КТП з української мови 6 клас І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування І семестр (з групами результатів) До підручника Українська мова : підручник для 6 кл. закладів загальн. середн. освіти / А. В. Онатій, Т. П. Ткачук. — Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2023. — с. : іл. 140 год, 4 год на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ   для 6-Б класу

 Навчальна програма. Українська мова. 6 клас. До модельної навчальної програми  «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти // автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М. (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)».

Розроблено з урахуванням Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 898, та Типової освітньої програми для 5  9 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.02.2021 № 235.

До підручника Українська мова : підручник для 6 кл. закладів загальн. середн. освіти / А. В. Онатій, Т. П. Ткачук. — Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2023. — с. : іл.

140 год, 4 год на тиждень

І семестр

№ з/п

К-сть годин

6-А

Дата

 

Дата

Тема уроку

Примітка

 

І семестр

 

 

 

 

Тема 1. Вступ. Краса і багатство української мови. Повторення. Корекція знань (17 годин)

 

   1

    1

1.09

 

Краса звучання української мови. Багатство української мови. Риси української мови

 

2

1

7.09

 

Інформація, види інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео); джерела інформації, добір і пошук інформації. Актуальність і несуперечливість інформації.

 

3

1

8.09

 

Надійність джерел інформації. Факти і судження. Достовірність/недостовірність інформації.

 

4

1

4.09

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Лексикологія. Фразеологія. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, пароніми, омоніми. Синоніми та багатозначні слова як засоби вираження краси та багатства мови

 

5-6

2

5.09

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Лексикологія. Фразеологія. Групи слів за походженням: власне українські й запозичені слова (слова іншомовного походження).

Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми.

 

7

1

 

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Лексикологія. Фразеологія. Фразеологізми. Джерела українських фразеологізмів. Прислів’я, приказки, афоризми, крилаті вислови як різновиди фразеологізмів.

 

8

1

11.09

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Фонетика. Орфографія. Звуки голосні, приголосні. Приголосні тверді, м'які, пом'якшені; дзвінкі, глухі, сонорні.

 

9

1

12.09

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Фонетика. Орфографія. Співвідношення звуків і букв. Основні правила фонетичної транскрипції

 

10

1

14.09

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Фонетика. Орфографія. Найпоширеніші випадки чергування голосних  та приголосних звуків

 

11

1

15.09

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Фонетика. Орфографія. Уподібнення, спрощення приголосних звуків

 

12

 

 

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Фонетика. Орфографія. Уподібнення, спрощення приголосних звуків. Букви И, І в словах іншомовного походження. Тренувальні вправи

 

13

1

18.09

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення. Речення. Головні та другорядні члени речення

 

14

1

21.09

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Синтаксис. Пунктуація. Однорідні члени речення

 

15

 

 

 

Повторення вивченого в 5-му класі. Корекція знань. Синтаксис. Пунктуація. Розділові знаки в простому реченні

 

16

1

22.09

 

Повторення вивченого в 5-му клас. Корекція знань. Синтаксис. Пунктуація. Звертання. Вставні слова. Пряма мова. Діалог

 

16

1

28.09

 

Повторення вивченого в 5 класі. Тренувальні вправи

 

17

1

29.09

 

КПР №1 з мовної теми  «Вступ. Краса і багатство української мови. Повторення. Корекція знань». (різнорівневі тестові завдання) Групи результатів: Досліджує мовлення, Письмово взаємодіє

КПР № 1

ГР: Досліджує мовлення, Письмово взаємодіє

 

 

 

 

Тема 2. БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ ( 18годин)

 

18

1

2.10

 

Повторення вивченого раніше про будову слова. Основа слова. Закінчення.

 

19

1

3.10

 

Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування. Усне й писемне спілкування. Емоційний стан співрозмовників. Важливі й другорядні деталі повідомлення.

ГР Усно взаємодіє

 

ГР Усно взаємодіє

Діалог

20

1

5.10

 

Незмінні й змінні слова

 

21

1

6.10

 

Спільнокореневі слова й форми слова.  Корінь слова

 

22

1

9.10

 

Префікс, суфікс. Антонімічні префікси й суфікси.

 

23

1

10.10

 

Подвоєння на межі морфем.

 

24

1

12.10

 

Подовження. Розбір слова за будовою

 

25

1

13.10

 

Написання префіксів з-, зі-, с-, роз-, без-.

 

26

1

17.10

 

Написання префіксів  пре-, при-, прі-.

 

27

1

 

 

Правила написання букв е, и, і в суфіксах -ечок-, -ечк-, - ичок, -ичк-, -інн-(я), -ення-(я), -инн-(я), -ив-(о), -ев-(о). Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-, -ин-, -ін-, -ичн-.

 

28

1

16.10

 

Стилі мовлення (повторення). Поняття про офіційно-діловий стиль Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному веб-сайті (на шкільній дошці оголошень) про очікувану подію (екскурсію учнів до музею, відвідання театру, організацію поїздки до визначних місць та ін.). ГР Письмово взаємодіє

ГР Письмово взаємодіє

29

 

 

 

Правопис суфіксів і префіксів. Тренувальні вправи

 

30

1

19.10

 

Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами. Основні джерела матеріалу для твору (практично). Поняття академічної доброчесності. ГР Усно взаємодіє

ГР Усно взаємодіє Контрольний усний переказ

31-32

2

20.10

30.10

 

Узагальнення та вилучення подробиць як спосіб стиснення тексту. План прослуханого або прочитаного тексту; простий план власного висловлення. Будова елементарного роздуму.

МД Читання вголос

МД Аудіювання

ГР Усно взаємодіє

Аудіювання

Читання вголос

33

1

2.11

 

Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі («Чому я пишаюся своїм товаришем», «Який вчинок можна вважати героїчним», «У яких вчинках виявляється людська шляхетність», «якою людиною я хочу стати?») з використанням фразеологізмів.

ГР Письмово взаємодіє

ГР Письмово взаємодіє

34

1

3.11

 

Повторення та узагальнення вивченого з теми “Будова слова. Орфографія”

 

35

1

7.11

 

КПР №2 з мовної теми «Будова слова. Орфографія» (різнорівневі тестові завдання). ГР Досліджує мовлення, Працює з текстом

КПР №2

ГР Досліджує мовлення, Працює з текстом

 

 

 

 

 

 

ТЕМА 3.  Словотвір. Орфографія

(13 годин)

 

 

36

1

9.11

 

Аналіз ДР. Робота над помилками

Словотвір – розділ мовознавства і джерело збагачення мови. Змінювання і творення слів. Твірне слово. Словотвірний ланцюжок.

 

37

1

10.11

 

Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безафіксний.

 

38

1

13.11

 

Основні способи словотворення: складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу.

 

39

1

 

 

Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безафіксний, складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу. Тренувальні вправи

 

40

1

14.11

 

Контрольний письмовий вибірковий переказ   художнього тексту, що містить опис приміщення

ГР Письмово взаємодіє

ГР Письмово взаємодіє Контрольний письмовий переказ

41

1

17.11

 

Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Написання слів з пів, напів.

 

42

1

20.11

 

Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Написання слів з пів, напів. Тренувальні вправи

 

43

1

21.11

 

Творення і правопис складноскорочених слів.

 

44

1

23.11

 

Зміни приголосних під час творення слів за допомогою суфіксів -ськ-, -ств-.

 

45

1

24.11

 

Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксом -ин-(а) від прикметників на -ський, -цький;

 

46

1

27.11

 

Словотвірний розбір слова.

 

47

1

28.11

 

Повторення вивченого «Словотвір. Орфографія».

 

48

1

30.11

 

КПР №2  з мовної теми «Словотвір. Орфографія» (різнорівневі тестові завдання).

ГР Досліджує мовлення, Працює з текстом

КПР №3

ГР Досліджує мовлення, Працює з текстом

 

 

 

 

Тема 4 Морфологія. Іменник (1 частина) (17 годин)

 

49

1

1.12

 

Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах. Загальна характеристика частин мови. Службові частини мови. Вигук.

 

50

1

4.12

 

Іменник як частина мови. Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні, назви істот і неістот.

 

51

1

5.12

 

Іменник як частина мови. Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні, назви істот і неістот. Тренувальні вправи

 

52

1

7.12

 

Велика буква та лапки у власних назвах.

 

53

1

8.12

 

Контрольний диктант №1.

ГР Письмово взаємодіє

КД №1

Диктант

ГР Письмово взаємодіє

54

1

11.12

 

Рід іменників. Іменники спільного роду.

 

55

1

12.12

 

Відповідь на уроці. Структура відповіді. Розгорнута відповідь

ГР Усно взаємодіє. Усний твір

ГР Усно взаємодіє

Усний твір

56

1

14.12

 

Повторення вивченого про текст Тема. Мікротема. Ключові слова

ГР Усно взаємодіє

Читання вголос

ГР Усно взаємодіє Читання вголос

57

1

15.12

 

Повторення вивченого про текст. Ідея, проблематика тексту

ГР Усно взаємодіє

Читання вголос

ГР Усно взаємодіє

Читання вголос

58

1

18.12

 

Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників.

 

59

1

19.12

 

Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини.

 

60

1

21.12

 

Відмінки іменників.

 

61

1

22.12

 

КПР №4 з мовної теми  «Морфологія. Орфографія. Іменник (1 частина)» (різнорівневі тестові завдання)

КПР №3

ГР Досліджує мовлення, Працює з текстом

КПР №4

ГР Досліджує мовлення, Працює з текстом

62

1

25.12

 

Повторення та узагальнення. Словотвір.

 

63

1

26.12

 

Повторення та узагальнення. Лексикологія

 

64

1

28.12

 

Повторення та узагальнення. Фразеологія

 

65

1

29.12

 

Повторення та узагальнення. Морфологія. Іменник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 листопада
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку