“_______“_________________20____ року
Тема: Вирази зі змінною. Задачі на дві дії (додавання і віднімання). Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами
Формування предметних компетентностей: узагальнити знання про практичне застосування додавання до числа суми двох чисел; закріплювати вміння обчислювати значення виразів зручним способом, складати й обчислювати задачі виразом; вдосконалювати обчислювальні навички;
Формування ключових компетентностей: формувати уміння застосовувати логіко-математичне мислення для вирішення проблем у повсякденному житті; формувати здатність застосовувати вміння математично обґрунтовувати, розуміти математичні докази і спілкуватися математичною мовою та використовувати відповідні засоби, зокрема статистичні дані та графіки; сприяти формуванню здатності і бажання застосовувати логічне та просторове мислення, а також презентації (формули, моделі, конструкції, графіки, діаграми).
Очікувані результати: учні вміють упорядковувати та узагальнювати ознаки об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; визначають істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів; встановлюють взаємозв’язки між арифметичними діями; учні лічать у межах 100; визначають знайомі геометричні фігури на предметах навколишнього середовища; вміють знаходити значення числового виразу; використовують різні мірки для вимірювання величин; обґрунтовують вибір дій для розв’язання проблемної ситуації.
Обладнання: транспортир, лінійка, олівець, презентація, фізкульхвилинка.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка домашнього завдання
2. Гра «Хто швидше?» (с. 16, завдання 82) усно
— Обчисліть та розшифруйте слово. (Україна)
III. Повідомлення теми уроку
— Сьогодні на уроці ми узагальнимо знання про вирази.
IV. Робота над темою уроку
1. «Виконай за зразком!» (с. 10, завдання 36) письмово
— Закінчіть обчислення та знайдіть значення інших виразів
2. Порівняй іменовані числа. (с. 11 №37) письмово
Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань.
1. Робота над задачею (с. 11, №38)
— Складіть задачу за коротким записом. Розв’яжіть виразом. Обчислення
виконуйте зручним способом.
Перевірка виконаної роботи.
6. Робота над геометричним матеріалом
1. Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 11)
2. Назвати прямі та непрямі кути. (с.11 №39)
VI. Підсумок уроку
— Що повторили на уроці?
— Яке завдання було найцікавішим? Чому?
VII. Домашнє завданн