КТП англійська мова 7 клас І семестр за підручником Карп’юк О. Д. (3 години))

Про матеріал
КТП англійська мова 7 клас І семестр за підручником Карп’юк О. Д. (3 години)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 7 клас

за підручником Карп’юк О. Д.

Англійська мова підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

– Тернопіль : « Лібра Терра », 2015. – 256 с.

І семестр

№ уроку

Дата

 

Тема

Змістові лінії

 

 

 

 

 

 

 

Примітка

 

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і  безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Тема1 : Шкільне життя

Очікувані результати Вміти запитувати та надавати інформацію про відпочинок в літку, розповідати про перебування у школі, аргументувати власну думку, розповідати про свої обов’язки в школі, пропонувати/приймати/відхиляти пропозиції участі в позашкільній діяльності

1.

07.09

Знову до школи. Повторення вивченого матеріалу.

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

Поворення лексики класного вжитку

 

 

Ex.1,p.4

Ex. 2, p.5

Ex 4, p.6

Ex.3-p.5

Ex.5-p.6

 

2.

07.09

В школі. Введення нових ЛО. Prepositions of Place

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff

Prepositions of Place

 

Ex. 3, p. 9

Ex. 2, p. 9

Ex. 1, p. 8

Ex. 4, p. 9

 

3.

07.09

Школа. Вживання конструкції There is / There are.

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

A сourt, pitch,an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology

There is / There are

Ex.2-p.11

Ex.4-p.12

 

Ex.1,p.10

 

Ex.3p.11

 

4..

14.09

Ми – семикласники. Урок читання.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around

Ex. 1, p. 13

Ex. 3, p. 14

Ex. 1, p. 13

Ex. 4, p. 14

Ex. 2, p. 14

 

5

14.09

Що для тебе школа? Вживання модальних дієслів.

 

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

Modal Verbs:

have to,must, mustn’t, need, needn’t

 

Ex.5bp.15

Ex.5a p.15

Завдання на картках

Написати та розповідати про школу за прикладом  Ex. 4, p. 14

 

6.

14.09

Шкільні друзі. Тренувальні граматичні вправи

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінкиз

людьми з різними характерами

 

 

 

 

Ex.3-pp.20

Ex.1p.18

Ex.1p.18

Ex.1p.19

 

7.

21.09

Шкільні правила. Практика усного мовлення

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

 

 

Ex.2-p.19

 

Ex.4b,5-pp.19-20

Ex.4a-p.20

 

 

 

Ex.2-p.19

 

8.

21.09

Вивчаємо англійську.  Стверджувальна, питальна та заперечна форми уPresent Perfect, Continuous 

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

 

Стверджувальна, питальна та заперечна форми уPresentPerfect, Continuous

 

Ex.1-p21

 

Ex.2-p.21

Ex.2-p.21

 

9

21.09

Після школи. Активізація лексичного матеріалу

 

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

take part in, go for, practice, surf the net

 

 

Ex.1-p.22

 

Ex.2,3-p.23

 

Ex.1-p.22

 

 

10

28.09

Позакласні заходи. Практикування мовлення.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

An event, a member, to dream, to practice, to try out, handy, to be keen on, to get together, to hang around, to join

 

 

Ex.4-p.24

Ex.5,6-p.25

 

Вивчити нові слова

 

11

28.09

Наша школа. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

 

Ex.1-p.26

 

Ex.1-p.6

 

 

Завдання на картках

Ex.2-p.26

 

 

12.

28.09

Зустрічі он лайн. Урок аудіювання.

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

Information,net-working, safety, to download,

to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating

 

 

 

 

 

Ex.2,5-pp.26-28

 

 

Ex.3,4-p.27

 

Вивчити пісню напам’ять із вправи 5 с. 28

 

 

13.

05.10

 Шкільні предмети. Активізація мовного матеріалу

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінкиз

людьми з різними характерами

 

 

 

 

 

too / enough

 

Ex.2,p.29

 

 

Ex.1-p.29

 

Ex.3p.29

 

 

14.

05.10

Мій клас. Відмінність too / enough

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

School subjects. Numerals

 

 

 

 

Ex.4,5-p.30

 

Ex.5-p.30

 

 

15.

05.10

Мої однокласники. Злічувані та незлі чувані іменники.

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic

Злічувані та незлі чувані іменники.

 

Ex.2-p.32

Ex.1-p.31

Ex.3-p.33

 

Скласти буклет за прикладом Ex.2-p.32

 

16.

12.10

Нові технології та діти. Урок  аудіювання.

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

announcement, assembly hall, performance, tournament,

to announce,

to attend,exciting, to perform

 

 

Ex.1-p.35

Ex.4,5-pp.33-34

 

 

Ex.2-p.34

Ex.1-p.34

 

17.

12.10

Урок англійської мови. Повторення граматичного матеріалу

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

 

 

 

 

Ex.9-p.40

Ex.10 p.41

Переказувати текст Ex.9-p.40

 

18.

12.10

Урок домашнього читання .  Узагальнення знань

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінкиз

людьми з різними характерами

 

 

 

 

 

Ex.3,p.43

Ex.1,2-pp.42-43

Завдання на картках

Ex.4p.43

 

Тема2 : Вдома. Домашні обов’язки

Очікувані результати Вміти описувати хід виконання хатньої роботи, описувати свої домашні обов’язки, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації про відношення до домашніх  обов’язків  

19.

19.10

Домашні обов’язки. Введення нових ЛО

 

Наводить приклади свого внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

 

A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share

 

Ex.3,p.49

Ex.1-p.48

 

Ex.2-p.49

Ex.4-p.49

 

20.

19.10

Турботливі руки. Удосконалення навичок аудіювання й письма

 

 

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

 

To boil, to cut,

to dry, to fry,

to pour, to prefer, to serve

 

Ex.5,8-pp.50-51

 

 

Ex.6-p.50

Ex.7 p.50

Вивчити пісню із вправи 8, с. 51

 

21

19.10

Сімейні традиції. Введення в мовлення нових ЛО

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

.

 

А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher

 

 

Ex.1,2-pp.52-54

 

Ex.1,p.52

 

Ex.3p.54-55

 

 

 

 

 

Написати про домашні обов’язки за прикладом вправи 1 с. 52

 

22.

02.11

Зроби сам.

Як розрізнити вживання Some /any; much / many

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

Some /any; much / many

Ex.6-p.56

 

Ex.4-p.55

Ex.5-p.55

Вивчити пісню із вправи 6, с. 56

 

23.

02.11

Повсякденне життя. Вживання  somebody, tverybody,anybody, nobody

 

 

 

 

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

 

anybody, somebody, everybody, nobody etc.

 

Ex.3 p.58

Ex.1,p.57

Ex.2,p.58

Ex.4-p.58

 

24.

02.11

Як ти ставишся до своїх обов’язків. Активізація ЛО

 

Розповідає про розподіл обов’язків у класі та школі

 

 

How do you feel about your duties?

 

 

Ex.1,pp.59

Ex.2,p.59

Ex.3,4p.60

Завдання на картках

Ex.4-p.60

 

25

09.11

Мій звичайний день. Конструкція  switch on/ off, turn on / off

 

 

Обговорюєрізніспособиповедінки для збереженняздоров’яв закладах навчальних

 

washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off

My typical day.

 

Ex.7-p.62

 

Ex.5,p.61

Ex.6 p.62

Вивчити ЛО

 

26

09.11

Узагальнення знань

 

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

 

 

Ex.8-p.63

 

Ex.1-p.63

Ex.2-p.63

Виконати індивідуальні завдання

 

Тема 3:Харчування.

Очікувані результати вміти запитувати та надавати  інформацію про їжу, запитувати та надавати  інформацію про сервірування столу, способи обробки  та споживання продуктів харчування, описувати кухонні прилади та посуд

27

09.11

Все про їжу.  Введення нових ЛО

 

 

 

 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

 

Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc,  organic, protein, successful, as much as possible, All about food

 

 

Ex.1b,pp.64

Ex.2-p.65

Ex.1a,p.64

Ex.3-p.65

Ex.3-p.65

Переказувати текст Ex.1,pp.64

 

 

16.11..

Здорова їжа Удосконалення усного мовлення й читання

 

 

Наводить прикладикупівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

Ex.4,p.67

 

Ex.5,p.67

Ex.5,p.67

Ex.6-p.68

 

29….

16.11..

Готуємо їжу. Урок читання. Виконання тренувальних вправ.

 

 

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я

 

peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon, You are what you eat

 

 

Ex.1,p.69

Ex.2,p.69

Ex.3,p.70

Ex.5-p. 71

 

Ex.4-p.70

 

30…

16.11

На кухні. Введення нових ЛО

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону

 

 

dish, method, set, to spread, festive, lay the table Can you set out a festive table?

 

Ex.2-p.72

Ex.3 p.72

Ex.1,p.71

 

Ex.4 p.73

 

31

23.11

Обід.A little or a few

 

 

 

Складає перелік покупок

 

a lot of / lots of, a little, a few

 

Ex.2,4-pp.74-75

 

Ex.1,3-pp.74-75

Ex.2-p.74

 

32

23.11

Готуємо Їжу. Повторення вивчених часових форм

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

 

experience, arrange, follow, recipe, dish

Writing a recipe.

Revision of tenses

 

Завдання на карках

 

Завдання на карках

Grammar p.74

 

33

23.11

Улюблені рецепти. 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування

 

 

Ex.1-p.76

Ex.1,2,3b-pp.76-77

Ex.3a-p.77

Ex.1-p.76

 

Написати улюблений рецепт

 

34

30.11

Рецепти. Удосконалення навичок аудіювання

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.5,6-pp.78-79

Ex.4-p.78

Ex.4-p.78

 

Ex.3-p.77

 

35

30.11

Сервіровка столу. Однина та множина іменників

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

 

Ex.2-p.80

Ex.2-p.79

Ex.1 p.79

 

36

30.11

Приготування Їжі. Урок аудіювання. Виконання тренувальних вправ.

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.3-p.81

Ex.1,p.80

Ex.6-pp.82

Ex.5 p.81

 

37

07.12

Їжа. Повторення і систематизація.

 

 

 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

 

 

 

Ex.7а p.82

Ex.10-p.84

 

Ex.7b-p.82

 

 

38

07.12

Вчимося готувати. Активізація граматичного матеріалу.

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

Ex.1-pp.85-86

Ex.2,3,4,5-p.87

 

Індивідуальні завдання

 

39

07.12

Узагальнення знань

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Гра “CorrecttheSentences”

 

Завдання на карках

Повторити часи

 

40

14.12

Здорова їжа.  Контроль аудіювання

 

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

Listening Comprehension (the First Term)

 

 

Гра “CompletetheSentences”

Проект «Здорова їжа»

 

41

14.12

Шкільне життя

Контроль читання

 

 

Обговорює шкільні правила

 

 

 

 

Завдання на карках

 

Reading ( theFirstTerm )

 

Скласти діалог

 

42

14.12

Улюблена страва.

Контроль письма

 

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

 

 

Завдання на картках

Writing ( theFirstTerm )

Написати лист до друга

 

43

21.12

Їжа. Контроль говоріння

 

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Speaking ( the First Term )

 

 

Розповісти про плани на канікули

 

44

21.12

Урок домашнього читання

 

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

It’s time for reading.

So do I

Neither…nor

Ex.7b,9-pp.83-84

 

Ex.8-p.84

 

Ex.8-p.84

 

45

21.12

Узагальнюючий урок за семестр

 

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

Either…or

 

 

Вправи з посібникаБарановської Т. В. (с.45-46)

 

Гра “CompletetheSentences”

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
2524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку