КТП до підручника Beste Freunde A.2.1

Про матеріал
Календарно тематичне планування до автентичного підручника Beste Freunde A2.1 видавництва Hueber
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Підручник Beste Freunde A2.1

 

Online-підтримка: http://www.hueber.de/beste-freunde

Додаткові вправи до кожного уроку: http://www.hueber.de/seite/pg_lehren_kovo_modul1_bfr?menu=338295

Картки для роботи з лексикою на уроці: http://www.hueber.de/seite/pg_lehren_wortschatzkarten_bfr

Робочі листи на тему «Міжпредметні зв’язки»: http://www.hueber.de/seite/pg_lehren_faecheruebergreifend_bfr

 

N/n

 

Дата

 

Очікуваний результат

Тематика

спілкування

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Д/З

Громадян-ська відповідальність

 

Підприєм-ливість та фнансова грамотність

ність

ність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Лексика

Граматика

Сприймання на слух,

зорове сприйняття

 

Усна взаємодія,

усне продукування

Писемне

продукування

 

 

Учні уміють описувати житло, називати предмети,

меблі та де вони знаходяться, давати пораду щодо дотримання порядку

Modul 7

Anna

 

Lektion 19

Unsere Wohnung in Köln

 

 

 

 

Дає поради щодо наведення порядку у помеш-канні

das Bett

der Teppich

der Sessel

das Sofa

der Stuhl

der Spiegel

der Kühlschrank

das Regal

die Ordnung

der Balkon

der Flur

die Küche

das Kinderzimmer

das Wohnzimmer

das Schlafzimmer

das Bad

die Toilette

unser

euer

stressig

nervös

modern

langsam

ausprobieren

anmachen

ausmachen

Wie ist eure Wohnung?

Unsere Wohnung ist super!

Possessiv-

artikel unser euer  im Nominativ

 

Präposition in, auf, an + Dativ

 

Positions

verben  -liegen stehen hängen

 

Präposition + Dativ

LB 2a, b,  c.8

LB 4a,b,c,

c.9

LB 9a,b,c, c.11

LB 1b, c.7

LB 3b, c.9

LB 7,8, c.10

LB 3a, c.9

LB 9d, c. 11

 

AB 1, 4, 5, 6b,c, 7-16, 18a, c.6-11

 

 

 

 

 

Учні уміють вести розмову

про емоційний стан та настрій, почуття,

характеризувати інших людей

 

Lektion 20

Neue Freunde

Розповідає, порів-нює

свята та традиції

проведення свят у Німеч-чині та в Україні

 

 

Гово-рить та запитує про стан здо-ров’я

та само-почуття

der Informatiker

der Künstler

der Politiker

der Professor

der Schauspieler

das Model

die Treppe

umziehen

mitkommen

sich treffen

stark

müde sein

schlecht

verliebt sein

sich ärgern

hoffentlich

 Wie oft freuest du dich?

Wie fühlst du dich?

Reflexive Verben

 

Reflexive Verben im Perfekt

 

Präposition ohne+ Akk

 

 

LB 1b, c,  c.12

LB 6a, c.14

 

LB 7a, c.14-15

 

LB 2b, c.13

LB 3a,b,4,5,

c. 13

LB 6c, c.14
LB 7c,8, c.15
 

LB 9a, c. 15

AB 1, 3b, 4-17, c.14-21

 

 

 

Учні уміють

заперечу-вати, робити

пропозицію щодо відвідування свята, відмов-лятися від пропозиції,

обговорю-ати події під час свята. Описувати свято,  порівнювати

традиції щодо проведення свят в Україні

Lektion 21

Komm, wir feiern!

 

Розповідає про октоберфест у Німеччині розповідає про народ

не свято

в Україні

 

 

 

das Brot

das Brötchen

die Marmelade

der Reis

die Kartoffel

der Fisch

das Fleisch

das Gemüse

der Salat

das Würstchen

das Hähnchen

die Pommes

die Bratwurst

das Obst

der Kuchen

der Eingang

der Ausgang

lecker

bei uns

bei euch

feiern

backen

Da kann man keine Gitarre kaufen

Negation

 

Personalpronomen im Dativ

 

Präposition zu + Dativ

LB 1, 3b, c, c. 16-17

LB 5, 6b,

 c. 17

LB 7, c.18

 

LB 2, c.16

LB 4,5,6a,

c.17

LB 8,9,10a,b, c. 19

LB 10c, c. 19

 

АВ 1-18

c.. 22-27

 

 

 

Учні уміють знаходити та узагальнювати інформацію про те, як святкують свята в німецько-мовних країнах, розповідати про своє улюблене свято

Landeskunde:

Was ist dein Lieblingsfest?

(LB 2, c. 20)

 

Порівнює інформації про свята

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні уміють планувати та готувати свято для своїх гостей з Німеч-чини

Projekt: Wir machen ein Fest!

(LB c. 21)

Презен

тує запро-шення на свято у формі плаката

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiederholung

(LB c. 22-24)

(AB c. 32

Das kannst du jetzt!)

Test 1 LHB, c. 56-57

Test 2, c. 58-59

Test 3, c. 60-61

 

 

 

 

 

 

Finale: Fertigkeitentraining AB Lesen, c. 30

Hören, Sprechen, c. 31

 

 

 

 

Учні уміють називати національності, просити дозволу щось робити, говорити проте що дозволено

висловлюва-ти відмову,

робити письмове повідом-лення про

школу своєї мрії

Modul 8 Fabio

 

Lektion 22

Wir sind ein super Team!

 

Робить прогнозування щодо національності людей,

скла-дає повідомлення про школу своєї мрії

 

 

 

der Fußballplatz

die Mannschaft

der Torwart

ein Tor schießen

das Studio

die Sprache

das Land

der Ausflug

der Spanier

der Amerikaner

der Russe

der Deutsche

der Türke

der Engländer

der Italiener

der Brasilianer

Darf ich?

Dürfen wir?

Du singst so gut wie Celine

Wortbildung

Nationali

täten

 

Modalverb dürfen

 

Komparativ

klein, alt, gut

 

Vergleich mit als und so…wie

 

 

LB 2a,b,  c, c. 26

LB 3, c.27

 

LB 7 a,b, c.28

 

 

LB 8,10,11, c.29

LB 4b,5, c.27

LB 6, c. 27

 

AB 1-20,

 c. 33-38

 

 

 

Учні уміють висловлювати заборону, питати про те, як дістатись до певного місця,  описувати шлях до певного пункту, робити порівняння, оцінювати

Lektion 23

Bis zur Brücke ist es nicht weit.

 

Орієнтується у місті, усвідомлює, що можна робити у місці, а що заборонено

 

 

 

das Schloss

die Rose

die Liebe

die Brücke

der Schlüssel

die Person

der Tennis-platz

die Kirche

die Schule

die Haltestelle

der Bahnhof

der Supermarkt

die Ecke

auf jeden Fall

verboten sein

aufpassen

in der Nähe

nach links

nach rechts

geradeaus

 

 

Dürfen + Negation

 

Präposition bis zu+Dativ

 

 

Steigerungs

stufen der Adjektive

 Superlativ

schön

hässlich

schlecht

gut

 

 

LB 5a, b, c, c.31

LB 1a, b,  c. 30

LB 7a, c.32

LB 3a,b,4,6,

c. 31

LB 2, c. 30

LB 11, c.33

 

AB 1-15,

 c.41-46 c

 

 

 

Учні уміють вести розмову про домашні завдання, висловлю-

вати думки, щодо занять в інтернет школі, говорять, як навести порядок на кухні, що куди поставити або покласти

Lektion 24

Was haben wir denn auf?

 

Демон-струє відпові

дальне ставлення до вико-

нання домаш-ніх завдань

 

 

З розумінням ставиться до приби-рання житла

der Aufsatz

das Thema

das Argument

die Aufgabe

die Seite

die Formel

die Lösung

die Prüfung

der Vokabeltest

der Stundenplan

die Internetschule

Geschirr und Besteck:

der Löffel, die Gabel, etc.

aufhaben

korrigieren

vorbereiten

wiederholen

erklären

schwierig

dafür sein

dagegen sein

Modalverb sollen

 

Positions.

verben

 legen, stellen

hängen +Präposition +Akkusativ

 

Konjunktion denn

LB 2 b с,

 c. 34

LB 7, c. 36

LB 8a,b

 c. 37

 

 

LB 3b, c. 34

LB 5,6,7,

c. 36

LB 9,

 c. 37

 

АВ 1-17,

 c. 49-54

 

 

 

 

Учні уміють розповідати про різноманітні соціальні проекти та говорити про участь у них

Landeskunde:

Wir tun etwas für andere!

 

(LB c.38)

 

Обгрун-

товує чому бере участь у соціальних проек-

тах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні уміють робити колажі відомих людей, оцінювати свою роботу

Projekt: Unsere Stars

 

(LB c.39)

Презен

тує колаж зірок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiederholung

 

(LB c. 40-42

AB, c. 59)

Das kannst du jetzt!)

Test 4 LHB, c. 62-63

Test 5, c. 64-65

Test 6, c. 66-67

 

 

 

 

 

 

 

Finale: Fertigkeiten

training AB Lesen, c. 57

Hören, с. 58

 

Finale: Fertigkeitentraining AB

Schreiben, c. 58

 

 

 

Учні уміють

заперечу

вати,  висловлю

вати протилежну думку

наводити приклади, обгрунтову

вати

власну думку,

звертатися до когось в електронному листі

Modul 9

Luisa

 

Lektion 25

Mach noch jemand mit?

 

Обговорює можли

вості сучас

них  медіа, висловлює думку та

оцінює особливості роботи з ними

 

 

 

 

 

die Medien

die Homepage

die Webseite

das Intervie

die Kamera

der Kameramann

der Leiter

die Ausstellung

der Teilnehmer

der Raum

das Blatt

das Papier

bearbeiten

chatten

herunterladen

eine Datei speichern

googeln

im Internet surfen

einen Blog schreiben

Possessivartikel sie

 

Wechselpräpositionen Wo? + Dativ

 

Wechselpräpositionen Wohin? + Akk

 

 

LB 4 a, b,

 c. 45

LB 1b, c. 44

 

 

LB 1a,2,3,

c.45

LB 5b,6a,c,

c.46

LB 7,9,c.47

LB  5a, c. 46

AB c.60-65

 

 

 

Учні уміють звертатись до когось в електронному листі та прощатися

Робити пропозицію

Пропозицію приймати та відхиляти

 

Lektion 26

Wir machen einen Film!

 

Проявляє себе як соціально активна людина

Демонструє
розуміння основ
медіа

Грамот

ності.

Презен

тує шкільні проекти запро

шує до спів

праці

 

 

 

 

der Wettbewerb

das Alter

die Gruppe

der  Videofilm

die

Information

der Titel

die Kleidung

das Taschengeld

die Antwort

die Klassenfahrt

der Link

teilnehmen

reden

weil

 

 

Nebensatz Konjunktion weil

 

In die + Ordinalzahl + Klasse

LB 1b,c,

 c. 48

LB 4a, c.49

 

LB 5a, c. 50

LB 3b,c,

c.49

LB 7a,b,

c.71

LB 2,  3a, c.48

LB 6a, c.50

AB c.76-81

 

 

 

Учні уміють просити

наказувати комусь щось

Висловлювати думки щодо важливості подій, висловлювати бажання,

описувати порядок подій або дій

 

 

Lektion 27

Luisa in Salzburg

Демонструє готовність дотримання правил поведінки у готелі

Здійс

нює країнознавчу подорож, роз

міщує на своєму блозі інформацію та свої враження про перебування у Зальцбурзі

 

 

 

der Koffer

die Jugend herberge

der Spielplatz

das Restaurant

der Zoo

das Museum

das Hotel

der Fernseher

die Spielekonsole

der Safe

das Radio

bestellen

vorschlagen

meinen

abschließen

stören

auf keinen Fall

 

Nebensatz Konjunktion dass

 

Imperativ in der ihr-Form

LB 2, 3 b, c.52

LB 8a, b,  c, c. 54

LB 5a, c. 53

 

LB 10, c. 55

 

 

LB 1, c. 52

LB 3a,4, c.52

LB 5b, 6,7b,

 c. 53

LB 9b,11, c.55

LB 9a c. 54

AB c.76-81

 

 

 

Учні уміють робити нотатки за прочитаним

Landeskunde:

Wolfgang Amadeus Mozart – damals und heute

(LB c. 56)

Визна

чає головні події у житті

Моцарта, розповідає про музичні інстру

менти на яких може грати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні уміють створювати

Фото-історії з сюжетом

Projekt: Wir machen eine Bilder-

geschichte

 

(LB c.57)

 

Презен

тує власні історії, оцінює роботу своїх одно

клас

ників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiederholung

LB c. 85-60

AB, c. 77

Das kannst du jetzt!

Test 7 LHB, c. 68-69

Test 8, c. 70-71

Test 9, c. 72-73

 

 

 

 

 

 

Finale: Fertigkeiten

training

 AB Lesen, c. 84

AB Hören,  c. 85

Finale:

Fertigketen

Training

AB Sprechen

c. 85

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. plytus halyna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 серпня 2023
Переглядів
1179
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку