Календарно-тематичне планування
Підручник Beste Freunde A2.1
Online-підтримка: http://www.hueber.de/beste-freunde
Додаткові вправи до кожного уроку: http://www.hueber.de/seite/pg_lehren_kovo_modul1_bfr?menu=338295
Картки для роботи з лексикою на уроці: http://www.hueber.de/seite/pg_lehren_wortschatzkarten_bfr
Робочі листи на тему «Міжпредметні зв’язки»: http://www.hueber.de/seite/pg_lehren_faecheruebergreifend_bfr
N/n
|
Дата
|
Очікуваний результат |
Тематика спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Д/З |
||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух, зорове сприйняття
|
Усна взаємодія, усне продукування |
Писемне продукування |
|||||||||
|
|
Учні уміють описувати житло, називати предмети, меблі та де вони знаходяться, давати пораду щодо дотримання порядку |
Modul 7 Anna
Lektion 19 Unsere Wohnung in Köln
|
|
|
|
Дає поради щодо наведення порядку у помеш-канні |
das Bett der Teppich der Sessel das Sofa der Stuhl der Spiegel der Kühlschrank das Regal die Ordnung der Balkon der Flur die Küche das Kinderzimmer das Wohnzimmer das Schlafzimmer das Bad die Toilette unser euer stressig nervös modern langsam ausprobieren anmachen ausmachen Wie ist eure Wohnung? Unsere Wohnung ist super! |
Possessiv- artikel unser euer im Nominativ
Präposition in, auf, an + Dativ
Positions verben -liegen stehen hängen
Präposition + Dativ |
LB 2a, b, c.8 LB 4a,b,c, c.9 LB 9a,b,c, c.11 |
LB 1b, c.7 LB 3b, c.9 LB 7,8, c.10 |
LB 3a, c.9 LB 9d, c. 11
AB 1, 4, 5, 6b,c, 7-16, 18a, c.6-11
|
|
|
|
Учні уміють вести розмову про емоційний стан та настрій, почуття, характеризувати інших людей
|
Lektion 20 Neue Freunde |
Розповідає, порів-нює свята та традиції проведення свят у Німеч-чині та в Україні |
|
|
Гово-рить та запитує про стан здо-ров’я та само-почуття |
der Informatiker der Künstler der Politiker der Professor der Schauspieler das Model die Treppe umziehen mitkommen sich treffen stark müde sein schlecht verliebt sein sich ärgern hoffentlich Wie oft freuest du dich? Wie fühlst du dich? |
Reflexive Verben
Reflexive Verben im Perfekt
Präposition ohne+ Akk
|
LB 1b, c, c.12 LB 6a, c.14
LB 7a, c.14-15
|
LB 2b, c.13 LB 3a,b,4,5, c. 13
LB 6c, c.14 |
LB 9a, c. 15 AB 1, 3b, 4-17, c.14-21 |
|
|
|
Учні уміють заперечу-вати, робити пропозицію щодо відвідування свята, відмов-лятися від пропозиції, обговорю-ати події під час свята. Описувати свято, порівнювати традиції щодо проведення свят в Україні |
Lektion 21 Komm, wir feiern!
|
Розповідає про октоберфест у Німеччині розповідає про народ не свято в Україні |
|
|
|
das Brot das Brötchen die Marmelade der Reis die Kartoffel der Fisch das Fleisch das Gemüse der Salat das Würstchen das Hähnchen die Pommes die Bratwurst das Obst der Kuchen der Eingang der Ausgang lecker bei uns bei euch feiern backen Da kann man keine Gitarre kaufen |
Negation
Personalpronomen im Dativ
Präposition zu + Dativ |
LB 1, 3b, c, c. 16-17 LB 5, 6b, c. 17 LB 7, c.18
|
LB 2, c.16 LB 4,5,6a, c.17 LB 8,9,10a,b, c. 19 |
LB 10c, c. 19
АВ 1-18 c.. 22-27 |
|
|
|
Учні уміють знаходити та узагальнювати інформацію про те, як святкують свята в німецько-мовних країнах, розповідати про своє улюблене свято |
Landeskunde: Was ist dein Lieblingsfest? (LB 2, c. 20)
|
Порівнює інформації про свята
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Учні уміють планувати та готувати свято для своїх гостей з Німеч-чини |
Projekt: Wir machen ein Fest! (LB c. 21) |
Презен тує запро-шення на свято у формі плаката |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiederholung (LB c. 22-24) (AB c. 32 Das kannst du jetzt!) Test 1 LHB, c. 56-57 Test 2, c. 58-59 Test 3, c. 60-61 |
|
|
|
|
|
|
Finale: Fertigkeitentraining AB Lesen, c. 30 Hören, Sprechen, c. 31 |
|
|
|
|
|
Учні уміють називати національності, просити дозволу щось робити, говорити проте що дозволено висловлюва-ти відмову, робити письмове повідом-лення про школу своєї мрії |
Modul 8 Fabio
Lektion 22 Wir sind ein super Team!
|
Робить прогнозування щодо національності людей, скла-дає повідомлення про школу своєї мрії |
|
|
|
der Fußballplatz die Mannschaft der Torwart ein Tor schießen das Studio die Sprache das Land der Ausflug der Spanier der Amerikaner der Russe der Deutsche der Türke der Engländer der Italiener der Brasilianer Darf ich? Dürfen wir? Du singst so gut wie Celine |
Wortbildung Nationali täten
Modalverb dürfen
Komparativ klein, alt, gut
Vergleich mit als und so…wie
|
LB 2a,b, c, c. 26 LB 3, c.27
LB 7 a,b, c.28
|
LB 8,10,11, c.29 LB 4b,5, c.27 |
LB 6, c. 27
AB 1-20, c. 33-38 |
|
|
|
Учні уміють висловлювати заборону, питати про те, як дістатись до певного місця, описувати шлях до певного пункту, робити порівняння, оцінювати |
Lektion 23 Bis zur Brücke ist es nicht weit.
|
Орієнтується у місті, усвідомлює, що можна робити у місці, а що заборонено |
|
|
|
das Schloss die Rose die Liebe die Brücke der Schlüssel die Person der Tennis-platz die Kirche die Schule die Haltestelle der Bahnhof der Supermarkt die Ecke auf jeden Fall verboten sein aufpassen in der Nähe nach links nach rechts geradeaus
|
Dürfen + Negation
Präposition bis zu+Dativ
Steigerungs stufen der Adjektive Superlativ schön hässlich schlecht gut
|
LB 5a, b, c, c.31 LB 1a, b, c. 30 LB 7a, c.32 |
LB 3a,b,4,6, c. 31 |
LB 2, c. 30 LB 11, c.33
AB 1-15, c.41-46 c |
|
|
|
Учні уміють вести розмову про домашні завдання, висловлю- вати думки, щодо занять в інтернет школі, говорять, як навести порядок на кухні, що куди поставити або покласти |
Lektion 24 Was haben wir denn auf?
|
Демон-струє відпові дальне ставлення до вико- нання домаш-ніх завдань |
|
|
З розумінням ставиться до приби-рання житла |
der Aufsatz das Thema das Argument die Aufgabe die Seite die Formel die Lösung die Prüfung der Vokabeltest der Stundenplan die Internetschule Geschirr und Besteck: der Löffel, die Gabel, etc. aufhaben korrigieren vorbereiten wiederholen erklären schwierig dafür sein dagegen sein |
Modalverb sollen
Positions. verben legen, stellen hängen +Präposition +Akkusativ
Konjunktion denn |
LB 2 b с, c. 34 LB 7, c. 36 LB 8a,b c. 37
|
LB 3b, c. 34 LB 5,6,7, c. 36 |
LB 9, c. 37
АВ 1-17, c. 49-54
|
|
|
|
Учні уміють розповідати про різноманітні соціальні проекти та говорити про участь у них |
Landeskunde: Wir tun etwas für andere!
(LB c.38)
|
Обгрун- товує чому бере участь у соціальних проек- тах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Учні уміють робити колажі відомих людей, оцінювати свою роботу |
Projekt: Unsere Stars
(LB c.39) |
Презен тує колаж зірок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiederholung
(LB c. 40-42 AB, c. 59) Das kannst du jetzt!) Test 4 LHB, c. 62-63 Test 5, c. 64-65 Test 6, c. 66-67
|
|
|
|
|
|
|
Finale: Fertigkeiten training AB Lesen, c. 57 Hören, с. 58 |
|
Finale: Fertigkeitentraining AB Schreiben, c. 58 |
|
|
|
Учні уміють заперечу вати, висловлю вати протилежну думку наводити приклади, обгрунтову вати власну думку, звертатися до когось в електронному листі |
Modul 9 Luisa
Lektion 25 Mach noch jemand mit?
|
Обговорює можли вості сучас них медіа, висловлює думку та оцінює особливості роботи з ними
|
|
|
|
die Medien die Homepage die Webseite das Intervie die Kamera der Kameramann der Leiter die Ausstellung der Teilnehmer der Raum das Blatt das Papier bearbeiten chatten herunterladen eine Datei speichern googeln im Internet surfen einen Blog schreiben |
Possessivartikel sie
Wechselpräpositionen Wo? + Dativ
Wechselpräpositionen Wohin? + Akk
|
LB 4 a, b, c. 45 LB 1b, c. 44
|
LB 1a,2,3, c.45 LB 5b,6a,c, c.46 LB 7,9,c.47 |
LB 5a, c. 46 AB c.60-65 |
|
|
|
Учні уміють звертатись до когось в електронному листі та прощатися Робити пропозицію Пропозицію приймати та відхиляти
|
Lektion 26 Wir machen einen Film!
|
Проявляє себе як соціально активна людина
Демонструє Грамот ності. Презен тує шкільні проекти запро шує до спів праці
|
|
|
|
der Wettbewerb das Alter die Gruppe der Videofilm die Information der Titel die Kleidung das Taschengeld die Antwort die Klassenfahrt der Link teilnehmen reden weil
|
Nebensatz Konjunktion weil
In die + Ordinalzahl + Klasse |
LB 1b,c, c. 48 LB 4a, c.49
LB 5a, c. 50 |
LB 3b,c, c.49 LB 7a,b, c.71 |
LB 2, 3a, c.48 LB 6a, c.50 AB c.76-81 |
|
|
|
Учні уміють просити наказувати комусь щось Висловлювати думки щодо важливості подій, висловлювати бажання, описувати порядок подій або дій
|
Lektion 27 Luisa in Salzburg |
Демонструє готовність дотримання правил поведінки у готелі Здійс нює країнознавчу подорож, роз міщує на своєму блозі інформацію та свої враження про перебування у Зальцбурзі |
|
|
|
der Koffer die Jugend herberge der Spielplatz das Restaurant der Zoo das Museum das Hotel der Fernseher die Spielekonsole der Safe das Radio bestellen vorschlagen meinen abschließen stören auf keinen Fall
|
Nebensatz Konjunktion dass
Imperativ in der ihr-Form |
LB 2, 3 b, c.52 LB 8a, b, c, c. 54 LB 5a, c. 53
LB 10, c. 55
|
LB 1, c. 52 LB 3a,4, c.52 LB 5b, 6,7b, c. 53 LB 9b,11, c.55 |
LB 9a c. 54 AB c.76-81 |
|
|
|
Учні уміють робити нотатки за прочитаним |
Landeskunde: Wolfgang Amadeus Mozart – damals und heute (LB c. 56) |
Визна чає головні події у житті Моцарта, розповідає про музичні інстру менти на яких може грати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Учні уміють створювати Фото-історії з сюжетом |
Projekt: Wir machen eine Bilder- geschichte
(LB c.57)
|
Презен тує власні історії, оцінює роботу своїх одно клас ників |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiederholung LB c. 85-60 AB, c. 77 Das kannst du jetzt! Test 7 LHB, c. 68-69 Test 8, c. 70-71 Test 9, c. 72-73 |
|
|
|
|
|
|
Finale: Fertigkeiten training AB Lesen, c. 84 AB Hören, c. 85 |
Finale: Fertigketen Training AB Sprechen c. 85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|