КТП ЗПР 4 клас Ритміка авт. Бабяк

Про матеріал
КТП ЗПР 4 клас програма Ритміка авт. Бабяк Вимоги до знань та вмінь учнів на кінець навчального року. Учень знає: - усі вивчені терміни і назви видів музично-ритмічної діяльності та танців, що вивчалися протягом року; - як виконувати відповідні вправи і рухові дії, танцювальний матеріал, інсценізувати пісні; - як відтворювати ритм на дитячих шумових інструментах. Учень вміє: - виконувати будь-які гімнастичні вправи з предметами і без них під музику різного характеру, темпу; - відображати зміною руху будь-які зміни в характері, темпі, темпоритмі, регістрі звучання музики; - передавати на різноманітних дитячих шумових інструментах ритмічний малюнок знайомих доступних виконанню пісень; - інсценізувати дитячі пісні, зображувати персонажі в казках під музику; - виконувати різні композиції рухів із вивчених танців
Перегляд файлу

п/п

Зміст навчального матеріалу

Спрямування колекційної роботи та очікувані результати

Примітка

(муз.матеріал)

Дата

1

ТБ на занятті та у спортивній залі, ресурсній кімнаті. Ознайомлення зі спортивним приладдям. Орг впр.,ЗРВ, ходьба, біг впр. Ігри.

Дитина знає як поводити себе у залі, призначення спорт. інвентарю.

Марш; побігли- потупотіли і т.д.

 

2-5

Ритміко-гімнастичні вправи Удосконалення рухів під музику зі зміною темпоритму. Ходьба і біг під музику із зміною темпу руху, з переходом від помірного до швидкого чи повільного темпу. Виконання загально розвиваючих вправ у різних темпах, ускладнення вправ (відповідно контингенту), які сприяють розвитку сили, гнучкості, правильної постави. Вправи на розслабленню певної групи м’язів. Пальчикова гімнастика.

Формування здатності диференціювати на слух. Корекція, розвиток відчуття змін темпоритму та відповідні їм зміни рухів. Зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба. Корекція загальної моторики та дрібної.

 Під муз супровід на розсуд вчителя.

«Крокувати бадьорим і спокійним кроком», «Марш», муз. М. Роберта, «Швидкий крок та біг», муз. Ф. Надененко, «Побігаємо пострибаємо», муз. С. Сосніна, «Легкий біг», муз. Т. Ломової,

 

6-9

Ритміко-гімнастичні вправи Ходьба і біг під музику із зміною темпу руху, з переходом від помірного до швидкого чи повільного темпу. Виконання загально розвиваючих вправ з приладдям (м’яч,скакалка) та на гімнастичній лаві,стінці).

Розвиток уваги, зосередженості, відповідальності за власні дії (під час виконання вправ з  та на приладді). Виправлення помилок при виконанні вправ. Корекція постави,рівноваги та розвиток фізичних якостей (сили,витривалості, швидкості, координації).

Під муз супровід на розсуд вчителя.

 

10-13

Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами Розуміння і передача на різних дитячих шумових інструментах основних ритмів знайомих пісень. Гра в ансамблі нескладних ритмічних малюнків дитячих пісень.

Розвиток відчуття ритму та його відтворення на дитячих шумових інструментах. Коригування ритмічного відчуття та його адекватне відтворення. Уточнення уявлень про ансамбль. Корекція відтворення ритмічних малюнків в ансамблі. Формування почуття відповідальності за свої дії при грі у ансамблі

Укр. народ. пісні «Іде, іде дід, дід», «Сорока-Ворона», «Галя по садочку ходила», обр. Л. Ревуцького, «На зеленом лугу», рос. народ. пісня. Укр. дитячі народні пісні (за вибором вчителя).

 

14-16

Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику Удосконалення вільних і природних рухів під музику різного характеру.

Розвиток емоційної сфери - власного емоційного сприймання і відтворення музичного образу. Корекція, уточнення відповідних засобам музичної виразності рухам. Формування відчуття ритму, здатності своєчасного і відповідного його відтворення.

Імпровізування рухів різних казкових персонажів (лисиці, зайця, кози, ворони, ведмедя, вовка, журавля та ін.) в різних ігрових ситуаціях під музику відповідного характеру (за вибором вчителя).

 

17-20

 Організаційні та загально-розвиваючі вправи. Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику. Наслідувальні рухи, ігри під музику, ігри із співом, інсценування пісень, сценічне зображення казки.

Коригування неадекватних музичному матеріалу рухів. Розвиток зосередженості уваги впродовж виконання вправ. Формування пам’яті на основі запам’ятовування правил безпеки під час ігор. Уточнення характерних рухів живих і не живих об’єктів, казкових персонажів. Розвиток почуття колективізму, здатності пристосовувати свої дії до наявних умов, ситуацій.

Інсценування пісень: А. Філіпенко. "По малину в сад підем", дит. укр. пісні: "Галя по садочку ходила", "Подоляночка" та ін. (твори для інсценізації вчитель підбирає відповідно контингенту).

 

21-26

Народні танці і сучасні. Удосконалення вправ на координацію рухів рук і ніг при виконанні окремих па і вивчених танців. Розширення обсягу танцювальних рухів. Різні композиції рухів з українського, російського танцю танці інших народів, сучасних масових танців.

Корекція правильної постави, плавності рухів та подальше їх удосконалення. Корекція та подальший розвиток рухів, координаційних здібностей учнів. Розвиток танцювальних здібностей. Розвиток рухової пам’яті, уточнення рухів різних народних танців.

«Танець парами» чеська народ. мелодія, «Гопак», укр.. народ. мелодія, обр. Н. Метлова, «Віденський вальс», обр. Ю. Соколовського, твори для  навчання вчитель підбирає відповідно контингенту.

 

27-28

Ритміко-гімнастичні вправи Удосконалення рухів під музику зі зміною темпоритму. Ходьба і біг під музику із зміною темпу руху, з переходом від помірного до швидкого чи повільного темпу. Виконання загально розвиваючих вправ у різних темпах, ускладнення вправ (відповідно контингенту), які сприяють розвитку сили, гнучкості, правильної постави. Вправи на розслабленню певної групи м’язів. Пальчикова гімнастика.

Формування здатності диференціювати на слух. Корекція, розвиток відчуття змін темпоритму та відповідні їм зміни рухів. Зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба. Корекція загальної моторики та дрібної.

Під музичний супровід.

 

29-30

Ритміко-гімнастичні вправи Ходьба і біг під музику із зміною темпу руху, з переходом від помірного до швидкого чи повільного темпу. Виконання загально розвиваючих вправ з приладдям (м’яч,скакалка) та на гімнастичній лаві,стінці).

Розвиток уваги, зосередженості, відповідальності за власні дії (під час виконання вправ з  та на приладді). Виправлення помилок при виконанні вправ. Корекція постави,рівноваги та розвиток фізичних якостей (сили,витривалості, швидкості, координації).

Під музичний супровід.

 

31-33

Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику Удосконалення вільних і природних рухів під музику різного характеру.

Розвиток емоційної сфери - власного емоційного сприймання і відтворення музичного образу. Корекція, уточнення відповідних засобам музичної виразності рухам. Формування відчуття ритму, здатності своєчасного і відповідного його відтворення.

Імпровізування рухів різних казкових персонажів (лисиці, зайця, кози, ворони, ведмедя, вовка, журавля та ін.) в різних ігрових ситуаціях під музику відповідного характеру (за вибором вчителя).

 

 

Резервне заняття

 

 

 

Вимоги до знань та вмінь учнів на кінець навчального року.

Учень знає:

- усі вивчені терміни і назви видів музично-ритмічної діяльності та танців, що вивчалися протягом року;

- як виконувати відповідні вправи і рухові дії, танцювальний матеріал, інсценізувати пісні;

- як відтворювати ритм на дитячих шумових інструментах.

Учень вміє:

- виконувати будь-які гімнастичні вправи з предметами і без них під музику різного характеру, темпу;

- відображати зміною руху будь-які зміни в характері, темпі, темпоритмі, регістрі звучання музики;

- передавати на різноманітних дитячих шумових інструментах ритмічний малюнок знайомих доступних виконанню

пісень;

- інсценізувати дитячі пісні, зображувати персонажі в казках під музику;

- виконувати різні композиції рухів із вивчених танців.

____________________________________________________________________

1/ Вчитель сам повинен визначати зміст, об’єм, кількість навчальних завдань, підбирати музичний матеріал

відповідно до особливостей музично-ритмічного і рухового розвитку дітей класу. Музичний матеріал в програмі подається

як зразок, а не як строго обов’язковий.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
24 вересня 2021
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку