Календарно-тематичне планування з літературного читання складено згідно Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.., для закладів загальної середньої освіти 3-4 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22.
Підручник: «Українська мова та читання, частина 2» 3 клас Автор:Н.Богданець-Білоскаленко Видавництво «Грамота» ,2020 рік І семестр 52 год 3,5 год /тиждень
Літературне читання
Календарно-тематичне планування складено згідно
Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.., для закладів загальної середньої освіти 3-4 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22.
Підручник: «Українська мова та читання, частина 2» 3 клас
Автор:Н.Богданець-Білоскаленко
Видавництво «Грамота» ,2020 рік
І семестр
52 год
3,5 год /тиждень
№ |
Зміст уроку |
Підручник |
Дата |
Примітки |
|
Тема1.Вже літо догоріло…(15год) |
|||||
|
Швидко промайнуло літо… О. Лущевська «Літо прострибало ...» Поняття «рима». «Фотографування метелика» «Цвіркунові скрипочки» В. Голобородько |
С.4-7 |
|
|
|
|
Оповідання. Дз. Матіяш «Дівчинка і море» |
С.7-8 |
|
|
|
|
Заглядає у вікно вересень-рум’янець |
С.9-10 |
|
|
|
|
В.Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі» |
С.10-11 |
|
|
|
|
В.Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі» |
С.12-14 |
|
|
|
|
Л.Компанієць «Отак у нас щодня» |
С.15-17 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №1 Пісня О. Положинського та Руслани «У ритмі серця» |
С.5-7 |
|
|
|
|
О.Вишня «Любіть книжку» |
С.17-18 |
|
|
|
|
І.Андрусяк «Про вміння читати», «Двісті ігор» Вірш напам'ять |
С.19-22 |
|
|
|
|
О.Сенатович «Тиждень книжки» |
С.22-23 |
|
|
|
|
Дім, де живуть книжки. |
С.23-24 |
|
|
|
|
Досліджуємо медіа. З історії книги. |
Добірматеріалу |
|
|
|
|
Діагностувальна робота Аудіювання. |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з дитячою книгою №2 І.Андрусяк Вірші для дітей. |
С.12-19 Вдома с. 20-31 |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми |
С.25 |
|
|
|
Тема2.Осінній плащ природа одягає(12год) |
|||||
|
В.Біанки «Дедалі частіше хмуриться небо…» В.Діденко «Восени» Вірш напам'ять |
С.26-28 |
|
|
|
|
Легенда «Бабине літо» |
С.28-29 |
|
|
|
|
О.Буцень «Полохливий гриб» |
С.30-32 |
|
|
|
|
О.Буцень «Полохливий гриб» |
С.30-32 |
|
|
|
|
Л.Федорова «Осінні пахощі» |
С.32-35 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №3 І.Андрусяк П’єса «Як подружитисяі з Чакалкою» |
С.20-31 Вдома с.32-41 |
|
|
|
|
Н.Приходько «Жовтень» |
С.35-37 |
|
|
|
|
О.Копиленко «Хіба від нічого так тікають?» |
С.37-39 |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми |
С.40 |
|
|
|
|
Досліджуємо медіа. Осінні свята |
Добір матеріалу |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №4 Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка або чому не всі поросята брудні» |
С.32-41 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота Навичкачи та читання мовчки (письмово)
|
|
|
|
|
Тема2.Батьківщина в нас одна |
|||||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Батьківщина в нас одна Ю. Хандожинська «Батьківщина» |
С.41-42 |
|
|
|
|
М. Морозенко «Мандруючи Україною» Вірш напам'ять |
С.42-44 |
|
|
|
|
Державні символи України |
С.42-44 |
|
|
|
|
Тризуб: закодованеповідомленнявід наших предків |
С.45 |
|
|
|
|
А. Камінчук «Наша столиця» |
С.46 |
|
|
|
|
Легенда про дівчину-Україну |
С.47-48 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №5 Анатолій Качан Вірші для дітей. |
С.42-49 Вдома с. 50-55 |
|
|
|
|
Т. Череп-Пероганич .Уривки з п’єси «Вітерець і Україна» |
С.48-51 |
|
|
|
|
Мова кожного народу неповторна і своя Вірші – скоромовки, вірші- безкінечники |
С.52-55 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота Усний переказ |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з розділу |
С.56 |
|
|
|
Тема 3. Казка в гості завітала |
|||||
|
Термін «Казка». Н Красоткіна «Казка» |
С.57-58 |
|
|
|
|
Казка «Добро і зло» (За Н. Поклад) |
С.58-60 |
|
|
|
|
Болгарська народна казка «Гостинні мурашки» |
С.50-55 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №6 В. Вздульська «Потяги» |
С.61-62 |
|
|
|
|
Коли пінгвіни були ще зеленими ( За С. Товстенком) |
С.62-64 |
|
|
|
|
Коли пінгвіни були ще зеленими( За С. Товстенком) |
С.64-66 |
|
|
|
|
Віршована казка. Н.Забіла «Вередливі жабки» |
С.66-68 |
|
|
|
|
Ю. Ярмиш Музична історія» |
С.68-71 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №7 В.Голобородько Вірші для дітей. |
С.56-59 |
|
|
|
|
Іван Франко «Три міхи хитрощів» |
С.72-75 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота Читання вголос |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом» |
С.75-77 |
|
|
|
|
За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом»
|
С.77-80 |
|
|
|
|
Узагальнення знань з розділу. |
С. 81 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №8 Казка "Друга в скруті пізнаєш"
|
|
|
|
|
ІІ -семестр Тема 4. Вже перший сніг кружляє над землею… (20год) |
|||||
|
В. Діденко «Зимонька-зима». Вірш про зиму |
С. 82-83 |
|
|
|
|
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима» |
с. 83-84 |
|
|
|
|
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима»(продовження роботи) |
с. 83-86 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №9 Л. Вороніна «Пригоди голубого папуги»
|
|
|
|
|
|
Н. Карпенко «Грудень», Т. Масенко «Грудень»
|
с.87-88
|
|
|
|
|
«Спасибі лісникові» за Г. Демченко |
с 88-89 |
|
|
|
|
О. Копиленко «Їдальня для птахів» |
с.89-91 |
|
|
|
|
Ребуси. О. Олесь «Снігурі» Вірш напам'ять |
с.92-93 |
|
|
|
|
За В. Скуратівським «Сію, сію, посіваю…» |
с. 93-96 |
|
|
|
|
За О . Зубер «Смачний носик» |
с.96-98 |
|
|
|
|
Р. Завадович «Миколаїв подарунок» |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №10 Л. Вороніна «Пригоди голубого папуги»
|
|
|
|
|
|
За Ю. Ран Легенда «Святий Миколай» |
с.98-100 |
|
|
|
|
І. Жиленко « У гостях у Діда Мороза» |
с.100-101 |
|
|
|
|
І. Андрусяк «Зайчикове різдво» |
с. 101-103 |
|
|
|
|
За В. Струтинським «Чому рипить сніжок» |
с.103-104 |
|
|
|
|
Н .Кир’ян «Зимові слова», Т. Строкач «Рік добігає до кінця» Вірш напам'ять |
с. 105-106 |
|
|
|
|
Н. Карпенко «Зимові прикмети у віршах» |
с. 106-107 |
|
|
|
|
В .Моруга «Нічка новорічка» |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №11 М. Савка «Казка про старого лева»
|
|
|
|
|
|
Узагальнення знань з розділу «Вже перший сніг кружляє над землею…» |
с. 108 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота . Аудіювання |
|
|
|
|
Пригоди і фантастика (9год) |
|||||
|
Аналіз діагностувальної роботи.Читання з передбаченням Г. Вдовиченко «Мишкова домашня миша» |
с109-111 |
|
|
|
|
Читання з передбаченням Г. Вдовиченко «Мишкова домашня миша» |
с.109-112 |
|
|
|
|
За Дж. Родарі «Шоколадна дорога» |
с.113-114 |
|
|
|
|
О. Чаклун «Малюк»
|
с. 114-115 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №12 Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака»
|
|
|
|
|
|
Читання з передбаченням В. Рутківський «Гості на мітлі» |
|
|
|
|
|
Читання з передбаченням В. Рутківський «Гості на мітлі» |
с. 116-118 |
|
|
|
|
За І. Розбудько «Я зніматимуся в кіно» |
с. 116-119 |
|
|
|
|
Узагальнення знань з розділу «Пригоди і фантастика» |
с. 120-122 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять прозових творів |
с.123 |
|
|
|
Науково- художні твори (5год) |
|||||
|
Аналіз діагностувальної роботи. За О. Караванською « Вишиванка» |
с.124-126 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №13 С. Дерманський «Маляка- принцеса Драконії»
|
|
|
|
|
|
За Н. Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом»
|
с.129-131
|
|
|
|
|
За Н. Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом»(продовження) |
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань з розділу «Науково- художні твори» |
с.134 |
|
|
|
Була весна весела, щедра ,мила… (11год) |
|||||
|
За О. Буценем «Як приходить весна» |
с.135-136 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Навички читання мовчки (письмово) |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи.А. Царук «Аромат весни» |
с.136-137 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №14 С. Дерманський «Маляка- принцеса Драконії» |
|
|
|
|
|
Л. Українка «Стояла я і слухала весну», |
с. 137-139 |
|
|
|
|
Л. Українка «Давня весна» Вірш напам'ять |
|
|
|
|
|
Акровірш і байка. Л. Глібов «Ластівка і шуліка»
|
с.139-142 |
|
|
|
|
Т. Шевченко «Село» Вірш напам'ять |
с.142-143 |
|
|
|
|
З. Мензатюк «Квіти з Петриківки» |
с. 143-146 |
|
|
|
|
З. Мензатюк «Квіти з Петриківки» |
с. 143-146 |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація з теми «Була весна весела, щедра ,мила…» |
С. 147 |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №15 Г. Вдовиченко «Найдовші вуса» |
|
|
|
|
Гумористичні твори(17год) |
|||||
|
І. Андрусяк «Хмари» |
с. 148-149 |
|
|
|
|
Д. Білоус «Кожну літеру ціни» |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №16 З.Мензатюк « Небилиці про рукавиці»
|
с. 149-150 |
|
|
|
|
За С. Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті) |
с.150-151 |
|
|
|
|
За С. Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті) (Продовження) |
151- 155 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Прокопенко І.М. «Як Василько порозумнішав» |
С. 156-157 |
|
|
|
|
Прокопенко І.М. «Як Василько порозумнішав» |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №16 В.Нестайко « Кузя, Зюзя і компанія» |
|
|
|
|
|
Ткач Д.В. «Моя мама» |
|
|
|
|
|
Вахніна Л.М. «Моя мама найкраща…» |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота Читання вголос |
|
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи.Кундишова Е.А. «Пригоди з бубликом» |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №17 К. Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба»
|
|
|
|
|
|
Комар Б.П. «Про цукерки» |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №18 Л.Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність» |
|
|
|
|
Комар Б.П. «Про цукерки» |
|
|
|
|
Олесюк Л.М. «Михасів борщ» |
|
|
|
|
Ярмиш Ю.Ф. «Стара історія» |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою №19 Література для читання влітку |
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|