Принципи роботи з дітьми з ООП

Про матеріал
Принципи роботи з дітьми з ООП (методичні рекомендації) Принципи корекційно-педагогічної роботи в інклюзивному навчальному закладі Сьогодні загальноосвітній навчальний заклад має бути готовим для спільного навчання здорових дітей та їхніх однолітків з різними типами дизонтегенезу. Особливої актуальності набуває організація сучасного системного психологопедагогічного супроводу учнів з порушеннями розвитку. Для цього в освітньому середовищі необхідно створити не тільки спеціальні умови, а й організувати відповідну корекційну роботу.
Перегляд файлу

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Принципи корекційно-педагогічної роботи в інклюзивному навчальному закладі

 Сьогодні загальноосвітній навчальний заклад має бути готовим для спільного навчання здорових дітей та їхніх однолітків з різними типами дизонтегенезу. Особливої актуальності набуває організація сучасного системного психологопедагогічного супроводу учнів з порушеннями розвитку. Для цього в освітньому середовищі необхідно створити не тільки спеціальні умови, а й організувати відповідну корекційну роботу.

 Основні принципи корекційно-педагогічної роботи:

системності корекційних, профілактичних та розвиваючих задач;

єдності діагностики та корекції розвитку;

взаємозв’язку та компенсації;

комплексності методів клініко-психолого-педагогічного впливу;

урахування вікових та індивідуальних особливостей розвитку;

особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходу в системі корекційнопедагогічної роботи;

оптимістичного підходу в корекційній роботі з дитиною, яка має особливості психофізичного розвитку;

активного залучення найближчого соціального оточення в системі корекційного впливу;

  індивідуального та диференційного підходу в умовах колективного навчання.

Спеціаліст, який працює з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку насамперед повинен пам’ятати:

1. У кожній дитині закладені можливості і здібності, які необхідно розкрити, підтримувати і розвивати.

2. Кожна дитина є унікальною особистістю.

 3. Порушення інтелектуального розвитку - це порушення у сфері розуміння. Несприятливе оточення перетворює це на недолік, значить, це проблема оточення, а не хворого.

4. Дитина з порушенням інтелекту зростає і дорослішає, її життєвий цикл такий самий, як у інших людей.

 5. Дитина з порушенням інтелектуального розвитку має можливість прожити хороше і різноманітне життя. Давайте надамо їй цю можливість!

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
24 вересня 2021
Переглядів
1521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку