Календарно-тематичний план
з української мови та читання для 4 класу
складений відповідно Типовій освітній програмі,
розроблені під керівництвом Р. Б. Шияна,
до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу
(автори І. Большакова, І. Хворостяний)
Кількість годин на тиждень - 2 години (спрощено)
на рік - 70 годин
ІІ семестр - 38 годин
№ уроку |
Дата
|
Тема уроку |
Примітка |
|
|
ІІ семестр |
|
33 |
17.01 |
Прикметник як частина мови. Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- |
|
34 |
18.01 |
Змінювання прикметників за числами та родами |
|
35 |
24.01 |
Відмінювання прикметників жіночого та середнього роду |
|
36 |
25.01 |
Визначаємо відмінок прикметників. Розрізняємо називний і знахідний відмінки прикметників |
|
37 |
31.01 |
Розрізняємо давальний і місцевий відмінки прикметників |
|
38 |
01.02 |
Відмінювання прикметників у множині |
|
39 |
07.02 |
Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
40 |
08.02 |
Числівник. Правопис числівників 11–20 |
|
41 |
14.02 |
Правопис числівників 40–90, 100 |
|
42 |
15.02 |
Правопис числівників Діагностична робота |
|
43 |
21.02 |
Займенник. Особові займенники. Змінювання особових займенників 1 і 2 особи за відмінками. Повість. Інтерв’ю з автором |
|
44 |
22.02 |
Змінювання особових займенників 3 особи за відмінками. Повість |
|
45 |
28.02 |
Правопис прийменників із займенниками |
|
46 |
01.03 |
Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
47 |
07.03 |
Слово. Частини мови. Дієслово. Розвиток мовлення. Текст-пояснення процесу, явища. |
|
48 |
08.03 |
Знайомимося з письменником. Тарас Шевченко. Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії. |
|
49 |
14.03 |
Неозначена форма дієслова. Оповідання. Запитання до автора |
|
50 |
15.03 |
Змінювання дієслів за часами. Оповідання. Запитання до автора |
|
51 |
21.03 |
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами |
|
52 |
22.03 |
Дієслова минулого часу. Дієслова на -ся, -сь |
|
53 |
04.04 |
Правопис дієслів із не. Розвиток мовлення. Новина |
|
54 |
05.04 |
Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
55 |
11.04 |
Поняття про прислівник . Прислівники-синоніми й антоніми |
|
56 |
12.04 |
Правопис прислівників. Оповідання. Розвиток мовлення. Текст-розповідь |
|
57 |
18.04 |
Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
58 |
19.04 |
Службові частини мови. Прийменник. Сполучник |
|
59 |
25.04 |
Розвиток мовлення. Текст-розповідь із елементами опису. Вигук. Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
|
|
Розділ 6. Словосполучення і речення |
|
60 |
26.04 |
Словосполучення і речення. Види речень за метою висловлювання. Знайомимося з письменницею. Леся Українка |
|
61 |
02.05 |
Головні та другорядні члени речення. Зв’язок між словами в реченні. Розвиток мовлення. Лист |
|
62 |
03.05 |
Однорідні члени речення. Складне речення |
|
63 |
09.05 |
Розвиток мовлення. Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
|
|
Розділ 7. Текст |
|
64 |
10.05 |
Текст. Типи текстів. Текст-опис. |
|
65 |
16.05 |
Науковий і художній описи. Порівняльний текст-опис |
|
66 |
17.05 |
Текст-розповідь . Розвиток мовлення. Пишемо історію |
|
67 |
23.05 |
Розвиток мовлення. Текст-міркування. Описуємо проблему та її розв’язання |
|
68 |
24.05 |
Розвиток мовлення. Есе |
|
69 |
30.05 |
Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота |
|
70 |
31.05 |
Підсумковий урок за рік |
|
Графік проведення діагностичних робіт ІІ семестр
Дата |
Вид роботи |
07.02. |
Тематична діагностична робота за темою «Прикметник» |
15.02. |
Тематична діагностична робота за темою «Числівник» |
01.03. |
Тематична діагностична робота за темою «Займенник» |
05.04. |
Тематична діагностична робота за темою «Дієслово» |
18.04. |
Тематична діагностична робота за темою «Прислівник» |
25.04. |
Тематична діагностична робота за темою «Прийменник. Сполучник» |
09.05. |
Тематична діагностична робота за темою «Словосполучення і речення» |
30.05. |
Тематична діагностична робота за темою «Текст» |