«Культурницька діяльність Павла Скоропадського».

Про матеріал
Очікувані результати: Після уроку учні можуть: називати період розвитку культурної політики гетьмана Павла Скоропадського; оцінювати втручання влади в мистецький процес; висловлювати власне ставлення до розвитку української культури в період Гетьманату.
Перегляд файлу

Предмет: «Історія України».

Клас: 10.

Тема уроку: «Культурницька діяльність Павла Скоропадського».

Мета: розкрити та охарактеризувати основні напрямки культурної політики гетьмана Павла Скоропадського; формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок; формувати групи компетентностей: інформаційну, загальнокультурну,  уміння вчитися.

 

 Очікувані результати: Після уроку учні можуть: називати період розвитку культурної політики гетьмана Павла Скоропадського; оцінювати втручання влади в мистецький процес; висловлювати власне ставлення до розвитку української культури в період Гетьманату.

Перебіг уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація:

2.1 Використання методу «Калейдоскоп думок». Учитель пропонує учням прочитати кілька цитат про період, який вони вивчатимуть. Учні мають: визначити слова, які, на їхній погляд, найточніше характеризують період правління гетьмана Павла Скоропадського; проаналізувати джерела цитат.

 2.2 Далі знання учнів учитель актуалізує за допомогою таблиці «Знаємо — Хочемо дізнатись — Дізнались».

 

Знаємо

Хочемо дізнатись

Дізнались

 

 

 

 

Учні мають пригадати, що їм відомо про розвиток культури у період правління Павла Скоропадського, заповнити першу колонку таблиці, а потім занотувати запитання у другій колонці.

3. Вивчення нового матеріалу:

3.1 Робота за підручником. Для опрацювання наступної частини тексту вчитель пропонує учням застосувати метод опорних слів. Для цього слід об’єднати учнів у пари. Кожен учень,  читаючи текст підручника, виписує по одному-два опорних слова до кожної його ідеї.

3.2 Інтерактивний метод «Навчаючи-вчимося». Учні в парах мають стисло переказати одне одному зміст прочитаного, користуючись своїми записами.

3.3 Інтерактивний метод «Фішбон». Учні надають характеристику розвитку української культури у період правління П. Скоропадського.

. Рефлексія.

Учитель пропонує учням завершити роботу з таблицею «Знаємо — Хочемо дізнатись — Дізнались».

4.2 Аркуш самооцінювання. Учитель пропонує учням визначити, чого вони навчилися на уроці та оцінити свої знання.

5. Підсумок уроку.

6. Домашнє завдання.

 

 

docx
Додано
28 лютого 2023
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку