№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Спрямованість колекційної роботи та очікувані результати |
Примітка (музичний матеріал) |
Дата |
1 |
ТБ під час занять ритмікою. Різновиди ходьби,бігу. Повторення раніше вивченого. Ігри. |
Корекція уточнення знань про вивчені розміри, сильні долі такту,недоліків ходьби, бігу, стрибків. Коригування і розвиток дрібної і загальної моторики. |
Марш; впр. Павучок |
|
2-3 |
Організаційні та загально-розвивальні вправи, (які містяться у програмі з фізкультури) під музику, Вправи на рівновагу, координацію,вироблення красивої постави. Розвиток дрібної моторики. Вивчення руханки.
|
Формування звички правильної постави під час виконання ритміко-гімнастичних вправ. Розвиток рівноваги, координації рухів. |
Коригування загально-розвивальних вправ. Пальчикова гімнастика. Муз.Вітри надії-Зарядка. |
|
4-6 |
Вправи з гімнастичним приладдям (на лаві, шведській стінці, з м’ячами, скакалкою і т.д) Розвиток дріб.моторики. |
Формування звички правильної постави під час виконання ритміко-гімнастичних вправ. Розвиток рівноваги, координації рухів. |
Під муз.супровід |
|
7-8 |
ОРГ. і ЗРВ. Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами. Визначення лексичних понять ансамбль, оркестр. Узгодження звучання інструментів в ансамблі. |
Розвиток здібностей диференціювання на слух різні ритмічні малюнки в різних темпах. Уточнення назв та їх значення (ансамбль, оркестр) Розвиток узгодженості, координації своїх дій з іншими. |
Під муз.супровід |
|
9-11 |
Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику |
Самостійний добір вільних природних рухів під музику різного характеру на певну тему. Розвиток кін естетичної пам’яті, уваги, самостійності. Подальший розвиток відчуття ритму, здатності своєчасно включатися в музично-ритмічну діяльність. |
Інсценування пісень: «Антошка», муз. В. Шаїнського, сл. Ю. Ентіна, «Пісня Червоної Шапочки», муз. А. Рибникова, сл. Ю. Кіма. |
|
12-13 |
Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику Наслідувальні рухи, об’єктів живої і неживої природи, людей. Визначення їх особливостей. |
Уточнення рухів живої й неживої природи, людей. Розвиток здатності пристосовувати свої дії до наявних умов. Формування власного емоційного сприймання музичного образу. |
Імпровізування рухів різних казкових персонажів (лисиці, зайця, кози, ворони, ведмедя, вовка, журавля та ін.) в різних ігрових ситуаціях під музику відповідного характеру (за вибором вчителя). |
|
14 |
Організаційні та загально-розвивальні вправи (розвиток рівноваги,правил. постави) Коригування і розвиток дрібної і загальної моторики. Ігри мід музику. |
Формування звички правильної постави під час виконання ритміко-гімнастичних вправ. Розвиток рівноваги, координації рухів. Пальчикова гімнастика. |
Під муз.супровід. |
|
15 |
Повторення вивченого за 1 семестр. Орг.та ЗРВ. Розвиток дріб.моторики. Ігри під музику. |
Коригування ЗРВ та вправ під муз.супровід. |
Музичні руханки. |
|
16 |
ТБ під час занять ритмікою. Різновиди ходьби,бігу. Повторення раніше вивченого. Ігри. |
Корекція уточнення знань про вивчені розміри, сильні долі такту,недоліків ходьби, бігу, стрибків. |
Під муз.супровід |
|
17 |
Організаційні та загально-розвивальні вправи, (які містяться у програмі з фізкультури) під музику, вправи координацію, поставу,розвиток фізичних якостей. Розвиток дрібної моторики. Вивчення руханки.
|
Формування звички правильної постави під час виконання ритміко-гімнастичних вправ, розвиток рівноваги, координації рухів та ін. фізичних якостей (шв.,сприт., витрив .) |
Під муз.супровід |
|
18-21 |
Народні танці і сучасні танцювальні рухи. Ознайомлення з новими елементи танцю і рухами: присідання і напівприсідання на місці і з просуванням. Крок вальсу правий і з поворотом. Різноманітні поєднання відпрацьованих кроків з рухами рук і плесканням. |
Корекція постави, координації рухів, плавності, гнучкості. Формування вміння точно розпочинати і завершувати рух. Формування вміння уважно ставитися до партнера, знаходити з ним спільний ритм руху. Формування вміння рухатися вільно й невимушено. |
«Полька», муз. А. Жулинського, «Галоп», муз. І. Дунаєвського, «Вальс», муз. Т. Соколовського, «Вальс» з кінофільму «Тарас Шевченко», муз. Б. Лятошинського, «Український танець, укр.. народ. мелодія, |
|
22-24 |
ЗРВ. Різні поєднання рухів українських народних танців. Індивідуальні і парні танці. |
Розвиток танцювальних здібностей. |
«Полька», муз. М. Глінки, Укр.. народний танець, укр. народ мелодія «Ой лопнув обруч», «Танець парами» на укр. народ. мелодію |
|
25-26 |
Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику Наслідувальні рухи, об’єктів живої і неживої природи, людей. Визначення їх особливостей. |
Самостійний добір вільних природних рухів під музику різного характеру на певну тему. Розвиток кін естетичної пам’яті, уваги, самостійності. Подальший розвиток відчуття ритму, здатності своєчасно включатися в музично-ритмічну діяльність. |
Під муз.супровід Імпровізування рухів різних казкових персонажів |
|
|
ОРГ. і ЗРВ. Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами. Узгодження звучання інструментів в ансамблі. |
Розвиток здібностей диференціювання на слух різні ритмічні малюнки в різних темпах. Розвиток узгодженості, координації своїх дій з іншими. |
Під муз.супровід |
|
27-30 |
Організаційні та загально-розвивальні вправи, (які містяться у програмі з фізкультури) під музику, Вправи на рівновагу, координацію,вироблення красивої постави. Розвиток дрібної моторики. Вивчення руханки.
|
Формування звички правильної постави під час виконання ритміко-гімнастичних вправ. Розвиток рівноваги, координації рухів |
Під муз.супровід |
|
31-32 |
Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику. Розвиток .дрібної та загальної моторики |
Самостійний добір вільних природних рухів під музику різного характеру на певну тему.
|
Під муз.супровід |
|
33 |
Підсумкові заняття |
|
|
|
|
|
|
|
|
Вимоги до знань та вмінь учнів на кінець навчального року:
Учень:
ЗНАЄ:
- терміни, які зазначені за програмою (дво- і тридольний розмір, ансамбль-оркестр);
- назви різних нових елементів танцю і танцювальних кроків;
УМІЄ:
- використовувати кілька музичних інструментів в одному творі;
- підбирати самостійно вільні рухи під музику різного характеру;
- узгоджувати звучання інструментів в ансамблі;
- бере участь у виконанні вивчених танців.