Розробка уроку з англійської мови на тему : «Годинник. Розпорядок дня» ( 3 клас )

Про матеріал
Тема: Годинник. Розпорядок дня. Мета: формувати навички вживання нових лексичних одиниць у мовленні, вміння читати, розуміти, вимовляти та використовувати ЛО з теми; розвивати фонематичний слух, здібності учнів до комунікації, вміння спілкуватися іноземною мовою; виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, почуття раціонального використання часу, вміння бути організованими та активними, розширювати кругозір учнів. Обладнання: підручник для 3 класу ( О. Карп’юк ), робочі зошити, макет годинника, тематичні картки, аудіододаток до підручника.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку з англійської мови на тему :     «Годинник. Розпорядок дня»  ( 3 клас )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Годинник. Розпорядок дня.

Мета: формувати навички вживання нових лексичних одиниць у мовленні, вміння читати, розуміти, вимовляти та використовувати ЛО з теми;

розвивати фонематичний слух, здібності учнів до комунікації, вміння спілкуватися іноземною мовою;

виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, почуття раціонального використання часу, вміння бути організованими та активними, розширювати кругозір учнів.

Обладнання: підручник для 3 класу ( О. Карп’юк ), робочі зошити, макет годинника, тематичні картки,  аудіододаток  до підручника.

 

                                         Хід уроку

  1. Організаційний момент                                                                              
  1. Привітання

Т: Good morning, children

Ps: Good morning, teacher

T: I’m glad to see you today. Sit down, please. How are you?

Ps: We are fine, thank you.

T: Who is on duty today?

P: I am.

T: Who is absent?

P: All are present (……)

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку

T: Dear children, the topic of  our lesson is “A Pupil’s Routine”. Today we’ll continue our conversation about our school and our everyday activities. We’ll also remember how to know the time and tell about it in English.

  1. Уведення в іншомовне середовище

    а) повторення ЛО теми ( гра з м’ячем ( T-Ps );

    в) фонетична зарядка

     T: Listen, repeat and read: 

  I:  :  teacher, reading, season, clean, please;

      :  bag , blackboard, Maths, Saturday;

      :  summer, colour, Sunday, Monday, sum;

      :  farm, father, art, after.

    с) хорове повторення вірша

      T: Let’s recite the poem “A Good Rule”

Mind the clock
And keep the rule:
Always come
In time to school ( див. Додаток )

II. Основна частина
1. Бесіда
    Пояснення вчителем (годинник)
T: On the face of the clock there are 12 numbers-вчитель демонструє модель годинника. Порахуємо поділки на годиннику (1-12)(хором)
A small hand points the hours,a big hand points the minutes. There are 24 hours in a day.
     T-Ps: What time is it now?

     Ps: It’s …… o’ clock.

2. Робота з картками  на дошці ( робота в групах )

 1 група

Match ( поєднай )

                                            

C:\Users\Денис\Desktop\teaching_time_2.jpg                    

C:\Users\Денис\Desktop\teaching_time_2.jpgC:\Users\Денис\Desktop\teaching_time_2.jpg                                            It’s five o’clock

 

 

 

 

 

                                          It’s six o’clock

 

 

 

 

                                

                                         It’s four o’clock

 

 

 

 

2 група

C:\Users\Денис\Desktop\ClockFaceTemplate_Belle.jpgDraw the hands (намалюй стрілки)

 

      

 

 

                                  It’s ten o’clock

 

 

 

C:\Users\Денис\Desktop\ClockFaceTemplate_Belle.jpg

C:\Users\Денис\Desktop\ClockFaceTemplate_Belle.jpg                

                                    It’s nine o’clock

 

 

 

 

 

 

                                   It’s six o’clock

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Повторення днів тижня ( хорове повторення з опорою на

 плакат );

  1. Аудіювання

а) бесіда з учнями перед прослуховуванням:

- Whom can you see on the picture?

- Where are the children?

b) прослуховування тексту ( ex. 1(p.60));

c) визначення рівня розуміння тексту:

   true/false

1)T: Listen and show  the green card and say “yes” if the sentence is  true  and  show the red card and say “no”  if the sentence is false.

  • It is Monday today
  • It is Tuesday today
  • It is four o’clock
  • Kate must go to school
  • Kate must go to the chess club

2) T-Ps:

Answer the questions:

  • What day is it today?
  • What time is it?
  • What Kate must do?
  1. Складання діалогів з опорою на малюнок ( «акваріум» )

                 T: We have two teams :  the team of clocks and the teams of  days of the 

                      weeks. Ask each other “What day is it today?” and “What time is it?”

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Повторення пісні про розклад дня ( с.65 )

T: Let’s  listen and sing the song.

  1. Читання і переклад тексту ( «ланцюжок» ) ( впр.1 (с.68))

T: Open your books on page 68 and read and translate the text ( one by one)

  1. Cкладання речень до малюнків ( «незакінчене речення»)

( робота в групах )

T: You have some pictures and parts of the sentences. Your task is to make up sentences according to the sentences and read them showing the pictures. ( див. додаток)

  1. Розташування словосполучень з теми «Розклад дня» в правильному порядку ( робота в групах )

T: You see the word-combinations on the topic on the blackboard.

    Put them in the correct order. 

  1. Письмо.

T: Open your copybooks, write down the date and do the exercise using the  CD.

 

III. Заключна частина уроку

 

  1. Домашнє завдання

( Скласти розповідь про свій робочий день)

T: Your homework is to make up a story about your working day.

  1. Підведення підсумків уроку

Бесіда T-Ps:

T.: I liked your work  today . Did you like our today’s lesson? What did you learn to speak about today?

 

 

 

                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
2117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку