Алгебра 10 клас (стандарт)
Всього 90 годин, контрольних робіт 7 (2,5 години на тиждень)
Підручник Істер О.С. Математика 10 клас (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту), Київ: Генеза, 2018.
№ п\п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
|
Функції, їхні властивості та графіки (16 годин) |
|||||
1
|
Повторення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
|
2 |
Числові функції та їхні властивості. |
1 |
|
|
|
3 |
Числові функції та їхні властивості. Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
4 |
Способи задання функцій. |
1 |
|
|
|
5 |
Монотонність і неперервність функції. |
1 |
|
|
|
6 |
Парні та непарні функції. |
1 |
|
|
|
7
|
Корінь п-го степеня. |
1 |
|
|
|
8 |
Арифметичний корінь п-го степеня, його властивості. |
1 |
|
|
|
9 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
10, 11
|
Степінь із раціональним показником та його властивості. |
2 |
|
|
|
12, 13 |
Степеневі функції, їхні властивості та графіки. |
2 |
|
|
|
14 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|
15 |
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
|
|
16 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Тригонометричні функції. (24 години) |
|||||
17, 18 |
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. |
2 |
|
|
|
19 |
Тригонометричні функції числового аргументу. Радіанне вимірювання кутів. |
1 |
|
|
|
20 |
Властивості тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
|
21 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. |
1 |
|
|
|
22, 23 |
Формули зведення. |
2 |
|
|
|
24
|
Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
|
25 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
|
26 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|
27 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
|
28
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
29 |
Формули додавання для тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
|
30
|
Тригонометричні формули подвійного кута. |
1 |
|
|
|
31 |
Тригонометричні формули половинного кута. |
1 |
|
|
|
32 |
Формули пониження степеня. |
1 |
|
|
|
33 |
Формули суми й різниці однойменних тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
|
34, 35 |
Формули перетворення добутку тригонометричних функцій на суму. |
2 |
|
|
|
36 |
Найпростіші тригонометричні рівняння. |
1 |
|
|
|
37
|
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. |
1 |
|
|
|
38 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|
39 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
|
|
40 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Похідна та її застосування. (16 годин) |
|||||
41 |
Границя функції в точці. |
1
|
|
|
|
42 |
Похідна функції. Похідні найпростіших функцій. |
1 |
|
|
|
43 |
Фізичний і геометричний зміст похідної. |
1 |
|
|
|
44 |
Правила диференціювання. Таблиця похідних. |
1 |
|
|
|
45 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
46 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
47 |
Ознака сталості функції. Зростання й спадання функції. |
1 |
|
|
|
48 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
49 |
Екстремуми функції. |
1
|
|
|
|
50 |
Екстремуми функції. |
1 |
|
|
|
51 |
Застосування похідної до дослідження та побудови графіків функцій. |
1 |
|
|
|
52, 53 |
Найбільше та найменше значення функції на проміжку. |
2 |
|
|
|
54 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
|
55 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
|
|
56 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу. (34 години) |
|||||
57 |
Числові функції, означення, властивості та графіки. |
1 |
|
|
|
58, 59, 60, 61 |
Числові функції. Розв’язування вправ. |
4 |
|
|
|
62, 63 |
Арифметичний корінь п-го степеня та його властивості. Розв’язування вправ. |
2 |
|
|
|
64 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
65, 66 |
Степенева функція ії графік та властивості. |
2 |
|
|
|
67 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
68 |
Контрольна робота № 5. |
1 |
|
|
|
69 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
70, 71, 72 |
Тригонометричні функції. Тригонометричні рівняння. Розв’язування вправ. |
3 |
|
|
|
73 |
Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
74, 75, 76 |
Похідна та її застосування. Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
3 |
|
|
|
76 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
77 |
Контрольна робота № 6 |
1 |
|
|
|
78-84 |
Навчальні проекти. |
7 |
|
|
|
85 |
Річна контрольна робота. (№ 7) |
1 |
|
|
|
86 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
87-89 |
Резерв.
|
3
|
|
|
|
90 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
Геометрія 10 клас (стандарт)
Всього 70 годин, контрольних робіт 5 (2 години на тиждень)
Підручник Істер О.С. Математика 10 клас (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту), Київ: Генеза, 2018.
№ п/п |
Зміст програмного матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітки |
Паралельність прямих і площин у просторі. (18 годин) |
||||
1 |
Повторення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
2 |
Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії. |
1 |
|
|
3 |
Наслідки з аксіом стереометрії. |
1 |
|
|
4 |
Взаємне розміщення прямих у просторі. |
1 |
|
|
5 |
Паралельні прямі у просторі. |
1 |
|
|
6 |
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
7 |
Мимобіжні прямі у просторі. |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
9 |
Паралельне проектування та його властивості. |
1 |
|
|
10 |
Зображення фігур у стереометрії. |
1 |
|
|
11 12 |
Паралельність прямої та площини. Розв’язування вправ і задач. |
2 |
|
|
13 |
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
14 15 |
Паралельність площин. Розв’язування вправ і задач. |
2 |
|
|
16 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
17 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
18 |
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі (12 годин) |
||||
19 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
20 |
Перпендикулярність прямих у просторі. |
1 |
|
|
21 |
Перпендикулярність прямої та площини. |
1 |
|
|
22 |
Перпендикуляр і похила. Теорема про три перпендикуляри. |
1 |
|
|
23 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
24
25 |
Двогранний кут. Перпендикулярність площин. Розв’язування задач. |
2 |
|
|
24 25 |
Відстані у просторі. Розв’язування задач. |
2 |
|
|
26 |
Вимірювання кутів у просторі. Ортогональне проектування |
1 |
|
|
27
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
28 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
29 |
Аналіз к.р. |
1 |
|
|
30 |
Узагальнення знань з теми: Перпендикулярність прямих і площин у просторі. Семестрове оцінювання. |
1 |
|
|
Координати і вектори в просторі. (12 годин) |
||||
31 |
Прямокутна система координат у просторі. |
1 |
|
|
32 |
Відстань між точками. |
1 |
|
|
33 |
Координати середини відрізка. |
1 |
|
|
34 |
Вектори у просторі. |
1 |
|
|
35 |
Координати вектора. Дії над векторами, які задано координатами. |
1 |
|
|
36 |
Колінеарність векторів. |
1 |
|
|
37 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
38-39 |
Скалярний добуток векторів. Кут між векторами. |
2 |
|
|
40 |
Симетрія в просторі. |
1 |
|
|
41 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
42 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу. (7 годин) |
||||
43 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
44, 45 |
Аксіоми стереометрії та наслідки з них. |
2 |
|
|
46, 48 |
Паралельність прямих і площин у просторі. Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
3 |
|
|
49, 50, 51 |
Перпендикулярність прямих і площин у просторі. Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
3 |
|
|
52 |
Узагальнення знань. |
1 |
|
|
53 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
|
54 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
55- 58 |
Координати та вектори у просторі. Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
4 |
|
|
59 |
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
60 |
Контрольна робота № 5 |
1 |
|
|
61 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
62-65 |
Розв’язування цікавих завдань. Навчальні проекти. |
4 |
|
|
66-69 |
Резерв. |
4 |
|
|
70 |
Підсумкове заняття. |
1 |
|
|