Щедрогірський ліцей
Забродівської сільської ради Ковельського району
Календарно-тематичне
планування
на 2023 – 2024 навчальний рік
Алгебра та геометрія
7-8 класи
Учитель:
Ковч О.І.
ПОГОДЖЕНО:
Заступник директора з НВР
_____Кацевич В.А.________
_________________________
«___» вересня 2023 р.
Розглянуто на засіданні МО
природничо-математичного циклу
протокол №___
від «___» _____________ 2023 р.
МАТЕМАТИКА 5–9 класи
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
РОЗКЛАД УРОКІВ І СЕМЕСТР
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
РОЗКЛАД УРОКІВ ІІ СЕМЕСТР
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ
1 урок |
2 урок |
3 урок |
4 урок |
5 урок |
6 урок |
7 урок |
13:00-13:35 |
13:45-14:20 |
14:30-15:05 |
15:25-16:00 |
16:10-16:45 |
16:55-17:30 |
17:40-18:15 |
2023 І семестр - 01.09 - 29.12 |
2024 ІІ семестр - 15.01 - 31.05 |
|||||||||||||
СЕРПЕНЬ |
СІЧЕНЬ |
|||||||||||||
ПН |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
ПН |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|||
ВТ |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
ВТ |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|||
СР |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
СР |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
|||
ЧТ |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
ЧТ |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
|||
ПТ |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
ПТ |
5 |
12 |
19 |
26 |
|
|||
СБ |
5 |
12 |
19 |
26 |
|
СБ |
6 |
13 |
20 |
27 |
|
|||
НД |
6 |
13 |
20 |
27 |
|
НД |
7 |
14 |
21 |
28 |
|
|||
ВЕРЕСЕНЬ |
ЛЮТИЙ |
|||||||||||||
ПН |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
ПН |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|||
ВТ |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
ВТ |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|||
СР |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
СР |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|||
ЧТ |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
ЧТ |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|||
ПТ |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
ПТ |
2 |
9 |
16 |
23 |
|
|||
СБ |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
СБ |
3 |
10 |
17 |
24 |
|
|||
НД |
3 |
10 |
17 |
24 |
|
НД |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
|||
ЖОВТЕНЬ |
БЕРЕЗЕНЬ |
|||||||||||||
ПН |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
ПН |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|||
ВТ |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
ВТ |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|||
СР |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
СР |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|||
ЧТ |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
ЧТ |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|||
ПТ |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
ПТ |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|||
СБ |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
СБ |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|||
НД |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
НД |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
|||
ЛИСТОПАД |
КВІТЕНЬ |
|||||||||||||
ПН |
30 |
6 |
13 |
20 |
27 |
ПН |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|||
ВТ |
31 |
7 |
14 |
21 |
28 |
ВТ |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|||
СР |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
СР |
3 |
10 |
17 |
24 |
|
|||
ЧТ |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
ЧТ |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
|||
ПТ |
3 |
10 |
17 |
24 |
|
ПТ |
5 |
12 |
19 |
26 |
|
|||
СБ |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
СБ |
6 |
13 |
20 |
27 |
|
|||
НД |
5 |
12 |
19 |
26 |
|
НД |
7 |
14 |
21 |
28 |
|
|||
ГРУДЕНЬ |
ТРАВЕНЬ |
|||||||||||||
ПН |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
ПН |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|||
ВТ |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
ВТ |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|||
СР |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
СР |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|||
ЧТ |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
ЧТ |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|||
ПТ |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
ПТ |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
|||
СБ |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
СБ |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
|||
НД |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
НД |
5 |
12 |
19 |
26 |
|
|||
|
|
ЧЕРВЕНЬ |
||||||||||||
|
|
ПН |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
|||||||
ВТ |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|||||||||
|
СР |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
||||||||
ЧТ |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|||||||||
КАНІКУЛИ |
ПТ |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
||||||||
осінні |
28.10 - 05.11 |
СБ |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|||||||
зимові |
30.12 - 14.01 |
НД |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|||||||
весняні |
23.03 - 31.03 |
|
||||||||||||
початок навчального року - 01.09.2023 закінчення навчального року -- 31.05.2024 |
||||||||||||||
Математика
Орієнтовні вимоги оцінювання визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів з математики та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень з математики.
При оцінюванні навчальних досягнень учнів враховуються:
• характеристики відповіді учня: правильність, повнота, логічність, обґрунтованість, цілісність;
• якість знань: осмисленість, глибина, узагальненість, системність, гнучкість, дієвість, міцність;
• ступінь сформованості загальнонавчальних і предметних умінь і навичок;
• рівень володіння розумовими операціями: уміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;
• досвід творчої діяльності (вміння виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези);
• самостійність оцінних суджень.
Також слід враховувати, що оцінювання якості математичної підготовки учнів здійснюється в двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями, який можна виявити в процесі усного опитування, та якість практичних умінь і навичок, тобто здатність до застосування вивченого матеріалу під час розв’язування задач і вправ.
Вимоги навчальних досягнень учнів з математики
Рівні |
Бали |
Характеристика навчальних досягнень учня (учениці) |
1 |
Учень: • розпізнає один із кількох запропонованих математичних об’єктів (символів, виразів, геометричних фігур тощо), виділивши його серед інших; • читає і записує числа, переписує даний математичний вираз, формулу; • зображає найпростіші геометричні фігури (малює ескіз) |
|
2 |
• виконує однокрокові дії з числами, найпростішими математичними виразами; • впізнає окремі математичні об’єкти і пояснює свій вибір; |
|
3 |
• співставляє дані або словесно описані математичні об’єкти за їх суттєвими властивостями; • за допомогою вчителя розв’язує елементарні вправи |
|
4 |
• відтворює означення математичних понять і формулювання тверджень; • називає елементи математичних об’єктів; • формулює деякі властивості математичних об’єктів; • виконує за зразком завдання обов'язкового рівня |
|
5 |
• ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій прикладами із пояснень вчителя або підручника; • розв’язує завдання обов'язкового рівня за відомими алгоритмами з частковим поясненням |
|
6 |
• ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій власними прикладами; • самостійно розв’язує завдання обов'язкового рівня з достатнім поясненням; • записує математичний вираз, формулу за словесним формулюванням і навпаки |
|
7 |
• застосовує означення математичних понять та їх властивостей для розв’язання завдань в знайомих ситуаціях; • знає залежності між елементами математичних об’єктів; • самостійно виправляє вказані йому помилки; • розв’язує завдання, передбачені програмою, без достатніх пояснень |
|
8 |
• володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; • розв’язує завдання, передбачені програмою, з частковим поясненням; • частково аргументує математичні міркування й розв’язування завдань |
|
9 |
• вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; • самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням; • виправляє допущені помилки; • повністю аргументує обгрунтування математичних тверджень; • розв’язує завдання з достатнім поясненням; |
|
10 |
Знання, вміння й навички учня повністю відповідають вимогам програми, зокрема учень: • усвідомлює нові для нього математичні факти, ідеї, вміє доводити передбачені програмою математичні твердження з достатнім обгрунтуванням; • під керівництвом учителя знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх; • розв’язує завдання з повним поясненням і обгрунтуванням |
|
11 |
• вільно і правильно висловлює відповідні математичні міркування, переконливо аргументує їх; • самостійно знаходить джерела інформації та працює з ними; • використовує набуті знання і вміння в незнайомих для нього ситуаціях; • знає, передбачені програмою, основні методи розв’язання завдання і вміє їх застосовувати з необхідним обгрунтуванням |
|
12 |
• виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі способу розв’язання математичної проблеми; • вміє узагальнювати й систематизувати набуті знання; • здатний до розв’язування нестандартних задач і вправ |
Календарне планування вивчення алгебри в 7 класі
За підручником А.Г.Мерзляк, В.В.Полонський, М.С.Якір . Алгебра 7 клас.
( Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія,2020)
АЛГЕБРА, 7 клас
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 32 години, 2 години на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
§ підручника |
Примітка |
|
І семестр |
|||||
Тема 1. ЛІНІЙНЕ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (8 год) |
|||||
Учень/учениця: наводить приклади: рівняння з однією змінною; лінійних рівнянь з однією змінною; формулює означення: лінійних рівнянь з однією змінною; складає: рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; |
|||||
1 |
|
Вступ до алгебри. Розв’язування задач |
п1 |
|
|
2 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
§ 1 п2 |
|
|
3 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
4 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
§ 1 п3 |
|
|
5 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
6 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
7 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
8 |
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Лінійні рівняння» |
§ 1 п 1-3 |
|
|
Тема 2. ЦІЛІ ВИРАЗИ (35 год) |
|||||
Учень/учениця: наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснює: · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; · що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт; формулює: · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; · властивості степеня з натуральним показником; · правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів; розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень |
|||||
9 |
|
Аналіз контрольної роботи . Тотожно рівні вирази. Тотожності |
§ 2 п4 |
|
|
10 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
11 |
|
Степінь з натуральним показником |
§ 2 п5 |
|
|
12 |
|
Властивості степеня з натуральним показником |
§ 2 п6 |
|
|
13 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
14 |
|
Одночлени |
§ 2 п7 |
|
|
15 |
|
Многочлени |
§ 2 п8 |
|
|
16 |
|
Додавання і віднімання многочленів |
§ 2 п9 |
|
|
17 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
18 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
19 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Тотожності . Одночлени. Многочлени» |
§ 2 п4-9 |
|
|
20 |
|
Аналіз контрольної роботи . Множення одночлена на многочлен |
§ 2 п10 |
|
|
21 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
22 |
|
Множення многочлена на многочлен |
§ 2 п11 |
|
|
23 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
24 |
|
Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки |
§ 2 п12 |
|
|
25 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
26 |
|
Розкладання многочлена на множники. Метод групування |
§ 2 п13 |
|
|
27 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
28 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
29 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Розкладання многочленів на множники» |
§ 2 п10-13 |
|
|
30 |
|
Аналіз контрольної роботи . Добуток різниці та суми двох виразів |
§ 2 п14 |
|
|
31 |
|
Різниця квадратів двох виразів |
§ 2 п15 |
|
|
32 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
ІІ семестр |
|||||
33 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
34 |
|
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів |
§ 2 п16 |
|
|
35 |
|
Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів |
§ 2 п17 |
|
|
36 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
37 |
|
Сума і різниця кубів двох виразів |
§ 2 п18 |
|
|
38 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
39 |
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
§ 2 п19 |
|
|
40 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
41 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
42 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
43 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Формули скороченого множення»
|
§2 п16-19 |
|
|
Тема 3. ФУНКЦІЇ (10 год)
|
|||||
Учень/учениця: наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій; пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції; формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність; називає та ілюструє на прикладах способи задання функції; описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі); складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо |
|||||
44 |
|
Аналіз контрольної роботи .Зв’язки між величинами Функція. |
§ 3 п20 |
|
|
45 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
46 |
|
Способи задання функції |
§ 3 п21 |
|
|
47 |
|
Графік функції. |
§ 3 п22 |
|
|
48 |
|
Лінійна функція, її властивості та графік |
§ 3 п23 |
|
|
49 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
50 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
51 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
52 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
53 |
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Функції» |
§ 3 п20-23 |
|
|
Тема 4. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ІЗ ДВОМА ЗМІННИМИ (12 год)
|
|||||
Учень/учениця: наводить приклади: рівняння з двома змінними; лінійних рівнянь з двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; пояснює: · що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними; · скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними; формулює означення: лінійних рівнянь з двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними; описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків; складає: системи рівнянь за умовою текстової задачі; розв’язує:текстові задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними |
|||||
54 |
|
Аналіз контрольної роботи . Рівняння з двома змінними |
§ 4 п24 |
|
|
55 |
|
Лінійне рівняння із двома змінними та його графік |
§ 4 п25 |
|
|
56 |
|
Система рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи |
§ 4 п26 |
|
|
57 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки |
§ 4 п27 |
|
|
58 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
59 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання |
§ 4 п28 |
|
|
60 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
61 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь |
§ 4 п29 |
|
|
62 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь |
§ 4 п29 |
|
|
63 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
64 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
65 |
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Системи лінійних рівнянь з двома змінними» |
§ 4 п24-29 |
|
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 7-ГО КЛАСУ (5 год) |
|||||
66 |
|
Цілі вирази. Функції. Розв’язування вправ і задач |
§ 2,3 |
|
|
67 |
|
Лінійні рівняння та їх системи. Розв’язування вправ і задач |
§ 1,4 |
|
|
68 |
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|
69 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік № 7 |
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
Календарне планування вивчення геометрії в 7 класі
За підручником О.С.Істер . Геометрія 7 клас.
( Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Київ: Генеза,2015)
ГЕОМЕТРІЯ, 7 клас.
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 33 години, 2 години на тиждень, II семестр — 37 годин, 2 години на тиждень )
№ уроку |
Дата |
Тема уроку
|
§ підручника |
Примітка |
|
І семестр |
|||||
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год)
|
|||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, перпендикулярні прямі; пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками; формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів; означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої; класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті); вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання; відстань від точки до прямої; зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті; перпендикулярні прямі; перпендикуляр; обґрунтовує перпендикулярність прямих; доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; перпендикулярних прямих; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
|||||
1 |
|
Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь |
§ 1 |
|
|
2 |
|
Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками |
§ 2 |
|
|
3 |
|
Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками |
§ 2 |
|
|
4 |
|
Промінь. Кут. Вимірювання кутів |
§ 3 |
|
|
5 |
|
Бісектриса кута |
§ 3 |
|
|
6 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
7 |
|
Розв’язування типових задач і вправ |
§ 1-3 |
|
|
8 |
|
Контрольна робота №1 за темою: «Елементарні геометричні фiгури та їх властивості» |
|
|
|
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (12 год) |
|||||
Учень/учениця: наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті співвідносить: з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі; пояснює: що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми; · суть доведення від супротивного; формулює: · · означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої; · · властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною; · · ознаки паралельності прямих вимірює та обчислює: відстань від точки до прямої; зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною; обґрунтовує: паралельність і перпендикулярність прямих; доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих; застосовує: вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
|||||
9 |
|
Аналіз контрольної роботи. Аксіоми, теореми, означення. Суміжні кути та їх властивості |
§ 4-5 |
|
|
10 |
|
Суміжні кути та їх властивості |
§ 4-5 |
|
|
11 |
|
Вертикальні кути, їх властивості |
§ 6 |
|
|
12 |
|
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються |
§ 6 |
|
|
13 |
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
§ 7 |
|
|
14 |
|
Паралельні прямі |
§ 8 |
|
|
15 |
|
Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
§ 9 |
|
|
16 |
|
Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
§ 9 |
|
|
17 |
|
Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
§ 10 |
|
|
18 |
|
Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною. Самостійна робота |
§ 10 |
|
|
19 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
20 |
|
Контрольна робота №2 за темою: «Взаємне розміщення прямих на площині» |
|
|
|
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКА РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (26 год)
|
|||||
Учень/учениця: наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур; пояснює, що таке рівні фігури; формулює: · · означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника; · · властивості: рівнобедреного і прямокутного трикутників; · ознаки: рівності трикутників, рівнобедреного трикутника; класифікує трикутники за сторонами і за кутами; зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники; обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників; доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивість кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту |
|||||
21 |
|
Аналіз контрольної роботи. Трикутник і його елементи |
§ 11 |
|
|
22 |
|
Рівність геометричних фігур |
§ 12 |
|
|
23 |
|
Перша та друга ознаки рівності трикутників |
§ 13 |
|
|
24 |
|
Перша та друга ознаки рівності трикутників |
§ 13 |
|
|
25 |
|
Рівнобедрений трикутник. Його властивості та ознаки |
§ 14 |
|
|
26 |
|
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
§ 15 |
|
|
27 |
|
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
§ 15 |
|
|
28 |
|
Третя ознака рівності трикутників |
§ 16 |
|
|
29 |
|
Третя ознака рівності трикутників. Самостійна робота |
§ 16 |
|
|
30 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
31 |
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
32 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
§ 11-16 |
|
|
33 |
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр |
|
|
|
ІІ семестр |
|||||
34 |
|
Сума кутів трикутника |
§ 17 |
|
|
35 |
|
Сума кутів трикутника |
§ 17 |
|
|
36 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
§ 18 |
|
|
37 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
38 |
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
§ 19 |
|
|
39 |
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
§ 19 |
|
|
40 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
41 |
|
Нерівність трикутника |
§ 20 |
|
|
42 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
43 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
44 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§ 17-20 |
|
|
45 |
|
Контрольна робота №4 за темою: «Трикутники. Ознаки рівностей трикутників» |
|
|
|
46 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач |
§ 11-20 |
|
|
Тема 4. КОЛО І КРУГ (15 год)
|
|||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; формулює: · означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник; · властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника; зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника; виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
|||||
47 |
|
Коло. Круг |
§ 21 |
|
|
48 |
|
Дотична до кола , її властивості |
§ 22 |
|
|
49 |
|
Коло, вписане в трикутник |
§ 23 |
|
|
50 |
|
Коло, вписане в трикутник |
§ 23 |
|
|
51 |
|
Коло, описане навколо трикутника |
§ 24 |
|
|
52 |
|
Коло, описане навколо трикутника |
§ 24 |
|
|
53 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
54 |
|
Взаємне розміщення двох кіл |
§ 25 |
|
|
55 |
|
Геометричне місце точок |
§ 26 |
|
|
56 |
|
Задачі на побудову та їх розв’язування |
§ 27 |
|
|
57 |
|
Задачі на побудову та їх розв’язування |
§ 27 |
|
|
58 |
|
Задачі на побудову та їх розв’язування |
§ 27 |
|
|
59 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§ 21-27 |
|
|
60 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§ 21-27 |
|
|
61 |
|
Контрольна робота №5 за темою: «Коло і круг» |
|
|
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (9 год)
|
|||||
62 |
|
Аналіз контрольної роботи. Елементарні геометричні фігури та їх властивості |
|
|
|
63 |
|
Взаємне розміщення прямих на площині |
|
|
|
64 |
|
Трикутники. Ознаки рівності трикутників |
|
|
|
65 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
66 |
|
Коло. Круг |
|
|
|
67 |
|
Основні задачі на побудову та їх розв’язання. |
|
|
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота №6 |
|
|
|
69 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування цікавих задач |
|
|
|
70 |
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|
|
Календарне планування вивчення геометрії в 8 класі
За підручником О.С.Істер . Геометрія 8 клас.
( Підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Київ: Генеза,2021)
ГЕОМЕТРІЯ, 8 клас.
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 33 години, 2 години на тиждень, II семестр — 37 годин, 2 години на тиждень )
№ уроку |
Дата |
Тема уроку
|
§ підручника |
Примітка |
|
І семестр |
|||||
Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (22 год)
|
|||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника; формулює: · означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції; · ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; · теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника; класифікує чотирикутники; зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи; обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду; доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
|||||
1 |
|
Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 7-го класу |
|
|
|
2 |
|
Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 7-го класу |
|
|
|
3 |
|
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника |
§ 1 |
|
|
4 |
|
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника |
§ 1 |
|
|
5 |
|
Паралелограм, його властивості й ознаки |
§ 2 |
|
|
6 |
|
Паралелограм, його властивості й ознаки |
§ 2 |
|
|
7 |
|
Прямокутник і його властивості |
§ 3 |
|
|
8 |
|
Ромб і його властивості |
§ 4 |
|
|
9 |
|
Квадрат і його властивості |
§ 5 |
|
|
10 |
|
Квадрат і його властивості. Самостійна робота |
§ 5 |
|
|
11 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§ 1-5 |
|
|
12 |
|
Контрольна робота №1 за темою: «Чотирикутник, його елементи. Паралелограм та його види» |
|
|
|
13 |
|
Аналіз контрольної роботи. Трапеція |
§ 6 |
|
|
14 |
|
Трапеція |
§ 6 |
|
|
15 |
|
Вписані та центральні кути |
§ 7 |
|
|
16 |
|
Вписані та описані чотирикутники |
§ 8 |
|
|
17 |
|
Теорема Фалеса |
§ 9 |
|
|
18 |
|
Середня лінія трикутника, її властивості |
§ 10 |
|
|
19 |
|
Середня лінія трапеції, її властивості |
§ 11 |
|
|
20 |
|
Середня лінія трапеції, її властивості. Самостійна робота |
§ 11 |
|
|
21 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§ 6-11 |
|
|
22 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Трапеція. Центральні та вписані кути. Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса. Середні лінії трикутника і трапеції» |
|
|
|
Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (11 год) |
|||||
Учень/учениця: наводить приклади подібних трикутників; пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур; формулює: · теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника; · означення подібних трикутників; · ознаки подібності трикутників; · узагальнену теорему Фалеса; зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники; обґрунтовує подібність трикутників; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості |
|||||
23 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнена теорема Фалеса |
§ 12 |
|
|
24 |
|
Подібні трикутники. |
§ 13 |
|
|
25 |
|
Ознаки подібності трикутників |
§ 14 |
|
|
26 |
|
Ознаки подібності трикутників |
§ 14 |
|
|
27 |
|
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику |
§ 15 |
|
|
28 |
|
Властивість бісектриси трикутника |
§ 16 |
|
|
29 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач |
§ 17 |
|
|
30 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач. Самостійна робота |
§ 17 |
|
|
31 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§ 12-17 |
|
|
32 |
|
Контрольна робота №3 за темою: «Подібність трикутників» |
|
|
|
33 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр |
§ 1-17 |
|
|
ІІ семестр |
|||||
Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (13 год)
|
|||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті; пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»; формулює: · властивості перпендикуляра і похилої; · означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника; · теорему Піфагора; · співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника; знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°; доводить теорему Піфагора; розв’язує прямокутні трикутники застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
|||||
34 |
|
Теорема Піфагора |
§ 18 |
|
|
35 |
|
Теорема Піфагора |
§ 18 |
|
|
36 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§ 18 |
|
|
37 |
|
Перпендикуляр і похила, їхні властивості |
§ 19 |
|
|
38 |
|
Перпендикуляр і похила, їхні властивості |
§ 19 |
|
|
39 |
|
Розв’язування задачі вправ. Самостійна робота |
§ 18-19 |
|
|
40 |
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
§ 20 |
|
|
41 |
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника .Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
§ 20 |
|
|
42 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
§ 21 |
|
|
43 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
§ 21 |
|
|
44 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§ 20-21 |
|
|
45 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
§ 18-21 |
|
|
46 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
|
|
Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (16 год) |
|||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола; формулює: · означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола; · теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції; записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті; зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола; співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури; обчислює площі вказаних у змісті фігур; застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів; розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо |
|||||
47 |
|
Аналіз контрольної роботи. Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
§ 22 |
|
|
48 |
|
Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
§ 22 |
|
|
49 |
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
§ 23 |
|
|
50 |
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
§ 23 |
|
|
51 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§ 22-23 |
|
|
52 |
|
Площа паралелограма |
§ 24 |
|
|
53 |
|
Площа паралелограма |
§ 24 |
|
|
54 |
|
Площа трикутника |
§ 25 |
|
|
55 |
|
Площа трикутника |
§ 25 |
|
|
56 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§ 25 |
|
|
57 |
|
Площа трапеції |
§ 26 |
|
|
58 |
|
Площа трапеції |
§ 26 |
|
|
59 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§ 24-26 |
|
|
60 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§ 22-26 |
|
|
61 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§ 22-26 |
|
|
62 |
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Многокутники. Площі многокутникі» |
|
|
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год) |
|||||
63 |
|
Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники |
|
|
|
64 |
|
Чотирикутники |
|
|
|
65 |
|
Подібність трикутників |
|
|
|
66 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
67 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
68 |
|
Многокутники. Площі многокутників |
|
|
|
69 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік №6 |
|
|
|
70 |
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|
|
Календарне планування вивчення алгебри в 8 класі
За підручником А.Г.Мерзляк, В.В.Полонський, М.С.Якір . Алгебра 7 клас.
( Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія,2021)
АЛГЕБРА, 8 клас
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 32 години, 2 години на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
§ підручника |
Примітка |
І семестр |
||||
Тема 1.РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (32 год)
|
||||
Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції у=к/х за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції у=к/х
|
||||
1 |
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
§1 п 1 |
|
2 |
|
Допустимі значення змінних |
§1 п 1 |
|
3 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
§1 п 2 |
|
4 |
|
Основна властивість раціонального дробу. Скорочення дробів |
§1 п 2 |
|
5 |
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками |
§1 п 3 |
|
6 |
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками. Розв’язування вправ |
§1 п 3 |
|
7 |
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками |
§1 п 4 |
|
8 |
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками. Розв’язування вправ |
§1 п 4 |
|
9 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
§1 п 1-4 |
|
10 |
|
Розв’язування вправ |
§1 п 1-4 |
|
11 |
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Дроби. Основна властивість дробу. Додавання та віднімання дробів» |
§1 п 1-4 |
|
12 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних дробів |
§1 п 5 |
|
13 |
|
Множення і ділення раціональних дробів |
§1 п 5 |
|
14 |
|
Множення і ділення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня |
§1 п 5 |
|
15 |
|
Піднесення раціонального дробу до степеня. Розв’язування вправ |
§1 п 5 |
|
16 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
§1 п 6 |
|
17 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування вправ |
§1 п 6 |
|
18 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
§1 п 5-6 |
|
19 |
|
Розв’язування вправ |
§1 п 5-6 |
|
20 |
|
Контрольна робота №2 за темою: «Множення та ділення дробових виразів. Тотожні перетворення раціональних виразів» |
§1 п 5-6 |
|
21 |
|
Аналіз контрольної роботи. Рівносильні рівняння Раціональні рівняння |
§1 п 7 |
|
22 |
|
Розв’язування вправ |
§1 п 7 |
|
23 |
|
Степінь із цілим від’ємним показником |
§1 п 8 |
|
24 |
|
Розв’язування вправ |
§1 п 8 |
|
25 |
|
Властивості степеня із цілим показником |
§1 п 9 |
|
26 |
|
Розв’язування вправ |
§1 п 9 |
|
27 |
|
Функція та її графік |
§1 п 10 |
|
28 |
|
Розв’язування вправ |
§1 п 10 |
|
29 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
§1 п 7-10 |
|
30 |
|
Розв’язування вправ |
§1 п 7-10 |
|
31 |
|
Контрольна робота № 3 за темою «Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння. Степінь з цілим показником. Функція » |
§1 п 7-10 |
|
32 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр |
§1 п 1-10 |
|
Тема 2. КАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (15 год) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; |
||||
33 |
|
Функція у=х2, її графік і властивості |
§2 п 11 |
|
34 |
|
Графічний спосіб розв’язування рівнянь |
§2 п 11 |
|
35 |
|
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь |
§2 п 12 |
|
36 |
|
Арифметичний квадратний корінь. Рівняння |
§2 п 12 |
|
37 |
|
Множина та її елементи. Підмножина |
§2 п 13 |
|
38 |
|
Числові множини |
§2 п 14 |
|
39 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
§2 п 15 |
|
40 |
|
Розв’язування вправ |
§2 п 15 |
|
41 |
|
Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені |
§2 п 16 |
|
42 |
|
Розв’язування вправ |
§2 п 16 |
|
43 |
|
Функція у = √х, її графік і властивості |
§2 п 17 |
|
44 |
|
Розв’язування вправ |
§2 п 17 |
|
45 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
§2 п 11- 17 |
|
46 |
|
Розв’язування вправ |
§2 п 11- 17 |
|
47 |
|
Контрольна робота № 4 за темою «Квадратні корені. Дійсні числа» |
§2 п 11- 17 |
|
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (17 год)
|
||||
Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач Розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо |
||||
48 |
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння та їх розв’язування |
§3 п 18 |
|
49 |
|
Розв’язування неповних квадратних рівнянь |
§3 п 18 |
|
50 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
§3 п 19 |
|
51 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
§3 п 19 |
|
52 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
§3 п 19 |
|
53 |
|
Теорема Вієта |
§3 п 20 |
|
54 |
|
Розв’язування квадратних рівнянь за теоремою Вієта. Самостійна робота |
§3 п 18 - 20 |
|
55 |
|
Розв’язування вправ |
§3 п 18 - 20 |
|
56 |
|
Контрольна робота № 5 за темою «Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта» |
§3 п 18 - 20 |
|
57 |
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен і його корені. Розкладання квадратного тричлена на множники |
§3 п 21 |
|
58 |
|
Розкладання квадратного тричлена на множники |
§3 п 21 |
|
59 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних рівнянь |
§3 п 22 |
|
60 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних рівнянь |
§3 п 22 |
|
61 |
|
Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій |
§3 п 23 |
|
62 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§3 п21-23 |
|
63 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§3 п21-23 |
|
64 |
|
Контрольна робота № 6 за темою «Квадратні рівняння» |
§3 п21-23 |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 8-ГО КЛАСУ (6 год) |
||||
65 |
|
Аналіз контрольної роботи. Раціональні вирази |
§1 |
|
66 |
|
Квадратні корені. Дійсні числа |
§2 |
|
67 |
|
Квадратні рівняння |
§3 |
|
68 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§1-3 |
|
69 |
|
Підсумкова контрольна робота №7 за рік |
§1-3 |
|
70 |
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|