|
Літні види спорту в Україні. Презентації |
||||||||||||||||
96 |
|
Найвідоміші спортсмени України. Читання |
||||||||||||||||
97 |
|
Літні види спорту в англомовних країнах. Читання |
||||||||||||||||
98 |
|
Найвідоміші спортсмени Англії. Читання |
||||||||||||||||
99 |
|
Найвідоміші спортсмени США. Читання |
||||||||||||||||
100 |
|
Популярні види спорту в Англії. Футбол. Історія |
||||||||||||||||
101 |
|
Популярні види спорту в Англії. Теніс. Історія |
||||||||||||||||
102 |
|
Популярні види спорту в США. Баскетбол. Історія |
||||||||||||||||
103 |
|
Популярні види спорту в США. Бейсбол. Історія |
||||||||||||||||
104 |
|
Узагальнення лексики вивченої в ІІ семестрі |
||||||||||||||||
105 |
|
Узагальнення граматики вивченої в ІІ семестрі |
||||||||||||||||