«Дизайн і технології» до підручника Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу в І семестрі |
Формування ключових компетентностей |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
Дата |
Примітки |
|
Вступ |
||||
1 |
Виготовлення із рваного паперу аплікації дорожніх знаків (за зразком чи власним задумом) (с.15) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
2 |
Виготовлення леп-бука «Моя адреса» (картон, кольоровий папір) (с.19) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1]; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1]; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2]; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];
|
|
|
|
Природа восени |
||||
3 |
Виготовлення з паперу дерева «Пори року» (за зразком чи власним задумом) (білий папір, кольорові олівці) (с.34) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1]; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1]; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2]; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
4 |
Виготовлення осіннього календаря (с. 43-44) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1]; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1]; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2]; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
5 |
Виготовлення ракети у техніці оригамі (за схемою чи власним задумом) (с. 50-51) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2]; пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
6 |
Виготовлення листівки до дня захисника Вітчизни (с. 55-56) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1]; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1]; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2]; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
7 |
Виготовлення з паперу чи картону макету зубної щітки. (с. 63-64) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2]; пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
8 |
Робота з природним матеріалом. Створення аплікації з опалого листя «Осінній пейзаж» (с. 78-79) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3]; досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик [2 ТЕО 1.3]; аргументує доцільність використання вторинних матеріалів для збереження навколишнього середовища [2 ТЕО 3.2]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
9 |
Виготовлення з картону силуетів тварин чи казкових героїв. Розігрування «Театру тіней» (с. 84) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1]; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1]; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2]; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
10 |
Виготовлення моделі термометра емоцій. (с. 95-96) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1]; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1]; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2]; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
11 |
Виготовлення паперової склянки за зразком. (с. 106) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1]; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1]; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2]; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]; моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
12 |
Створення з пластиліну фігурки зайця (за зразком чи власним задумом). (с.114-115) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3]; досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик [2 ТЕО 1.3]; аргументує доцільність використання вторинних матеріалів для збереження навколишнього середовища [2 ТЕО 3.2]; моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];
|
|
|
|
Природа взимку |
||||
13 |
Виготовлення сніжинки за зразком чи власним задумом. (с. 132) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1]; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1]; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2]; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]; моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
14 |
Виготовлення макету ялинки. (с. 139) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1]; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1]; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2]; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]; моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]; |
|
|
15 |
Виготовлення новорічних іграшок-прикрас за зразком чи власним задумом. (с. 140-141) |
Володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; навчання впродовж життя; ІКТ. |
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3]; організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2]; здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1]; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1]; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2]; раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]; моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4]; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2]. |
|
|