профорієнтаційний захід обери професію

Про матеріал
Мета: З’ясувати рівень знань про професії; Розширити знання про професії; Формування інформаційної компетентності; Розвиток вміння працювати самостійно та в групах, шанувати та оцінювати свою діяльність; Виховувати шанобливе ставлення до людей різних професій;
Перегляд файлу

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА  ГРА «ОБЕРИ ПРОФЕСІЮ»

(беруть участь команди учнів 7-а та 7-б класів)

Мета:

  • З’ясувати рівень знань про професії;
  • Розширити знання про професії;
  • Формування інформаційної компетентності;
  • Розвиток вміння працювати самостійно та в групах, шанувати та оцінювати свою діяльність;
  • Виховувати шанобливе ставлення до людей різних професій;

Ведуча: Добрий день шановні гості та шановні гравці. Сьогодні ми проводимо профорієнтаційну гру «Обери професію». Давайте привітаємо гостей та один одного. Сподіваюсь сьогодні ми отримаємо море хорошого настрою.

Привітання команд

Ведуча:  Поважних гостей просимо бути журі на нашому змаганні та уважно рахувати бали.

Приходить час і кожна людина обирає чим вона буде займатися у житті, обирає професію. Де які люди з дитинства знають ким вони хочуть бути, а де які все життя не можуть знайти собі професію, яка їм буде до душі.

А, як ви вважаєте, як потрібно обирати професію?

(Діти надають свої відповіді)

Ведуча: Правильно, потрібно багато знати про професію, яку ти хочеш обрати та мати до неї здібності.

Ось, сьогодні ми з’ясуємо до яких професій мають здібності наші гравці

Ну, що почнемо? А, щоб зрозуміти, яким у нас буде перший конкурс – потрібно розгадати загадку.

Загадка:

Золоті у нього руки, робить зачіски, перуки, підстриже і пофарбує, гарний настрій подарує (Перукар).

 (Діти надають свої відповіді)

Перший конкурс «Перукар»

Ведуча: У конкурсі приймають участь по одному гравцю від кожної команди. За умовами конкурсу потрібно за п’ять хвилин зробити зачіску та презентувати її. Конкурс оцінюється у два бали.

(Гравці від команд роблять зачіски)

Ведуча: Відмінно впоралися команди. Ми побачили, які молодці наші учасники. Та, наше змагання продовжується на черзі друга загадка та другий конкурс.

Загадка:

Щоб штани для нас пошити чи підкладку замінити, ставлять впевнено позначки на тканині вправні (Швачки).

(Діти надають свої відповіді)

Ведуча: Правильно діти, це вірна відповідь – швачки.

Другий конкурс «Вправна швея»

Ведуча: Це випробування допоможе нам з’ясувати, хто з учасників правильно і швидко пришиє ґудзики. Але на початку гравці повинні згадати правила безпечної роботи з голками та ножицями.

 (Діти згадують правила безпечної роботи)

Ведуча: Дуже добре. Ну, що ж приготувались? Почали!

(Гравці від команд пришивають ґудзики)

Ведуча: Шановне журі, просимо оцінити роботу наших гравців.

(Журі виставляє бали)

Ведуча: Нам час переходити до наступного конкурсу. Та потрібно відгадати загадку.

Загадка:

Каравай чи рибу в тісті приготує порцій двісті, щоб лящало аж у вухах майстер страв старанний (Кухар).

(Діти надають свої відповіді)

Ведуча: Правильно діти, це вірна відповідь – кухар.

Третій конкурс «Конкурс кулінарів»

Ведуча: Ми продовжуємо нашу гру. Зараз ми побачимо, як наші учасники впораються із нашим завданням. Потрібно швидко, гарно почистити картоплину та морквину. В конкурсі приймають участь по одному учаснику від кожної команди. Почнемо!

(Учасники виконують завдання)

Ведуча: Шановне журі, оцініть будь – ласка вправність та акуратність наших гравців.

(Журі виставляє бали)

Ведуча: У нас дуже вправні гравці. А чи, зможуть вони впоратися з завданням у наступному конкурсі.

П’ятий конкурс «Ромашка»

Ведуча: Конкурс називається «Ромашка», ось у нас є така квітка на пелюстках якої написані запитання, на які команди будуть відповідати. Кожна правильна відповідь принесе гравцям по одному балу до їх скарбничок. А ми подивимося, чи наші гравці такі ж розумні, як і вправні. Почнемо!

Запитання, які знаходяться на пелюстках:

  1. Які рослини називаються кімнатними?
  2. На які групи розподіляються кімнатні рослини?
  3. Які ви знаєте кімнатні рослини?
  4. Які кімнатні рослини є в холі нашої школи?
  5. Як потрібно доглядати за кімнатними рослинами?
  6. В яку пору року пересаджують кімнатні рослини?
  7. Які ви знаєте ті невитривалі кімнатні рослини?
  8. Яке значення мають кімнатні рослини для людей?

(Команди відповідають на запитання)

Ведуча: Команди впоралися з цим завданням, час переходити до наступного конкурсу. Прошу відгадати загадку

Загадка:

Квіточки саджає, поливає, кущики він підстригає, для рослинок чарівник, любить землю  (Садівник або квітникар).

(Діти надають свої відповіді)

Ведуча: Правильно діти, це вірна відповідь – садівник, квітникар.

Шостий конкурс «Квітковий магазин»

Ведуча: Останнє завдання дуже незвичайне. Ми завітаємо до квіткового магазину «Флора», наші учасники повинні будуть запропонувати гостям купити квітку, розповісти про неї, як потрібно доглядати, пересаджувати.

Запрошуємо наше шановне журі до магазину.

Максимальний бал за цей конкурс 5 балів. Від кожної команди приймає участь один учасник.

(Учасники виконують завдання)

Ведуча: У нас дуже вправні, кмітливі та розумні учасники, чудово впоралися із поставленими завданнями.

Просимо журі оголосити результати нашої гри.

(Журі оголошує результати)

Ведуча: Ось, і добігли кінця наші змагання. Ми побачили, як наші учасники орієнтуються в світі професій. Сподіваємося, що наша профорієнтаційна гра допомогла вам, діти, зробити маленький крок до вибору майбутньої професії.

Бажаємо всім удачі та гарного настрою!

docx
Додано
4 березня 2019
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку