Кубування є методом навчання критичного
мислення в початковій школі, що полегшує
розглядання різ них сторін теми. Це навчальна методика, яка пропонує учням від повісти на 6
запитань різних типів, що стосуються теми. Цей під хід передбачає використання кубика із написаними на кожній гра ні вказівками щодо напряму мислення або письма.
На кожному боці кубика вказівка:
Опишіть це;
Порівняйте це,
Встановіть асоціації,;
Проаналізуйте це; Знайдіть застосування цьому; Запропонуйте аргументи „за” або „проти” цього.
Можно замінити:
Які є зовнішні ознаки?
На що це схоже? Які слова спадають на думку,коли ти чуєш...?
З чого це зроблено?
Як би ти це використав?
Добре це чи погано?Чому?
Застосовуючи цю стратегію, слід пам'ятати, що чер‐ говість граней передбачає перехід від менш складних
завдань (з точки зору розумової діяльності) до більш
складних. Використовуючи цю стратегію у початкових класах, бажано пояснювати учням, що від них вимага‐ ється, у доступних для них формулюваннях.