КТП з української мови 3 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О.Я. до підручника «Українська мова та читання ч.1» К. Пономарьової, Л. Гайової (2020) та зошитом з розвитку мовлення «Малюю словом 3 клас» К. Пономарьової

Перегляд файлу

 

«УКРАЇНСЬКА МОВА»

за підручником «Українська мова та читання ч.1»

К. Пономарьової, Л. Гайової (2020)

та зошитом з розвитку мовлення «Малюю словом 3 клас» К. Пономарьової             

№ уроку

Дата проведення

Примітка

 

 

Тема

І СЕМЕСТР

Пригадую знання про звуки і букви

1

 

 

Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3) Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с.4-5).

2

 

 

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7).

3

 

 

Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9).

4

 

 

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу.

Написання тексту за запитаннями (с.10-11).

5

 

 

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками.

Складання тексту на задану тему ( с.12-13).

6

 

 

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

 Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15).

7

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування

 «Спогади про літній відпочинок». (Зошит «Малюю словом», с.4-7)

8

 

 

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17).

9

 

 

Пригадую правила переносу слів. Навчальне списування.

Написання розповіді про власні вподобання (с. 18-19).

10

 

 

Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки (с. 19-21).

11

 

 

Шукаю слова в словнику за алфавітом. Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку. Підготовка до діагностувальної роботи

 

12

 

 

Діагностувальна робота: списування

 

13

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

14

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування  «Осінь зачаровує красою». (Зошит «Малюю словом», с.8-10).

Спостерігаю за значенням слів

15

 

 

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24).

16

 

 

Розпізнаю синоніми.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту ( с.25-26)

17

 

 

Добираю синоніми.

Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.27-28).

18

 

 

Розпізнаю і добираю антоніми.

Складання розповіді на задану тему ( с.28-30).

19

 

 

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами ( с.30-32).

20

 

 

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.32-33).

21

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування «Пікнік». (Зошит «Малюю словом», с.11-13).

 

22

 

 

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова

Підготовка до діагностувальної роботи

23

 

 

Діагностувальна робота з теми: «Значення слова»

 

24

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Досліджую будову слова

25

 

 

Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34 - 35).

26

 

 

Розпізнаю спільнокореневі слова.

Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки ( с.36-37).

27

 

 

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів.

Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39).

 

28

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування «Покинуте кошеня». (Зошит «Малюю словом», с.14-16).

29

 

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів.

Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41).

30

 

 

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням.

Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43).

31

 

 

Визначаю закінчення в словах.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45).

32

 

 

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні.

Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47).

33

 

 

Визначаю основу слова.

Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48).

34

 

 

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50).

 

35

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування «Весела дитяча пригода»

(Зошит «Малюю словом», с.17-19).

36

 

 

Визначаю префікс у словах.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52).

37

 

 

Утворюю слова за допомогою префіксів.

Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54).

38

 

 

Розрізняю префікси і службові слова.

Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56)

39

 

 

Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-.

Написання тексту за власними спостереженнями (с.56-57).

40

 

 

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання (с.58-59). Пвдготовка до діагностувальної роботи

 

 

41

     

 

Закріплення і застосування знань про написання слів з префіксами з-,с-,роз-,без-

Діагностувальна робота: діалог

 

42

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування «Небезпечна пригода на річці». (Зошит «Малюю словом», с.20-22).

43

 

 

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів.

Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61).

44

    

 

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63).

45

 

 

Визначаю суфікс у словах. Утворюю слова за допомогою суфіксів.

 

46

 

 

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-67). Підготовка до діагностувальної роботи.

47

 

 

Діагностувальна робота: письмовий переказ тексту.

 

48

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Визначаю будову слова.

Розбираю слова за будовою. (с.67-72).

 

49

 

 

Розпізнаю слова з орфограмами.

Написання розгорнутої відповіді на запитання  (с.71-72).

50

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування «Зима прийшла». (Зошит «Малюю словом», с.23-25).

 

51

 

 

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.72-74).

Підготовка до діагностувальної роботи

52

 

 

Діагностувальна    робота: диктант

 

53

 

 

Аналіз діагностувальної роботи . Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76).

 

54

 

 

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником.

Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77).

 

55.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи». (Зошит «Малюю словом», с.26-28).

56

 

 

Повторення вивченого. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

 

    

 

 

 

docx
Додано
9 жовтня
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку