Використання інтерактивних вправ на уроках англійської мови в початкових класах (комплекс вправ)

Про матеріал
В матеріалі міститься комплекс інтерактивних вправ для використання на уроках англійської мови в 1-4 класах
Перегляд файлу

1

 

 

 

Інтерактивні вправи на уроках англійської мови в початкових класах

 

 

      І .  Інтерактивні вправи 1 клас

Тема: Моя школа

Інтерактивна вправа: «Карусель »

Мета: активізувати лексичний матеріал теми, стимулювати комунікативну 

 мотивацію учнів.

   Учні мають англійські імена. Рухаючись вздовж лінії один напроти одного, запитують:

- Hello, Max. I am Bill.

- Hello, Bill, I am Ted. How are you?

- I am fine, thank you.

Діалог триває, поки всі учні спілкуються з однокласниками.

 

Тема: Моя сім’я

Інтерактивна вправа: «Мікрофон »

Мета: вчити учнів представляти членів своєї сім’ї, розвивати фонематичний

слух учнів.

   Учні, маючи в руках мікрофон ( або уявний мікрофон ), представляють членів своєї родини, які зображені у них на малюнках. 

 

 

Тема: Моя сім’я

Інтерактивна вправа: «Робота в групах  »

Мета: закріпити лексичний матеріал теми, закріпити вивчені літери алфавіту.

   Вчитель розподіляє учнів на групи. Кожна група має картки із зображенням літер алфавіту та відповідними малюнками. Завдання кожної групи-якнайшвидше встановити відповідність між літерою та малюнком. 

 

 

 

Тема: Мої іграшки

Інтерактивна вправа: «Снігова куля»

Мета: активізувати лексичний матеріал, розвивати короткочасну слухову пам’ять

 учнів, стимулювати їх пізнавально-комунікативну мотивацію.

   Перший учень називає слово з теми «Іграшки». Другий учень повинен повторити попереднє і назвати своє, третій - повторити два попередніх слова і назвати своє і т. д.

Наприклад: Р1: a doll;

                     P2: a doll, a car;

                     P3: a doll, a car, a toy soldier…

 

 

Тема: З днем народження

Інтерактивна вправа: «Ланцюжок»

Мета: застосування лексико-граматичного матеріалу на практиці, розвивати 

 фонематичний слух учнів, стимулювати їх комунікативну діяльність.

   Вчитель називає ключову фразу. Наприклад: “I am Ted. It’s my birthday. I am seven”.  Учні повинні ланцюжком промовити це речення, змінюючи лише ім’я.

 

 

Тема: В зоопарку

Інтерактивна вправа: «Робота в парах»

Мета: закріпити граматичну конструкцію Your name is…, формувати в учнях

 уміння мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації.

   Вчитель розподіляє учнів по парам, роздає їм картки з англійськими іменами

( їх можна змінювати ). Завдання учнів – назвати ім’я партнера, використовуючи

конструкцію  Your name is…

 

 

      ІІ.  Інтерактивні вправи 2 клас

 

Тема: Я маю багато іграшок

Інтерактивна вправа: «Мікрофон»

Мета: досягти автоматичного вживання структури I’ve got a doll,( ball, cat, dog,

             bear, monkey )

   Вчитель пояснює завдання. Потім учні передають один одному уявний мікрофон, повторюючи фразу I’ve got a ... кожен учень додає назву будь-якої іграшки (назви іграшок не повторюються).

 

 

Тема: Я маю багато іграшок

Інтерактивна вправа: « Робота в парах »

Мета: активізувати в мовленні учнів вживанння назв тварин і структур  What                  animal do you like?  та  I like …

   Учні об’єднуються парами. Вчитель пояснює умови вправи. Один учень ставить запитання, інший учень відповідає на це запитання. Потім учні міняються ролями. Відбувається робота в режимі Р1 <=> Р2;  Р3 <=>Р4; Р5<=> Р6.

 

 

Тема: Шкільне життя

Інтерактивна вправа: « Коло ідей »

Мета: Навчити учнів швидкому вживанню прийменників on, in, above, under, at

   Учитель показує учням малюнок, на якому зображені знайомі предмети. Учні уважно розглядають малюнок, а потім вчитель пропонує дітям інший малюнок, на якому зображені ці ж самі предмети, але змінене їх місце знаходження. Учні повинні назвати, де розташовані предмети на попередньому малюнку.

 

 

 

 

Тема: Дозвілля

Інтерактивна вправа: « Снігова куля»

Мета: продовжити роботу над запам’ятовуванням слів, що означають дії, а також активізувати вживання дієслова can.

    Перший учень називає речення з дієсловом can+інше дієслово: I can run. Другий учень повинен додати своє дієслово, повторивши попереднє речення: I can run and jump. Третій учень повторює друге речення, додаючи до нього іще одне дієслово: I can run,( jump and swing) і т.д.

 

 

Тема: Мій день народження.

Інтерактивна вправа: « Снігова куля »

Мета: навчити учнів називати свій вік.

   Учні об’єднуються в пари. Один учень ставить другому питання How old are you? другий учень відповідає на це питання. I’m …. Потім учні міняються ролями. Відбувається робота в режимі Р1 <=> Р2;  Р3 <=>Р4; Р5<=> Р6.

 

 

Тема: Різнокольорові іграшки.

Інтерактивна вправа: « Ланцюжок »

Мета: навчити учнів швидко називати кольори предметів.

   Учні по черзі називають колір предметів, які знаходяться в класній кімнаті:  My bag is red. My pen is green. My desk is brown

Відбувається робота в режимі Р1 <=> Р2;  Р3 <=>Р4; Р5<=> Р6. 

 

 

Тема: Я маю багато іграшок

Інтерактивна вправа: « Карусель »

Мета: досягти автоматичного вживання структури Do you Iike a tiger,( a zebra, a monkey) та What animal do you like? та назв тварин.

   Стільці розставляються для учнів у 2 кола. Учні, що сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому – обличчям. Внутрішнє коло нерухоме. Його учні задають питання: Do you like (a tiger, a zebra, a monkey…?) Зовнішнє коло – рухоме. Його учні задають питання: What animal do you like? … Потім учні міняються місцями. Мета - пройти все коло, виконуючи поставлене завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     ІІІ. Інтерактивні вправи 3 клас

 

Тема: Дозвілля

Інтерактивна вправа: « Робота в парах »

Мета: закріпити лексику з теми та опрацювати вживання структури What do you like to do? What does your (friend, sister, brother) like to do?

   Учитель об’єднує учнів в пари, визначає, хто першим буде ставити питання, а хто буде відповідати на ці питання. Потім учень, який відповідав на питання, ставить питання, а той, хто ставив питання, відповідає на них. Таким чином, відпрацьовується не лише вживання лексики за темою, а й контрастування do you i does your (friend, sister, brother, cousin).

 

 

Тема: Дозвілля

Інтерактивна вправа: « Мікрофон »

Мета: продовжити навчити учнів вживанню конструкцій I like / I don’t like

   Учням пропонується уявний мікрофон, який вони передаватимуть один одному, по черзі беручи слово. Учні швидко й лаконічно висловлюють свої думки, починаючи  конструкціями I like або I don’t like (reading, listening to music, stories, tales, playing, football, cricket, chess; watching cartoons; painting pictures; riding a bike… )

 

 

Тема: Я, моя родина та друзі

Інтерактивна вправа: « Снігова куля »

Мета: продовжити вивчати лексику теми; опрацювати вживання структури

I ‘ve got a … in my room

   Учитель запитує одного з учнів «What have you got in your room?» Учень відповідає. Наступний учень називає одиницю меблів, яку назвав перший учень і називає ще одну одиницю меблів (I have got a bed in my room. I have got a bed and a desk in my room). Третій учень називає дві попередні одиниці меблів і додає свою одиницю меблів: (I have got a bed, a desk and a bookshelf in my room). Таким чином, відбувається  багаторазове повторення лексики за темою, а також структури I’ve got a … in my room.

 

 

Тема: Природа

Інтерактивна вправа: « Mозковий штурм »

Мета: повторити лексичні одиниці з теми, розвивати навички вживання цих лексичних одиниць

   Учні об’єднуються у дві команди. Учитель викликає по одному гравцю від кожної команди й називає їм якийсь овоч або фрукт. Представники команд повинні назвати слова, що з ним асоціюються так, щоб гравці їхньої команди могли здогадатися, що це за овоч або фрукт.

 Наприклад, учитель називає слово “cabbage”:

P1: vegetable

Team 1: tomato

P1: No

P2: Green

Team 2: a cucumber.

P2: No

P1: Big

Team 1: Cabbage!

P1: Yes

   Виграє перша команда. Можливі асоціації:

lemon:  fruit, sour, juicy, yellow;

banana:  fruit, sweet, long, yellow;

orange:  fruit, sweet/sour, round, orange, juicy;

tomato:  vegetable, red, round, juicy;

carrot:  vegetable, sweet, orange;

onion:  vegetable, brown, bitter, round.

 

Тема: Ферма, свійські тварини. Будинок. Сім’я. Члени родини. Квартира

Інтерактивна вправа: « Коло ідей »

Мета: проконтролювати рівень засвоєння учнями лексики за темами

   Учитель об’єднує клас на групи по 3-4 учня. Кожна група отримує листок паперу, на якому написані слова за темами (див. вище). Ці слова слід розподілити за темами. На це завдання виділяється певна кількість часу.  По закінченні часу учні різних груп називають слова з кожної теми по черзі. Якщо якась група допускає помилку, представники інших груп виправляють. Такий спосіб дозволяє перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу з кількох тем.

 

 

Тема: Шкільне життя

Інтерактивна вправа: « Незакінчене речення »

Мета: повторити й закріпити лексичні одиниці теми

   Учні отримують по дві частини речення, які слід з’єднати, щоб отримати правильне речення.

1. We  draw and paint     a) at Math lesson

2. We play games               b) at Music lesson

3. We sing song                c) at English lesson

4. We count and do sums     d) at Reading lesson

5. We read and write English    e) at Sport lesson

6. We read texts and learn poems   b) at Art lesson

 

 

Тема: Природа

Інтерактивна вправа: « Незакінчене речення »

Мета: повторити лексико-граматичний матеріал теми.

   Учні об’єднуються в групи по 2-4 чоловіки. Учитель роздає учням картки, на яких є початок або закінчення речення. Учні повинні скласти повні речення. Наприклад:

  1. Kyiv is     a) the capital of Germany
  2. London is   b) the capital of France
  3. Berlin is    c) the capital of Ukraine
  4. Paris is    d) the capital of Italy
  5. Rome is    e) the capital of England

 

 

Тема: Я, моя родина та друзі

Інтерактивна вправа: « Мікрофон »

Мета: повторити й активізувати лексичні одиниці теми, навчити самостійному вживанню цих лексичних одиниць.

   Учням пропонується уявний мікрофон, який вони передають один одному, по черзі беручи слово. Учні розказують, які родичі є  у них: I have a father. I have a mother. I have a cousin. I have a niece. I have a nephew

 

 

Тема: Я, моя родина та друзі

Інтерактивна вправа: « Карусель »

Мета: активізувати в мовленні учнів вживання лексики за темою.

   Розставляються стільці для учнів у два кола. Учні, що сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому – обличчям. Внутрішнє коло – нерухоме. Учні задають питання: “What animals live in the forest?” Зовнішнє коло – рухоме, учні задають питання: “What animal do you like most of all?” Потім учні міняються місцями. Мета - пройти все коло, виконуючи завдання.

 

 

Тема: Природа

Інтерактивна вправа: « Мікрофон/Ланцюжок »

Мета: навчити учнів самостійному вживанню конструкції It is made of ...

   Учні по черзі висловлюються, вживаючи конструкцію “It is made of …., передаючи умовний мікрофон. Висловлювання чіткі, швидкі і лаконічні.

 А book is made of paper.

 Аn exercise-book is made of paper.

 А chair is made of wood.

 А table is made of plastic.

 А cup is made of glass.

 А pen is made of plastic.

 А toy- car is made of metal.

 

 

Тема: Шкільне життя

Інтерактивна вправа: « Коло ідей »

Мета: повторити й закріпити лексичні одиниці теми.

   Учитель об’єднує клас на групи по 3-4 учня і роздає картки з питаннями і відповідями. Учні повинні якомога  швидше знайти відповідь на кожне питання. Представники кожної групи по черзі пропонують варіанти питання-відповідь. Помилки, допущені учнями однієї групи, виправляються учнями іншої групи.

1. What day is it today?            a) It’s Monday

2. Which lesson do you like?  b) No, she doesn’t like learning new words.

3. Which lesson does Тom like? c) Because I like speaking, reading and writing

4. Do you like Music?            d) It’s on Wednesday

5. When is Art?             e) I like Math.

6. Why do you like English?  f) Yes, I do. I like singing.

7. Does she like English?  g) He likes English.

 

 

Тема: Людина

Інтерактивна вправа: « Мікрофон »

Мета: закріпити знання учнями лексики за темою.

   Учням пропонується умовний мікрофон, який вони передають один одному, по черзі беручи слово. Кожен учень називає улюблену одиницю одягу ( назва одягу не повторюється) I like to wear a dress(a blouse, a shirt, a skirt….).

Тема: Родина

Інтерактивна вправа: « Незакінчене речення »

Мета: закріпити лексику з теми

   Учні отримують незакінчені речення з теми. Наприклад,

«Your father’s sister is your ____________________________ »

«Your son’s son is your _______________________________ »

«Your mother’s father is your ___________________________ »

Завдання учнів - дописати речення; потім учні читають речення і перевіряють правильність виконання завдання.

 

 

Тема: Моя родина, друзі

Інтерактивна вправа: « Снігова куля » (« Два-чотири-вісім »)

Мета: закріпити лексику з теми, відпрацювати питання-відповідь «What is your (his/her) favourite toy? – My (his/her) favourite toy is…”

   Учитель запитує одного з учнів «What is your favourite toy?» Учень відповідає. Наступний учень називає свою улюблену іграшку, а також улюблену іграшку першого учня. «My favourite toy is a car. His/her favourite toy is a doll.» Третій учень називає свою улюблену іграшку і улюблені іграшки двох попередніх учнів і т.д. Таким чином здійснюється багаторазове повторення лексики і граматичних конструкцій.

 

 

Тема: Людина

Інтерактивна вправа: « Займи позицію »

Мета: закріпити лексичні одиниці теми.

   Учитель демонструє малюнки, на яких зображені люди різних професій і повідомляє, хто ця людина за фахом. Але твердження вчителя не завжди правильні. Учні повинні погодитися або не погодитися й виправити інформацію.

Т.: (показуючи на лікаря): He is a doctor.

Ps.: Yes, he is a doctor.

T.: (показуючи на офіціанта): He is a singer.

Ps.: No, he is not.

Потім роль учителя виконує один з учнів.

 

 

Тема: Моя родина, друзі

Інтерактивна вправа: « Коло ідей »

Мета: закріпити лексичні одиниці теми, закріпити вживання прийменників in, above, in front of, next to, on, under.

   Учитель роздає  дітям малюнки із зображенням кімнати. Потім ховає один малюнок, а інший показує дітям. Але в цій кімнаті все переплутано. Учні повинні сказати, що саме переплутав художник. Учні починають висказувати свої думки словами «I think that…», і потім називають, де  розташовані предмети на попередньому малюнку.

 

 

Тема: Дозвілля

Інтерактивна вправа: « Карусель »

Мета: активізувати лексику з теми,  відпрацювати конструкції «Do you play?», «What is your favourite sport ?»

Розставляються стільці для учнів у 2 кола. Учні, що сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому – обличчям. Внутрішнє коло – нерухоме. Учні задають питання: «Do you play...?». Зовнішнє коло – рухоме, учні задають питання «What is your favourite sport?». Потім учні міняються місцями. Мета - пройти все коло, виконуючи поставлене завдання.

 

 

 

 

 

 

       IV. Інтерактивні вправи 4 клас

 

Тема: Я, моя сім’я та друзі

Інтерактивна вправа: « Броунівський рух »

Мета: закріпити лексичний матеріал теми.

   Учитель роздає картки із частинами словосполучень (речень) за темою. Учні, пересуваючись класом, повинні знайти свою «половинку», прочитати й перекласти словосполучення (речення), ознайомити з ним весь клас. Вправа триває доти, доки учні не засвоють слова і словосполучення теми.

 

 

Тема: Я, моя сім’я та друзі

Інтерактивна вправа: « Робота в групах (міні-групах) »

Мета: сприяти активному, ґрунтовному закріпленню лексичного матеріалу,  надати учням можливість набути навички, необхідні для спілкування та співпраці.

   Учитель вивішує на дошці картки зі словосполученнями у певній послідовності та пояснює їх значення. Учні розподіляються на групи по троє-шестеро учнів. Кожна група отримує комплект таких самих карток, учитель перегортає картки на дошці, а діти повинні розташувати свої картки в такій самій послідовності. Перемагає група, яка швидше та правильніше виконає завдання.

 

 

Тема: Я, моя сім’я та друзі

Інтерактивна вправа: « Карусель »

Мета: зібрати якомога більше інформації з заданої теми, включення всіх учасників в активну роботу з різними партнерами, вислуховування одним учнем достатньо великої кількості однокласників.

