“ 10 “ вересня 2021 року
Тема: Арифметичні дії додавання та віднімання, множення та ділення. Прямокутник. Побудова прямокутника.
Формування предметних компетентностей: узагальнити знання про практичне застосування додавання до числа суми двох чисел; закріплювати вміння обчислювати значення виразів зручним способом, складати й обчислювати задачі виразом; вдосконалювати обчислювальні навички;
Формування ключових компетентностей: формувати уміння застосовувати логіко-математичне мислення для вирішення проблем у повсякденному житті; формувати здатність застосовувати вміння математично обґрунтовувати, розуміти математичні докази і спілкуватися математичною мовою та використовувати відповідні засоби, зокрема статистичні дані та графіки; сприяти формуванню здатності і бажання застосовувати логічне та просторове мислення, а також презентації (формули, моделі, конструкції, графіки, діаграми).
Очікувані результати: учні вміють упорядковувати та узагальнювати ознаки об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; визначають істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів; встановлюють взаємозв’язки між арифметичними діями; учні лічать у межах 100; визначають знайомі геометричні фігури на предметах навколишнього середовища; вміють знаходити значення числового виразу; використовують різні мірки для вимірювання величин; обґрунтовують вибір дій для розв’язання проблемної ситуації.
Обладнання: транспортир, лінійка, олівець, фізкульхвилинка.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка домашнього завдання
2. Гра «Хто швидше?» (с. 12, завдання 43) усно
III. Повідомлення теми уроку
— Сьогодні на уроці ми узагальнимо знання про арифметичні дії, пригадаєм
IV. Робота над темою уроку
1. Обчисли зручним способом. (с. 112, завдання 44) усно
2.Обчисли вирази. (с. 12 №45) письмово
Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань.
1. Обчисли. (с. 13, №46)
2. Розв’язання задачі.
6. Робота над геометричним матеріалом
1. Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 13, №48)
2. Побудуй прямокутник. (с.13, №49)
VI. Підсумок уроку
— Що повторили на уроці?
— Яке завдання було найцікавішим? Чому?
VII. Домашнє завдання