КТП ЗПР 3 клас за програмою авт. Бабяк

Про матеріал
КТП ЗПР 3 клас за програмою Ритміка Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку Автор: Бабяк О.О.
Перегляд файлу

п/п

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість колекційної роботи та очікувані результати

Примітка

(музичний матеріал)

Дата

1

ТБ під час занять ритмікою. Різновиди ходьби,бігу. Повторення раніше вивченого. Ігри.

Корекція уточнення знань про вивчені розміри, сильні долі такту,недоліків ходьби, бігу, стрибків. Коригування і розвиток дрібної і загальної моторики.

Марш; впр. Павучок

 

2-3

 Організаційні та загально-розвивальні вправи, (які містяться у програмі з фізкультури) під музику, Вправи на рівновагу, координацію,вироблення красивої постави. Розвиток дрібної моторики. Вивчення руханки.

 

Формування звички правильної постави під час виконання ритміко-гімнастичних вправ. Розвиток рівноваги, координації рухів.

Коригування загально-розвивальних вправ. Пальчикова гімнастика.

Муз.Вітри надії-Зарядка.

 

4-6

Вправи з гімнастичним приладдям (на лаві, шведській стінці, з м’ячами, скакалкою і т.д)  Розвиток дріб.моторики.

Формування звички правильної постави під час виконання ритміко-гімнастичних вправ. Розвиток рівноваги, координації рухів.

Під муз.супровід

 

7-8

 ОРГ. і ЗРВ. Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами. Визначення лексичних понять ансамбль, оркестр. Узгодження звучання інструментів в ансамблі.

Розвиток здібностей диференціювання на слух різні ритмічні малюнки в різних темпах. Уточнення назв та їх значення (ансамбль, оркестр) Розвиток узгодженості, координації своїх дій з іншими.

Під муз.супровід

 

9-11

Імпровізація рухів на музичні теми,  ігри під музику

Самостійний добір вільних природних рухів під музику різного характеру на певну тему.

Розвиток кін естетичної пам’яті, уваги, самостійності. Подальший розвиток відчуття ритму, здатності своєчасно включатися в музично-ритмічну діяльність.

Інсценування пісень: «Антошка», муз. В. Шаїнського, сл. Ю. Ентіна, «Пісня Червоної Шапочки», муз. А. Рибникова, сл. Ю. Кіма.

 

12-13

Імпровізація рухів на музичні теми,  ігри під музику Наслідувальні рухи, об’єктів живої і неживої природи, людей. Визначення їх особливостей.

Уточнення рухів живої й неживої природи, людей. Розвиток здатності пристосовувати свої дії до наявних умов. Формування власного емоційного сприймання музичного образу.

Імпровізування рухів різних казкових персонажів (лисиці, зайця, кози, ворони, ведмедя, вовка, журавля та ін.) в різних ігрових ситуаціях під музику відповідного характеру (за вибором вчителя).

 

14

Організаційні та загально-розвивальні вправи (розвиток рівноваги,правил. постави) Коригування і розвиток дрібної і загальної моторики. Ігри мід музику.

Формування звички правильної постави під час виконання ритміко-гімнастичних вправ. Розвиток рівноваги, координації рухів. Пальчикова гімнастика.

Під муз.супровід.

 

15

Повторення вивченого за 1 семестр. Орг.та ЗРВ. Розвиток дріб.моторики. Ігри під музику.

Коригування ЗРВ та вправ під муз.супровід.

Музичні руханки.

 

 

 

 

16

ТБ під час занять ритмікою. Різновиди ходьби,бігу. Повторення раніше вивченого. Ігри.

Корекція уточнення знань про вивчені розміри, сильні долі такту,недоліків ходьби, бігу, стрибків.

Під муз.супровід

 

17

Організаційні та загально-розвивальні вправи, (які містяться у програмі з фізкультури) під музику, вправи координацію, поставу,розвиток фізичних якостей. Розвиток дрібної моторики. Вивчення руханки.

 

Формування звички правильної постави під час виконання ритміко-гімнастичних вправ, розвиток рівноваги, координації рухів та ін. фізичних якостей (шв.,сприт., витрив .)

Під муз.супровід

 

18-21

Народні танці і сучасні танцювальні рухи. Ознайомлення з новими елементи танцю і рухами: присідання і напівприсідання на місці і з просуванням. Крок вальсу правий і з поворотом. Різноманітні поєднання відпрацьованих кроків з рухами рук і плесканням.

Корекція постави, координації рухів, плавності, гнучкості. Формування вміння точно розпочинати і завершувати рух. Формування вміння уважно ставитися до партнера, знаходити з ним спільний ритм руху. Формування вміння рухатися вільно й невимушено.

«Полька», муз. А. Жулинського, «Галоп», муз. І. Дунаєвського, «Вальс», муз. Т. Соколовського, «Вальс» з кінофільму «Тарас Шевченко», муз. Б. Лятошинського, «Український танець, укр.. народ. мелодія,

 

22-24

ЗРВ. Різні поєднання рухів українських народних танців. Індивідуальні і парні танці.

Розвиток танцювальних здібностей.

«Полька», муз. М. Глінки, Укр.. народний танець, укр. народ мелодія «Ой лопнув обруч», «Танець парами» на укр. народ. мелодію

 

25-26

Імпровізація рухів на музичні теми,  ігри під музику Наслідувальні рухи, об’єктів живої і неживої природи, людей. Визначення їх особливостей.

Самостійний добір вільних природних рухів під музику різного характеру на певну тему.

Розвиток кін естетичної пам’яті, уваги, самостійності. Подальший розвиток відчуття ритму, здатності своєчасно включатися в музично-ритмічну діяльність.

Під муз.супровід Імпровізування рухів різних казкових персонажів

 

 

ОРГ. і ЗРВ. Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами. Узгодження звучання інструментів в ансамблі.

Розвиток здібностей диференціювання на слух різні ритмічні малюнки в різних темпах. Розвиток узгодженості, координації своїх дій з іншими.

Під муз.супровід

 

27-30

Організаційні та загально-розвивальні вправи, (які містяться у програмі з фізкультури) під музику, Вправи на рівновагу, координацію,вироблення красивої постави. Розвиток дрібної моторики. Вивчення руханки.

 

Формування звички правильної постави під час виконання ритміко-гімнастичних вправ. Розвиток рівноваги, координації рухів

Під муз.супровід

 

31-32

Імпровізація рухів на музичні теми,  ігри під музику. Розвиток .дрібної та загальної моторики

Самостійний добір вільних природних рухів під музику різного характеру на певну тему.

 

Під муз.супровід

 

33

Підсумкові заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимоги до знань та вмінь учнів на кінець навчального року:

Учень:

ЗНАЄ:

 - терміни, які зазначені за програмою (дво- і тридольний розмір, ансамбль-оркестр);

- назви різних нових елементів танцю і танцювальних кроків;

УМІЄ:

- використовувати кілька музичних інструментів в одному творі;

- підбирати самостійно вільні рухи під музику різного характеру;

- узгоджувати звучання інструментів в ансамблі;

4331- бере участь у виконанні вивчених танців.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
24 вересня 2021
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку