Календарно-тематичне планування уроків англійської мови як другої іноземної для 8 класу.
І семестр
Учитель: Остап’юк О.О. за підручником Т.Козловська
№ |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема1: Шкільне життя
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Мої літні канікули |
Наводить Приклади як раціонально використовувати свій час . |
Правильно сплановує свій час під час навчання й дозвілля. Розуміє важливість навчання в житті людини. |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.Ілюструє необхідність здорового способу життя на власному прикладі . |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення своєї мети, планів на майбутнє. |
Past simple |
As far as I know, to my mind, in my opinion |
Впр. 4 с. 6 Впр. 2 с. 7 |
Впр. 1 с. 7 Впр. 3 с. 8 |
Впр. 5 с. 8 Впр. 7 с. 9 |
|
Впр. 9-11 cnjh 10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Улюблені предмети. Сучасні професії. |
Present Perfect |
ЛО теми |
Впр. 1 ст11 |
Впр 6 стор 13 |
Впр. 2-5 с. 12 |
Завдання вчител Present Perfect я по |
Впр. 9 с. 15 повторити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Значення іноземної мови в житті людини. |
словотвір |
Слова с. 16 |
Впр. 1 с. 16
|
Розповіді учнів |
Впр.5 с. 18 Впр. 7 с. 19 |
Впр.9 с.20
|
Впр. 1 с.16 переказ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Інтернет . |
Can, may Present Perfect |
ЛО теми |
Впр. 2 с. 21
|
Впр 7 стор 22 |
Впр. 6 с. 22 |
Впр. 4 с. 22 Впр. 8 стор 24 |
Впр. 9 стор 24 знати правило |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Шкільна форма. За і проти. |
Past Simple |
ЛО теми |
Впр. 1 стор 25 |
Впр 7 стор 26 |
Впр. 5-26 Впр. 10 с. 28 |
Впр. 9 с. 27 |
Впр. 11 стор 28повторити правило |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Мої однокласники. |
Типи запитань |
As far as I know, to my mind, in my opinion |
Впр. 1 стор29 |
Впр 7 стор31 |
Впр 8 стор 32
|
Впр. 10 стор 32 |
Впр 9 стор 32 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Урок розвитку граматичних навичок. |
Must Present perfect, past perfect. |
ЛО теми |
|
Розповіді учнів |
|
|
Впр 11 стор 32 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Щоденні обов’язки. Домашнє читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Розвиток навичок письма. ТО. |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя на картках |
Повторити слова й правила теми |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2: Світ навколо нас
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Моя родина. Формування ЛО. |
. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомог и членам родини. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Reflexive pronouns |
ЛО теми |
Впр 1 стор 34 |
|
Розповідь- опис свого однокласника |
Впр.4 с. 35 |
Впр. 9-10 с. 37 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Мої друзі. Написання листа |
Прикметники |
|
Впр. 1 стор 38 |
Впр 5а стор 39 |
Розповіді учнів, впр 6 стор 40 |
Впр 9 стор 41 |
Впр. 10-12 стор 42 вивчити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Сімейні свята. День маері. |
Present Simple Past Simple Future Simple |
To be able to |
Впр. 1 с. 43 Впр 4 стор 44 |
|
Впр.3 стор 44 |
Впр. 5 -7с. 46 |
Впр. 8-9 с. 46, вивчити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Сімейні традиції. |
Personal pronouns Some/any |
Впр1 стор 47 |
Впр. 1 стор 47 |
Впр 4 стор 48 |
Впр. 3 с. 48 |
Впр. 5-6 с. 49 |
Впр. 7 с. 49, знати правила |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Мій дім- моя фортеця. |
Reflexive pronouns |
|
Впр. 1 с. 50 Впр4 стор 51 |
|
Опис власного будинку |
Записати 7-8 речень |
Виготовити плакат з схемою свого будинку Впр 9 стор 53 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Предмети одягу. |
Reflexive pronouns Future Simple |
ЛО теми |
Впр. 1 ст 54 Впр. 5 с. 56 |
|
Мовлення вчителя та учнів |
Впр. 8-9 с. 58 |
Впр. 10 стор 58, знати слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Урок домашнього читання. . |
|
ЛО теми |
Тест |
вчителя та |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Одяг та настрій людини. |
|
ЛО теми |
Впр. 3, 5 с. 75 |
Мовлення вчителя та учнів |
Впр.1,2, 4 с. 74-75 |
Впр.7с. 75 |
Впр.6 с.75 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Розвиток навичок письма. ТО.Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя на картках |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема№3 Країна, де я народився
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Географічне положення України |
Розуміє й знає екологічну ситуацію |
Розказує про свою батьківщину, про звичаї та традиції рідного краю. Знає історію своєї Батьківщини. |
Знає, підтримує й пропагує здоровий спосіб життя серед українців |
Розказує про народні ремесла, уміє розрекламувати українського виробника |
Артиклі Past Perfect |
Впр. 1 с. 60 |
Впр. 1 с. 60 Впр. 8 с. 63 |
Впр 7 стор 63 |
Впр. 2 стор 61 Впр 6 стор62 |
Впр. 4 с. 62впр 10-12 стор64-65 |
Впр. 13-14 с. 65, вивчити слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Столиця України |
|
Впр. 1 с. 66 ЛО теми уроку
|
Впр. 1 с. 66 Впр. 3 с. 67 |
Впр 6б стор 68 впр 8 стор 68 |
Впр.8 б стор 69 |
Впр. 5, с. 68, Впр 9 стор 70 |
Впр. 10-11 стор 70, слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Урок граматики. Найвизначніші українські міста |
Past Simple |
To be founded, enterprise, equipment, mysterious, paradise, alley |
Впр. 1 с. 72 |
Мовлення вчителя та учнів |
Впр. 2 с. 72 |
Впр. 7 с. 74 |
Впр. 8 с. 75, знати правило |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Історичні постаті минулого |
Past Simple Future Simple |
Впр. 1 с. 76 |
Впр 1 стор 76 |
Мовлення вчителя та учнів |
Впр. 2. 77 |
Впр. 3 с. 77, впр 4 стор 78 |
Впр.5- 7 с. 78-79, слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Сучасні українські постаті. |
|
ЛО теми |
Впр. 1 с. 80 |
Впр 5 стор 82 |
Впр. 2,3,5 с. 89 |
Впр. 9 с. 84 |
Впр. 8 с. 83 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Сторінками історії |
Past Perfect |
Впр. 1 с. 85 |
Впр.1 с85 впр6 стор 86 |
Впр2 стор 85 |
Впр. 2 стор 85
|
Впр8-10 стор 88 |
Впр. 7 стор 87 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Be in Past Simple, would, used to |
|
|
|
|
Робота з роздатковим матеріалом |
Повторити правила, ЛО, ГС |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Урок домашнього читання |
|
ЛО теми |
|
Мовлення вчителя та учнів |
Текст The history of the zaporizhian sich |
|
стор 245-246 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Розвиток навичок письма. ТО Контрольна робота №2 |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя в картках |
Підготуватись до кр з письма |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя в картках |
Підготуватись до кр з аудіювання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
Завдання вчителя в картках |
|
|
Підготуватись до кр з читання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
Завдання вчителя в картках |
|
|
|
Підготуватись до кр з говоріння |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
Завдання вчителя в картках |
|
Повторити правила та слова попередньої теми |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Повторення вивченого протягом семестру. |
|
|
|
|
Впр. с. 100-101 |
Впр. с. 100-101 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||