КТП Дизайн і технології 2 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич за програмою О.Я. Савченко.
Перегляд файлу

 

«Дизайн і технології» до підручника Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич

з/п

Зміст навчального матеріалу в І семестрі

Формування

ключових компетентностей

Очікувані результати

навчально-пізнавальної

діяльності

Дата

Примітки

 

Вступ

1

Виготовлення із рваного паперу аплікації дорожніх знаків (за зразком чи власним задумом) (с.15)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

2

Виготовлення леп-бука «Моя адреса» (картон, кольоровий папір) (с.19)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

 

 

 

 

Природа восени

3

Виготовлення з паперу дерева «Пори року» (за зразком чи власним задумом) (білий папір, кольорові олівці) (с.34)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

4

Виготовлення осіннього календаря (с. 43-44)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

5

Виготовлення ракети у техніці оригамі (за схемою чи власним задумом) (с. 50-51)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2];

пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

6

Виготовлення листівки до дня захисника Вітчизни (с. 55-56)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

7

Виготовлення з паперу чи картону макету зубної щітки. (с. 63-64)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2];

пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

8

Робота з природним матеріалом. Створення аплікації з опалого листя «Осінній пейзаж» (с. 78-79)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3];

досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик [2 ТЕО 1.3];

аргументує доцільність використання вторинних матеріалів для збереження навколишнього середовища [2 ТЕО 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

9

Виготовлення з картону силуетів тварин чи казкових героїв.  Розігрування «Театру тіней» (с. 84)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

10

Виготовлення моделі термометра емоцій.  (с. 95-96)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

11

Виготовлення паперової склянки за зразком. (с. 106)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

12

Створення з пластиліну фігурки зайця (за зразком чи власним задумом). (с.114-115)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3];

досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик [2 ТЕО 1.3];

аргументує доцільність використання вторинних матеріалів для збереження навколишнього середовища [2 ТЕО 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

 

 

 

 

Природа взимку

13

Виготовлення сніжинки за зразком чи власним задумом. (с. 132)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

14

Виготовлення макету ялинки.         (с. 139)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

 

 

15

Виготовлення новорічних іграшок-прикрас за зразком чи власним задумом. (с. 140-141)

Володіння  державною мовою;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2].

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
10 вересня 2022
Переглядів
3100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку