Календарно-тематичний план
з української мови та читання для 4 класу
складений відповідно Типовій освітній програмі,
розроблені під керівництвом Р. Б. Шияна,
до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу
(автори І. Большакова, І. Хворостяний)
Кількість годин на тиждень - 2 години (спрощено)
на рік - 70 годин
І семестр - 32 години
№ уроку |
Дата
|
Тема уроку |
Примітка |
|
|
І семестр |
|
|
|
Розділ 1. Мова і мовлення |
|
1 |
06.09. |
Я вивчаю українську мову. Повторення. Текст. Речення. Слово |
|
2 |
07.09. |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення Розвиток мовлення. Інструкція |
|
3 |
13.09. |
Ситуація спілкування. Стилі мовлення. Діалог і монолог. Роди літератури. Розвиток мовлення. Есе. Вхідна діагностична робота. |
|
4 |
14.09. |
Текст. Речення. Однорідні члени речення. Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і |
|
5 |
20.09. |
Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але. Однорідні члени речення. Повторення. Розвиток мовлення |
|
6 |
21.09. |
Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
7 |
27.09. |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
Розділ 2. Звуки і букви |
|
8 |
28.09. |
Орфограма. Поняття про міфи. Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян |
|
9 |
04.10. |
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи |
|
10 |
05.10. |
Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний |
|
11 |
11.10. |
Правопис слів з орфограмою апостроф у корені слова. Міфи |
|
12 |
12.10. |
Розвиток мовлення. Текст-міркування за малюнком |
|
13 |
18.10. |
Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
14 |
19.10. |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
Розділ 3. Лексичне значення слова |
|
15 |
25.10. |
Значення слова. Однозначні та багатозначні слова. Багатозначні слова й омоніми |
|
16 |
26.10. |
Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова. Народна легенда |
|
17 |
08.11. |
Синоніми. Народна байка. Антоніми. Байка. Знайомимося з письменником. Леонід Глібов |
|
18 |
09.11 |
Поняття про фразеологізми. Уживання фразеологізмів. Розвиток мовлення. Щоденник |
|
19 |
15.11. |
Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
20 |
16.11. |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
Розділ 4. Слово. Будова слова |
|
21 |
22.11. |
Повторення про будову слова. Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів |
|
22 |
23.11. |
Творення складних слів. Авторська казка. Знайомимося з письменником. Іван Франко |
|
23 |
29.11. |
Розвиток мовлення. Казка про тварин |
|
24 |
30.11. |
Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
25 |
06.12. |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
Розділ 5. Слово. Частини мови |
|
26 |
07.12. |
Самостійні та службові частини мови. Іменник як частина мови. Відмінювання іменників. Називний відмінок іменників |
|
27 |
13.12. |
Родовий відмінок іменників. Давальний відмінок іменників. Розвиток мовлення. Есе |
|
28 |
14.12. |
Знахідний відмінок іменників. Орудний відмінок іменників |
|
29 |
20.12. |
Місцевий відмінок іменників. Кличний відмінок іменників. Звертання |
|
30 |
21.12. |
Відмінювання іменників у множині. Розвиток мовлення |
|
31 |
27.12. |
Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
32 |
28.12. |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення та узагальнення матеріалу. |
|
Графік проведення діагностичних робіт І семестр
Дата |
Вид роботи |
13.09 21.09. |
Вхідна діагностична робота. Тематична діагностична робота за темою «Мова і мовлення» |
19.10. |
Тематична діагностична робота за темою «Звуки і букви» |
15.11. |
Тематична діагностична робота за темою «Лексичне значення слова» |
30.11. |
Тематична діагностична робота за темою «Слово. Будова слова» |
27.12. |
Тематична діагностична робота за темою «Слово. Частини мови» |