кулинарний лейн рінг

Про матеріал
Таврійський навчально - реабілітаційний центр Херсонської обласної ради Мета: Збiльшити iнтерес к вивченню СПО у iгровій формi закрiплювати теоретичн iзнання, розвивати уяву, змiцнюватимiжособiстнi вiдносини, виховувати почуттявзаємодопомоги, риси колективізму. Розширювати кругозiр, поповнювати активний словник.
Перегляд файлу

Таврійський навчально - реабілітаційний центр Херсонської

                                         обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВIДКРИТИЙ ЗАХIД: «КУЛІНАРНИЙ БРЕЙН-РИНГ»

(8-А кл. – 8-Б кл.)

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Шахаева О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

Збiльшити iнтерес к вивченню СПО у iгровій формi закрiплювати теоретичн iзнання, розвивати уяву, змiцнюватимiжособiстнi вiдносини, виховувати почуттявзаємодопомоги, риси колективізму. Розширювати кругозiр, поповнювати активний словник.

 

Хiд заходу:

Добрий день!

Поважнi гостi, учасники команд та всi присутнi. Сьогоднi у нас буде проходити цiкава гра «Кулiнарний брейн-ринг».

Двiкоманди, завзятi та цiлеспрямованi, виборюватимуть звання переможця. Та сподiваюсь з успiхом пройдуть всi випробування та конкурси. А поважне жюрi у складi _________________________ буде справедливо оцiнювати наших гравцiв.

А зараз, я хочу представити нашi команди.

Команда 8-А кл. «Веселi пампушки».

Команда 8-Б кл. «Олiв’є».

Девіз команди«Олiв’є» – «Як, що хочеш бути клас, то приєднуйся до нас».

Девиз команди «Веселi пампушки» – «Ми боремось стараємось и всьогодобиваємось».

 

Перший конкурс.

Блiц турнiр.

Пропонуєтьсякожній командi по 5 запитань та 5 загадок на тему «Кулінарнi справи».

Кожна команда отримує 1 бал за вiрну вiдповiдь.

Якщо команда не може дати вiрну вiдповiдь, то друга команда має змогу дати вiдповiдь та отримати додатковий бал.

 

Запитання та загадки для команди «Олiв’є».

  1. Як називається страва, яка готуєтьсяiз подрiбнених овочiв з додаванням олii або сметани?

(Салат)

  1. Одяг звареноi картоплi?

(Мундiр)

  1. Готує солодки страви з борошна та iншiх продуктiв?

(Кондитер)

  1. Найсмачнішачастина обiду?

(Десерт)

  1. Яку стравуприготував солдат з сокiри?

(Колун)

 

Запитання та загадки для команди«Веселi пампушки».

 

  1. Вiн добре готує та складаєавторськірецепти.

(Кухар)

  1. Десерт який не вмiєстоятиспокiйно.

(Желе)

  1. I томатнаi зубна.

(Паста)

  1. Частинабублика яку не можназ’їсти.

iрка)

  1. З ним п’ють чай на свято.

(Торт)

 

А зараз 2 етап конкурсу загадки.

 

Запитання та загадки для команди «Олiв’є.

 

  1. Лавр, укропчик цибулина, жменька рису іморквина, рибкище вкладаємо, спецiiвсипаємо.

(Юшка)

  1. Влiтку ягiд так багато, iх спочатку буду рвати. Потiм с цукром перетрем, ось смачнийiвийде...

(Джем)

  1. Тiсто ягоди та крем, шоколад, прикраси, джем, дуже справу цю люблю, iв кондитерській куплю.

iстечко)

  1. Що за хлiб такийсвятковий, на рушник вмостився новий.

(Каравай)

  1. Ой смачна вона духмяна, рисова, гречана, мана, ложку в рот i буде наша, здогадалися, це...

(Каша)

 

Запитання та загадки для команди «Веселi пампушки».

 

  1. Найсмачнийшачастина обiду.

(Десерт)

  1. Варене тiсто. Страваукраїнськоїкухнi

(Галушки)

  1. Iде за сніданком.

(2 сніданокабо ланч)

  1. Готуєсолодкiстрави ізборошна та iнших продуктiв

(Кондитер)

  1. Як називаєтся страва з нарiзаних на шматочкиовочiв з додаванням олiї або сметани.

(Салат)

 

Наступний конкурс «Попелюшка»

 

Зараз ми подивимосьчи настiльки ж вправнi нашiучасники, як героiня вiдомоїказки «Попелюшка». Як вiдомо вона булапрофесiоналом у перебираннi круп, та бобiв. У конкурсі приймають участь по одному гравцюкожноїкоманди. Вони повиннi на швидкiстьперебратиквасолю бiлу до бiлої, кольорову докольорової. Оцiнюється конкурс у 2 бали.

Почнемо...

Наши гравцiмайжезрiвнялись у вправностi з Попелюшкою.

Та на черзiу нас наступний конкурс. Та спочатку дайте вiдповiдi на Запитання:

 яка страва е вiзитiвкоюУкраїни?

Їїдужелюблятьукраїнці. Кожна сiм’я готуєїї, а також вона популярна в iншихкраїнах. Це перша страва (борш)

 

Конкурс зготуємоборщик.

Гравцiповиннiiз запропонованихкарток з зображеннямовочiв вiдiбратималюнки тих овочiв якiпотрiбні для приготування борщу.

Конкурс оцiнюється у 2 бали. Запрошуютьсягравцi 2 команд.

 

Вчитель:

Добре. Якими професiйнимиякостями повинен володітидобрийкухар? Чипотрiбен йому тонкий смак щоброзрiзнятисмаки рiзних спецiй та продуктiв встравах?

 

Конкурс «Дегустатор»

Потрiбно з закритимиочимавизначити на смак який продукт харчуваннявикуштуете.

 

Конкурс «Кiт у мiшку»

Потрiбно на дотиквизначитиякийовочвиобрали у мішку.

Запрошуємопредставникiв двох команд. Конкурс оцiнюється у 2 бали.

 

Вчитель: У нас дуже вправнi та кмітливiгравцi, вони з успiхомпройшливсiвипробування.

 

Та у нас залишивсяостанній конкурс: «Домашнєзавдання. Вгадайстраву».

Учасники команд за допомогою рухiв показують по 3 страви. Закожнувгаданустраву команда суперникiв отримує 2 бали.

 

8-А.

Смаженакартопля.

Млинці

Вареники.

 

8-Б.

Омлет

Котлети

Салат.

 

Ось ізакiнчивсянаш «Кулінарнийбрейн-ринг».

Учасники команд з честювпоралисьіз завданнями.

Жюри пiдрахувалобали. Але важливо, що перемогла дружба.

Дякуємовсiм успiху.

doc
Додано
4 березня 2019
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку