Літературне читання
Календарно-тематичне планування складено згідно
Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.., для закладів загальної середньої освіти 3-4 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22.
Підручник: «Українська мова та читання, частина 2» 4 клас
Автор: Н.Богданець-Білоскаленко
Видавництво «Грамота» ,2021 рік
І семестр
55 год
3,5 год/тиждень
Тематичні діагностувальні роботи |
||
|
І семестр |
ІІ семестр |
Аудіювання |
1 |
1 |
Читання в голос |
1 |
1 |
Читання мовчки |
1 |
1 |
Усний переказ (2-4 клас) |
1 |
|
Робота з літературним твором/ медіатекстом |
|
1 |
Читання напам’ять віршованих творів (2-4 клас) |
4 в. |
4 в. |
Читання напам’ять прозових творів (3-4 клас) |
|
1 уривок оповідання |
Усього |
4 |
5 |
№ з/п |
Зміст уроку
|
Підручник |
Дата |
При- мітка |
||
Тема 1. Непомітно прийшла в гості загадкова гостя – осінь (10 год) |
|
|||||
1 |
О. Зубер «Осінь» О. Кротюк «Осіннє» |
4-6 |
2.09 |
|
||
2 |
Ю.Смаль « Артемкові друзі» |
6-9 |
5.09 |
|
||
3 |
За В. Пархоменком «Верес» |
9-10 |
6.09 |
|
||
4 |
С. Жупанин «Осіння пожежа», С. Пасенюк «Осінній лист». Вірш напам’ять |
11-12 |
9.09 |
|
||
5 |
Робота з дитячою книгою. |
|
10.09 |
|
||
6 |
Гумористичні твори. Г.Бойко «Історія з географією» |
13-14 |
12.09 |
|
||
7 |
Г. Бойко «Веремій» |
14-15 |
13.09 |
|
||
8 |
За Я. Стельмахом «День народження»
|
16-18 |
16.09 |
|
||
9 |
Діагностувальна робота №1 Усний переказ.
|
|
19.09 |
|
||
10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з теми: «Непомітно прийшла в гості загадкова гостя – осінь» |
19 |
20.09 |
|
||
Тема 2. Мій дім — це мій край, на ім’я Україна (17 год) |
|
|
|
|||
11 |
Введення в розділ. Н. Карпенко «Мій дім — це мій край, на ім’я Україна» |
|
23.09 |
|
||
12 |
За А. Григоруком «Про наш прапор» П.Чубинський Гімн України (напам’ять) |
21-23 |
24.09 |
|
||
13 |
Робота з дитячою книгою |
|
26.09 |
|
||
14 |
С. Коробова «Наш прапор», «З Україною в серці» |
24-25 |
27.09 |
|
||
15 |
За І. Боднарчуком «Михасева зустріч із Канадою» |
25-27 |
30.09 |
|
||
16 |
За І. Боднарчуком «Михасева зустріч із Канадою».Складання плану |
25-27 |
3.10 |
|
||
17 |
В. Івасюк «Моя пісня». |
28 |
4.10 |
|
||
18 |
За Б. Гошовським «Слава не поляже».Запорожжя |
28-30 |
7.10 |
|
||
19 |
За Б. Гошовським «Слава не поляже» Козаки. Запорозька Січ |
30-32 |
8.10 |
|
||
20 |
Робота з дитячою книгою |
|
10.10 |
|
||
21 |
В. Терен «Так любімо Україну!»
|
32-33 |
11.10 |
|
||
22 |
О.Забужко « Мова кожного народу неповторна і своя» Вірш напам’ять |
33-34 |
14.10 |
|
||
23 |
За З. Мензатюк «Ангел Золоте Волосся» Розділ 2. Несподіваний гість |
34-36 |
17.10 |
|
||
24 |
За З. Мензатюк «Ангел Золоте Волосся» Розділ 3. Хлопчина з минулого |
37-40 |
18.10 |
|
||
25 |
За З. Мензатюк «Ангел Золоте Волосся» Розділ 3. Хлопчина з минулого( продовження роботи) |
40-42 |
21.10 |
|
||
26 |
Діагностувальна робота № 2. Аудіювання. |
43 |
22.10 |
|
||
27 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з дитячою книгою |
|
24.10 |
|
||
Тема 3. Немає мудріших,ніж народ, учителів (12 год) |
|
|
|
|||
28 |
Усна народна творчість. Прислів’я. Приказки. Усмішки. |
44-46 |
25.10 |
|
||
29 |
Казки. «Золота пшениця» Українська народна казка |
47-50 |
4.11 |
|
||
30 |
«Золота бджілка». Татарська народна казка Уривок з казки напам’ять (1 абзац) |
51-52 |
7.11 |
|
||
31 |
Легенди. «Хліб і золото» |
52-54 |
8.11 |
|
||
32 |
Легенди про міста України «Кривий Ріг», «Львів» |
54-55 |
11.11 |
|
||
33 |
Міфи. Цікавинки із скриньки. |
56-57 |
12.11 |
|
||
34 |
Робота з дитячою книгою |
|
14.11 |
|
||
35 |
Слов’ янський міф « Перун» “Подвиг Прометея» Давньогрецький міф |
57-58 |
15.11 |
|
||
36 |
Діагностувальна робота № 3.Читання вголос. |
59-60 |
18.11 |
|
||
37 |
Аналіз діагностувальної роботи. Притча «Премудра притча», «Яблуня» Народна притча |
60-61 |
21.11 |
|
||
38 |
Українські народні пісні «Вийшли в поле косарі», |
62-63 |
22.11 |
|
||
39 |
Українські народні пісні «Ой зелене жито, зелене...» Вивчити напам’ять. Узагальнення знань з теми: «Немає мудріших, ніж народ, учителів» |
64-65 |
25.11 |
|
||
Тема 4. Літературні казки (15 год) |
|
|
|
|||
40 |
Введення в розділ. За О. Іваненко «Дубок» |
66-67 |
26.11 |
|
||
41 |
Робота з дитячою книгою |
|
28.11 |
|
||
42 |
За О. Іваненко «Дубок»( продовження) |
67-69 |
29.11 |
|
||
43 |
За О. Іваненко «Дубок»( продовження) |
70-71 |
2.12 |
|
||
44 |
Діагностувальна робота№ 4. Читання мовчки |
|
5.12 |
|
||
45 |
Аналіз діагностувальної роботи. В.Симоненко « Подорож у країну Навпаки» |
72-73 |
6.12 |
|
||
46 |
В.Симоненко « Подорож у країну Навпаки» (продовження) |
74-76 |
9.12 |
|
||
47 |
С.Дерманський « Царство Яблукарство» |
77-78 |
10.12 |
|
||
48 |
Робота з дитячою книгою |
|
12.12 |
|
||
49 |
С.Дерманський « Царство Яблукарство» |
78-79 |
13.12 |
|
||
50 |
С.Дерманський « Царство Яблукарство» |
80-81 |
16.12 |
|
||
51 |
Френк Баум « Чарівні цукерки» |
83-84 |
19.12 |
|
||
52 |
Френк Баум « Чарівні цукерки» (продовження) |
85-86 |
20.12 |
|
||
53 |
Френк Баум « Чарівні цукерки»(продовження) |
87-89 |
23.12 |
|
||
54 |
Узагальнення знань з теми: «Літературні казки» |
90 |
24.12 |
|
||