Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3-Б класу за підручником Оксани Карпюк: English with Smiling Sam 3
на І семестр 2021-2022 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Інтегровані змістові лінії Тема: Вітаємо! Я, моя родина, друзі. |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання (optional) |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
1 |
|
Вітаємо у школі. Команди вчителя. Повторення |
Розуміє, називає та виконує команди. Читає з гарною фонематичною вимовою |
|
|
|
|
Commands |
Imperatives |
впр 1 стор 6 вивчити вірш |
2 |
|
Що я можу робити? Повторення дієслів. Розвиток навичок говоріння та читання |
Веде бесіду на тему того, що вміє робоити, читає з гарною фонемаичною вимовою у середньому темпі |
|
|
Аргументує необхідність занять спортом, спортивними іграми |
|
Дієслова руху |
Модальне дієслово can |
впр 1 стор 7 (читати) |
3 |
|
У парку. Вихідний. Розвиток комунікативних навичок. Опис малюнка |
Описує події, зображені на малюнках, розповідає про події у парку |
Навчає бережливого ставлення до природи |
Несе відповідальність за поведінку у культурних місцях |
|
|
|
|
вивчити опис "У парку" |
4 |
|
Мій робочий розпорядок дня. Семантизація нової лексики. Лексичні завдання |
Співставляє дію та малюнок, швидко повідомляє про дію на малюнку |
|
Виробляє навички дотримання робочого режиму |
|
|
|
|
вивчити фрази стор 10 |
5 |
|
Мої друзі. Розвиток навичок читання та аудіювання |
Повідомляє основні дані про дітей |
|
Навчає толерантному ставленню до кожної дитини |
|
|
|
|
впр 2 стор 11 (читати), впр 6 стор 13 (записати) |
6 |
|
Наш клас. Новий учень в класі. Удосконалення навичок аудіювання та читання |
За описом зовнішності та речей вгадує людину, складає опис людини |
|
Навчає допомоги іншим людям, демонструє надання підтримки новим учням в класі, навчає людяності, вихованості, терпіння,толерантності у школі |
|
|
|
|
скласти загадку про учня класу |
7 |
|
Сім'я Елліота: місце проживання , родина, вподобання. Розвиток навичок читання та аудіювання. |
Читає з високим рівне фонематичної вимови, виокремлює інформацію в тексті |
|
Навчає культурі спілкування |
|
|
Live,Street, Always, Sleepy, Magic, Hobby, Special, favourite |
Present Simple |
впр 1 стор 16 читати текст |
8 |
|
Зустрічай родину Анни. Розвиток навичок читання та аудіювання |
Читає з високим рівне фонематичної вимови, виокремлює інформацію в тексті |
|
Навчає сімейним цінностям |
|
|
Strict, reporter, late, lazy, clever |
Present Simple Verb to be |
впр 1 стор 17 вивчити вірш |
9 |
|
Друзі Анни та Боба. Розвиток навичок читання |
Читає з високим рівне фонематичної вимови, виокремлює інформацію в тексті |
|
|
Наводить приклади здорового проведення вільного часу |
|
|
Be good at |
впр 3 стор 18 |
10 |
|
В чому я вправний? Розвиток коммунікативних навичок |
Успішно виконує вправи на знаходження інформації в тексті |
|
|
Наводить приклади здорового проведення вільного часу |
|
|
Be good at |
впр 1 стор 20 |
11 |
|
Я та моя родина. Проєктна робота |
Виконує прєкт |
|
Навчає сімейним цінностям та традиціям |
|
|
|
|
вивчити нові слова |
12 |
|
Час історій "Боб та його собака". |
Читає з високим рівнем фонематичної вимови, успішно виконує фонематичні завдання |
|
|
|
|
Sock, bed, room, basket |
In, on under |
впр 1 стор 26 |
13 |
|
Улюблені дитячі речі. Розвиток навичок аудіювання |
Називає улюблені речі |
|
|
|
|
|
Possessive case |
впр 5 стор 27 |
14 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: Діагностична робота № 1
|
Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою, вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
|
|
|
|
|
|
розмовна тема: About myself |
Тема: Дім, любий дім |
||||||||||
15 |
|
Дім, любий дім! Розігрування сценки. Семантизація нової лексики |
Веде діалог |
|
Виховує любов до родини |
|
|
Sweetheart, cousin, aunt, uncle, son, daughter, wife, husband |
|
Вивчити слова (члени родини) |
16 |
|
Сімейне дерево. Розвиток комунікативних навичок |
Розповідає про членів родини |
|
Вказує на важливість генеології |
|
|
|
|
словниковий диктант (члени родини) |
17 |
|
Моє місцезнаходження. Розвиток коммунікативних навичок |
Веде бесіду про місце проживання людей |
|
Демонструє місця проживання людей |
|
|
|
Present Simple |
Впр 4 стор 35(письмово) |
18 |
|
Кімнати в будинку. Семантизація нової лексики |
Називає кімнати у будинку |
|
Наголошує на комфортному проживанні |
|
|
Kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen |
|
Вивчити нові слова стор 36 |
19 |
|
Огляд будинку. Розігрування діалогів |
Читає та виокремлює інформацію у тексті |
|
|
|
Розуміє матеріальну цінність будинку |
On the left, on the right |
In, on, under |
Словниковий диктант стор 36 |
20 |
|
Меблі у кімнатах. Семантизація нової лексики |
Називає місцезнаходження меблів у кімнаті |
|
|
|
Розраховує кошти на меблі |
Sofa, armchair, carpet, floor |
Next to, in front of, near, above |
Впр 1 стор 41
|
21 |
|
Моя кімната. Розвиток навичок письма |
Описує свою кімнату |
|
|
|
Розуміє матеріальну цінність меблів |
|
|
Скласти текст про кімнату у своєму будинку |
22 |
|
Професії людей. Семантизація нової лексики |
Називає професії людини |
|
Формує члена громади і суспільства |
|
|
Doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, seller, farmer |
Irregular nouns |
Вивчити слова стор 42
|
23 |
|
Місця роботи людей. Лексичні завдання |
Перераховує місця роботи людей |
|
Формує члена громади і суспільства |
|
|
In an office, in a school, on a farm, in a hospital,in a shop, in a cafe |
|
Словниковий диктант стор 42 |
24 |
|
Час історій. «Золотоволоска і три ведмедя» |
Читає з високим темпом та гарною фонематичною вимовою |
|
|
|
|
Hard, soft, high, low |
|
Впр 1 стор 45 читати історію |
25 |
|
Час історій «Золотоволоска і три ведмедя» |
Виокремлює необхідну інформацію з текста |
|
|
|
|
|
|
Переказ казки |
26 |
|
Узагальнення та систематизація знань. Завдання на повторення матеріалу |
Спілкується на задану тему, успішно виконує лексичні та граматичні завдання |
|
|
|
|
|
|
Розмовна тема: Мій будинок оти
|
27 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: Діагностична робота № 2 |
Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою, вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал |
Тема: Школа |
||||||||||
28 |
|
У школі. Навчальні предмети. Розклад. Дні тижня Семантизація нової лексики. |
*розпізнає назви навчальних предметів *називає навчальні предмети у супроводі малюнків *називає дні тижня *співає пісню про навчальні предмети • пише шкільний розклад з опорою на зразок
|
|
Розвиває відповідальне ставлення до навчання, дотримання шкільного розкладу та режиму |
|
|
art, break time, computer studies, English, homework, maths, music, PE, science, social studies |
We have got/we haven’t got |
Вивчити пісню про шкільні предмети Вивчити слова (усно) |
29 |
|
Улюблені уроки учнів. Розвиток навичок говоріння |
Називає уроки та дні |
|
Розподіляє предмети за важливістю |
|
|
School subjects, days of the week |
Present Simple |
Словниковий диктант |
30 |
|
Мої вчителі. Які вони? Розвиток навичок аудіювання |
Виконує завдання з аудіювання |
|
Проявляє повагу до вчителів |
|
|
School subjects, days of the week |
Present Simple |
Вивчити вірш про вчительку стор 53 |
31 |
|
Діяльність на уроках |
Називає діяльність на уроках |
|
Виробляє навички дотримання робочого режиму |
|
|
Activities at the lessons |
Present Simple |
Впр 3 стор 56 |
32 |
|
Діяльність на уроках розвиток навичок письма |
Будує речення |
|
Дотримується встановленого графіка роботи та відпочинку |
|
|
Activities at the lessons |
Present Simple |
Впр 5 стор 59 |
33 |
|
Мій робочий день. Котра година? |
Повідомляє про свій робочий день |
|
Дотримується встановленого графіка роботи та відпочинку |
|
|
|
clock |
Впр 4 стор 61 |
34 |
|
Шкільні та позашкільні заняття |
Називає шкільні заняття та заняття за інтересами |
|
Розвиває відповідальність за дотримання режиму дня |
Націлює на корисне для здоров’я проводження вільного часу |
|
Activities after school |
|
Впр 3 стор 62 читати |
35 |
|
Розпорядок дня. Розвиток комунікативних навичок |
Повідомляє про свій розклад |
|
Дотримується встановленого графіка роботи та відпочинку |
|
|
Activities during the day |
|
Скласти речення (розпорядок дня) |
36 |
|
Клуби з позашкільних занять. Розвиток комунікативних навичок |
Називає клуби за інтересами |
Наголошує на важливості відвідування природничих гуртків |
|
Наголошує на важливості відвідування спортивних секцій |
|
|
|
Впр 1 стор 68 читати історію |
37 |
|
Час історій. Робота з текстом |
Читає з високим рівнем фонематичної вимови, виокремлює інформацію з тексту |
|
|
|
|
|
|
Напиши лист про себе за зразком впр 1 стор 70 |
38 |
|
Час історій. Робота з текстом |
Читає з високим рівнем фонематичної вимови, виокремлює інформацію з тексту |
|
|
|
|
|
|
Розмовна тема: Мій шкільний день |
39 |
|
Узагальнення та систематизація знань. Завдання на повторення |
Веде бесіду на задану тему |
|
|
|
|
|
|
Впр 8 стор 72 |
40 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: Діагностична робота № 3 |
Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою, вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал та розмовні теми |
41 |
|
Контроль говоріння |
Висловлюється на задану тему |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
42 |
|
Контроль читання |
Вірно виконує завдання з читання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю аудіювання |
43 |
|
Контроль аудіювання |
Вірно виконує завдання з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
44 |
|
Контроль письма |
Вірно виконує письмові завдання |
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал |
45 |
|
Підсумковий урок |
Засвоїв вивчений матеріал |
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал |