КТП "Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти" 5 клас (до підручника Щупака І.) 70 год.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків історії в 5 класі НУШ. Створено відповідно до модельної навчальної програми "Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5-6 класи" інтегрований курс (авторський колектив Власова Н, Желіба О.,Щупак І та інші)
Перегляд файлу

«Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти», 5 клас

(35 годин)

Модельна навчальна програма «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Власова Н. С., Желіба О. В., Кронгауз В. В., Секиринський Д. О., Щупак І.Я.). До підручника І.Я. Щупак

Тема уроку

Дата

Примітка

Вступ.

  1.  

ЇЇ величність історія

02.09

 

Розділ І. Як пізнають історію?

  1.  

Вимірювання часу тепер і в минулому.

03.09

 

  1.  

Календар і календарні системи

09.09

 

  1.  

Практична робота. Розв’язування хронологічних задач

10.09

 

  1.  

Як рахують час історики

16.09

 

  1.  

Періодизація історії

17.09

 

  1.  

Періодизація історії України

23.09

 

  1.  

Хронологія — наука про час. Що називають плинністю часу?

24.09

 

  1.  

Практична робота. Вчимося рахувати час в історії

30.09

 

  1.  

Географічний простір. Як середовище впливає на людину?

01.10

 

  1.  

Історичний простір та історична карта

07.10

 

  1.  

Практичне заняття. Зібрання світлин, які зберігають пам'ять про минуле вашого населеного пункту

08.10

 

  1.  

Творчий проєкт. Створення карти України

14.10

 

  1.  

Історико-географічний регіон

15.10

 

  1.  

Як змінювалися карти впродовж історії?

21.10

 

  1.  

Практична робота. Вчимося працювати із контурною картою

22.10

 

  1.  

Джерела інформації

04.11

 

  1.  

Творчий проєкт. Створення літопису класу

05.11

 

  1.  

Урок узагальнення.

11.11

 

  1.  

Контроль і корекція навчальних досягнень

12.11

 

Розділ ІІ. Джерела пізнання минулого та сучасного

  1.  

Спеціальні історичні дисципліни

18.11

 

  1.  

Що називають речовим джерелом?

19.11

 

  1.  

Археологія

25.11

 

  1.  

Презентація родинної спадщини (презентація родинних речей, які несуть в собі якусь історичну цінність)

26.11

 

  1.  

Які джерела вважають усними?

02.12

 

  1.  

Творчий проєкт. Збирання старовинних пісень від бабусь та дідусів

03.12

 

  1.  

Коли та як виникли писемні джерела?

09.12

 

  1.  

Практичне заняття. Робота з інформацією історичного змісту. Аналіз писемних історичних джерел

10.12

 

  1.  

Діагностувальна робота за І семестр

16.12

 

  1.  

Урок узагальнення за І семестр

17.12

 

  1.  

Аудіовізуальні джерела

 

 

  1.  

Перегляд історичного фільму

 

 

  1.  

Інтернет як інформаційне середовище

 

 

  1.  

Урок медіаграмотності

 

 

  1.  

Етнографічні джерела — скарбниця традицій

 

 

  1.  

Де та як зберігаються історичні джерела?

 

 

  1.  

Практична робота. Як ми дізнаємось про минуле і сучасне?

 

 

  1.  

Урок узагальнення.

 

 

  1.  

Контроль і корекція навчальних досягнень

 

 

Розділ ІІІ. Історія навколо мене

  1.  

Де можна «побачити» історію?

 

 

  1.  

Віртуальна екскурсія музеями світу

 

 

  1.  

Де можна «почути» історію?

 

 

  1.  

Історія у географічних назвах

 

 

  1.  

Досліджуємо легенди рідного краю

 

 

  1.  

Історична пам’ять та історичні пам’ятки

 

 

  1.  

Практичне заняття. Історичні памятки мого села

 

 

  1.  

Найдавніші пам’ятки архітектури та мистецтва світу

 

 

  1.  

Памятки архітектури та мистецтва України

 

 

  1.  

Історичне краєзнавство

 

 

  1. Р

Робота з Гугл картами

 

 

  1.  

Практична робота. Вчимося створювати екскурсійний маршрут

 

 

  1.  

Урок узагальнення.

 

 

  1.  

Контроль і корекція навчальних досягнень

 

 

Розділ ІV. Дослідники історії

  1.  

Як людина досліджує минуле.

 

 

  1.  

Моя майбутня професія — історик

 

 

  1.  

Досліджуємо історію ліцею

 

 

  1.  

Урок-екскурсія до музею

 

 

  1.  

Навіщо потрібна історія?

 

 

  1.  

«Сенс» історії. Багатоманітність історії

 

 

  1.  

Практична робота. Історичне міні дослідження: «Досліджуємо історію свого роду»

 

 

  1.  

Створюємо родинне дерево

 

 

  1.  

Урок узагальнення. Робота  історичними картами

 

 

  1.  

Урок узагальнення. Робота з документами

 

 

  1.  

Контроль і корекція навчальних досягнень

 

 

  1. І

Урок-гра. Історична вікторина

 

 

  1.  

Підсумкове узагальнення за рік

 

 

  1.  

Лист у майбутнє. Написання листа собі-дорослому.

 

 

  1.  

Резерв

 

 

  1.  

Резерв

 

 

  1.  

Резерв

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Історія України, Планування
Додано
16 вересня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку