читання
(за підручником Н. Богданець-Білоскаленко, Ю.Шумейко)
(3,5 год на тиждень)
І семестр
№з\р план |
№з\р факт |
Зміст уроку |
Дата |
Примітки |
|
|
|
Вже літо догоріло |
|
С.4-7 |
|
|
|
Оповідання. Дз.Матіяш «Дівчинка і море» |
|
С.7-8 |
|
|
|
Заглядає у вікно вересень-рум’янець
|
|
С.9-10 |
|
|
|
В.Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»
|
|
С.10-11 |
|
|
|
В.Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»
|
|
С.12-14 |
|
|
|
Л.Компанієць «Отак у нас щодня»
|
|
С.15-17 |
|
|
|
Робота з дитячою книгою №1 Пісня О.Положинського та Руслани «У ритмі серця» |
|
С.5-7 |
|
|
|
О.Вишня «Любіть книжку»
|
|
С.17-18 |
|
|
|
І.Андрусяк «Про вміння читати», «Двісті ігор» Вірш напам'ять |
|
С.19-22 |
|
|
|
О.Сенатович «Тиждень книжки»
|
|
С.22-23 |
|
|
|
Дім, де живуть книжки.
|
|
С.23-24 |
|
|
|
Досліджуємо медіа. З історії книги. |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Діагностична робота №1. Аудіювання. |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №2 І.Андрусяк Вірші для дітей.
|
|
С.12-19 Вдома с. 20-31 |
|
|
|
Узагальнення знань з розділу |
|
С.25 |
|
|
|
Осінній плащ природа одягає
|
|
С.26-28 |
|
|
|
Легенда «Бабине літо»
|
|
С.28-29 |
|
|
|
О.Буцень «Полохливий гриб»
|
|
С.30-32 |
|
|
|
О.Буцень «Полохливий гриб»
|
|
С.30-32 |
|
|
|
Л.Федорова «Осінні пахощі» |
|
С.32-35 |
|
|
|
Робота з дитячою книгою №3 І.Андрусяк П’єса «Як подружитисяі з Чакалкою»
|
|
С.20-31 Вдома с.32-41 |
|
|
|
Н.Приходько «Жовтень»
|
|
С.35-37 |
|
|
|
О.Копиленко «Хіба від нічого так тікають» |
|
С.37-39 |
|
|
|
Узагальнення знань з розділу |
|
С.40 |
|
|
|
Досліджуємо медіа. Осінні свята |
|
Добір матеріалу |
|
|
|
Діагностична робота №2. Навичка читання (писмово) |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №4 Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка або чому не всі поросята брудні» |
|
С.32-41 |
|
|
|
Батьківщина в нас одна Ю. Хандожинська «Батьківщина» |
|
С.41-42 |
|
|
|
М. Морозенко «Мандруючи Україною» Вірш напам'ять |
|
С.42-44 |
|
|
|
Державні символи України
|
|
С.42-44 |
|
|
|
Тризуб: закодоване повідомлення від наших предків |
|
С.45 |
|
|
|
А. Камінчук «Наша столиця»
|
|
С.46 |
|
|
|
Легенда про дівчину-Україну
|
|
С.47-48 |
|
|
|
Робота з дитячою книгою №5 Анатолій Качан Вірші для дітей. |
|
С.42-49 Вдома с. 50-55 |
|
|
|
Т. Череп-Пероганич .Уривки з п’єси «Вітерець і Україна» |
|
С.48-51 |
|
|
|
Т. Череп-Пероганич. Уривки з п’єси «Вітерець і Україна»(Інсценізація) |
|
С.48-51 |
|
|
|
Мова кожного народу неповторна і своя Вірші – скоромовки, вірші- безкінечники. |
|
С.52-55 |
|
|
|
Узагальнення знань з розділу
|
|
С.56 |
|
|
|
Казка в гості завітала |
|
С.57-58 |
|
|
|
Казка «Добро і зло» (За Н. Поклад)
|
|
С.58-60 |
|
|
|
Робота з дитячою книгою №6 В. Вздульська «Потяги» |
|
С.50-55 |
|
|
|
Болгарська народна казка «Гостинні мурашки»
|
|
С.61-62 |
|
|
|
Коли пінгвіни були ще зеленими ( За С. Товстенком)
|
|
С.62-64 |
|
|
|
Коли пінгвіни були ще зеленими ( За С. Товстенком)
|
|
С.64-66 |
|
|
|
Віршована казка. Н.Забіла «Вередливі жабки» |
|
С.66-68 |
|
|
|
Ю.Ярмиш «Музична історія»
|
|
С.68-71 |
|
|
|
Ю.Ярмиш «Музична історія»
|
|
С.68-71 |
|
|
|
Робота з дитячою книгою №7 В.Голобородько Вірші для дітей. |
|
С.56-59 |
|
|
|
Іван Франко «Три міхи хитрощів»
|
|
С.72-75 |
|
|
|
Діагностична робота №3. Робота з літературним твором. |
|
|
|
|
|
За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом»
|
|
С.75-77 |
|
|
|
За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом»
|
|
С.77-78 |
|
|
|
За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом»
|
|
С.78-80 |
|
|
|
Узагальнення знань з розділу
|
|
С.81 |
|
читання
(за підручником Н. Богданець - Білоскаленко, Ю. Шумейко)
(3,5 год на тиждень)
ІІ семестр
№з\р план |
№з\р факт |
Зміст уроку |
Дата |
Примітки |
|
Вже перший сніг кружляє над землею… |
|||||
|
|
В. Діденко «Зимонька-зима». Вірш про зиму напам’ять. С. 82-83 |
|
|
|
|
|
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима» с. 83-84 |
|
|
|
|
|
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима»(продовження роботи) с. 83-86 |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №8 Л. Вороніна «Пригоди голубого папуги» |
|
с. 60-73 |
|
|
|
Н. Карпенко «Грудень», Т. Масенко «Грудень» с.87-88 |
|
|
|
|
|
«Спасибі лісникові» за Г. Демченко, с 88-89 |
|
|
|
|
|
О. Копиленко «Їдальня для птахів» с.89-91 |
|
|
|
|
|
Ребуси. О. Олесь «Снігурі» (напам’ять), с 92-93 |
|
|
|
|
|
За В. Скуратівським «Сію, сію, посіваю…», с 93-96 |
|
|
|
|
|
За О .Зубер «Смачний носик» Р. Завадович «Миколаїв подарунок», с 96-98 |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №9 Л. Вороніна «Пригоди голубого папуги» |
|
с. 60-73 |
|
|
|
За Ю. Ран Легенда «Святий Миколай», с.98-100 |
|
|
|
|
|
І. Жиленко « У гостях у Діда Мороза», с.100-101 |
|
|
|
|
|
І. Андрусяк «Зайчикове різдво», с. 101-103 |
|
|
|
|
|
За В. Струтинським «Чому рипить сніжок», с.103-104 |
|
|
|
|
|
Н .Кир’ян «Зимові слова», Т. Строкач «Рік добігає до кінця», с. 105-106 |
|
|
|
|
|
Н. Карпенко «Зимові прикмети у віршах» В .Моруга «Нічка новорічка». С. 106-107 |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №10 М. Савка «Казка про старого лева» |
|
с.74-79 |
|
|
|
Узагальнення знань з розділу, с. 108 |
|
|
|
|
|
Діагностична робота №1. Аудіювання. |
|
|
|
Пригоди і фантастика |
|||||
|
|
Читання з передбаченням Г. Вдовиченко «Мишкова домашня миша», с109-111 |
|
|
|
|
|
Читання з передбаченням Г. Вдовиченко «Мишкова домашня миша», с.109-112 |
|
|
|
|
|
За Дж. Родарі «Шоколадна дорога», с.113-114 |
|
|
|
|
|
О. Чаклун «Малюк» (уривок з повісті), с. 114-115 |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №11 Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака» |
|
с. 88-91 |
|
|
|
Читання з передбаченням В. Рутківський «Гості на мітлі», с. 116-118 |
|
|
|
|
|
Читання з передбаченням В. Рутківський «Гості на мітлі», с. 116-119 |
|
|
|
|
|
За І. Розбудько «Я зніматимуся в кіно», с. 120-122 |
|
|
|
|
|
Узагальнення знань з розділу. С. 123 |
|
|
|
Науково- художні твори |
|||||
|
|
За О. Караванською « Вишиванка», с.124-126 |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №12 Сашко Дерманський «Маляка- принцеса Драконії» |
|
с. 96-99 |
|
|
|
За Н. Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом», с.129-131 |
|
|
|
|
|
За Н. Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом»(продовження), с. 129-133 |
|
|
|
|
|
Узагальнення знань з розділу, с.134 |
|
|
|
Була весна весела, щедра ,мила… |
|||||
|
|
За О. Буценем «Як приходить весна», с.135-136 |
|
|
|
|
|
Діагностична робота №2. Навичка читання (письмово) |
|
|
|
|
|
А. Царук «Аромат весни», с.136-137 |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №13 Сашко Дерманський «Маляка- принцеса Драконії» |
|
|
|
|
|
Леся Українка «Стояла я і слухала весну», «Давня весна» ( вивчити напам’ять), с. 137-139 |
|
|
|
|
|
Акровірш і байка. Л. Глібов «Ластівка і шуліка» ( вивчити напам’ять), с.139-142 |
|
|
|
|
|
Т. Шевченко «Село»(вивчити напам’ять ), с.142-143 |
|
|
|
|
|
З. Мензатюк «Квіти з Петриківки», с. 143-146 |
|
|
|
|
|
З. Мензатюк «Квіти з Петриківки», с. 143-146 |
|
|
|
|
|
Узагальнення знань з розділу. С. 147 |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №14 Г. Вдовиченко «Найдовші вуса» |
|
с.100-105 |
|
Гумористичні твори |
|||||
|
|
І. Андрусяк «Хмари» ,с. 148-149 |
|
|
|
|
|
Д. Білоус «Кожну літеру ціни», с. 149-150 |
|
|
|
|
|
За С. Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті),с.150-154 |
|
|
|
|
|
За С. Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті),с.154-155 |
|
|
|
|
|
Узагальнення знань з розділу. С. 156-157 |
|
|
|
|
|
Прокопенко І.М. «Як Василько порозумнішав» |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №15 Г. Вдовиченко «36,6 котів» |
|
|
|
|
|
Ткач Д.В. «Моя мама» |
|
|
|
|
|
Вахніна Л.М. «Моя мама найкраща…»
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота №3. Робота з літературним твором. |
|
|
|
|
|
Кундишова Е.А. «Пригоди з бубликом» |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №16 В.Нестайко « Кузя, Зюзя і компанія»https://www.youtube.com/watch?v=fAN0uLd6aoE |
|
|
|
|
|
Комар Б.П. «Про цукерки» |
|
|
|
|
|
Олесюк Л.М. «Михасів борщ» |
|
|
|
|
|
Ярмиш Ю.Ф. «Стара історія» |
|
|
|
|
|
Казкові герої (https://derevo-kazok.org/tales-gellery/ ) |
|
|
|
|
|
Казкові герої (https://derevo-kazok.org/tales-gellery/ ) |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №17Література для читання влітку |
|
|
|
|
|
Підсумок за рік
|
|
|
|