   Учитель роздає учням картки, на яких позначено, які домашні обов’язки має учень-володар картки, а також однокласник, якого необхідно знайти. Учні пересуваються, запитуючи один одного: «What household chores do you have?» або «Do you usually do the washing up/ tidy up your room/ iron your clothes etc ».

 

 

Тема: Я, моя сім’я та друзі

Інтерактивна вправа: « Мозковий штурм »

Мета: закріпити лексичні одиниці теми, повторити структури теперішнього неозначеного і теперішнього тривалого часу.

   Учитель розподіляє клас на дві команди. Потім пише на дошці словосполучення за темою, з якими учні складатимуть речення. Наприклад: tidy up the room, water the plants, sweep the floor  і т.д. Після цього вчитель показує картку з прислівником частотності – now, at the moment, usually, sometimes.Кожна команда складає своє речення. Якщо речення складено правильно, команда отримує 1 бал. Перемагає команда, яка отримала більше балів.

 

 

Тема: Я, моя сім’я та друзі

Інтерактивна вправа: « Ланцюжок »

Мета: повторити загальні і спеціальні питання.

   Учні ланцюжком ставлять запитання, що стосуються домашніх справ: «Do you like cooking? Do you often do the washing up? Who walk the pet in your family ?». Якщо учень відповідає граматично правильно, то він ставить запитання наступному учневі, якщо припускається помилки, повторює за наступним учнем правильний варіант.

 

 

Тема: Будинок, де я живу

Інтерактивна вправа: « Ланцюжок »

Мета: зібрати якомога більше інформації з теми, дати змогу кожному учневі повторити лексичний матеріал.

   Вправа виконується в швидкому темпі. Вчитель задає тему «Things in the room» Учні повинні назвати предмети, які можна побачити в кімнаті.

 

 

Тема: Будинок, де я живу

Інтерактивна вправа: « Робота в малих групах »

Мета: повторити лексичний матеріал теми, навчити учнів швидко і правильно висловлювати свої думки.

   Учитель розподіляє учнів на групи.

  1. Кожна група складає список меблів. Виграє група, у яких довший список;
  2. Кожна група по черзі називає якусь англійську традицію. Виграє група, яка може пригадати більше традицій.

 

 

Тема: Будинок, де я живу

Інтерактивна вправа: « Карусель »

Мета: зібрати інформацію про англійські будинки, їх особливості, розташування кімнат та наявність меблів.

   Учні, що сидять у зовнішньому колі, збирають максимум інформації ї даного питання. Учні беруть активну участь у висловлюваннях за темою. Наприкінці відбувається заслуховування окремих відповідей. Учні діляться інформацією з теми.  

 

 

Тема: Будинок, де я живу

Інтерактивна вправа: « Робота в групах »

Мета: закріпити вживання числівників, розвивати увагу учнів та швидкість реагування .

Учні розподіляються на дві групи. Гравцям роздаються два комплекти карток із числівниками від 12 до 100. Учитель називає число від 12 до 100, а учні повинні підняти картку з цим числом.

Тема: Будинок, де я живу

Інтерактивна вправа: « Снігова куля »

Мета: повторити лексичний матеріал теми засобом його багаторазового повторення.

   Перший учень називає слово з теми «Будинок, де я живу», другий учень повинен повторити це слово і додати власне і т. д. Як лексичний матеріал можна використовувати також словосполучення або речення.

 

 

Тема: Будинок, де я живу

Інтерактивна вправа: « Ланцюжок »

Мета: навчити учнів вживати звороти there is/ there are з використанням назв їжі  ( злічу вальні і незлічувальні іменники).

   Учні ланцюжком називають речення, що починаються зворотом there is(there are ) з використанням  іменників, що означають їжу.

 

 

Тема: Місто

Інтерактивна вправа: « Робота в парах »

Мета: закріпити лексичний матеріал теми; вживання модального слова should.

   Один з учнів загадує місце, куди він нібито збирається. Інший учень ставить запитання стосовно транспорту, яким потрібно буде користуватись, і намагається відгадати, куди збирається його співрозмовник.

 

 

Тема: Місто

Інтерактивна вправа: « Мікрофон »

Мета: розвивати в учнів вміння швидко і правильно утворювати вищий і найвищий ступінь порівняння прикметників.

   Учні по черзі складають речення з використанням ступенів порівняння прикметників, передаючи один одному уявний мікрофон.

Тема: Місто

Інтерактивна вправа: « Мікрофон »

Мета: надати кожному учневі можливість висловити свою думку, повторити лексичний матеріал теми.

   На дошці розташовані різні знаки. Учні повинні по черзі пояснити значення цих знаків, а також коротко сказати про те, де саме ми можемо їх побачити ( на дверях будівлі, в музеї, на автобусі тощо ).

 

 

Тема: Місто

Інтерактивна вправа: « Коло ідей »

Мета: повторити модальні дієслова must, musn’t, can, can’t, should, shouldn’t; дати можливість учням висловити свою точку зору.

   Учні по черзі висловлюють свої думки про те, яке місто є найбільш привабливим для подорожування і чому, а також дають поради щодо організації відпочинку в цьому місті. Наприкінці уроку учні роблять висновки.

 

 

 

Тема: Місто

Інтерактивна вправа: « Незакінчене речення »

Мета: активізувати лексичний матеріал теми, повторити назви об’єктів і споруд міста.

   Учні отримують картки з початком опису об’єкту або споруди міста. Завдання учнів-здогадатися, що це за споруда, продовжити речення і оголосити його іншим учням.

 

 

Тема: Місто

Інтерактивна вправа: « Рольова гра »

Мета: узагальнити лексичний матеріал теми «Лондон», сприяти набуттю учнями досвіду шляхом гри, розвивати уяву та критичне мислення учнів.

   Учні по черзі виконують роль екскурсовода ( спочатку в Лондоні, а потім у своєму  рідному місті). Решта учнів, уявляючи себе туристами, ставлять запитання про Лондон і про своє місто.

 

 

Тема:  Життя суспільства

Інтерактивна вправа: « Ланцюжок »

Мета: повторити граматичний матеріал: якісні прикметники; дати можливість висловитись кожному учневі.

   Учні ланцюжком складають і зачитують речення з використанням якісних прикметників, вживаючи лексичні одиниці теми «Життя суспільства».

 

 

Тема:  Життя суспільства

Інтерактивна вправа: « Мозковий штурм »

Мета: закріпити лексичний матеріал уроку, стимулювати учнів до висловлювання з теми або певного питання.

   Учні висловлюють свої думки з питання розташування різних секцій в універмазі, та що б вони змінили там. Дискусія відбувається доти, доки будуть надходити нові ідеї. По закінченню роботи обговорюються і оцінюються ці ідеї. Для розвитку вміння висловлювати свою думку учні використовують такі фрази:

  • To my mind…
  • I think…
  • In my opinion…
  • It seems to me… etc.

 

 

Тема:  Життя суспільства

Інтерактивна вправа: « Робота в групах »

Мета: повторити граматичний матеріал: вживання дієслова to be в теперішньому неозначеному часі, вчити учнів взаємодіяти, вирішуючи спільне питання.

   Учні розподіляються на дві команди. Учитель пише на дошці назви предметів, що зазвичай продаються в крамницях, та їх ціну: a book ($4), bread ($4), shoes ( $35) і т.д. Одна команда складає запитання з першим словом, друга відповідає на це запитання і складає запитання з другим словом, а перша відповідає. Наприклад:

  Team 1: How much is this book?

  Team 2: It’s three dollars. How much are these books?

  Team 3: They are ten dollars і т. д.

 

 

Тема:  Життя суспільства

Інтерактивна вправа: « Ланцюжок »

Мета: повторити граматичний матеріал:ступені порівняння прикметників, залучити якомога більше учнів до роботи, розвивати швидкість реагування.

   Один з учнів називає будь-який прикметник, наступний учень повинен утворити вищий ступінь порівняння цього прикметника, третій учень утворює найвищий ступінь порівняння цього ж  прикметника. Четвертий учень називає інший прикметник і т. д. Наприклад:

P 1: interesting

P 2: most interesting

P 3: the most interesting

P 4: fine

P 5: ……..

 

 

Тема:  Життя суспільства

Інтерактивна вправа: « Асоціативний кущ »

Мета: повторити лексичний матеріал теми, розвивати творчу уяву учнів.

   Вчитель показує учням картку зі словом на тему «Покупки». Учні називають якомога більше слів, які асоціюються в них із заданим словом. 

 

 

Тема:  Дозвілля

Інтерактивна вправа: « Мозковий штурм »

Мета: активізувати лексичний матеріал теми, стимулювати учнів до обговорення теми.

   Учитель малює схему на дошці, а учні підказують йому слова, які асоціюються в них з темою «Відпочинок». Всі ідеї з даного питання фіксуються на дошці, складається Mind-Map.

 

 

Тема:  Дозвілля

Інтерактивна вправа: « Акваріум  »

Мета: систематизувати знання учнів з теми.

   Учні розподіляються на групи. Кожна група отримує картки із зображеними на них малюнками. Вчитель ставить запитання: «Чи існували зображені на малюнках предмети 100 років тому і чому?». Кожна група обговорює питання, і діяльність кожної з них має бути обговорена класом.

 

 

Тема:  Дозвілля

Інтерактивна вправа: « Ланцюжок  »

Мета: навчити учнів вживати дієслово to be в минулому часі,складати загальні та спеціальні запитання з ним та давати на них відповіді.

   Перший учень ставить загальне питання з дієсловом to be в минулому часі, другий-дає на нього відповідь і ставить своє загальне запитання третьому учню і т. д. За таким же принципом відбувається відпрацювання спеціальних запитань.

 

Тема:  Дозвілля

Інтерактивна вправа: « Робота в групах  »

Мета: активізувати лексичні одиниці теми, повторити граматичний матеріал: минулий неозначений час.

   Вчитель розподіляє клас на групи та роздає учням картки, на яких-два різних малюнки: на першому зображено місто в наш час, на другому - яким воно було 50 років тому. Завдання учнів-порівняти малюнки та скласти речення за темою.

 

 

Тема:  Дозвілля

Інтерактивна вправа: « Робота в парах  »

Мета: закріпити лексико-граматичний матеріал теми, вчити учнів працювати у співдружності.

   Вчитель пише на дошці заготовки для речень, наприклад:

 first meet your cousin;

last go to the library;

last swim in the river etc.

Учні повинні скласти в парах запитання і відповісти на них. Використовується матеріал, записаний на дошці.

 

 

Тема:  Природа. Професії

Інтерактивна вправа: « Незакінчене речення  »

Мета: зібрати якомога більше інформації про письменників та їх твори, закріпити лексичний матеріал теми.

   Вчитель називає назву певного літературного твору, а учні повинні назвати його автора. Наприклад:

T.:  “Winnie-the-Pooh”

Ps.:  Arthur Milne

T.:  “Alice in Wonderland”

Ps.:  Lewis Carrol і т. д.

На подальшому етапі учні складають речення про письменника та його твір.

 

 

Тема:  Природа. Професії

Інтерактивна вправа: « Снігова куля  »

Мета: повторити лексичні одиниці теми, розвивати пам’ять та логічне мислення учнів.

   Вчитель оголошує назву певного літературного твору. Учні по черзі мають повторити попереднє слово ( слова ) та додати власне. Наприклад:

T.: Robinson Crusoe

P1.:    Robinson Crusoe and Winnie-the Pooh

P2.:    Robinson Crusoe , Winnie-the Pooh and Gulliver Travel

 

 

Тема:  Природа. Професії

Інтерактивна вправа: « Ланцюжок  »

Мета: закріпити лексичні одиниці теми, повторити порядкові числівники, навчити учнів швидко і правильно реагувати на поставлене завдання.

   Перший учень називає перший місяць року, другий-наступний місяць і т. д.

P1.: The first month of the year is January.

P2.: The second month of the year is February.

P3.: The third month of the year is March і т.д.

 

 

Тема:  Природа. Професії

Інтерактивна вправа: « Акваріум  »

Мета: зібрати якомога більше інформації з теми, вчити учнів правильно висловлювати свої думки і працювати в співдружностях.

   Вчитель розподіляє учнів на декілька груп. Кожна група по черзі обговорює і висловлює свої думки із заданої теми : «Everything is good in its season». Учні пригадують ситуації, що ілюструють подане прислів’я. В кінці обговорення оцінюється робота кожної групи.

 

 

Тема:  Природа. Професії

Інтерактивна вправа: « Карусель  »

Мета: вчити учнів висловлюватись про пори року та погоду кожного сезону, перевірити обсяг та глибину знань за даною темою.

   Учні, що знаходяться у зовнішньому колі збирають інформацію про пори року та погоду кожного сезону. Наприкінці роботи відбувається заслуховування окремих відповідей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Возник Віталія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
3526
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку