КТП Англійська мова 4 клас О.Карпюк НУШ

Про матеріал
Календарно - тематичне планування за підручником "English with smiling Sam" 4 клас для НУШ (автор О.Д.Карпюк для загально освітньої школи 2022 рік) ІІ семестр - 3 години на тиждень. Цей матеріал буде корисним для вчителів початкових класів.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ за підручником “ENGLISH WITH SMILING SAM” 4 клас

 до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.

 

ІІ семестр

(3 години на тиждень)

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема

Мовленнєвий зразок

 

 

Лексика

Читання

Сприйняття

 на слух

Усне мовлення

Письмо

Змістові лінії

 

Unit 4 Health  and body care                                                              Розділ 4 Здоров’я та догляд за тілом

54

 

Бути здоровим – це круто

 

recipe, health,

dirty, medal,

skip

Ex. 1, 2, p. 70

Ex. 1, p. 70

Ex. 5, 6, p. 71

Ex. 4, p. 71

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність;

уважне ставлення до кожного;

усвідомлювати унікальності кожної людини;

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки;

необхідність правильного харчування та дотримання  режиму для життєдіяльності людини.

 

  1.  

 

Бути здоровим – це

круто

I often / sometimes / never …

habit, spinach, lollipops, couch potato

Ex. 3 p. 70

Ex. 2p. 70

 

Ex. 1, 5-6p. 70-71

 

Ex. 4, p. 71

 

  1.  

 

Їжа та наші вподобання

You should …

Keep fit

Ex. 6 p. 72

Ex. 2,4 p. 72

 

Ex. 1,  p. 72

Ex. 5 p. 72

  1.  

 

Будьмо здорові

 

aid, proverb, if

Ex. 1 p. 73

Ex. 3 p. 73

Ex., 3, p. 73

Ex. 2p. 73

 

  1.  

 

Здоров’я дорожче багатства

Let`s call the doctor!

stomach ache, headache, toothache, cough, high temperature, broken leg, cold, sore throat

Ex. 4-5 p.75

Ex. 2, p. 75

Ex. 1-3 p. 75

 

  1.  

 

Я захворів!

What`s the

matter with

you?

 

Ex. 3-4 p. 77

Ex. 1, p. 76

Ex. 5 p. 77

 

  1.  

 

Поради хворим

 

 

Ex. 4, p. 78

Ex. 1, p. 78

Ex. 2-4 p. 78

 

  1.  

 

Візит до лікаря

I`ve got a runny nose

runny nose,

paper tissues,

hanky, towel

Ex. 3 p. 79

Ex. 2, p. 79

Ex. 3p. 80

 

Ex. 4 p. 79

  1.  

 

Візит до лікаря

 

flu, bad tooth

Ex. 1, p. 80

Ex. 2 p. 80

Ex. 4,6 p. 80

Ex. 5 p. 80

  1.  

 

Піклуємося про своє

 здоров’я

I know what the matter is. I can`t believe it!

a supply teacher, to be disappointed, lucky

Ex. 1,p. 81

Ex. 2, p. 82

 

Ex. 2 p. 81

Ex. 3 p. 81

  1.  

 

Час цікавих історій

 

advice

 

ex 1 p82

Ex. 1, p. 85

 

  1.  

 

Час цікавих історій

 

 

 

Ex. 1, 2,  p. 25

 

ex 3-5 p82

 

  1.  

 

Повторення

 

 

 

ex 6 p 86

ex 1-2 p85

 

  1.  

 

Повторення

 

 

Ex.  6, p. 86

 

Ex 6 p 86

Ex. 4, p. 86

 

  1.  

 

Моє портфоліо

 

 

 

Ex. 1, p. 87

Ex. 2, p. 87

Ex. 2, p. 87

  1.  

 

Діагностувальна робота

з теми

 «Health  and body care»                                                             

 

Unit 5 The world of nature                                                           Розділ 5  Світ природи

  1.  

 

Ось і зима прийшла

до нас!

 

ski, skate, play snowballs, snowflakes, sledge, make a snowman

Ex. 2, p. 88

Ex. 1, p. 88

 

Ex. 3, p. 89

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до природи;

розвиток в учнів готовності

до взаємодії через спільну діяльність,

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду;

цінує та бережливо ставиться до природи.

Здоров’я і безпека:

вплив погоди на життєдіяльність людини.

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

  1.  

 

Зима – улюблена пора року!

Past Simple structures

 

 

Ex. 5, p. 89

 

Ex.  4,  p. 89

 

  1.  

 

Погода в Англії

It is colder than …

 

Ex. 2, p. 90

 

Ex. 1, p. 90

 

 

Ex. 3, p. 90

  1.  

 

Яка погода в Україні?

It is colder than …

 

 

Ex.6,  p. 91

Ex. 5, p. 91

Ex. 4, p. 91

  1.  

 

Наш дім один на всіх.

 Планета Земля

 

Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant

Ex. 2, p. 92

Ex. 1, 3,p. 92

 

 

  1.  

 

Україна – моя країна!

Sahara is the driest place

on Earth

 

 

 

Ex. 5,p. 93

Ex. 4, 6,p. 93

  1.  

 

Планета Земля та її розмаїття

 

top (Arctic), bottom (Antarctic), North, South, ice, polar bear, penguin, seal, camel, land, destroy, without, to cut down

Ex. 2, 3, p. 94

Ex. 1,  p. 94

 

 

  1.  

 

Будемо берегти нашу

Землю!

 

 

 

 

Ex 4 p95

Ex 5 p95

  1.  

 

Час цікавих історій.

На фермі

 

sheep – sheep, goose – geese, garden, roof, mouse – mice, farmhouse

Ex 1 p 96

Ex 1,2 p 96

Ex. 4,p. 95

Ex. 3, p. 97

  1.  

 

На фермі

 

field, drive a car, thin, fat, comfortable, easy, difficult, dangerous

Ex. 2, p. 98

Ex. 1, 3, p. 98

 

 

  1.  

 

На фермі мого дядька

The house looks nicer

The cows are cleaner.

The farmhouse is more comfortable

 

Ex. 6, p. 100

 

Ex. 7, p. 100

Ex. 4, 5, p. 99-100

  1.  

 

Цей цікавий світ тварин

Chameleon is the most interesting lizard

izard chameleon, insect, tongue, great white shark, chimpanzee, owl, strange, intelligent,

Ex. 2, 3, p. 101

Ex. 1,  101

Ex. 4, p. 102

Ex. 3, p. 101

  1.  

 

Тварини

тропічних лісів

 

to stay alive

Ex. 2, p. 103

 

Ex. 1, p. 103

Ex. 2, p. 103

Ex. 3, p. 103

  1.  

 

Повторення

 

domestic

Ex. 4, p. 104

 

Ex. 5, 6,p. 104

 

  1.  

 

Моє портфоліо

 

 

 

 

Ex.1, p. 105

Ex. 2, p. 105

 

  1.  

 

Діагностувальна робота

 з теми

«The world of nature»                                                          

 

Unit 6 On the move                                   Розділ 6  Вирушаймо в путь!

  1.  

 

Люблю подорожувати

 

 

by car, by plane, by train, by boat,

by taxi, on foot,

to travel, to stay, 

trip

 

 Ex. 1, p. 106

Ex. 2, p. 106

 

Підприємливістьіфінансоваграмотність:уміннявикористовуватиматематичнідані (цифри) для виконанняпоставленихзавдань і досягненняцілей.

Громадянськавідповідальність:

рособливості і унікальністькожноїкраїни;

розвиток в учнівготовності до взаємодії через спільнудіяльність;

розумінняважливостінаціональноїспадщинирізнихкраїн;

готовністьдопомагатиіншим;

розвиток в учнівготовності до взаємодії;

шанобливеставлення до різнихкраїн та їхунікальності.

Здоров'я та безпека:

обиратибезпечний шлях пересування

  1.  

 

Засоби

пересування

 

 

 

 

Ex. 3,  p. 107

 

  1.  

 

Ти їдеш до школи

на автобусі?

 

 

 

Ex. 3, p. 108

 

Ex. 3, p. 108

Ex. 1, 2, p. 108

  1.  

 

На вокзалі

… is going to …

arrive, leave, platform, information desk

Ex. 1, p. 109

Ex. 2, p. 109

Ex. 3, p. 110

 

  1.  

 

До нас їде дідусь

 

 

 

 

 

Ex. 4, 5, p. 110

  1.  

 

 

 

Давайте подорожувати разом!

 

ticket, passenger, suitcase, to pack

Ex. 2, p. 111

Ex. 1,  p. 111

 

Ex. 3, p. 111

  1.  

 

Подорож починається

з …

 

on, by

 

 

Ex. 5, p. 112

Ex. 4, p. 112

  1.  

 

 

У довідковому

бюро

When does the train to …leave?

It leaves at …

luggage, ticket

office, timetable board, airport,

bus station

 

 Ex. 1, p. 113

 

Ex 2, p. 113

 

  1.  

 

Міські види транспорту

I would like a When are you going to leave?

Have a nice trip!

 

Ex. 3, 5, p. 114

 

Ex. 4, p. 114

 

  1.  

 

Як дістатися до

вокзалу?

How can we

get to … ?

You can

take a …

tram, trolleybus

Ex. 2, p. 115

 

Ex. 1, p. 115

Ex. 4, p. 114

Ex. 3,p. 115

  1.  

 

Гість з України

Guess what!

Right you

are!

 

 

Ex. 1, p. 116

Ex. 2, 3, p. 116

 

  1.  

 

Визначні місця Лондону

 

The London

Eye, Piccadilly Circus, Madame Tussauds

museum, the

Houses of

Parliament,

open-top bus,

Oxford Street

Ex. 5, p. 117

Ex. 4, p. 117

 

 

  1.  

 

Час цікавих історій

It`s over

there!

Be quick!

a coach bus, miss, need, railway

station, just, to go on a hike, a good

way, to be keen on trips

Ex. 2, 4, p. 118- 119

Ex. 1, p. 118

Ex. 3, p. 119

 

  1.  

 

Повторення теми

 «Вирушаймо в путь!»

 

 

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 120

 

  1.  

 

Повторення

 

Heathrow, the

busiest, Europe

Ex. 3, 5, 6, p. 121-122

 

Ex. 4, p.  121

Ex. 7, p. 122

  1.  

 

Повторення

 

 

Ex. 1, p. 123

 

 

Ex. 2, p. 123

  1.  

 

Мовне портфоліо

 

 

 

 

Ex. 3, p. 123

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з теми «On the move»                                

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Контроль сформованості навичок письма

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Контроль сформованості навичок читання

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

Контроль сформованості навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

Контроль сформованості навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

Аналіз контрольних робіт. Коригуючі вправи.

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

Повторення лексичного та

граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

Повторення вивченого за рік.

 

 

 

 

 

 

  1.    

 

Підсумок за рік

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
4 січня 2022
Переглядів
2516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку