Календарно-тематичне планування
7 клас
за підручником Карп’юк О. Д.
Англійська мова підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
– Тернопіль : « Лібра Терра », 2015. – 256 с.
І семестр
№ уроку |
Дата |
Тема |
Змістові лінії |
|
|
|
|
|
|
|
Примітка |
|
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||
Тема1 : Шкільне життя Очікувані результати Вміти запитувати та надавати інформацію про відпочинок в літку, розповідати про перебування у школі, аргументувати власну думку, розповідати про свої обов’язки в школі, пропонувати/приймати/відхиляти пропозиції участі в позашкільній діяльності |
||||||||||||||||||
1. |
07.09 |
Знову до школи. Повторення вивченого матеріалу. |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
Поворення лексики класного вжитку |
|
|
Ex.1,p.4 Ex. 2, p.5 |
Ex 4, p.6 |
Ex.3-p.5 |
Ex.5-p.6 |
|
|||
2. |
07.09 |
В школі. Введення нових ЛО. Prepositions of Place |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff |
Prepositions of Place |
|
Ex. 3, p. 9 |
Ex. 2, p. 9 |
Ex. 1, p. 8 |
Ex. 4, p. 9 |
|
||||
3. |
07.09 |
Школа. Вживання конструкції There is / There are. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
A сourt, pitch,an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology |
There is / There are |
Ex.2-p.11 |
Ex.4-p.12
|
Ex.1,p.10 |
|
Ex.3p.11 |
|
||||
4.. |
14.09 |
Ми – семикласники. Урок читання. |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
Ex. 1, p. 13 |
Ex. 3, p. 14 |
Ex. 1, p. 13 |
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 14 |
|
|||||
5 |
14.09 |
Що для тебе школа? Вживання модальних дієслів. |
|
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
|
Modal Verbs: have to,must, mustn’t, need, needn’t |
|
Ex.5bp.15 |
Ex.5a p.15 |
Завдання на картках |
Написати та розповідати про школу за прикладом Ex. 4, p. 14 |
|
|||
6. |
14.09 |
Шкільні друзі. Тренувальні граматичні вправи |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
|
Ex.3-pp.20 |
Ex.1p.18 |
Ex.1p.18 |
Ex.1p.19 |
|
|||||
7. |
21.09 |
Шкільні правила. Практика усного мовлення |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
|
|
Ex.2-p.19 |
|
Ex.4b,5-pp.19-20 |
Ex.4a-p.20
|
Ex.2-p.19 |
|
||||
8. |
21.09 |
Вивчаємо англійську. Стверджувальна, питальна та заперечна форми уPresent Perfect, Continuous |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
|
Стверджувальна, питальна та заперечна форми уPresentPerfect, Continuous |
|
Ex.1-p21 |
|
Ex.2-p.21 |
Ex.2-p.21 |
|
||||
9 |
21.09 |
Після школи. Активізація лексичного матеріалу |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
take part in, go for, practice, surf the net |
|
|
Ex.1-p.22
|
Ex.2,3-p.23 |
|
Ex.1-p.22
|
|
|||
10 |
28.09 |
Позакласні заходи. Практикування мовлення. |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
An event, a member, to dream, to practice, to try out, handy, to be keen on, to get together, to hang around, to join |
|
|
Ex.4-p.24 |
Ex.5,6-p.25 |
|
Вивчити нові слова |
|
||||
11 |
28.09 |
Наша школа. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
|
|
Ex.1-p.26
|
Ex.1-p.6
|
|
Завдання на картках |
Ex.2-p.26
|
|
||||
12. |
28.09 |
Зустрічі он лайн. Урок аудіювання. |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
Information,net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating |
|
Ex.2,5-pp.26-28
|
|
Ex.3,4-p.27 |
|
Вивчити пісню напам’ять із вправи 5 с. 28
|
|
||||
13. |
05.10 |
Шкільні предмети. Активізація мовного матеріалу |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
too / enough |
|
Ex.2,p.29
|
|
Ex.1-p.29
|
Ex.3p.29
|
|
||||
14. |
05.10 |
Мій клас. Відмінність too / enough
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
School subjects. Numerals |
|
|
|
|
Ex.4,5-p.30
|
Ex.5-p.30
|
|
||||
15. |
05.10 |
Мої однокласники. Злічувані та незлі чувані іменники. |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
Злічувані та незлі чувані іменники. |
|
Ex.2-p.32 |
Ex.1-p.31 Ex.3-p.33 |
|
Скласти буклет за прикладом Ex.2-p.32 |
|
||||
16. |
12.10 |
Нові технології та діти. Урок аудіювання. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
announcement, assembly hall, performance, tournament, to announce, to attend,exciting, to perform |
|
|
Ex.1-p.35 |
Ex.4,5-pp.33-34
|
Ex.2-p.34 |
Ex.1-p.34 |
|
||||
17. |
12.10 |
Урок англійської мови. Повторення граматичного матеріалу |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
|
|
|
|
Ex.9-p.40 |
Ex.10 p.41 |
Переказувати текст Ex.9-p.40 |
|
||||
18. |
12.10 |
Урок домашнього читання . Узагальнення знань |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
|
|
Ex.3,p.43 |
Ex.1,2-pp.42-43 |
Завдання на картках |
Ex.4p.43 |
|
||||
Тема2 : Вдома. Домашні обов’язки Очікувані результати Вміти описувати хід виконання хатньої роботи, описувати свої домашні обов’язки, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації про відношення до домашніх обов’язків |
||||||||||||||||||
19. |
19.10 |
Домашні обов’язки. Введення нових ЛО |
|
Наводить приклади свого внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
|
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
Ex.3,p.49 |
Ex.1-p.48 |
|
Ex.2-p.49 |
Ex.4-p.49 |
|
|||
20. |
19.10 |
Турботливі руки. Удосконалення навичок аудіювання й письма |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve |
|
Ex.5,8-pp.50-51
|
|
Ex.6-p.50 |
Ex.7 p.50 |
Вивчити пісню із вправи 8, с. 51 |
|
||||
21 |
19.10 |
Сімейні традиції. Введення в мовлення нових ЛО |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
. |
|
А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
|
|
Ex.1,2-pp.52-54
|
Ex.1,p.52
|
Ex.3p.54-55
|
Написати про домашні обов’язки за прикладом вправи 1 с. 52 |
|
||||
22. |
02.11 |
Зроби сам. Як розрізнити вживання Some /any; much / many |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
Some /any; much / many |
Ex.6-p.56 |
|
Ex.4-p.55 |
Ex.5-p.55 |
Вивчити пісню із вправи 6, с. 56 |
|
||||
23. |
02.11 |
Повсякденне життя. Вживання somebody, tverybody,anybody, nobody |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
|
anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
|
Ex.3 p.58 |
Ex.1,p.57 |
Ex.2,p.58 |
Ex.4-p.58 |
|
||||
24. |
02.11 |
Як ти ставишся до своїх обов’язків. Активізація ЛО |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у класі та школі |
|
|
How do you feel about your duties? |
|
|
Ex.1,pp.59 Ex.2,p.59 |
Ex.3,4p.60 |
Завдання на картках |
Ex.4-p.60 |
|
||||
25 |
09.11 |
Мій звичайний день. Конструкція switch on/ off, turn on / off |
|
|
Обговорюєрізніспособиповедінки для збереженняздоров’яв закладах навчальних |
|
washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off |
My typical day. |
|
Ex.7-p.62
|
Ex.5,p.61 |
Ex.6 p.62 |
Вивчити ЛО |
|
||||
26 |
09.11 |
Узагальнення знань
|
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
|
|
Ex.8-p.63
|
Ex.1-p.63 |
Ex.2-p.63 |
Виконати індивідуальні завдання |
|
||||
Тема 3:Харчування. Очікувані результати вміти запитувати та надавати інформацію про їжу, запитувати та надавати інформацію про сервірування столу, способи обробки та споживання продуктів харчування, описувати кухонні прилади та посуд |
||||||||||||||||||
27 |
09.11 |
Все про їжу. Введення нових ЛО |
|
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
|
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible, All about food |
|
|
Ex.1b,pp.64 Ex.2-p.65 |
Ex.1a,p.64 Ex.3-p.65 |
Ex.3-p.65 |
Переказувати текст Ex.1,pp.64 |
|
|||
|
16.11.. |
Здорова їжа Удосконалення усного мовлення й читання |
|
|
Наводить прикладикупівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
Ex.4,p.67
|
Ex.5,p.67 |
Ex.5,p.67 |
Ex.6-p.68 |
|
|||||
29…. |
16.11.. |
Готуємо їжу. Урок читання. Виконання тренувальних вправ. |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я |
|
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon, You are what you eat |
|
|
Ex.1,p.69 |
Ex.2,p.69 Ex.3,p.70 |
Ex.5-p. 71
|
Ex.4-p.70 |
|
||||
30… |
16.11 |
На кухні. Введення нових ЛО |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
|
dish, method, set, to spread, festive, lay the table Can you set out a festive table? |
|
Ex.2-p.72 |
Ex.3 p.72 |
Ex.1,p.71 |
|
Ex.4 p.73 |
|
||||
31 |
23.11 |
Обід.A little or a few |
|
|
|
Складає перелік покупок |
|
a lot of / lots of, a little, a few |
|
Ex.2,4-pp.74-75 |
|
Ex.1,3-pp.74-75 |
Ex.2-p.74 |
|
||||
32 |
23.11 |
Готуємо Їжу. Повторення вивчених часових форм |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
experience, arrange, follow, recipe, dish Writing a recipe. |
Revision of tenses |
|
Завдання на карках |
|
Завдання на карках |
Grammar p.74 |
|
||||
33 |
23.11 |
Улюблені рецепти. |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
|
|
Ex.1-p.76 |
Ex.1,2,3b-pp.76-77 |
Ex.3a-p.77 Ex.1-p.76 |
|
Написати улюблений рецепт |
|
||||
34 |
30.11 |
Рецепти. Удосконалення навичок аудіювання |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Ex.5,6-pp.78-79 |
Ex.4-p.78 |
Ex.4-p.78 |
Ex.3-p.77 |
|
||||
35 |
30.11 |
Сервіровка столу. Однина та множина іменників |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
|
|
|
|
Ex.2-p.80 |
Ex.2-p.79 |
Ex.1 p.79 |
|
||||
36 |
30.11 |
Приготування Їжі. Урок аудіювання. Виконання тренувальних вправ. |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Ex.3-p.81 |
Ex.1,p.80 |
Ex.6-pp.82 |
Ex.5 p.81 |
|
||||
37 |
07.12 |
Їжа. Повторення і систематизація. |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування. |
|
|
|
Ex.7а p.82 |
Ex.10-p.84 |
|
Ex.7b-p.82
|
|
||||
38 |
07.12 |
Вчимося готувати. Активізація граматичного матеріалу. |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
|
|
|
Ex.1-pp.85-86 |
Ex.2,3,4,5-p.87 |
|
Індивідуальні завдання |
|
||||
39 |
07.12 |
Узагальнення знань |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Гра “CorrecttheSentences” |
|
Завдання на карках |
Повторити часи |
|
||||
40 |
14.12 |
Здорова їжа. Контроль аудіювання |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
Listening Comprehension (the First Term) |
|
|
Гра “CompletetheSentences” |
Проект «Здорова їжа» |
|
|||
41 |
14.12 |
Шкільне життя Контроль читання |
|
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
|
|
Завдання на карках |
|
Reading ( theFirstTerm ) |
|
Скласти діалог |
|
|||
42 |
14.12 |
Улюблена страва. Контроль письма |
|
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
Writing ( theFirstTerm ) |
Написати лист до друга |
|
|||
43 |
21.12 |
Їжа. Контроль говоріння |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Speaking ( the First Term ) |
|
|
Розповісти про плани на канікули |
|
|||
44 |
21.12 |
Урок домашнього читання |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
It’s time for reading. |
So do I Neither…nor |
Ex.7b,9-pp.83-84 |
|
Ex.8-p.84 |
|
Ex.8-p.84 |
|
|||
45 |
21.12 |
Узагальнюючий урок за семестр |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
… Either…or
|
|
Вправи з посібникаБарановської Т. В. (с.45-46) |
|
Гра “CompletetheSentences” |
|
|
|||