№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Спрямування колекційної роботи та очікувані результати |
Примітка (муз.матеріал) |
Дата |
1 |
ТБ на занятті та у спортивній залі, ресурсній кімнаті. Ознайомлення зі спортивним приладдям. Орг впр.,ЗРВ, ходьба, біг впр. Ігри. |
Дитина знає як поводити себе у залі, призначення спорт. інвентарю. |
Марш; побігли- потупотіли і т.д. |
|
2-5 |
Ритміко-гімнастичні вправи Удосконалення рухів під музику зі зміною темпоритму. Ходьба і біг під музику із зміною темпу руху, з переходом від помірного до швидкого чи повільного темпу. Виконання загально розвиваючих вправ у різних темпах, ускладнення вправ (відповідно контингенту), які сприяють розвитку сили, гнучкості, правильної постави. Вправи на розслабленню певної групи м’язів. Пальчикова гімнастика. |
Формування здатності диференціювати на слух. Корекція, розвиток відчуття змін темпоритму та відповідні їм зміни рухів. Зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба. Корекція загальної моторики та дрібної. |
Під муз супровід на розсуд вчителя. «Крокувати бадьорим і спокійним кроком», «Марш», муз. М. Роберта, «Швидкий крок та біг», муз. Ф. Надененко, «Побігаємо пострибаємо», муз. С. Сосніна, «Легкий біг», муз. Т. Ломової, |
|
6-9 |
Ритміко-гімнастичні вправи Ходьба і біг під музику із зміною темпу руху, з переходом від помірного до швидкого чи повільного темпу. Виконання загально розвиваючих вправ з приладдям (м’яч,скакалка) та на гімнастичній лаві,стінці). |
Розвиток уваги, зосередженості, відповідальності за власні дії (під час виконання вправ з та на приладді). Виправлення помилок при виконанні вправ. Корекція постави,рівноваги та розвиток фізичних якостей (сили,витривалості, швидкості, координації). |
Під муз супровід на розсуд вчителя. |
|
10-13 |
Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами Розуміння і передача на різних дитячих шумових інструментах основних ритмів знайомих пісень. Гра в ансамблі нескладних ритмічних малюнків дитячих пісень. |
Розвиток відчуття ритму та його відтворення на дитячих шумових інструментах. Коригування ритмічного відчуття та його адекватне відтворення. Уточнення уявлень про ансамбль. Корекція відтворення ритмічних малюнків в ансамблі. Формування почуття відповідальності за свої дії при грі у ансамблі |
Укр. народ. пісні «Іде, іде дід, дід», «Сорока-Ворона», «Галя по садочку ходила», обр. Л. Ревуцького, «На зеленом лугу», рос. народ. пісня. Укр. дитячі народні пісні (за вибором вчителя). |
|
14-16 |
Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику Удосконалення вільних і природних рухів під музику різного характеру. |
Розвиток емоційної сфери - власного емоційного сприймання і відтворення музичного образу. Корекція, уточнення відповідних засобам музичної виразності рухам. Формування відчуття ритму, здатності своєчасного і відповідного його відтворення. |
Імпровізування рухів різних казкових персонажів (лисиці, зайця, кози, ворони, ведмедя, вовка, журавля та ін.) в різних ігрових ситуаціях під музику відповідного характеру (за вибором вчителя). |
|
17-20 |
Організаційні та загально-розвиваючі вправи. Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику. Наслідувальні рухи, ігри під музику, ігри із співом, інсценування пісень, сценічне зображення казки. |
Коригування неадекватних музичному матеріалу рухів. Розвиток зосередженості уваги впродовж виконання вправ. Формування пам’яті на основі запам’ятовування правил безпеки під час ігор. Уточнення характерних рухів живих і не живих об’єктів, казкових персонажів. Розвиток почуття колективізму, здатності пристосовувати свої дії до наявних умов, ситуацій. |
Інсценування пісень: А. Філіпенко. "По малину в сад підем", дит. укр. пісні: "Галя по садочку ходила", "Подоляночка" та ін. (твори для інсценізації вчитель підбирає відповідно контингенту). |
|
21-26 |
Народні танці і сучасні. Удосконалення вправ на координацію рухів рук і ніг при виконанні окремих па і вивчених танців. Розширення обсягу танцювальних рухів. Різні композиції рухів з українського, російського танцю танці інших народів, сучасних масових танців. |
Корекція правильної постави, плавності рухів та подальше їх удосконалення. Корекція та подальший розвиток рухів, координаційних здібностей учнів. Розвиток танцювальних здібностей. Розвиток рухової пам’яті, уточнення рухів різних народних танців. |
«Танець парами» чеська народ. мелодія, «Гопак», укр.. народ. мелодія, обр. Н. Метлова, «Віденський вальс», обр. Ю. Соколовського, твори для навчання вчитель підбирає відповідно контингенту. |
|
27-28 |
Ритміко-гімнастичні вправи Удосконалення рухів під музику зі зміною темпоритму. Ходьба і біг під музику із зміною темпу руху, з переходом від помірного до швидкого чи повільного темпу. Виконання загально розвиваючих вправ у різних темпах, ускладнення вправ (відповідно контингенту), які сприяють розвитку сили, гнучкості, правильної постави. Вправи на розслабленню певної групи м’язів. Пальчикова гімнастика. |
Формування здатності диференціювати на слух. Корекція, розвиток відчуття змін темпоритму та відповідні їм зміни рухів. Зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба. Корекція загальної моторики та дрібної. |
Під музичний супровід. |
|
29-30 |
Ритміко-гімнастичні вправи Ходьба і біг під музику із зміною темпу руху, з переходом від помірного до швидкого чи повільного темпу. Виконання загально розвиваючих вправ з приладдям (м’яч,скакалка) та на гімнастичній лаві,стінці). |
Розвиток уваги, зосередженості, відповідальності за власні дії (під час виконання вправ з та на приладді). Виправлення помилок при виконанні вправ. Корекція постави,рівноваги та розвиток фізичних якостей (сили,витривалості, швидкості, координації). |
Під музичний супровід. |
|
31-33 |
Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику Удосконалення вільних і природних рухів під музику різного характеру. |
Розвиток емоційної сфери - власного емоційного сприймання і відтворення музичного образу. Корекція, уточнення відповідних засобам музичної виразності рухам. Формування відчуття ритму, здатності своєчасного і відповідного його відтворення. |
Імпровізування рухів різних казкових персонажів (лисиці, зайця, кози, ворони, ведмедя, вовка, журавля та ін.) в різних ігрових ситуаціях під музику відповідного характеру (за вибором вчителя). |
|
|
Резервне заняття |
|
|
|
Вимоги до знань та вмінь учнів на кінець навчального року.
Учень знає:
- усі вивчені терміни і назви видів музично-ритмічної діяльності та танців, що вивчалися протягом року;
- як виконувати відповідні вправи і рухові дії, танцювальний матеріал, інсценізувати пісні;
- як відтворювати ритм на дитячих шумових інструментах.
Учень вміє:
- виконувати будь-які гімнастичні вправи з предметами і без них під музику різного характеру, темпу;
- відображати зміною руху будь-які зміни в характері, темпі, темпоритмі, регістрі звучання музики;
- передавати на різноманітних дитячих шумових інструментах ритмічний малюнок знайомих доступних виконанню
пісень;
- інсценізувати дитячі пісні, зображувати персонажі в казках під музику;
- виконувати різні композиції рухів із вивчених танців.
____________________________________________________________________
1/ Вчитель сам повинен визначати зміст, об’єм, кількість навчальних завдань, підбирати музичний матеріал
відповідно до особливостей музично-ритмічного і рухового розвитку дітей класу. Музичний матеріал в програмі подається
як зразок, а не як строго обов’язковий.