Кутова перспектива. Вулиця.

Про матеріал
Презентація створена для якісного сприйняття учнями теми "Архітектура. Кутова перспектива". Цей матеріал зручний для використання на уроках як під час очного навчання так і під час дистанційного. В презентації чітко прописані правила кутової перспективи та показана послідовність виконання творчого завдання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перспектива вулиці. Зображення вулиці у кутовій перспективі. Підготувала вчитель образотворчого мистецтва Акчуріна Тетяна Олександрівна

Номер слайду 2

Кутова перспектива – це вид лінійної перспективи, колизображуваний об'єкт знаходиться під кутом до спостерігача. З деякими правилами перспективи ви вже знайомі. Так наприклад, для зображення глибини далекий предмет необхідно частково закривати ближчим; ближчий предмет зображується більшим за віддалений, основа ближчого предмета - нижчою за основу віддаленого.

Номер слайду 3

Основні правила кутової перспективи :1. тільки вертикальні лінії зображуються в перспективі паралельними;2. висота вертикальних ліній різна (розташовані ближче доспостерігача виглядають довше);3. обов'язкова наявність двох точок сходу;4. рівновіддалені один від одного об'єкти у міру видалення відспостерігача зближуються;5. горизонтальні прямі, що лежать у вертикальній площині, вперспективі сходитимуться в точці на лінії горизонту;6. паралельні (насправді) прямі сходяться в одній точці - точці сходу.

Номер слайду 4

Перед початком роботи потрібно правильно обрати точку зору і відповідно розташувати лінію горизонту. Якщо ви «стоїте на вулиці», ви будете нижче будинків. Вам потрібно обрати низьку лінію горизонту. Якщо ви дивитеся на вулицю з висоти пташиного польоту, вам потрібно намалювати середню або високу лінію горизонту (залежить від висоти точки зору). Ви будете бачити дах деяких будинків.

Номер слайду 5

Ви пам'ятаєте, що у фронтальній перспективі у нас була одна точка сходу, в кутовий ж їх дві, так як ми дивимося на предмет "умовно" з кута і жодна його площину не лежить в площині нашого погляду або об'єктива камери. Тому всі площини мають перспективне спотворення права вправо, ліва вліво.

Номер слайду 6

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: Намалювати вулицю міста у кутовій перспективі. У 6 класі ми малювали куб у перспективі. Сьогодні вам допоможуть ці знання.

Номер слайду 7

Важливий момент, про який не втомлююся повторювати, що обидві точки сходу завжди будуть лежати на лінії горизонту. Як і в кожному пейзажі, ми починаємо роботу з визначення лінії горизонту. В нашій композиції сьогодні ми обираємо низьку лінію горизонту. Позначаємо дві точки сходу.

Номер слайду 8

На верхньому малюнку точка сходу розташована за межами формату. Але, якщо продовжити лінію горизонту, вона обов'язково лежить на ній. Визначаємо вертикальну лінію, яка розташована найближче до нас. Від побудованого кута проводимо лінії у точки сходу.

Номер слайду 9

Позначаємо межі найближчого до нас будинку двома вертикальними лініями. Наводимо основні лінії.

Номер слайду 10

Будуємо наступні будинки. Увага!!! Всі горизонтальні лінії з лівого боку від кута кожного будинку, будуть сходитися у ліву точку сходу, а справа – у праву. Якщо будинки однієї висоти, можна їх будувати на основі вже намальованих ліній. Якщо ж споруда вища за попередні, малювати починаємо з кута цієї будівлі. І проводимо горизонтальні лінії у точки сходу. Наводимо основні лінії.

Номер слайду 11

Будуємо всі інші будинки. Увага!!! Всі горизонтальні лінії з лівого боку від кута кожного будинку, будуть сходитися у ліву точку сходу, а справа – у праву.

Номер слайду 12

Малюємо додаткові елементи. Якщо утворюються додаткові вертикальні кути, лінії проводимо у відповідну точку сходу.

Номер слайду 13

Для загального вигляду композиції не вистачає деталей оточуючого середовища. Малюємо дорогу. Наводимо видимі частини лінії горизонту. Додаємо гори та дерева.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА:https://www.pinterest.ru/pin/122230577372981142/https://www.pinterest.ru/pin/150026231312605416/https://www.pinterest.ru/pin/435864070167822004/https://www.pinterest.ru/pin/Af-Lq1n. RFp-3n. M4 C4 LMQ8 JAGms. Ivx. Y2t. KHMr_k. S3aq. Go7t. RTrk4 UApw/https://www.pinterest.co.uk/pin/419116309067666969/https://kvpubd.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/03/Малець-Н. О._Перспектива_Урок-№-13-14.pdfhttps://www.pinterest.ru/pin/772156298603589730/https://www.pinterest.ru/pin/810648001665833529/https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/2641https://www.pinterest.ru/pin/179510735120126971/

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Ракітянська Поліна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мітус Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Власов Руслан
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
7 липня 2021
Переглядів
5172
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку