Вирази зі змінною. Задачі на дві дії (додавання і віднімання). Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами

Про матеріал
Розробка уроку з математики для учнів з класу на тему: "Вирази зі змінною. Задачі на дві дії (додавання і віднімання). Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами". Матеріал відповідає оновленій Типовій освітній прогамі з математики.
Перегляд файлу

“_______“_________________20____ року

Тема: Вирази зі змінною. Задачі на дві дії (додавання і віднімання). Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами

Формування предметних компетентностей: узагальнити знання про практичне застосування додавання до числа суми двох чисел; закріплювати вміння обчислювати значення виразів зручним способом, складати й обчислювати задачі виразом; вдосконалювати обчислювальні навички;

Формування ключових компетентностей: формувати уміння застосовувати логіко-математичне мислення для вирішення проблем у повсякденному житті; формувати здатність застосовувати вміння математично обґрунтовувати, розуміти математичні докази і спілкуватися математичною мовою та використовувати відповідні засоби, зокрема статистичні дані та графіки; сприяти формуванню здатності і бажання застосовувати логічне та просторове мислення, а також презентації (формули, моделі, конструкції, графіки, діаграми).

Очікувані результати: учні вміють упорядковувати та узагальнювати ознаки об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; визначають істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів; встановлюють взаємозв’язки між арифметичними діями;  учні лічать у межах 100; визначають знайомі геометричні фігури на предметах навколишнього середовища; вміють знаходити значення числового виразу; використовують різні мірки для вимірювання величин;  обґрунтовують  вибір дій для розв’язання проблемної ситуації.

Обладнання: транспортир, лінійка, олівець, презентація, фізкульхвилинка.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

2. Гра «Хто швидше?» (с. 16, завдання 82)  усно

— Обчисліть та розшифруйте слово. (Україна)

III. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми узагальнимо знання про вирази.

IV. Робота над темою уроку

1. «Виконай за зразком!» (с. 10, завдання 36) письмово

— Закінчіть обчислення та знайдіть значення інших виразів

2. Порівняй іменовані числа. (с. 11 №37) письмово

Фізкультхвилинка

V. Розвиток математичних знань.

1. Робота над задачею (с. 11, №38)

— Складіть задачу за коротким записом. Розв’яжіть виразом. Обчислення

виконуйте зручним способом.

Перевірка виконаної роботи.

6. Робота над геометричним матеріалом

1. Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 11)

2. Назвати прямі та непрямі кути. (с.11 №39)

VI. Підсумок уроку

— Що повторили на уроці?

  • Що вивчали?

— Яке завдання було найцікавішим? Чому?

VII. Домашнє завданн

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку