Кут. Сторони і вершини кута.

Про матеріал
Розробка уроку спрямована на забезпечення цілісності здійснення геометричної пропедевтики знань учнів початкових класів. Може використовуватися вчителями під час вивчення елементів геометрії на уроках матемитики.
Перегляд файлу

Тема. Кут. Сторони і вершини кута.

Мета: ознайомити учнів з поняттям «кут», «сторони» і «вершина» кута; навчити будувати кути, позначати буквами вершину і знаходити його сторони, розвивати просторову уяву, логічне мислення.

Очікувані результати:

Після цього уроку учні :

-запам'ятають, яку геометричну фігуру називають кутом;

-навчаться будувати кут;

-вмітимуть визначати сторони кута і вершину.

Методи: словесні, наглядні, практичні, інтерактивні.

 

Прийоми: практична робота, самостійна робота, робота в групах, в парах, « Чарівний квадрат» ,гра «Увага!», Гра «Будь уважним !» демонстрація слайдів.

Обладнання: слайди мультимедійної презентації, нитки, пластилінові кульки, завдання на картках (ст.2 «Система вправ до уроків геометрії» ), лінійки, олівці, аркуші паперу.

Тип уроку : комбінований з елементами мандрівки.

 

Хід уроку

І. Організація класу.

Продзвенів уже дзвінок,

Розпочнемо наш урок

ІІ. Гра «Будь уважним !»

Л - 1; В - 2; П - 1; В -1; П – 1;Н -4; П – 2; В – 1; П – 1; Н – 3; Л – 6; В – 1; П – 2; В – 1

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Практична робота.

Минулого разу на нашому шляху зустрілися ножиці, які розрізали пряму на кілька частин.

  •                    Що ж утворилося з цієї прямої?(відрізок, промені)

ІV. Нові пригоди точки. Ознайомлення з кутом.

Пішла Точка далі. Пройшла вона трішки і згадала про промені, які вона залишила. Їй стало їх жаль. Вона вирішила повернутися до них і зробити з них нову пряму лінію. Наша точка підтягнула промені один до одного і з'єднала їх. Але точка дуже спішила, і ось що в неї вийшло.

 

 

Подивилася вона на те ,що утворилося і скрикнула: «Та це ж не пряма! Тут прямо не пройдеш, треба повертатися. А що ж це за фігура така? Як вона називається?»

У неї утворився кут. Точка, з якої виходять два промені – це вершина кута, а самі промені – сторони кута.

Сіла точка на вершину кута, і, як з гірки, скотилася спочатку по одній стороні, а потім по іншій.

Котиться і промовляє:

Від вершини з променя,

Наче з гірки покочу.

Та промінь тепер – «вона»

І він зветься «сторона».

 

                          КУТ

сторонавершина

 

Фізкультхвилинка.

Утворення кута з ниток і пластилінової кульки

V. Демонстрація слайдів. (7,8 додаток)

VІ. Практична робота.

Робота в парах.

Побудуйте з паличок два кути. Покажіть один одному вершину, сторони.

Робота в групах.

Яка група знайде навколо себе більше кутів.

Офтальмологічна пауза.

VІІ. Розвиток розумових здібностей учнів.

Логічні задачі. «Система вправ до уроків геометрії»

VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.                      

 

  •                    З чого складається кут?
  •                    Як називається точка, з якої виходять два промені?
  •                    Який віршик про кут ми вивчили?

 

 

docx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
5024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку