ВСТУП. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
5- А |
5- Б |
|
|
|
1.
|
|
|
Що таке історія.
|
|
Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
||||
5- А |
5- Б |
|
|
||||
2. |
|
|
Календарний та історичний час. |
|
|||
3. |
|
|
Культурні епохи європейської історії та України. |
||||
4. |
|
|
Практична робота: Відлік часу в історії. |
||||
5. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
||||
Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
5- А |
5- Б |
|
|
|
6.
|
|
|
Географічний та історичний простір. |
|
7. |
|
|
Українська держава в різні часи свого існування на історичних картах. |
|
8. |
|
|
Походження назв народів і географічних об’єктів. Історико-географічні регіони України. |
|
9. |
|
|
Практична робота: Територіальне розташування та історичне походження рідного міста. |
|
10. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
5- А |
5- Б |
|||
11. |
|
|
Історичні джерела та їхні різновиди. |
|
12. |
|
|
Робота з історичними джерелами. |
|
13. |
|
|
Де зберігаються історичні пам’ятки. |
|
14. |
|
|
Практична робота: Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому. |
|
15. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
5- А |
5- Б |
|||
16. |
|
|
Пам’ятки і пам’ятники історії. |
|
17. |
|
|
Джерела, які зберігають пам’ять про історію княжої Русі - України. |
|
18. |
|
|
Кримське ханство.
|
|
19. |
|
|
Козацька Україна.
|
|
20. |
|
|
Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження. |
|
21. |
|
|
Українська революція і боротьба за збереження державності (197-1921 рр.) |
|
22. |
|
|
Голодомор 1932-1933 рр.
|
|
23. |
|
|
Україна в роки Другої світової війни. |
|
24. |
|
|
Проголошення незалежності України. |
|
25. |
|
|
Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України. |
|
26. |
|
|
Практична робота: Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір). |
|
27. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
5- А |
5- Б |
|
|
|
28. |
|
|
Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження. |
|
29. |
|
|
Історія, історики, письменники та поети. |
|
30.
|
|
|
Практична робота: Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева. |
|
31. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль
|
Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
5- А |
5- Б |
|||
32.
|
|
|
Праця і господарство: колись і сьогодні.
|
|
33. |
|
|
Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер. |
|
34. |
|
|
Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Практичне заняття: Міні-проект про родинні традиції та свята. |
|
35. |
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
Календарно-тематичне
планування
Пропедевтичний курс “Вступ до історії”
5 клас
Підручник: Всуп до історії : для 5 кл. закладів загальної сеедньої освіти / І.Я. Щупак, І.О. Піскарьова, О.В. Бурлака. – К.: УОВЦ «ОРІОН», 2018.- 192 с. : іл.
Кількість годин на рік ______год
Кількість годин на І семестр ______год
Кількість практичних робіт на І семестр ______год
Кількість тематичних робіт на І семестр ______год
Кількість годин на ІІ семестр ______год
Кількість практичних робіт на ІІ семестр ______год
Кількість тематичних робіт на ІІ семестр ______год