Календарно – тематичне планування з предмету «Історія України» Зленко Альона (9-Б клас) (35год., 1 год./тиждень)
Згідно оновленої програми для учнів 5 – 9 класів: «Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи», затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Результат навчально-пізнавальної діяльності |
Примітка |
|||||
І семестр
|
ІІ семестр
|
||||||||
1.
|
|
|
Вступ. Сутність Нового часу. Новий час в історії України. “Довге ” XIX століття. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
пояснити чинники та механізми змін у чисельності, соціальному й національному складі населення України. |
|
||||
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVIІІ - у першій половині XIX ст. |
|||||||||
2.
. |
|
|
Українські землі в системі міжнародних відносин. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
обґрунтувати судження про історичне значення діяльності Івана Котляревського, Тараса Шевченка, Миколи Костомарова, Пантелеймона Куліша. |
|
||||
3. |
|
|
Соціально-економічний розвиток. |
|
|||||
4.
|
|
|
Початок промислового перевороту. |
|
|||||
5.
|
|
|
Початок українського національного відродження |
|
|||||
6. |
|
|
Польський національно-визвольний і російський опозиційний рухи на території України. |
|
|||||
7. |
|
|
Практичне заняття. Програмові документи Кирило- Мефодіївського братства. |
|
|||||
8. |
|
|
Урок узагальнення. |
|
|||||
Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIІІ- у першій половині XIX ст. |
|||||||||
9.
|
|
|
Соціально-економічне становище українського населення. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
обґрунтувати судження про історичне значення діяльності Маркіяна Шашкевича, Олександра Духновича. |
|
||||
10. |
|
|
Пробудження національного життя в Західній Україні. «Руська трійця». |
|
|||||
11. |
|
|
Європейська революція 1848 – 1849 років на українських землях. |
|
|
||||
12. |
|
|
Практичне заняття. Альманах «Русалка Дністровая». |
|
|
||||
13. |
|
|
Урок узагальнення. |
|
|
||||
Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця України кінця XVIII-першої половини XIX ст. |
|||||||||
14. |
|
|
Розвиток культури. Освіта і наука. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
розпізнати й описати пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва, виконані під впливом художніх принципів класицизму і романтизму. |
|
||||
|
|
|
|
|
|||||
15. |
|
|
Розвиток Української літератури. |
|
|||||
16. |
|
|
Розвиток мистецтва. |
|
|||||
17. |
|
|
Практичне заняття. Повсякденне життя. |
|
|||||
18. |
|
|
Наш край наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст. |
|
|||||
19. |
|
|
Урок узагальнення. |
|
|||||
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині XIX ст. |
|||||||||
20. |
|
|
Українське питання у контексті міжнародних відносин. |
Знаю:
Розумію:
|
|
||||
21. |
|
|
Ліквідація кріпацтва та реформи 1860 – 1870-х років. |
|
|||||
22. |
|
|
Формування ринкових відносин. |
|
|||||
23. |
|
|
Суспільно-політичний рух наприкінці 50-х у 70—ті рр.. |
|
|||||
24. |
|
|
Суспільно-політичний рух у 70-90-х рр. |
|
|||||
25. |
|
|
Національне відродження кримських татар. |
|
|||||
26. |
|
|
Зародження робітничого і соціал-демократичного рухів. |
|
|||||
27. |
|
|
Практичне заняття. Культурницький етап національного відродження на українських землях у складі Російської імперії: суспільні виклики. |
Умію:
обґрунтувати судження про історичне значення діяльності Володимира Антоновича, Михайла Драгоманова, Ісмаїла Гаспринського |
|
||||
28. |
|
|
Урок узагальнення. |
|
|||||
Розділ 5. ЗахідноУкраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст. |
|||||||||
29. |
|
|
Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель у другій половині ХІХ. |
Знаю:
Розумію:
Умію:
|
|
||||
30. |
|
|
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 50-70 х рр. ХІХ ст. |
|
|||||
31. |
|
|
Діяльність галицьких народовців. |
|
|||||
32. |
|
|
Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно-політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині ХІХ ст. |
|
|||||
33. |
|
|
Практичне заняття. Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях. |
|
|||||
34. |
|
|
Наш край у другій половині ХІХ ст. |
|
|||||
35. |
|
|
Урок узагальнення |
|
|||||